Šta je novo?

Resenje za slab wireless signal

Ned

Slavan
Učlanjen(a)
21.11.2006
Poena
304
Imam DELL-ov laptop i na njemu Dell Wireless 1390 WLAN Mini-Card. Razmatrao sam mogucnost wireless interneta. Ustanovio sam da mi je najblizi predajnik na udaljenosti od oko 250m i to NBG8KBCnet. Ukacio sam se na njihov predajnik i pozvao ih. Rekli su mi da cu bez dodatne opreme imati slab signal ali su mi otvorili test nalog cisto da testiram protok i samu vezu. Iako je signal slab nije bilo prekida. Zato sam odlucio da kod KBCnet-a zvanicno aktiviram nalog (bez kupovine dodatne opreme) i uplatio paket SOHO HOME-256. Prvih 15 dana sve je super radilo , ali juce posle kise nikako nisam uspeo da se prikacim na njihov AP. Zvao sam ih i omogucili su mi da se ponovo prikacim ali... Napomenuli su mi da slab signal koji oni od mene primaju (ispod -72dB) stavara velikih problema i da mi je zato preko potrebna antena. Rekli su mi da ima neka za 2500din. Osnovni probelm je taj sto sam ja student u Studentskom gradu pa je nabavka neke skuplje opreme sto zbog finansijskih razloga a pogotovo sto ne znam da li cu ponovo biti u ovoj istoj sobi u kojoj sam sada i sledece godine poprilican problem. Bicu sigurno opet u studenjaku ali da li cu imati opticku vidljivost ka istom ili obliznjem predajniku kao sada pitanje je. Sta mi je pored antene i naravno kabla neophodno i kakvi su izgledi da to sto jeftinije nabavim i gde? Slicna pitanja su ovde diskutovana, znam, ali ja ipak trazim konkretan odgovor za moj problem.

imas dve varijante:

1) wireless pcmcia adapter sa externim konektorom, x metara cfd200 kabla, antena
2) ap (client mod), 1-2m cfd200 kabla, antena, utp kabl od ap do laptopa

pogledaj cene u netiksu