Samsung H6400, potpuno isti problem juče oko 12h krenuo da se dešava. Nakon čačkanja i raznih kombinacija provalio sam da ga SmartHub ruši sve vreme kada je konektovan na net. Rešio sam stvar tako što sam isključio LAN kabl, iz menija resetovao SmartHub i ponovo ga pokrenuo, ali sam ga sad prilikom podešavanja naveo da ne koristi STB ili Aeral kanale već da funkcioniše nezavisno, bez vezivanja na kanale. Nakon toga sam prikačio LAN kabl i sve je radilo normalno. Malo me teši sada kada vidim da je ovo globalan problem, jer TV je star godinu dana, kupljen preko Mađara i iskreno u trenutku mi nije bilo sve jedno

Dakle rezime isključite konekciju ka netu (ili kabli ili wireless, šta god da imate), iz menija reset SmartHub-a (to traje 20-30 sekundi), nakon toga startujte SmartHub i podesite ga opet od nule (on će to sam i zahtevati), ali nikako ga ne vezujte da komunicira sa kanalima (SetTopBox, Aerial, CI+ kartica, šta god da imate), već da bude nezavisan (kod mene na H6400 to je poslednja opcija nešto tipa "no display" zaboravih tačno) i kada završite taj SmartHub wizard onda priključite net (LAN/Wireless šta god) i sve radi kako treba (radi i net naravno, youtube i sve ostale aplikacije).
Probajte, javite kako ste se snašli.
edit:
Samo da dodam da resetovanjem SmartHub-a ne gubite nikakva podešavanja kanala i slike (ako ste je kalibrisali i sl.), ali gubite account detalje na SmartHub-u (zaboravi user i pass za logovanje u okviru nekog Samsung accounta), ali kapiram da to niko ne koristi. Ako koristite, nakon reseta ulogujte se sa user-om i šifrom od ranije. Znači reset SmartHub-a nije isto što i factory reset i nema potrebe njega da radite, to je poenta. Ako njega budete radili onda mora opet da se traže kanale, kalibriše slika itd., ali za tim nema potrebe u ovom slučaju.
edit2:
Da dodam još koji detalj pošto je delikatna tema, uznemirava dosta ljudi pa da budem što temeljniji. Ako vam je TV uključen preko wireless-a moraćete da isključite modem/ruter jer svaki put kada ga upalite SmartHub se diže i ruši TV koji se resetuje i tako u krug sve dok TV ima konekciju ka internetu. Za LAN kabl je lako, samo se isčupa i nakon toga se TV digne normalno, ali za WiFI je problem jer ga je nemoguće isključiti iz TV-a jer jednostavno nemate pristup meniju, SmartHub vas ruši čim se TV uključi.
Inače sad sam se prisetio tačno šta sam juče radio pa da napomenem da nakon što resetujete SmartHub (net isključen), možete odmah priključiti net, a zatim podići resetovani SmartHub koji će tražiti da se putem wizard-a konfiguriše od nule. Znači tu samo obratite pažnju na korak gde pita da li da se vezuje za kanale ili ne (birate ne), nakon čega on radi proveru na netu da li TV ima poslednji update (znam da je meni rekao da sam up to date, tako znam da mi je net bio prikačen u tom trenutnku) i posle toga sve radi bez greške. Mislim da je to sve, ako se setim još nečega editovaću post po 12. put
