Kontam šta hoćeš da kažeš i nije da toga nema, ali ja imam više utisak da su zarad efektnije prezentacije malo sve ušminkali za nijansu više nego što je to možda bilo potrebno. Ne mora da znači da će to tako biti na kraju.
Što se tiče originalne trilogije ona je iz mog ugla gledano bila zapravo i previše rough around the edges u smislu da gomila stvari nije zapravo ni bila nikada napravljena kako treba. Sad kad pogledam unazad, a kada je reč o animacijima i recimo modelima i teksturama, mogu da konstatujem da praktično ništa tu nije bilo specilajno unapređeno. I umesto da to unapređuju sa svakim narednim nastavkom, ne oni su se potrošili na neke efektiće koji su u suštini nebitni, zbog čega sam stekao utisak da ta ekipa koja je radila na trilogiji jednotavno ne ume bolje. Arhitektura unutar mapa je bila korektno zaokružena s obzirom da su se prilikom izrade držali foto meterijala uslikanim direktno u toj zoni oko same elektrane, a sve ostalo je bilo na granici naive kada se to uporedi sa FPS naslovima koji su dolazili u to vreme sa zapada. Međutim ispostavilo se da je to u nekom uvrnutom smislu da tako kažem zapravo sve skupa doprinelo i na neki način pojačalo taj istočnjački šmek koji igra ima i dalo je ovom serijalu neku posebnu notu. I sad je to kao rough around the edges, a ja nekako ne mogu da se otmem utisku da to zapravo uopšte nije bila namera ljudi koji su radili na igri, već bih rekao pre posledica nemogućnosti da neke stvari iznesu malo bolje.
Ni meni se lično ne dopadaju ta rešenja sa ulickanim puškama i šakama u prvom planu koje tako kruto stoje ispred kamere na način kako je to rešeno u tim igrama koje dolaze sa prostora bivšeg SSSR-a. Nešto mi tu ne štima ni u izgledu a ni u animaciji. Jedan od razloga zašto se nisam primio na Metro je upravo taj i ova igra tu koliko vidim neće biti izuzetak. Nevezano za ovu igru, znači globalno gledano, rekao bih da su do sada te animacije ruku i puške u prvom planu trebalo da odu ipak malo dalje od ovoga... u smislu da se to naprvi da izgleda malo prirodnije i da tu postoji malo više varijacija prilikom kretanja.
Vizuelno meni ovo deluje dosta dobro u tom tehničkom pogledu već sada rešeno, čak možda i predobro s obzirom da je ovo iz UE4-ke a ne 5ce, te stoga stičem utisak da ova ekipa jako dobro zna šta radi odnosno kako open world pod Unrealom treba raditi. A oko optimizacije uvek ima problema na bilo kojoj platformi da radiš. No videćemo to tačno na kraju...
Što se tiče ovog komentara da na igri rade ljudi koji nemaju iza sebe projekte, to apsolutno ne mora da bude nikakav minus. I ekipa koja je radila SoCu nije bila u ništa boljoj poziciji onda pa su na kraju posle ihaha godina rada na istoj, uspeli ipak da je zaokruže sasvim solidno. Ako je suditi po ovom trejleru i materijalu prethodno prezentovanom, utisak koji ja imam je da ova ekipa pre svega želi da se dokaže, a to nešto ipak govori.