Šta je novo?

Savet za SONY KDL-26S2030K

Zima77

Slavan
Učlanjen(a)
08.02.2008
Poena
301
Hteo bih da kupim ovaj model LCD-a SONY KDL-26S2030K ja sam potpuni amater, plus sto u Zrenjaninu nema nikakav izbor tako da ne mogu da se uverim u taj model.Ako neko ima kakvo isustvo sa ovim modelom molio bih ga da napise koju rec.U svakom slucaju dajte mi savete u vezi LCD-a.

Uglavnom bih pratio 90% fudbalske utakmice preko satelita, tako da mi slobodno preporucite koji bi bio najbolji LCD za tu namenu. Gledao bih ga sa udaljenosti od 2 - 2.5 m cini mi se da bi 26`` odradio posao, interesuje me imate li i tu kakvo iskustvo?

Puno pozdrava.

Daljinu gledanja odrediš tako sto pomnožiš 3x dijagonalu tevea i to je to (ali ti ćeš sam uočiti koja daljina tebi odgovara,ovo ostalo što lupetaju su gluposti),e sad na raznim sajtovima pa čak i na youtube sam gledao da se za sport i filmove najviše preporučuje plazma tv a lcd za gejming. Sve ima svoje prednosti i mane,plazma ima bolju sliku,bolje boje i crna boja je crna ali se više preporu čuje da se gleda u malo tamnijoj prostoriji. Takođe plazma ima jedan problem koji se zove "burn in" ali ima procedura koja rešava i to,veća potrošnja struje od lcd-a. LCD maltene nema mane ali sve zavisi kako je ka navikao u sta ga gleda,recimo crna na lcd-u nikad nece biti prava crna već tamno-tamno plava,pozadinsko osvetljenje (probijanje) i naravno cena. To su jedine mane koje ima lcd koliko sam ja izguglao. E sad te daljine gledanja važe samo ako je hdtv format u pitanju,neko ni je pokazao neku tabelu i kao po toj tabeli da bi 720p doslo do izražaja traba da imaš 40" ili veći i da sediš na manje od 2m da bi ti tu kao izvalio neke "ful detalje"... Mislim brate pre cu na toj da daljini da izgubim oci nego da izvalim detalje :). Moj savet ti je da ti lepo odeš u prodavnicu i sam se uveriš dali ti 26" odgovara,odredi neku daljinu i sa iste gledaj manje a i veće od 26",ja mislim da ti je to najbolje.