Lomnica_city
Slavan
- Učlanjen(a)
- 07.01.2005
- Poruke
- 2,721
- Poena
- 380
Imam jedan problem i treba mi savet onih koji ZNAJU da pomognu a ne da me vozaju vise ovi slepci sa njihovim generickim odgovorima i to na stvari koje nisam ni trazio, doduse jesam pitao kako sam to uspeo, ali i to nije odgovoreno, pokusacu biti kratak...
Pre 3 nedelje razgovaram telefonom (Android, Coolpad F1), prekidam poziv u toku i spustam telefon na dvosed pored mog troseda, ali odmah mi stize poruka pa uzimam da vidim ko je, i gle cuda MTS se zahvaljuje na kupovini Evropa 50 paketa koji ce mi biti aktiviran za 24h!?
Zovem KS i trazim objasnjenje sta je to uopste, kad sam uspeo da narucim, kako i na koji broj, i to za 3-4-5s nakon prekida poziva koji sam obavljao, izvesni Lazar kaze verovatno SMS porukom (ko uspe za 5s da prekine poziv u toku, udje u SMS poruke, otvori novu, ukuca sta treba, ukuca primaocev broj, posalje i stigne mu izvestaj - ima pice od mene), i objasnjava da je to NAJSKUPLjI roaming paket koji sam upravo kupio, mislim da je 4500 ili tako nesto!?
Na to kazem da ja to ne zelim, ne znam kako sam uopste mogao i da narucim kad ne znam ni sta je, ni kako se narucuje, ni na koji broj, i da zelim da se PONISTI, posto ima 24h do aktivacije, on na to kaze MOZE ali samo licno u filijali ili da odmah napisem email reklamaciju, nisam hteo da se igram preko neta nego odmah zapalim u glavnu filijalu u Jagodini...
Tamo sam izvesnoj Marini objasnio slucaj, trazila mi je telefon, brckala po porukama i kaze da nema moje poruke kojom sam kupio paket nigde (naravno) pa ce sastaviti izvestaj, kazem joj da zelim PONISTENjE paketa, ona na to kaze da ce biti reseno i to najverovatnije pozitivno jer sam stari korisnik (pripejd i postpejd sve skupa nekih 15 godina vec) i to za 24-48h...
Posle 3 NEDELjE meni stize SMS a posle par dana i pismo o negativno resenom prigovoru, u SMS-u nije bilo objasnjenja a u pismu je pisalo nesto tipa utvrdjeno je da jeste vasa SIM kartica narucila to, sad platite, o ponistenju nista!?
Zvao sam opet KS da pitam zasto me zezaju sa tolikim rokom resenja, sad mi je taj tarifni dodatak skoro istekao a bio sam par puta preko i mogao sam da iskoristim DA ME NISU UVERILI DA CE PONISTITI ZA 24-48h, i da zelim da napise novi prigovor u kom ce objasniti nadredjenima da ne zelim da platim nesto sto su mi rekli da se MOZE ponistiti ako odem u filijalu licno...
I zamislite curica pametnica meni, naravno da opere kolegu, kaze da je sigurno meni kolega objasnio da se NE MOZE ponistiti naruceni tarifni dodatak, iako je ostavljeno 24h lufta, nego je sigurno meni rekao da mogu samo da ga deaktiviram a platiti moram pa me za to i poslao da uradim u filijali!!!!!????? I jos da sam ja dodatak narucio preko *797taraba, sto je jos veci *****izam jer je taj sistem tako spor da bi mi trebalo 5 minuta da odradim tu kupovinu a ne ispod 5s!!!
E sad, ja nisam ***** da me neko pravi na *****a i zanima me da li su oni *****i (retoricko pitanje) kad misle da to moze tako, sami kazu na pocetku razgovora da se snimaju razgovori sa operaterima, pa da MOZE da se ponisti dodatak ali licno da odem, ne casim ni malo nego to i uradim, obecaju resenje za 48h a onda mi na prigovor od 25.8. odgovore 16.9. kad je vec dodatak skoro istekao i mozda cu ici jos jednom preko!?
Deo oko kog mi treba pomoc, receno mi je da ce slucaj biti resen za 2 dana a ne 20 dana, i da se MOZE ponistiti dodatak a sad kazu objasnili su mi sigurno da se samo deaktivira (da platim a da ne iskoristim, wtf ***!?) pa da li ja imam slucaj da se tako izrazim, da teram u nedogled sa zalbama ili cak i da podnesem tuzbu za obmanu ili sta vec, jer operater je snimljen kako na moje pitanje da PONISTI odgovara da MOZE a ne da se deaktivira samo a da ja to eto platim, ipak im treba love a ja kao nezaposlen je imam na pretek...
Izvinite ako nisam bio dogovoljno kratak, pop... sam skroz i ne znam sta vise da probam da me neko saslusa i kao petnaestogodisnjem (za koji dan bivsem) korisniku izadje u susret, kao sto sam ovde citao silne slucajeve da su i skorasnjim korisnicima izlazili u susret za velike racune za internet retroaktivnim aktivacijama Net paketa, da su nudili telefone po povlascenim cenama u odnosu na objavljenje jer su stari korisnici koji trose cetvorocifreno (isti slucaj samnom) a ja NIKAD tako nesto lepo od njih...
Pre 3 nedelje razgovaram telefonom (Android, Coolpad F1), prekidam poziv u toku i spustam telefon na dvosed pored mog troseda, ali odmah mi stize poruka pa uzimam da vidim ko je, i gle cuda MTS se zahvaljuje na kupovini Evropa 50 paketa koji ce mi biti aktiviran za 24h!?
Zovem KS i trazim objasnjenje sta je to uopste, kad sam uspeo da narucim, kako i na koji broj, i to za 3-4-5s nakon prekida poziva koji sam obavljao, izvesni Lazar kaze verovatno SMS porukom (ko uspe za 5s da prekine poziv u toku, udje u SMS poruke, otvori novu, ukuca sta treba, ukuca primaocev broj, posalje i stigne mu izvestaj - ima pice od mene), i objasnjava da je to NAJSKUPLjI roaming paket koji sam upravo kupio, mislim da je 4500 ili tako nesto!?
Na to kazem da ja to ne zelim, ne znam kako sam uopste mogao i da narucim kad ne znam ni sta je, ni kako se narucuje, ni na koji broj, i da zelim da se PONISTI, posto ima 24h do aktivacije, on na to kaze MOZE ali samo licno u filijali ili da odmah napisem email reklamaciju, nisam hteo da se igram preko neta nego odmah zapalim u glavnu filijalu u Jagodini...
Tamo sam izvesnoj Marini objasnio slucaj, trazila mi je telefon, brckala po porukama i kaze da nema moje poruke kojom sam kupio paket nigde (naravno) pa ce sastaviti izvestaj, kazem joj da zelim PONISTENjE paketa, ona na to kaze da ce biti reseno i to najverovatnije pozitivno jer sam stari korisnik (pripejd i postpejd sve skupa nekih 15 godina vec) i to za 24-48h...
Posle 3 NEDELjE meni stize SMS a posle par dana i pismo o negativno resenom prigovoru, u SMS-u nije bilo objasnjenja a u pismu je pisalo nesto tipa utvrdjeno je da jeste vasa SIM kartica narucila to, sad platite, o ponistenju nista!?
Zvao sam opet KS da pitam zasto me zezaju sa tolikim rokom resenja, sad mi je taj tarifni dodatak skoro istekao a bio sam par puta preko i mogao sam da iskoristim DA ME NISU UVERILI DA CE PONISTITI ZA 24-48h, i da zelim da napise novi prigovor u kom ce objasniti nadredjenima da ne zelim da platim nesto sto su mi rekli da se MOZE ponistiti ako odem u filijalu licno...
I zamislite curica pametnica meni, naravno da opere kolegu, kaze da je sigurno meni kolega objasnio da se NE MOZE ponistiti naruceni tarifni dodatak, iako je ostavljeno 24h lufta, nego je sigurno meni rekao da mogu samo da ga deaktiviram a platiti moram pa me za to i poslao da uradim u filijali!!!!!????? I jos da sam ja dodatak narucio preko *797taraba, sto je jos veci *****izam jer je taj sistem tako spor da bi mi trebalo 5 minuta da odradim tu kupovinu a ne ispod 5s!!!
E sad, ja nisam ***** da me neko pravi na *****a i zanima me da li su oni *****i (retoricko pitanje) kad misle da to moze tako, sami kazu na pocetku razgovora da se snimaju razgovori sa operaterima, pa da MOZE da se ponisti dodatak ali licno da odem, ne casim ni malo nego to i uradim, obecaju resenje za 48h a onda mi na prigovor od 25.8. odgovore 16.9. kad je vec dodatak skoro istekao i mozda cu ici jos jednom preko!?
Deo oko kog mi treba pomoc, receno mi je da ce slucaj biti resen za 2 dana a ne 20 dana, i da se MOZE ponistiti dodatak a sad kazu objasnili su mi sigurno da se samo deaktivira (da platim a da ne iskoristim, wtf ***!?) pa da li ja imam slucaj da se tako izrazim, da teram u nedogled sa zalbama ili cak i da podnesem tuzbu za obmanu ili sta vec, jer operater je snimljen kako na moje pitanje da PONISTI odgovara da MOZE a ne da se deaktivira samo a da ja to eto platim, ipak im treba love a ja kao nezaposlen je imam na pretek...
Izvinite ako nisam bio dogovoljno kratak, pop... sam skroz i ne znam sta vise da probam da me neko saslusa i kao petnaestogodisnjem (za koji dan bivsem) korisniku izadje u susret, kao sto sam ovde citao silne slucajeve da su i skorasnjim korisnicima izlazili u susret za velike racune za internet retroaktivnim aktivacijama Net paketa, da su nudili telefone po povlascenim cenama u odnosu na objavljenje jer su stari korisnici koji trose cetvorocifreno (isti slucaj samnom) a ja NIKAD tako nesto lepo od njih...