Šta je novo?

Reklamacije u garantnom roku - Iskustva

VitaminC

Slavan
Učlanjen(a)
02.06.2007
Poruke
4
Poena
301
Pozdrav svima!!!

Imam problem sa Nokia 6120 Classic kupljenim u ,,Mobis Electronics" (ovlasceni distributer-prodavnica) 14.2.2008. Kada legnem da spavam uvece iskljucim telefon i ujutru kada se probudim, kada ga ukljucim ne promeni datum, vec ostavi onaj od juce i samim tim se desi da me alarm uopste neprobudi ujutru. Sada cu vam opisati na kakve sam sve bezobrazluke naisao prilikom reklamacije:

- Prvi put (07.04.2008.) kada sam otisao da prijavim kvar tamo gde mi je raceno pri kupovini, rekli su mi da trenutno ne rade (to je bilo u periodu radnog vremena) i da dodjem za pola sata jer im je inspektor dosao...vratio sam se kuci jer sam bio u zurbi...
- Drugi put (09.04.2008.) kada sam dosao rekli su mi da je promenjeno mesto za predaju pokvarenih telefona ali da rade kracim radnim vremenom nego prodavnica gde mi je pri kupovini receno da je tu i servis...vratio sam se kuci...
- Treci put (10.04.2008.) kada sam predao telefon receno mi je da ce biti gotov najverovatnije sutra, ali da ne moze da garantuje da ce biti sutra jer nailazi vikend, pa ce biti ponedeljak ili utorak (2-3 radna dana)...
- Cetvrti put (16.04.2008.) sam isao nedelju dana posle predaje da vidim sta se desava jer mi je bilo receno da ce biti gotov za 2-3 radna dana...receno mi je da treba da im stignu telefoni iz ,,WSC’’ (ovlasceni Nokia-in servis) i da je mozda u toj turi, a sutradan su ga tek predali u ,,WSC’’!
- Peti put (23.04.2008.) kada sam isao da preuzmem telefon rekli su mi da je zamenjena backup baterija i softver. Folderi u telefonu su od 11.4.2008. 13:18h...sto je period dok je telefon bio u Mobisu. Kada sam dosao kuci video sam na sajtu ,,WSC’’ da za moj telefon pise: „Vas uredjaj nije popravljen i bice Vam vracen“, a telefon stvarno i dalje nije bio popravljen!
- Sesti put (29.04.2008.) kada sam isao u Mobis trazio sam da mi zamene telefon novim posto nisu uspeli da ga poprave uz izvestaj na sajtu ,,WSC’’: „Vas uredjaj nije popravljen i bice Vam vracen“, sto odbili su uz obrazlozenje da to ne mogu da urade. Tada su mi rekli da backup baterija uopste i nije zamenjena nego samo software.
Kada sam trazio da zovu sefa, momak koji radi tu je rekao da nema sefa...pitao sam: „ Da li si ti sef?“...rekao je da je sef necega...rekao sam: „Onda mi zovi tvog sefa“...rekao je da njegov sef meni ne moze da bude dostupan...
Rekao je da su vec nekoliko pokvarenih telefona dobili sa servisa iz WSC za kratko vreme i da im to nije prvi put i da bi trebalo da ja odem tamo i da im, kako je rekao: „Sednem na grbacu“ kako bi mi odmah popravili telefon...pitao sam ga: ,,Zasto bih ja nekome sedao na grbacu i resavao vase probleme?! To je problem izmedju vas, a ja sam platio telefon 30% vise nego po divljim prodavnicama bas zato da bih izbegao ovakve neprijatnosti.’’...rekao je da ako ostavim telefon u Mobis-u oni ce u WSC predati tek za nekoliko dana...
Posto mi je bio neophodan telefon dogovorio sam se da zovu WSC i da se dogovore da odmah uzmu u popravku telefon, a da im ja odnesem, da ne bih cekao kurira nekoliko dana.
- Prvi put (29.04.2008.) sam otisao u WSC, gde su mi rekli da ne umeju da ga poprave odmah i da moraju da posalju mail Nokia-i i da tek kada im odgovore mogu da poprave telefon. Rekao sam da zamene telefon, na sto su rekli da oni to ne rade, nego mogu da zamene kompletnu stampanu plocicu, ali tek kada pokusaju da ga poprave. Trazio sam da telefonom odmah zovu Nokia-u, ali su rekli da im je jedini kontakt sa Nokia-om preko E-mail-a. Posto je serviser sumljao da je u pitanju samo softver da ne bih bio bez telefona (posto su tada nailiazili praznici – Vaskrs, 1 Maj) zamenio je softver u roku od nekoliko sati.
- Drugi put (29.04.2008.) sam otisao u WSC da preuzmem telefon. Telefon je radio dva dana i opet se pokvario. Smucilo mi se i nemam vremena, kupio sam jeftin telefon na drugom mestu...
- Treci put (12.05.2008.) sam otisao u WSC i odneo telefon na popravku...rekli su mi da po zakonu mogu da drze telefon 45 dana, ali da nece toliko da ga drze, nego ce da ga poprave za 2-3 dana i pitali da li mi je to uredu...rekao sam da...
- Cetvrti put posle nedelju dana sam otisao u WSC da pitam o cemu se radi jer mi je bilo receno da ce biti gotov za 2-3 dana... rekli su mi da trenutno nemaju delova i da treba da im stignu delovi, ali su ostali na carini...

6 odlazaka u Mobis + 4 odlazaka u WSC = Kriminal!
Jos uvek cekam...
 
Ako se zaista tako ponašaju, red je da se obe firme zatvore uz krivičnu prijavu tržišne inspekcije...
Dobro je znati gde nikako ne treba kupovati.
 
Vitamin, svaka tebi cast na zivcima, vidi se da nemas memorisan broj trzisne inspekcije...Morash biti oshtriji. Svi ce te gaziti dok im ne pokazes da malo znas zakon i da si spreman da im se svetis. Koliko puta su meni rekli mrtvi hladni "nemam da ti vratim kusur, idi rasitni"...Posle mog blagog osmeha sa recenicom "kazna je solidna za takav prekrsaj" su lomili noge da usitne u obliznjoj prodavnici.
 
Stvarno, platis 30% porez na budale da kupis u zvanicnoj prodavnici i posle ispada da bolje da nemas garanciju jer ovoliko jurcanje i gubljenje vremena je neopisivo
 
Meni je muka kad slušam ovakva iskustva ljudi.
Natovari im što više negativnog publiciteta (kao što si i krenuo), pa nek se češu.
 
@toranj :)

Inspekcija, nema druge
 
Zvali me juce...bio sam danas po telefon...posto su im "tehnicari" bili na pauzi, bio sam uskracen za sagovornika...
Devojka koja radi za pultom za prijem kaze: "Juce nas je zvao trzisni inspektor!"...pitao sam: "U vezi ovog telefona?"...rekla je totalno uzrujana odjedanput: "Da! Obicno dolaze, a sada su zvali! To mora da vam je neka rodjaka! Verovatno vam je tetka! Pozdravite tetku puno!"...u stilu neuropsihijatra rekao sam: "Da, da, da..."...kaze: "Samo da znate da smo telefon uzeli u popravku pre nego sto su nas zvali!"...ponovio sam: "Da, da, da..."...nasmejao sam se, rekao: "Prijatno" i otisao...(inace 18.06. ih je zvao inspektor, istog dana su poceli popravku, istog dana zavrsili (zamenili celu stampanu plocicu), istog dana me pozvali da preuzmem telefon...gle slucajnosti...hahaha)
Sta ces, mlada, neukusna, prepametna...:)

Videcu da li ce ovaj telefon da radi kako treba...vise nista ne moze da me iznenadi...:)
 
Vidi žurbe da reše reklamaciju ?!?

Ahahahaha... tetka, panika a razvlače od 07.04. ! :eyebrows:
 
Cao, ti si bar resio problem....nekako....
ja pre par dana kupio nokiu n78 u Tehnomobilu uz paket mts. Stignem kuci, napunim bateriju, ukljucim tel. kada mrtav piksel....lele majko.....poludeo....zvao servise...ma nema nista....zvao radnju oni nista ne znaju, kazu da sve dalje preuzima serviser....u servisu garancija vazi na 5 i vise piksela na 2mmkvadratna....ne znam sta da radim a dani prolaze....mislim da mi nema pomoci
 
Hm...ja bas imam pozitivno iskustvo iz Mobisa, kupio N95 8GB preko telenora( i ortak isto) i na oba telefona klizac nije bio dobar pa se malo klimao fon kada je otvoren. Odneo sutradan za 2 sata bilo gotovo zvali me da preuzimem. Dovidjenja-dovidjenja. Svaka cast za ovo.
 
Svaka čast što su ti popravljali nov telefon?
 
meni jedan drug doneo fon da mu flashujem sony ericsson g900 , baguje non stop radi samo dok mu stiskas tastere ili stoji smrznut...
kupio ga pre dva meseca, regularno kaze u prodavnici ga napali posto u cosku plastike ima malo ostecenje (1x1 mm) primeti se zagledanjem boljim. Kao decko telefon ti je pao i zato ga ne uvazavamo..
e sad flash nije pomogao (najnovija verzija updata sa sony-ericsson sajta..)
ja nisam znao sta da mu predlozim jer neznam proceduru jer tesko je ocekivati da fon nakon mesec/dva koriscenja nema ama bas nikakva vidna ostecenja (ogrebotine, itd)
inace garanciju su mu dali samo na 6 meseci sto je meni stvarno smesno za fon koji je placen 320e
 
Pa što je to tvoj problem, ti si od njih kupio ne od nokije.
 
Upravo tako i oni su zamenili sinu u rekordnom roku iliti garancija works :)
 
hteo je da kaze da su ti trebali dati drugi, nov, neotpakovan uredjaj, koji si i platio. ;)
 
hteo je da kaze da su ti trebali dati drugi, nov, neotpakovan uredjaj, koji si i platio. ;)


uobicajena garancija za sve tehnicke uredjaje pa i mobilne, je ako dodje do kvara ide u sevis, postoji rok u kome servis mora da otkloni kvar (obicno i do 45 dana), ako to nije moguce daju novi uredjaj...
 
postoji i rok u kome moraju da ti uredjaj zamene novim, posle tog roka postoji taj rok o kome pricas u kome se uredjaj salje u servis ;)
 
Možeš da napišeš tačan zakon i član u kojem piše koliki je rok za zamenu uređaja novim ?
 
Poslednja izmena:
Iskreno - mrzi me da kopam :p Ima u zakonu o zastiti potrosaca. Pisano je o tome u one dve prethodne teme o reklamacijama gde je i user Dark Side ucestvovao, objasnjavao i kacio te izvode iz zakona o zastiti potrosaca.

Mislim, dakle nisam 100% siguran posto pisem iz secanja, da je rok za takav vid zamene 48 sati od kupovine uredjaja.
 
I mene zanima da pročitam taj deo zakona, jer ga ja ne videh, a bilo bi više nego odlično da postoji.
 
@gx-x
Koliko ja znam ni u jednom zakonu ne piše koliki je rok za zamenu uređaja.
 
Sto znaci sta, ja kupim laptop recimo, dodjem kuci i on neispravan. I sad moram novu stvar da saljem u servis da onu cackaju nesto (i jos potencijalno cekam 45 dana)? Ako sam kupio novo onda hocu novo, necu popravljano.

Znam da je u telekomu recimo kad uzimas telefon na ugovor, u prvih par (ne znam koliko, mozda 3-5-7) dana ako se nesto desi vracas njima, posle ide u servis. Slicno je cini mi se i sa Tempom... Logicno je da postoji neki rok za zamenu ako je neispravno (mada logika kod nas i nije nesto bitna)

I secam se dobro da je u toj temi o zastiti potrosaca bilo citirano, ne znam da li pogresno, da kad servis konstatuje kvar, prva opcija je da kupcu uredjaj zamene za novi, druga da mu vrate pare, a tek treca da se uredjaj popravlja. Sto je znacilo da kupac ne mora da pristane na popravku.

Ako bi neko strucan mogao jos jednom to da citira ovde, bilo bi odlicno da se jednom za svagda rascisti to
 
Koliko znam to su "interni" rokovi koje sama prodavnica odredi, da zameni proizvod u nekom roku (3-5-7-X) dana. Naravno da se ne slažem sa tim da proizvod star par dana nosim na reklamaciju u servis, nego želim da se on zameni novim ispravnim. Baš iz tog razloga sam hteo da se napiše tačan član zakona u kojem je to napisano.
Opcija da se prvo vrate pare, zameni uređaj ili popravlja, odnosi se na robu za koju se ne izdaje garantni list, ali imaš uz fiskalni račun garanciju 6 meseci.
 
Cao, ti si bar resio problem....nekako....
ja pre par dana kupio nokiu n78 u Tehnomobilu uz paket mts. Stignem kuci, napunim bateriju, ukljucim tel. kada mrtav piksel....lele majko.....poludeo....zvao servise...ma nema nista....zvao radnju oni nista ne znaju, kazu da sve dalje preuzima serviser....u servisu garancija vazi na 5 i vise piksela na 2mmkvadratna....ne znam sta da radim a dani prolaze....mislim da mi nema pomoci

Jesi siguran da je mrtav piksel. N78 ne dihtuje baš sjajno. Meni tako uletela trunka sa strane i sad stoji na ekranu. Verovatno bi je kompresor sklonio, ali bi onda možda ubacio još 5. Da sam malo neiskusniji sa LCDovim, stvarno bi pomislio da je mrtav piksel, ali nije :)...
 
Nazad
Vrh Dno