Šta je novo?

Foto i video oprema Savet za SLR aparat

Koji fotoaparat ili kameru kupiti?

mrljke

Poštovan
Učlanjen(a)
26.10.2016
Poena
60
Ovako, zena je pre neku godinu nasla kod mojih stari Canon A-1 aparat, uzela da slika iz *******cije na putovanjima i dopalo joj se.

U poslednje vreme vidim da je smara nosenje jer aparat nije lagan pa sam mislio da joj uzmem nesto slicno ali sam potpuni laik za fotografiju. Dakle da li postoji nesto slicno ovom aparatu (35mm slr) do recimo 500e, moze i polovno.

Možda neka kombinacija sa lakšim telom i bajonetom tipa M39 da uklapa manje objektive poput Lomo T43 sa Smene Simbol, što je sa adapterima opcija za MILC na digitali (konkretno NEX/E-mount).

Upravo tako. Dopada joj se kako izgledaju slike sa tog aparata, dopada joj se da isprobava raznorazne vrste filmova ne znajuci kako ce ispasti i ceo taj fazon razvijanja slika. Zato me je zanimalo da li postoje nesto na slican fazon samo mozda malo laganije.
Pozdrav, možda kasno pišem, ali ja sam nedavno uzeo jedan fotoaparat pa da napišem svoju preporuku. Aparati su skupi, ali mogu da se nađu polovni za neku okej cenu. U pitanju su Fujifilm X serija fotoaparata, digitalni mirrorless aparati koji imaju u sebi film simulation koji radi fantastično. Postoje "recepti" za kreiranje odnosno isprobavanje svakakvih filmskih simulacija. Ja sam isto bio u tom fazonu sa filmovima, ali sam onda kupio jedan od ovih aparata i prezadovoljan sam, isto su jako zabavni za fotkanje i igranje sa samim receptima i simulacijama, jednostavni za korišćenje i kvalitetni.

Ja konkretno imam X-T2 koji je malo glomazniji ali izgledom podseća na stare SLR aparate i njegovi "dials"-i isto izgledaju, generalno sličan utisak kao da slikam analogno. Pritom je izrađen od metala, što naravno doprinosi tom analognom osećaju. Ja sam ga konkretno platio nekih 500 eur sa objektivom XF 18-55mm koji je sjajan kit objektiv, navodno najbolji kit objektiv koji se može dobiti uz aparat. I ja sam prezadovoljan sa njim.