Šta je novo?

Roccat Kave i garancija

TwistedMind

Čuven
Učlanjen(a)
30.05.2009
Poruke
7,968
Poena
715
Moja oprema  
CPU & Cooler
Intel i5-13600KF & Noctua NH-D15S chromax.black
Matična ploča
Gigabyte Z790M AORUS ELITE AX
RAM
Corsair VENGEANCE 32GB (2 x 16GB) DDR5 6000MHz C36
GPU
ASRock RX 6700 XT Challenger Pro 12GB OC
Storage
1TB Samsung 990 PRO NVMe M.2 SSD
Zvuk
FiiO K7 + HiFiMan Sundara, Soundpeats H1 TWS
PSU
Seasonic Prime PX 850W Platinum
Kućište
Cooler Master Storm Trooper
Monitor
2x ASUS MG279Q
Miš & tastatura
Logitech G502 LIGHTSPEED & Asus ROG Falchion MX Brown
Ostale periferije
Playstation 5
Mobilni telefon
Xiaomi 14
Pametni uređaji
Mobvoi TicWatch Pro 3 Ultra GPS
Pristup internetu
  1. Optički internet
E ovako. Jedan drug u Novom Sadu je kupio ove sluske u Game-s i crkao mu je mikrofon posle par dana. U game-s ne zele ni da cuju o zameni, popravci... Kazu da oni tu ne mogu nista da urade.
Sta ciniti? Ko je uvoznik, serviser?
 
tržišna inspekcija je sledeća adresa
 
E ovako. Jedan drug u Novom Sadu je kupio ove sluske u Game-s i crkao mu je mikrofon posle par dana. U game-s ne zele ni da cuju o zameni, popravci... Kazu da oni tu ne mogu nista da urade.
Sta ciniti? Ko je uvoznik, serviser?

Jel dobio drug garantni list? Jel ima originalnu ambalažu?
Na garantnom listu piše ko je ovlašćeni servis, a na ambalaži postoji deklaracija uvoznika.
Ako ništa od ovoga ne pomaže - inspekcija.
 
Ne treba ti nikakva garancija. Za robu za koju se ne daje pisana garancija (slušalice, cipele, dukserica...) rok za reklamaciju je 6 meseci . Samo im zapreti inspekcijom, oni su velika firma i znaju i sami ovo ali se prave ludi pa kome prodje prodje
 
A delovali su kao ozbiljna firma..

Zapreti im inspekcijom, videces kako menjaju ;)
 
Me ako ima garanciju i kutiju i racun, treba da ode da im se naj*be keve...
njega ne treba da zanima ko i kako ce da popravi/zameni
 
pa koliko sam shvatio garancije nema. ne zato sto je izgubio nego zato sto se ne izdaje garancija za te slusalice. na kutiji izgleda nema nikakave deklaracije. u prodavbnicu je otisao sa svime sto je dobio od njih (racun i kompletno pakovanje) i odbili su ga bez problema.

nazalost, izgleda da se nece cimati vise oko toga. kupio je stoni mikrofon i to mu je dovoljno. navodno je u guzvi i nece da dize frku sa inspekcijom. ja to licno ne kapiram, ali sta cu mu. ocigledno je kes dobio a ne zaradio. osecam se ko budala sto sam uopste dizao temu kada ce sad da odustane.
 
Dao je skoro 12k dinara za slušalice i tek tako je odustao? Jesus Christ!
 
Pa to im je i bio cilj, da kupac odustane.
Najveći problem je neinformisanost kupaca o njihovim pravima i to firme znaju i debelo koriste.
Da se ne pravim previše pametan, i ja do skoro nisam imao pojma kako da postupam u ovakvim slučajevima. A onda sam imao problematičnu reklamaciju grafičke i nekog sata i bio sam uporan i isplatilo se
 
Nazad
Vrh Dno