stevansalt
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 15.03.2019
- Poruke
- 2
- Poena
- 51
Pozz kupio sam s10 plus u telenoru tjst preorderovao sam ga. Nakon sto sam ga preuzeo kada je izasao kroz par dana sam primeti da imaa problem sa mobilnim podatcima. Znaci uvece gledam nes na yt i ostavim ga celu noc na wifi i ujutru kada ustanem iskljucim wifi i ukljucim mobilni internet i nista, kao da ga i nisam ukljucio. Da bih ga upalio moram da odem u podesavanja i da upalim i ugasim roaming data ili da restartujem telefon. Probao sam network reset, factory reset, kupio novu karticu i idalje isti problem.
Odneo sam uredjaj u promobio i rekao im kakva je situacija i striktno naveo da zelim novi uredjaj i da ne zelim da se ovaj popravlja. Rekli su mi okej bice to reseno za 2-3 do 8 dana najduze i ja reko okejj. Posle nedelju dana oni meni nista ne javljaju ni sta je ni kako je i ja nazovem i pitam sta se desava sa telefonom na sta su oni meni rekli ceka se odgovor proizvodjaca(samsunga).
Devetog dana sam ih nazvao i posvadjao se i kazem pa sta se desavaa sa telefon i rekli su mi da ne mogu dobiti novi uredjaj jer je problem resen sa ubacivanjem novog sofwarea. Desetog dana mi je stigao telefon i kada sam ga probao opet isti problem. Nazvao sam i rekao kao sta je ovo i rekli su da ga posaljem opet. Nisam imao izbora tako da sam ga opet poslao.
U petak sam ga predao i opet naveo da hocu novi uredjaj. Posle 3 dana me zove lik iz samsung i kaze da je da je problem uocen i da je samsung iz koreje potvrdio da postoji kvar u softwareu ali nije hardverski i da ne mogu dobiti novi uredjaj vec da ce mi ga vratiti i da moram da sacekam dok ne izadje novi software update i da ce onda problem biti resen. Ja sam im rekao da necu da cekam i da me ne zanima u cemu je kvar jer je kvar kvar na softwareu ili na hardwareu mene to ne zanima. I rekao sam ako nmg da dobijem novi s10 plus dajte mi opciju da uzmem naprimer p30 pro s'obzirom da nisam jos ni dinara platio za s10 na sta je lik rekao da ne moze to da uradi i da moramm da cekam da poprave software i to je to. Ako neki ima neki predlog kako da resim ovo bio bih zahvalan.
Odneo sam uredjaj u promobio i rekao im kakva je situacija i striktno naveo da zelim novi uredjaj i da ne zelim da se ovaj popravlja. Rekli su mi okej bice to reseno za 2-3 do 8 dana najduze i ja reko okejj. Posle nedelju dana oni meni nista ne javljaju ni sta je ni kako je i ja nazovem i pitam sta se desava sa telefonom na sta su oni meni rekli ceka se odgovor proizvodjaca(samsunga).
Devetog dana sam ih nazvao i posvadjao se i kazem pa sta se desavaa sa telefon i rekli su mi da ne mogu dobiti novi uredjaj jer je problem resen sa ubacivanjem novog sofwarea. Desetog dana mi je stigao telefon i kada sam ga probao opet isti problem. Nazvao sam i rekao kao sta je ovo i rekli su da ga posaljem opet. Nisam imao izbora tako da sam ga opet poslao.
U petak sam ga predao i opet naveo da hocu novi uredjaj. Posle 3 dana me zove lik iz samsung i kaze da je da je problem uocen i da je samsung iz koreje potvrdio da postoji kvar u softwareu ali nije hardverski i da ne mogu dobiti novi uredjaj vec da ce mi ga vratiti i da moram da sacekam dok ne izadje novi software update i da ce onda problem biti resen. Ja sam im rekao da necu da cekam i da me ne zanima u cemu je kvar jer je kvar kvar na softwareu ili na hardwareu mene to ne zanima. I rekao sam ako nmg da dobijem novi s10 plus dajte mi opciju da uzmem naprimer p30 pro s'obzirom da nisam jos ni dinara platio za s10 na sta je lik rekao da ne moze to da uradi i da moramm da cekam da poprave software i to je to. Ako neki ima neki predlog kako da resim ovo bio bih zahvalan.