Šta je novo?

Satelitska tv za pocetnika

Ateluv

Slavan
Učlanjen(a)
08.02.2010
Poena
415
Dakle ovako, dojadilo mi je da placam sbb-u kablovsku ciju pretplatu povecavaju svakog meseca pa razmisljam o prelasku na satelitsku(ne treba +mi hdtv samo najobicniji kanali).

Tu sam apsolutni pocetnik. Znam otprilike sta mi treba od opreme.......SkyStar2, tanjir i socivo. Od kanala koje gledam to su svi domaci a njih je hvala bogu maksimum 10 + sportklub a od stranih eurosport, discovery, explorer itd. dakle nisam nesto zahtevan po tom pitanju.

E sad posto se ovi strani placaju, cuo sam da postoji neka fora za otljucavanjem, sta je sa tim, jel to radi (i kako) ili se ne isplati cimnje oko toga...........

Molim da me neko uputi u ovu problematiku...moze odg i na PP :D

:wave:

За домаће канале* + пар страних се не исплати цимати се са сателитима и њиховим позицијама и параметрима. Собна ил спољна обична антена би требала да омогући канале са нац. френквенцијом + пар локалних.
Страни канали се деле на бесплатне -ткз. FreeToAir, којих је сваки дан све мање и мање, и на оне за које је потребно имати одговарајуће картице-кодове система, за неке је лако набавити преко нета кодове за неке веома тешко, неки кодови буду активни свега пар дана па онда опет јово наново цимање, тако да ако је нет проток мало бољи постоји мали милион сајтова нпр. ови ил ови који омогућавају гледање преко компа онога што особу занима.

---
* домаћи канали који емитују преко сателита бесплатно не преносе 95% играног и спортског програма, због ауторских права.

Poslednja izmena:
Evo baš i ja gledam da namestim sebi satelitsku, tako da ti mogu reći neke osnovne stvari.

Prvo i najbitnije jeste šta želiš da gledaš. Ako prvenstveno gledaš domaće kanale onda cela ta "fora sa otključavanjem" nije baš isplativa jer je po meni uvek bolje i jeftinije uzeti TotalTV ili DiGi nego se zezati sa otključavanjem kanala ilegalnim putem.