Šta je novo?

S.T.A.L.K.E.R. 2

Dođoh u drugu zonu, onaj junkyard, počelo je dosta da mi secka a toga nije bilo u prvoj zoni. A kad uđem u ono drugo naselje tek tu nastane slideshow, probaću još malo da igram ali ako se pogorša ipak ću pauzirati i čekati peč. Kažu da kako sve više odmičeš bagovi postaju sve gori, ima baš pomenuto u ovom klipu što sam postovao. A baš mi se igra.
 
na xbox game pass nije jos live (barem meni)
 
krenulo :)

Untitled.png

 
Jel to patch za patch ili će minorne zakrpe izlaziti tim tempom?
Koliko vidim krpe bagove u kvestovima i ispadanje iz igre, nisu se ni dotakli optimizacije još uvek.

Gde ja na ovom Xboxu da vidim koja je verzija igre, jel bilo update i slično?
 
Poslednja izmena:
Optimizacija ko zna kad će biti i ako bude. Ja se iskreno ne sećam neke igre skoro koja imala patch za optimizaciju performasi bar na PC.
Poslednje što se sećam je Skyrim iz 2011. kad neki moder provalio da izbacili neoptimizovan .exe za igru i sad to nešto sredio, znači nije bilo buildovano u Realesae modu nego Debug. Onda Bethesda se kao "setila" slepci bili i slepci ostali.

Sad krećem da igram i plašim se da ne AI nego da spawnovanje neprijatelja loše odrađeno. To vidim da se najviše bune po komentarima.
 
Podesio krive u Afterburneru, spustio power limit, napone itd. Posle nekoliko kompajliranja šejdera tj. ulazaka u igru nemam više dropove ispod 40 fps na istim onim mestima gde je igra zakivala fps za zemlju. Generalno fps je oko 100, pada do 50-60 kada se nešto dešava, eksplodira itd ali ne traje dugo. Meni je to vrlo igrivo i ova generacija frejmova do 20ms latencije ide, a zna biti i 5-6ms tako da je i to vrlo igrivo, u proseku 12ms latencije uz framegen. Izgleda da je sve Unreal engine-a i optimizacije šejdera, zato što se dalje napreduje lošije radi jer taj deo nismo još "optimizovali", optrilike isto kao na CEMU ili Yuzu emulatorima u Zelda igrama.

Kada se tu uzme u obzir ima smisla što se fokusiraju na potencijalne game breaking bugove na kvestovima i CTD exceptione (koji su opet, specijalitet Unreal enginea jer sam se tih stvari najviše najgledao u UE based igrama). Tim Svini kriv, ko i obično.

Može i fps da se opegla ali je vreme gde je sve instant pa i igre, i generalno se ne radi ništa detaljno i posvećeno. Plus nisu developeri krivi, nego generalistički endžin koji je neki CTO odabrao (ne biraju gruntovi tech stack, nego neko na poziciji, i vrlo često omaše u odlukama, znam iz iskustva...)
 
Sad krećem da igram i plašim se da ne AI nego da spawnovanje neprijatelja loše odrađeno. To vidim da se najviše bune po komentarima.

Loše je odrađeno, nema tu šta. Ja bih svima preporučio da sačekaju dok se ovo ne sredi. To je baš velika boljka igre.
Sve se spawnuje na 100m od igrača i igra na glup način vrši re-spawn neprijatelja koji su pali nedavno. Odradiš jednu vojnu bazu i dok lootuješ tijela stiže fresh respawn 😂
Najlakše je to testirati u onom prvom naselju. Udaljiš se 100m, ideš unazad i gledaš kako se AI despawnuje. Čak nije potreban ni scope.

Testirao sam više "A-Life" modova i CFG fajlova koji uvećavaju radius spawna ali sa tim dolaze dodatni bugovi i problemi. AI kada postane agro on ostaje u tom stanju ma koliko da se igrač udalji od njega. Igra ne zna šta u tom trenutku da radi i na kompasu uvijek ostaje red alert simbol. Onda su tu bugovi sa kvestovima, ne spawnovanje glavnih NPCeva itd. Ne bih preporučio nikakve modove za "A-life" trenutno.
 
Spawnovi su tipa ista 3-4 scenarija koji se uvek vrte u krug
grupa od par bandita
grupa od par stalkera
par mutanata koji se nekad spawnuju pored ovih i oni krenu da se rokaju međusobno.
 
Onaj bloodsucker na početku je vezan za trigger, dok se ne aktivira anomalija njega nema. Onaj poltergeist postoji samo oko one kuće, ajde to kao ima smisla. Ali generalno iako je uvod, malo bezveze ako uzmemo u obzir da je open world igra koja cilja neku simulaciju.
 
Taj uvod je samo intro u igru i naravno nije open world već samo hodnik koji služi da upozna igrača sa mehanikom i delom priče. Igra počinje u prvom selu.
 
ljudi igrate li? :D
ja samo da kazem da me igra bas drzi i tera me da se majem svuda okolo.
trenutno imam oko 40h.
evo sta ja teram trenutno :D
 

Prilozi

  • eag.PNG
    eag.PNG
    1.9 MB · Pregleda: 96
igramo :D

stalker.png
 
max nosivost je mod, stock je max 140 :) volim da nosim puno municije :D

a artifacts... Hypercube sam farmao 6h...
edit: Thunderberry odlican, ne treba mi vise energy drink :)

sada jos da izfarmam Compass za max physical res i onda da trazim one weird legendary iteme
 
Да ли је исто оружје, артефакти као у предходним играма. Егзоскелет?

Ја сам има носивост 1500/2500 кг у прошлим играма.
 
ima egoskelet, nisam ga jos nasao, ali sumnjam da moze tolika nosivost. ubacio sam mod za realisticnije tezine itema, kao i da quest itemi imaju tezinu 0, ima nekih ubagovnih koje ne mozes da izbacis iz inventory niti da ih prodas....
 
Ова носивост је са нашим преводом, па сам у Neotepad мењао носивост. На све што сам набасао сам покупио.
Греота да остане. 😄
 
moze i ovde da se modovima menja nosivost na recimo 9999 ali mi je to bas ono... to much :)
 
ima egoskelet, nisam ga jos nasao, ali sumnjam da moze tolika nosivost. ubacio sam mod za realisticnije tezine itema, kao i da quest itemi imaju tezinu 0, ima nekih ubagovnih koje ne mozes da izbacis iz inventory niti da ih prodas....
Jeste ima tih itema sto ti ostaju kod mene se vidi. Mozda kroz igru treba da ih das nekome pa moraju da stoje , to mi je jedino logicno.
 
Двојку ћу највероватније играти на Sony, не знам да ли ћу моћи да играм на лаптопу.
 
Nazad
Vrh Dno