FlySukhoi je napisao(la):Ako Cooler Master ima svoj servis za takve stvari, rado bih ga odneo tamo i uredno platio popravku.
Pa u tome i jeste problem. Dobio sam odgovor na pm da nemaju takav servis, što me je stvarno iznenadilo. Koliko ja znam, bez obzira na garancije, ne može se po zakonu dobiti dozvola za uvoz tehničke robe ukoliko ne postoji obezbeđen servis za istu. Proizilazi da ako nemaš račun, ili ti se uređaj pokvari jedan dan nakon isteka garancije moraš da ga baciš i kupiš drugi za punu cenu, iako bi realno mogli da ga poprave... Jednostavno si primoran. To uopšte nije fer praksa. To sam možda mogao da očekujem od nekih poludivljih kompanija, ali ne i od CM.Zar ne mozesh da odnesesh u coolemaster ovlashceni servis, platish i da ti srede psu?
Možeš pogledati stranu u nazad pa sam proceni način mog prvog obraćanja. Nije bilo ničeg pozitivnog u njihovom odgovoru, ni nalik tome što pominješ. Otkovali su me iz prve, i što je najuvredljivije, na pm, jer nisu imali ni kohones da javno priznaju na forumu da oni uopšte nemaju servis kao druge, ozbiljne firme. To su potvrdili tek kasnije, kad sam ja to izneo javno, po principu, "sad šta je tu je, provaljeni smo". Bljuje mi se od toga. Prvi ozbiljan test i pali su kao gnjile kruške. Da sam tražio neki plastični poklopčić znam da bih ga dobio, ali mi ne treba komad plastike. Sorry @Johnny, ta priča o čudesnoj tehnologiji ugrađenoj u jedno napajanje kod mene ne prolazi. Pogledaj šta sve ozbiljne firme prave, takođe daju dugogodišnje garancije, ali imaš uvek servis i podršku nezavisno od garancije ili gde si robu kupio... Platiš to, ali je imaš. Nisu pljunuli na tvoje poverenje koje si im ukazao kupujući njihov proizvod. Sav ovaj marketing i galama o podršci je u stvari samo kompenzacija za to što prave podrške zapravo nema. Njihova "podrška" se svodi samo na jeftine sitnice, na mazanje očiju, a ja neću da ćutim kad primetim da nas neko
pravi ******ma.
Jutros mi je stigao CM Alcor i imam jedan problem. Naime, tockic je prilicno bucan prilikom skrolovanja na dole (ucestalo "skljocanje" plastike). Nisam od onih kome ovakve stvari inace smetaju, ali ovo je bas updaljivo i prilicno iritira. Da li je ovo normalno ili da vratim misa gde sam ga kupio i zatrazim drugi?
Jedan user review koji ukazuje na slican problem...
http://www.overclock.net/t/1473246/review-and-impressions-of-cooler-master-cm-storm-alcor-and-mizar
Ne znam da li je ova tema i dalje aktuelna ali cu svakako izneti moj problem. Radi se o to da posedujem CM Hyper 212 Plus hladnjak, ali mi nedostaju delovi: C, E i H sa prilozene slike. Navedeni delovi su ostali na maticnoj ploci koju sam reklamirao i koja je zamenjena novom, a zbog visemesecne frustracije sa tom plocom, nije mi palo na pamet da ih skinem pre nego sto sam plocu odneo u servis. Ljudi iz Emmi servisa su navodno pokusali da nadju plocu i vrate izgubljene delove ali nista od toga nije bilo.
Dakle, mogu li se negde nabaviti delovi C, E i H?Pogledajte prilog 151931
Super! Mislim da ce back plate biti dovoljna da resim problem, obzirom da sam nabavio neke odstojnike (C) sa maticama (koji se inace ne pasuju na obicnim "stock" zadnjim plocama zbog tipa navoja).Pozdrav,
Mi kod nas trenutno imamo samo Back Plate.Da li ti to nesto znaci?
Postovanje svima Izgleda mi kao da imam problema sa pozadinskim osvetljenjem na CM Storm Devastator tastaturi
kod mene to izgleda ovako:
http://i.imgur.com/9cHtm7r.jpg
Svud na netu i u youtube review-ima to pozadinsko osvetljenje izgleda ovako:
http://ecx.images-amazon.com/images/I/71LCqRrroxL._SL1500_.jpg
http://www.bouweenpc.nl/wp-content/uploads/2013/12/DSC_1939-575x385.jpg
http://www.bouweenpc.nl/wp-content/uploads/2013/12/DSC_1951-575x384.jpg
Probao sam 2 razlicita kompa i razlicite usb portove i svud je ista situacija. Da li je ovo zrelo za servis ili je mozda nesto drugo u pitanju?
Da li postoji nacin da se dodje do nosaca za ventilator za cm cpu cooler?
ovako neshto da li je dostupno kod nas...vidim da nema na eu storu.
http://www.cmstore-usa.com/hyper-212-evo-fan-mounting-clips-combo/
Pozdrav,
Treba mi savet, kupio sam pre godinu dana Trigger Z brown switch tastaturu u g***t***u, na zalost levi shift je poceo da brljavi, ponasao se kao da je stalno pritisnut, kada se pokrene virtuelna tastatura iz windows-a to prestane i onda radi samo desni shift. Takodje je pozadinsko osvetljenje ostajalo upaljeno kada se racunar ugasi.
Servis nije uspeo da uradi nista, odobrili su finansijsko razduzenje, ali je problem sto sam je ja bas zavoleo a sada je nema vise kod nas u ponudi, cak bih je radije i koristio u tom stanju, ako oni sada uopste i hoce da je vrate nazad.. Sta mi savetujete?
Pa da li je moguće da su samo vratili napajanje bez da su ga testirali? Ne verujem da mogu biti toliko bezobrazni? Zovi taj servis i pitaj kako su ga to testirali.Pre desetak dana kompjuter naprasno nije hteo da se upali - zavrte se diakovi, ali ploča se ne pali (nema posta, ničega). Pozvao sam prijatelja koji radi u servisu, doneo je neko staro napajanje i mali uređaj ATX tester. Zamenili smo napajanje i kompjuter je proradio, a on je onim uređajem utvrdio da napajanje nema snage na onom širokom kablu što napaja pmoču. Napajanje je CM GX450W, u garanciji.
Odneo sam ga elektroničaru, samo da mi to proveri, zaključio je isto i pokazao mi da napajanje ne može da podnese ni najmanje opterećenje na toj grani.
U radnji su me uputili na davaoca garancije i ovlašćeni servis, jer je prošlo više od dve godine. Pozvao sam PIN i po uputstvu poslao im napajanje, a oni ga poslali u servis.
Prošlo je 10-ak dana i, bez ijednog poziva, kurir mi je doneo napajanje sa zapisnikom iz servisa NEPO SYSTEM (Marko Dimić) da napajanje "prolazi sve hardverske testove, te je stoga u skladu sa procedurama proizvođača ispravno". Ostao sam bez reči.
Da bih bio siguran, mada sam već bio, otvorio sam dečiji kompjuter (star sedam godina, sa kineskim napajanjem), otkačio samo napajanje za ploču i priključio ovo "ispravno" koje je upravo prošlo sve testove - ne da kompjuter nije mogao da se upali, već je napajanje jedva uspevalo da pokrene svoj ventilator, koji se samo na par sekundi zavrti i stane. Vratio sam kabal sa starog kineskog napajanja sve je opet radilo normalno.
Baš sam razočaran, sad je kasno i sutra ću videti šta dalje. Nije u pitanju 50 evra već to što je osećaj jako loš, što ću trošiti vreme i živce na nešto potpuno bespotrebno.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari