Šta je novo?

Samsung Galaxy A52 (5G)

Da nije problem upravo u masci koju si nosio na njemu. Neke maske se jako tesko skidaju/stavljaju odnosno dosta stiskaju telefon sa svih strana pa da nije doslo do uvijanja telefona jer je ceo od plastike.


Koliko sam ja video na G ova NE verzija je 4G tj ne podrzava 5G (tj iskljucen je je rprocesor ga podrzava) bar koliko sam video u specifikacijama.
Ma nije problem u masci 100%. Kontam poslati ga na servis, pitam radnika u radnji gdje sam kupio kaze mozemo poslati u ponedeljak, do petka bi se trebalo znati. On je takodje gledao i uvjerio se da lajsna nije uz telefon. Pitam da li je bilo slicnih slucajeva, kaze da nije. Problem je sto i meni telefon treba i ovih dana a i od cetvrtka ne bih bio ovde pa mi jos gore.
Mislim da cu se morati navici na ovo.
 
Nemam A52s ni 3 meseca. Primetio sam da se na trenutak pojavi, u delicu sekunde, bela svetlost i u par navrata u donjem delu na od prilike 1/5 ekrana, isto na trenutak, kao sneg sa tv-a. Je li mi ovo crkava ekran? Je li imao jos neko ovaj problem?
 
Resio sam se S20+, super fon al sto se mene tice sahranila ga baterija. Uzeo sam A52s 5G 8/128Gb preko prodavca na kupujemprodam, stavio sam MTS karticu.
Interesuje me kako ide update softwera? Hoce ici preko mreze, moracu rucno preko odina, smartswitch?
 
Nemam A52s ni 3 meseca. Primetio sam da se na trenutak pojavi, u delicu sekunde, bela svetlost i u par navrata u donjem delu na od prilike 1/5 ekrana, isto na trenutak, kao sneg sa tv-a. Je li mi ovo crkava ekran? Je li imao jos neko ovaj problem?
Ovako kako si opisao izgleda kao siguran problem sa ekranom ili nešto drugo od delova).
Softver tako nešto ne uzrokuje, ali ako misliš da će pomoći možeš uraditi reset na fabrička podešavanja.
 
Ma nije problem u masci 100%. Kontam poslati ga na servis, pitam radnika u radnji gdje sam kupio kaze mozemo poslati u ponedeljak, do petka bi se trebalo znati. On je takodje gledao i uvjerio se da lajsna nije uz telefon. Pitam da li je bilo slicnih slucajeva, kaze da nije. Problem je sto i meni telefon treba i ovih dana a i od cetvrtka ne bih bio ovde pa mi jos gore.
Mislim da cu se morati navici na ovo.
Također i kod mene se osjeti kao da lajsna hoda i to sam primjetio vec drugi dan, od prvog dana u obicnoj prozirnoj masci i mislio sam da je to normalno jer je plasticni, do sad sam imao par s modela i iphone sve od 6 i mislio sam da je normalno to za plasticni okvir da se uvija, javi obavezno sta ti kazu u servisu.
 
Kao sto rekoh nemam kad da se cimam. Realno mi i ne smeta mada mi je gore zato sto sam ga platio 700 km (350e) i ni mjesec dana nije proslo. Mozda se desavalo kao i kod tebe, tj. od drugog dana ali nisam primjetio. Jednostavno ne posvecuju dovoljno paznje uredjajima ako nisu flegsipovi i to je to. Pisem ovde da potencijalni kupci znaju sta da ocekuju, eto. I sta da provjere.
 
Kao sto rekoh nemam kad da se cimam. Realno mi i ne smeta mada mi je gore zato sto sam ga platio 700 km (350e) i ni mjesec dana nije proslo. Mozda se desavalo kao i kod tebe, tj. od drugog dana ali nisam primjetio. Jednostavno ne posvecuju dovoljno paznje uredjajima ako nisu flegsipovi i to je to. Pisem ovde da potencijalni kupci znaju sta da ocekuju, eto. I sta da provjere.
Evo ja provjerio kod kolegice, kod nje nema micanja lajsne, kod mene je bas izrazeno, drugi dan sam primjetio jer sam ga vadio iz maskice da skinem one folijice i primjetio. Sta mislis da li utice na ip 67 da li je sad vodootporan? I meni je mrsko da se cimam da dajem na servis sad i da ostanem bez telefona, ali ako gubi ovim ip67 odnio bi ga i strpio se. Kod mene je bijeli, a kod kolegice crni, također u okruženju imam jos dva ova modela pa cu provjeriti i kod njih. Da ti nisi napisao ovo ne bi se ni zamarao s tim jer sam skroz zaboravio na to :D
 
Zvao sam servis kazu nisu imali slucajeva slicnih, najbolje da posaljem. Mozda sledece sedmice da se nakanem.
 
Na mom A52S 5G nema niceg slicnog, telefon je utegnut i zategnut kao de je jedna celina.
 
Takodje. Btw. Svidja mi se A52s za prvi dan. Baterija na njegovih 120Hz drzi bolje od S20+ na 60Hz! Sve mi je ok, sem kamere. Bas se zestoko vidi postprocesing. Al ok, svesno sam usao u to da ima losiju kameru mada sam se malo iznenadio koliko losiju...
 
Poslednja izmena:
Sto se tice kamere, kod mene, zavisi. Ponekad bas losa fotografija a ponekad izvuce dobru toliko da se odusevim. Npr. portret mod kad je dobro osvjetljenje bas me iznenadilo.
 
Tri primjerka od prijatelja su okej, nista se ne klima tako da cu sutra zvati servis, ocigledno da pokoji primjerak bude s felerom. Ko tek kupuje nek obrati paznju jer moze odma vjerovatno zamjeniti dok ovako mora ici na servis.
 
Zvaces servis i ja planiram da rijestim to, mada sto duze razmisljam sve mi gore :ROFLMAO:
Tesko da ce za to dati nov uredjaj a nisam bas odusevljen idejom da skidaju nesto i lijepe ponovo. Vise volim ovako "da dise" nego da je otvaran i lijepljen ko zna cime.
 
Prvi dan A52s, 7:30SOT na 22h ukupno vreme. Sve ukljuceno (120Hz, wifi, data, bluetooth), uglavnom sam bio na wifi. Zadovoljan!
 
Zvaces servis i ja planiram da rijestim to, mada sto duze razmisljam sve mi gore :ROFLMAO:
Tesko da ce za to dati nov uredjaj a nisam bas odusevljen idejom da skidaju nesto i lijepe ponovo. Vise volim ovako "da dise" nego da je otvaran i lijepljen ko zna cime.
I ja razmisljam sta ce se desiti kad otvore i na sta ce to na kraju ispasti, ali i ovako mi sad smeta kad znam da nije ispravan a uzeo nov, da je polovan pa nek zvace, presao sam sa iphona xs max i nisam htio s20 polovan da uzmem da bi uzeo nov i ne rizikovao i belaj :(
 
I ja razmisljam sta ce se desiti kad otvore i na sta ce to na kraju ispasti, ali i ovako mi sad smeta kad znam da nije ispravan a uzeo nov, da je polovan pa nek zvace, presao sam sa iphona xs max i nisam htio s20 polovan da uzmem da bi uzeo nov i ne rizikovao i belaj :(
Apsolutno te razumijem! :D I slazem se sa svime.
Samo dok stignem da se organizujem, ja cu svoj poslat na reklamaciju.
 
Bas pratim situaciju i kad nadjem vremena pokusacu vise da se informisem o tom zakonu za reklamaciju i slicne tematike.
Ti si u Bih/Srb ili ?
 
Ja sam u BiH, kod mene pise da je rok 45 dana da poprave, ukoliko u tom roku ne poprave imam pravo na drugi uređaj.
 
To je tebe neko slagao https://www.ozp.gov.ba/cesto-postavljena-pitanja
Član 18
(1) U slučaju nedostatka na proizvodu, trgovac je, na zahtjev i po izboru potrošača, dužan da:
a) zamijeni proizvod sa nedostatkom drugim identičnim novim ispravnim proizvodom;
b) vrati plaćeni iznos i nadoknadi stvarne razumne troškove povratka proizvoda sa nedostatkom;
c) ukloni nedostatak na proizvodu o svom trošku.
(2) Ako je nedostatak vidljiv, potrošač treba zahtjev iz stava (1) ovog člana da dostavi trgovcu u pisanoj formi u roku od osam dana od dana preuzimanja proizvoda.
(3) Ako potrošač naknadno otkrije skriveni nedostatak na proizvodu, zahtjev treba u pisanoj formi da podnese u roku od dva mjeseca od dana kada je skriveni nedostatak otkriven, a https://advokat-prnjavorac.com najkasnije u roku od dvije godine od dana preuzimanja proizvoda. Ovaj rok ne odnosi se na proizvode sa garancijom (garantnim listom)
(4) Ako potrošač nakon mjesec dana otkrije skriveni nedostatak na proizvodu, osim vraćenog plaćenog iznosa iz stava (1) tačka b) ovog člana, potrošaču pripadaju i kamate po stopama poslovne banke trgovca za oročene štedne uloge na tri mjeseca, od dana kupovine do dana isplate.
 
https://www.ekupi.ba/bs/Servis Tu sam uzeo telefon i našao dalju uputu

Ukoliko se radi o kvarovima unutar garantnih rokova, što ne podrazumjeva kvarove nastale unutar 7 dana od preuzimanja pošiljke ili neispravnosti koje su utvrđene nakon samog preuzimanja pošiljke, kupac treba direkto kontaktirati ovlašteni servis u skladu s uputama na garantnom listu.
Ukoliko je naručeni proizvod neispravan, ne odgovara opisu na stranici moguće je, u od 7 dana od primitka narudžbe, napraviti zamjenu ili povrat proizvoda. Nakon isteka ovog roka kupca usmjeravamo na ovlašteni servis, u skladu s garantnim uslovima i uputama navedenim u Garantnom listu.



U sklopu ekupi.ba postprodajne podrške, za Vas smo kreirali „Program zaštite kupaca“.
U skladu sa tim izjavljujemo:

Da svaki proizvod kupljen na ekupi.ba, koji podliježe uslovima izdavanja Garantnog lista – dolazi sa ORIGINALNOM garancijom proizvođača.



Šta to zapravo znači?


  • Proizvođači (Samsung, Gorenje, Beko, Sony...uključujući sve proizvođače potrošačke elektronike koji robu nude na ekupi.ba) garantuju da će proizvod tokom trajanja garancije ispravno djelovati, budete li ga koristili u skladu sa njegovom namjenom i uputama za upotrebu,
  • Da će na Vaš eventualni zahtjev za popravku, što ste ga dali za vrijeme trajanja garantnog roka, na svoj trošak otkloniti grešku i nedostatke na proizvodu zbog kojih proizvod ne djeluje ispravno, najkasnije tokom 45 dana od dana prijave greške ili u roku navedenom u garantnom listu.
  • Da će sve zahtjeve za servisiranjem rješavati samo i isključivo samo ovlašteni servisi, što podrazumjeva ugradnju originalnih rezervnih dijelova te u slučaju zamjene proizvoda, zamjenu vršiti isključivo legalno uvezenim originalnim zamjenskim uređajima istog modela ili ukoliko taj model nije dobavljiv kupcu ponuditi alternativni uređaj jednakog cjenovnog ranga.
Također na pomenutom linku https://www.ozp.gov.ba/cesto-postavljena-pitanja

Koja prava imaju potrošači u slučaju neispravnosti proizvoda pod garancijom?

Potrošač može u slučaju neispravnog funkcionisanja stvari za vrijeme garantnog roka tražiti opravku ili zamjenu od trgovca bez obzira kad se taj nedostatak u funkcionisanju pojavio. Član 501 Zakona o obligacijama predviđa pravo potrošača da prvo traži opravku, a tek potom zamjenu.



Ako imam pravo da tražim odmah zamjenu za drugi uređaj ti me ispravi?
 
Vjerovatno cu i ja svoj uredjaj poslati na reklamaciju, zvao sam mesc servis kao nisu imali do sada takvih situacija, samo dok nadjem prostora da sam par dana bez telefona ili dok nadjem zamjenski.
Ali kako to kod nas biva prepostavljam bez tuzbe tesko. Slucaj je kompleksan, oni mogu reci da je doslo do nesrucnog rukovanja uredjajem, mislim na fizicki pad i sl, ja mogu reci kako i jest da je samo se desilo.
Jos dok @Kenan94 dobije info, vjerujem da cu i ja sledece sedmice poslati ga.
 
Ne mogu nista da kazu, prilikom predaje trazi da napisu da nema fizickih ostecenja (vecih ogrebotina, ulubljenja, pukotina) i to je to.
Ako imam pravo da tražim odmah zamjenu za drugi uređaj ti me ispravi?
Pa imas, servis samo potvrdi neispravnost/nedostatak pa trazis drugi ili pare, kakva popravka
 
Gledao dva A52s 5G kod kolega jer je i meni zapao za oko, svi kao da su jedna celina. Vama je zapao loš primerak. Bilo je toga i kod S serije ranije... Dešava se.
Inače za novac do 350e mi deluje kao najboja kupovina? Nisu ga softverski zeznuli kao S21 seriju ili još nije ni dobio taj update?
 
Poslednja izmena:
Gledao dva A52s 5G kod kolega jer je i meni zapao za oko, svi kao da su jedna celina. Vama je zapao loš primerak. Bilo je toga i kod S serije ranije... Dešava se.
Inače za novac do 350e mi deluje kao najboja kupovina? Nisu ga softverski zeznuli kao S21 seriju ili još nije ni dobio taj update?
Pa jos nije dobio taj apdejt, imaju kad. :)
 
Vjerovatno govori o OneUi 4 i android 12 koji ce doci na ovaj model u februaru sledece godine, ako se dobro sjecam.
 
Gledao dva A52s 5G kod kolega jer je i meni zapao za oko, svi kao da su jedna celina. Vama je zapao loš primerak. Bilo je toga i kod S serije ranije... Dešava se.
Inače za novac do 350e mi deluje kao najboja kupovina? Nisu ga softverski zeznuli kao S21 seriju ili još nije ni dobio taj update?
Koristim one ui 4, telefon najnormalnije radi kao i na one ui 3.1 sto je radio
 
Pokušajte da dok ste na vajrlesu da isključujete mobilne podatke operatera i suprotno. Čini mi se da je kod samsunga dosta veća ušteda baterije nego kod ostalih.
 
Nazad
Vrh Dno