Šta je novo?

Samsung Galaxy S21

Stigao A13 i na 21 seriju sa dalekog istoka (snap sa 4 cifre) pa ako ima nekog nervoznog i spremnog na rizik, ned deli utiske :D
Ako na Exy radi odlično onda bi na SD trebalo da bude extra.
 
А1, септембар 1982. Да се не заборави 😀
 
Gde bre radi odlično, svi redom kukaju na neke nebuloze. Ja svejedno ne planiram u skorije vreme prelazak pa da je od zlata. Čak šta više, pogreših što sam i maj dizao na okt.
Telefon radi stvarno odlično, apsolutno ni jedan jedini bug nisam osetio.
Što se tiče žalbi na restart pogledajte da vam nije ovo uključujeno
Screenshot_20221202_112309_Device care.jpg
Što se tiče loše wifi mreže pogledajte ovde koliko je jak vaš signal (sve što je iznad 70 je loše) i nakon toga pogledajte koji je najbolji kanal za vaš ruter pa promenite.
Screenshot_20221202_112458_Settings.jpg
Screenshot_20221202_112412_Settings.jpg
Screenshot_20221202_112423_Settings.jpg
Telefon radi besprekorno od prelaska na A13, ne kukajte kao neke babe, nije ovo s22 tema.
 
Ja na S21FE nemam nijedan jedini problem (sem sporog punjenja al to nije bag). Neverovatno mi je da se ovakve gluposti dešavaju na flagshipima.

Još hvalim Samsung na svasta usta prvi put od...uvek :D
 
Muz je uspeo da razbije ekran na svom s21 plus telefonu. U koji ovlašćen servis najbolje sa ga odnese. Pro mobi ili neki drugi?
 
Hvala. Zovem ih ujutro. Imate li predstavu koja je cena okvirno. Hvala
 
Šta se dešava sa trajanjem baterije na S21 plus nakon ažuriranja na Android 13?Ovo je katastrofa, baterija slabija za 30,40% ovo nikada nisam video.
 
Hvala. Zovem ih ujutro. Imate li predstavu koja je cena okvirno. Hvala
Nikako ProMobi,nosio kod njih Huawei p40 pro plus radi zamene zadnjeg poklopca,uzeli mi 100e za popravku,tel bio u garanciji nakon njihove intervencije na uređaju ušla voda od laganog prskanja,tražili 107000 dinara posle za popravku posle njihove intervencije.Predstavljaju se kao ovlašćeni serviseri Huawei telefona.PromlMobi servis na Banovom Brdu.Servis za izbegavanje obični lopovi i prevaranti.
 
Šta se dešava sa trajanjem baterije na S21 plus nakon ažuriranja na Android 13?Ovo je katastrofa, baterija slabija za 30,40% ovo nikada nisam video.
Kod mene je slična kao sto je bila i na A12, probaj FR ako te ne mrzi
 
@Miloš 82 kod mene je mnogo bolja baterija na A13 u odnosu na A12, mada ja drzim iskljucene opcije "adaptive battery i put unused app to sleep". Realno adaptive battery ne radi posao kako bi trebalo, tako da je off.
 
Nikako ProMobi,nosio kod njih Huawei p40 pro plus radi zamene zadnjeg poklopca,uzeli mi 100e za popravku,tel bio u garanciji nakon njihove intervencije na uređaju ušla voda od laganog prskanja,tražili 107000 dinara posle za popravku posle njihove intervencije.Predstavljaju se kao ovlašćeni serviseri Huawei telefona.PromlMobi servis na Banovom Brdu.Servis za izbegavanje obični lopovi i prevaranti.
Izolovan slučaj verovatno ili im se serviseri promenili. Zamenio sam 4 ekrana do sad, od toga jednom na p30 pro pre 14 meseci i uvek je sve bilo u najboljem redu.
Telefon radi besprekorno od prelaska na A13, ne kukajte kao neke babe, nije ovo s22 tema.
Bas je svima drago sto tebi lepo radi telefon, mislim da je svima koji imaju bagove sad lakse jer tebi radi.

Definitivno postoji problem oko onoga accidental touch protection, svaki dan mi se dešava kada sam u pokretu i češće stavljam telefon u džep. Drugar ima identičan problem na s22u nakon poslednjeg update-a, nešto su izgleda oko toga čeprkali i za s21 i za s22 seriju.
 
@Miloš 82 P40PP ima ip68, tako da ne mogu da ti naplate popravku, nego opet ide reklamacija. Znam samo da apple zeza oko probijanja vode, iako ima ip68, ali kod njega imas apple care i ne brines.
Edit: @shatroghistro meni je na a12 accidental touch pretection zezao, ali trenutno na a13 nista.
 
Pitao sam ih kada sam ostavio tel na popravku više puta da li tel zadržava sertifikat na vodootpornost,rečeno mi je više puta da zadržava dok je u garanciji,tada je Huavei P40 pro plus bio star nekih 6,7 meseci.Pao mi je tel puklo je staklo kamere ,morao je da se zameni zadnji poklopac uzeli su za tu popravku 100 eure,imam kući priznanju njihovu.I na kraju ispali govnari,štitili svog amatera od radnika i tražili mi 107000 za popravku kao ovlašćeni Huawei servis.
To je strašno, inače sam sa Kosmeta,trebalo mi za put i cimanje mnogo više od toga ,ali nervoza nema cenu.Tako da ljudi to su lopovi i prevaranti bežite od njih,sve onako na finala.
 
To je jedan slucaj od mnogih, jer ako je neko strucan to je ProMobi. Ili nisi imao srece ili je nesto drugo po sredi, ne ulazim u detalje. Svaki uredjaj koji sam nosio kod njih je bio vracen u fabriku, sa vodootpornoscu i potapan nakon servisa bez ijednog problema. Oni su ti trazili 107.000 dinara za sta? Posto nov u mp-u kosta 130.000 rsd, tek to mi je suludo.
 
Rečeno mi je da su nakon pregleda telefona utvrdili da je crkao procesor,kamere,baterija..Bukvalno sve..Tražili su 107000 dinara da poprave to i ako je telefon bio u garanciji,i ako su mi rekli kao ovlašćeni Huawei servis da telefon zadržava vodootpornost nakon njihove zamene zadnjeg poklopca.Na kraju je to rešeno u običnom servisu za 2000 dinara,samo je telefon očišćen od oksidacije i sve je radilo najnormalnije.To su obični lopovi koji rade onako na finjaka .
 
Ne slazem se sa tobom, ali mogu da razumem frustraciju. Zaista su retko normalan servis.
 
^ ti si imao problem sa njima. A ja znam jedno 15 slučajeva koji su odradeni bez greske. Zbog tvog slučaja ne znaci da će svi isto proći.
 
Nosim sutra uređaj, pa cu javiti svoje iskustvo. Jos jedno pitanje, zaboravih njih da pitam juce kad sam zvala, hoce li morati da mu urade fabricki restart pri zameni ekrana... Muz ima gomilu bitnih podataka poslovnih u telefonu,i uopste nije razmišljao da ih negde prebaci 😵
 
Mogu li oni da urade backup (mislim predpostavljam da se to doplaćuje), ali generalno nista mu ne znaci da ga popravi, a da ostane bez podataka.
 
Nazad
Vrh Dno