Šta je novo?

Reklamacije,servis -Pitanja i odgovori.

Zar ne mozesh da odnesesh u coolemaster ovlashceni servis, platish i da ti srede psu?
 
FlySukhoi je napisao(la):
Ako Cooler Master ima svoj servis za takve stvari, rado bih ga odneo tamo i uredno platio popravku.

Valjda je nesumnjivo da CM barem ima dil Sa nekim servisom u kome je moguce popraviti njihov proizvod I van garantnog roka? Ne bi valjalo ako takvo nesto ne postoji kao mogucnost.
 
Poslednja izmena:
Zar ne mozesh da odnesesh u coolemaster ovlashceni servis, platish i da ti srede psu?
Pa u tome i jeste problem. Dobio sam odgovor na pm da nemaju takav servis, što me je stvarno iznenadilo. Koliko ja znam, bez obzira na garancije, ne može se po zakonu dobiti dozvola za uvoz tehničke robe ukoliko ne postoji obezbeđen servis za istu. Proizilazi da ako nemaš račun, ili ti se uređaj pokvari jedan dan nakon isteka garancije moraš da ga baciš i kupiš drugi za punu cenu, iako bi realno mogli da ga poprave... Jednostavno si primoran. To uopšte nije fer praksa. To sam možda mogao da očekujem od nekih poludivljih kompanija, ali ne i od CM.
 
Koliko se ja razumem u napajanja, a narocito " high end " sa visokim stepenom efikasnosti, sama popravka je samo " zamazivanje " ociju korisnika, iz prostog razloga sto se svako high end PSU sastoji od posebno odabranih komponenti ( npr. uparenih integralnih kola, uparenih tranzistora...itd..). Takav proizvod je nemoguce servisirati kako bi se dobio identican proizvod kasnije, jednostavno takva efikasnost i izlazna specifikacija ne bi odgovarale test standardu, jer bi u suprotnom svaki " servis " u svakoj zemlji morao da drzi takve komponente za svaki slucaj na lageru, a to je nemoguce. Koliko vidim, CM je dosta posten u ovakvim situacijama, kako bi zadrzali standard i kvalitet, jasno su izabrali jedan od standarda EU, a to je cista zamena za isti ili bolji uredjaj. Ako proveris nemacke forume, ni drugi proizvodjaci PSU ne dozvoljavaju popravke iz istih razloga. Kada se bilo koji proizvod uvozi u Srbiju, postoji potvrda o usaglasenosti proizvoda, to nije nikakvo " testiranje " sa nase strane( Srbije ) , to je jednostavno dokaz da uredjaj poseduje sve standarde EU. Cak sta vise, nase kompanije koje izdaju sertifikate ne smeju da testiranjem odobre upotrebu, jer smo u u tranziciji i jednostavno moramo da se usaglasimo sa zakonima EU. Da sam ja na tvom mestu ( posto postoji vrlo jasna i objavljena procedura reklamacije ), ja bih se na fin nacin obratio kancelariji CM-a direktno, mozda bi ti i izasli u susret i pomogli ti, kao sto sam video ne znam ni ja koliko puta vec do sada. Plasim se ako krenes da " teras " pravdu u javnosti, kroz nesto sto su njihovi advokati vec dobro proverili, jer se radi o brendu koji ima lokalnu kancelariju, sve sertifikate i vrlo jaku reputaciju da izlaze uvek u susret, da zvanicno neces uspeti da resis svoj problem. Iz mog iskusta, CM kancelarija je na sve fer i prijateljske zahteve uvek odgovarala istom merom...jer zamisli kada bi se poceli pojavljivati ljudi koji su kupili nesto na buvljaku...pa pokusali da rese to zvanicnim servisom...to je nemoguce, iz tog razloga postoje privatni servisi koji popravljaju sve moguce brendove i naravno nemaju garanciju...
Nisam mislio nista lose, vec sam samo zeleo da kazem da mozda mozes to da resis u nekim odnosima sa CM direktno, jer sumnjam da CM zvancino moze da odstupi od procedure za reklamacije..i to ovako preko foruma...

Neka je sa srecom !
 
Možeš pogledati stranu u nazad pa sam proceni način mog prvog obraćanja. Nije bilo ničeg pozitivnog u njihovom odgovoru, ni nalik tome što pominješ. Otkovali su me iz prve, i što je najuvredljivije, na pm, jer nisu imali ni kohones da javno priznaju na forumu da oni uopšte nemaju servis kao druge, ozbiljne firme. To su potvrdili tek kasnije, kad sam ja to izneo javno, po principu, "sad šta je tu je, provaljeni smo". Bljuje mi se od toga. Prvi ozbiljan test i pali su kao gnjile kruške. Da sam tražio neki plastični poklopčić znam da bih ga dobio, ali mi ne treba komad plastike. Sorry @Johnny, ta priča o čudesnoj tehnologiji ugrađenoj u jedno napajanje kod mene ne prolazi. Pogledaj šta sve ozbiljne firme prave, takođe daju dugogodišnje garancije, ali imaš uvek servis i podršku nezavisno od garancije ili gde si robu kupio... Platiš to, ali je imaš. Nisu pljunuli na tvoje poverenje koje si im ukazao kupujući njihov proizvod. Sav ovaj marketing i galama o podršci je u stvari samo kompenzacija za to što prave podrške zapravo nema. Njihova "podrška" se svodi samo na jeftine sitnice, na mazanje očiju, a ja neću da ćutim kad primetim da nas neko pravi ******ma.
 
Možeš pogledati stranu u nazad pa sam proceni način mog prvog obraćanja. Nije bilo ničeg pozitivnog u njihovom odgovoru, ni nalik tome što pominješ. Otkovali su me iz prve, i što je najuvredljivije, na pm, jer nisu imali ni kohones da javno priznaju na forumu da oni uopšte nemaju servis kao druge, ozbiljne firme. To su potvrdili tek kasnije, kad sam ja to izneo javno, po principu, "sad šta je tu je, provaljeni smo". Bljuje mi se od toga. Prvi ozbiljan test i pali su kao gnjile kruške. Da sam tražio neki plastični poklopčić znam da bih ga dobio, ali mi ne treba komad plastike. Sorry @Johnny, ta priča o čudesnoj tehnologiji ugrađenoj u jedno napajanje kod mene ne prolazi. Pogledaj šta sve ozbiljne firme prave, takođe daju dugogodišnje garancije, ali imaš uvek servis i podršku nezavisno od garancije ili gde si robu kupio... Platiš to, ali je imaš. Nisu pljunuli na tvoje poverenje koje si im ukazao kupujući njihov proizvod. Sav ovaj marketing i galama o podršci je u stvari samo kompenzacija za to što prave podrške zapravo nema. Njihova "podrška" se svodi samo na jeftine sitnice, na mazanje očiju, a ja neću da ćutim kad primetim da nas neko
pravi ******ma.

Vidi matori, ja sam samo na pravi nacin hteo da ti kazem da sve moze da se zavrsi, citao sam i druge tvoje postove, svima je jasno da ovo nema veze sa CM, kupio si napajanje za testiranje od nekoga ? Ti si decko sa dobrim poznanstvima, cim dolazis do takvih napajanja, to meni izgleda da ti je ovo profesija, ili da radis u nekoj manjoj konkurentskoj firmi. Nema sta kod tebe da prolazi prica ili ne, ne odredjujes ti zakone ove drzave, nisu u opste u obavezi da za ovakvu robu imaju servis. Krivo mi je sto na ovakvom mestu dolaze ljudi poput tebe da prodaju price nekog distrbutera ili konkurencije koja se bas bavi takvim stvarima - popravkom. Tuzno je sto je bilo ko preko tebe smislio da na ovakav nacin napada konkurenciju, kada vec nemogu da to urade na durgi nacin. Sve ovo ti kazem, zato sto je unutra SeaSonic i nemam sta vise da ti pricam, bavis se klasicnom iznudom, promocijom i provokacijom..nemas pametnija posla, toliko i vredis. U nemackoj bi te banovali i izbacili sa foruma za 30 secundi, ovaj Peca je previse tolerantan, kada tolerise takve trolove poput tebe. Citao sam tvoje apsolutno bezobrzane i ne primerene kometare koje si uputio LEGALEA-i, jel ti znas u opste ko je taj covek ? Komentari poput " batice '...ili ti drugih licnih zmenica coveku od 60godina...Ti si klasicni nekulturni ucenjivac koji zeli nesto da dobije, da verovatno iz promovise neko drugo PSU koje ste ti i tvoja firma..drugari uvezli citavih 25 komada od nekog dstributera u nemackoj, jer vam niko normalan ne bi dao distribuciju...bas bih voleo da momci od kojih si kupio test PSU objave tvoje ime i firmu koju predstavljas, veruj mi da ti vise niko ne bi usao...sto bi deca rekla SHESAN si i ne treba da se svi ovde spustamo na tvoj nivo jer stara dobra poslovica kaze " Ne raspravljaj se sa budalom , da te ne spusti na svoj nivo i pobedi na iskustvo " ...puno pozdrava od mene, glasam da te banuju jer nama treba podrska a ne trolovi ovde...nema veze koji je brend u pitanju...
 
Moram priznati da mi je sad malo neprijatno što sam se upustio u takvu raspravu sa čovekom za koga ni u snu nisam mogao pretpostaviti da ima 60 godina, nije odavao takav utisak. Da sam znao, pitao bih ga to na drugi način. Pošto je tajming i sadržaj njegovih komentara pokazao da mu je svrha samo da bude utuk na moj, pitao bih ga između ostalog ko ga je zamolio da to radi. Zar je više potrebno pitati? A ti da si pravi vitez koji skače u odbranu starijem gospodinu, ne bi ga sa svojim kolegama ni uvaljivao u tu igru, na prvom mestu!
Dragi predstavniče CM pod privatnim nickom @johnyblack, kad već kritikuješ Pecinu toleranciju, bolje obrati pažnju na gomilu uvreda i nedozvoljenih reči koje si prosuo ovde. Ja čak nisam nekoga nazvao ni "batice" kao što si napisao.
Prvi tvoj post na ovom IT forumu na kome si od 2010 napisao si zbog mene, i to u svrhu odbrane Cooler Master firme!!! Zar si stvarno mislio da to nećemo primetiti? Dokle ćete da nas smatrate naivčinama? Pročitaj ispočetka sopstveni post. Isijava strahom od konkurencije. Za mene tvrdiš da sam u IT biznisu. Opusti se čoveče. Privatno zanimanje "klasičnog nekulturnog ucenjivača" (mene) je svetlosnu godinu daleko od IT branše. Meni je IT ljubav i hobi. Zašto si u takvom grču od konkurencije, spavaš li ti uopšte noću? To da glasaš da me banuju ti zaista verujem, pošto sam počeo strašno da vam smetam. Srećom, ovaj sajt ima dovoljno demokratičnosti da dozvoli da se čuje i druga strana, inače ne bi opstao ni postao to što jeste. Mislili ste da je dovoljno da otvorite temu "podrške" na najvećem IT sajtu u regionu i rešavanjem sitnih problema korisnicima prikrijete zapanjujuću činjenicu da ni svoj servis nemate? Pa na šta vam bre mi ličimo? Sad si uvideo da bi vam bilo mnogo pametnije da ste me u startu ispoštovali i sredili napajanje i to uredno naplatili. Još bih vas javno pohvalio.
Vaša arogancija pokrenula je nešto što se neće zaustaviti dok vas ne naučimo kako izgleda pravo i iskreno poštovanje onih koji vam ostavljaju novac i da mi nismo veverice čije ćete poverenje kupiti jednim orahom, ili kablićem od pola eura. Za sada je ovde jedan čovek protiv korporacije, ali na vaš užas, očekujte nas još, ima onih koji se ne boje da vam se zamere!
 
Ne znam da li je ova tema i dalje aktuelna ali cu svakako izneti moj problem. Radi se o to da posedujem CM Hyper 212 Plus hladnjak, ali mi nedostaju delovi: C, E i H sa prilozene slike. Navedeni delovi su ostali na maticnoj ploci koju sam reklamirao i koja je zamenjena novom, a zbog visemesecne frustracije sa tom plocom, nije mi palo na pamet da ih skinem pre nego sto sam plocu odneo u servis. Ljudi iz Emmi servisa su navodno pokusali da nadju plocu i vrate izgubljene delove ali nista od toga nije bilo.
Dakle, mogu li se negde nabaviti delovi C, E i H?CM 212.jpg
 
Jutros mi je stigao CM Alcor i imam jedan problem. Naime, tockic je prilicno bucan prilikom skrolovanja na dole (ucestalo "skljocanje" plastike). Nisam od onih kome ovakve stvari inace smetaju, ali ovo je bas updaljivo i prilicno iritira. Da li je ovo normalno ili da vratim misa gde sam ga kupio i zatrazim drugi?

Jedan user review koji ukazuje na slican problem...

http://www.overclock.net/t/1473246/review-and-impressions-of-cooler-master-cm-storm-alcor-and-mizar
 
Jutros mi je stigao CM Alcor i imam jedan problem. Naime, tockic je prilicno bucan prilikom skrolovanja na dole (ucestalo "skljocanje" plastike). Nisam od onih kome ovakve stvari inace smetaju, ali ovo je bas updaljivo i prilicno iritira. Da li je ovo normalno ili da vratim misa gde sam ga kupio i zatrazim drugi?

Jedan user review koji ukazuje na slican problem...

http://www.overclock.net/t/1473246/review-and-impressions-of-cooler-master-cm-storm-alcor-and-mizar

Pozdrav, tesko nam je da prosudimo opisom da li je za reklamaciju ili ne.Tockic se cuje, upravo ga i mi koristimo ali ovako nemozemo prosuditi da li je to standardno ili tvoj mis ima problem.Mozes li nam napraviti kratki video ukljucujuci i zvuk tockica kako bi mogli da pokusamo da prosudimo da li je za reklamaciju ili ne.
 
Ne znam da li je ova tema i dalje aktuelna ali cu svakako izneti moj problem. Radi se o to da posedujem CM Hyper 212 Plus hladnjak, ali mi nedostaju delovi: C, E i H sa prilozene slike. Navedeni delovi su ostali na maticnoj ploci koju sam reklamirao i koja je zamenjena novom, a zbog visemesecne frustracije sa tom plocom, nije mi palo na pamet da ih skinem pre nego sto sam plocu odneo u servis. Ljudi iz Emmi servisa su navodno pokusali da nadju plocu i vrate izgubljene delove ali nista od toga nije bilo.
Dakle, mogu li se negde nabaviti delovi C, E i H?Pogledajte prilog 151931

Pozdrav,

Mi kod nas trenutno imamo samo Back Plate.Da li ti to nesto znaci?
 
Postovanje svima :) Izgleda mi kao da imam problema sa pozadinskim osvetljenjem na CM Storm Devastator tastaturi

kod mene to izgleda ovako:
http://i.imgur.com/9cHtm7r.jpg

Svud na netu i u youtube review-ima to pozadinsko osvetljenje izgleda ovako:
http://ecx.images-amazon.com/images/I/71LCqRrroxL._SL1500_.jpg
http://www.bouweenpc.nl/wp-content/uploads/2013/12/DSC_1939-575x385.jpg
http://www.bouweenpc.nl/wp-content/uploads/2013/12/DSC_1951-575x384.jpg

Probao sam 2 razlicita kompa i razlicite usb portove i svud je ista situacija. Da li je ovo zrelo za servis ili je mozda nesto drugo u pitanju?
 
Postovanje svima :) Izgleda mi kao da imam problema sa pozadinskim osvetljenjem na CM Storm Devastator tastaturi

kod mene to izgleda ovako:
http://i.imgur.com/9cHtm7r.jpg

Svud na netu i u youtube review-ima to pozadinsko osvetljenje izgleda ovako:
http://ecx.images-amazon.com/images/I/71LCqRrroxL._SL1500_.jpg
http://www.bouweenpc.nl/wp-content/uploads/2013/12/DSC_1939-575x385.jpg
http://www.bouweenpc.nl/wp-content/uploads/2013/12/DSC_1951-575x384.jpg

Probao sam 2 razlicita kompa i razlicite usb portove i svud je ista situacija. Da li je ovo zrelo za servis ili je mozda nesto drugo u pitanju?

Pozdrav,

Kada je kupljen taj devastator i gde.Da li je osvetljenje od samog pocetka bilo kao na slici?
 
Kupljen je u Gigatronu u Nisu 19.10.2013. Osvetljenje je ovako slabo od samog pocetka (po danu se skoro nista ne vidi sa upaljenim osvetljenjem), samo mu nisam pridavao neki znacaj jer sam mislio da to tako treba :) Bio u fazonu kolko para tolko muzike. A onda ortak pre nekoliko dana kupi Devastator set koji sija kao na ovim slikama odozgo. Rekoh ovde nesto ne valja :)
 
Stigli su mi delovi postolja hladnjaka koji su nedostajali. Svaka cast nasoj CM podrsci, najbolji ste! cheers :wave:
 
Reklamacija CM nepton 240m
Pre par meseci kupio sam ovo vodeno hladjenje,sinoc je pocelo da se cuje grgljanje vode iz pumpe koje je ubrzo zatim prestalo.Video sam na srafu zelenu tecnost.Uglavnom kupljemo je u Duocom-u,zvao sam ih 10 puta ali se niko ne javlja.Predpostavljam da firma ne radi vise.Interesuje me da li mogu nekako da reklamiram i da ostvarim garanciju?
 
Jos jedna reklamacija na Cooler Master nepton 240m. Posle tacno godinu i deset dana pumpa je bez ikakvog predznaka prestala sa radom. Nije brujala zujala niti bilo sta, radila je savrseno... Danas je predato kompletno pakovanje u radnji gde je i kupljena pa videcemo sta ce biti dalje...
 
Poslednja izmena:
Zanima me koji CM vazdusni cooler trenutno pokazuje najbolje karakteristike za svoju cenu kostanja?
 
Pozdrav,
Treba mi savet, kupio sam pre godinu dana Trigger Z brown switch tastaturu u g***t***u, na zalost levi shift je poceo da brljavi, ponasao se kao da je stalno pritisnut, kada se pokrene virtuelna tastatura iz windows-a to prestane i onda radi samo desni shift. Takodje je pozadinsko osvetljenje ostajalo upaljeno kada se racunar ugasi.
Servis nije uspeo da uradi nista, odobrili su finansijsko razduzenje, ali je problem sto sam je ja bas zavoleo a sada je nema vise kod nas u ponudi, cak bih je radije i koristio u tom stanju, ako oni sada uopste i hoce da je vrate nazad.. Sta mi savetujete?
 
Poslednja izmena:
Pozdrav,
Treba mi savet, kupio sam pre godinu dana Trigger Z brown switch tastaturu u g***t***u, na zalost levi shift je poceo da brljavi, ponasao se kao da je stalno pritisnut, kada se pokrene virtuelna tastatura iz windows-a to prestane i onda radi samo desni shift. Takodje je pozadinsko osvetljenje ostajalo upaljeno kada se racunar ugasi.
Servis nije uspeo da uradi nista, odobrili su finansijsko razduzenje, ali je problem sto sam je ja bas zavoleo a sada je nema vise kod nas u ponudi, cak bih je radije i koristio u tom stanju, ako oni sada uopste i hoce da je vrate nazad.. Sta mi savetujete?

Pozdrav,

Tog modela nema vise ni kod nas u ponudi , iz tog razloga su odradili povrat novca jel nije moglo doci do zamene za drugu.U svakom slucaju to je najbolje resenje.Jedino sto mozes pokusati je da trazis zamenu za neki drugi aktuelni model iz ponude.
 
Pre desetak dana kompjuter naprasno nije hteo da se upali - zavrte se diakovi, ali ploča se ne pali (nema posta, ničega). Pozvao sam prijatelja koji radi u servisu, doneo je neko staro napajanje i mali uređaj ATX tester. Zamenili smo napajanje i kompjuter je proradio, a on je onim uređajem utvrdio da napajanje nema snage na onom širokom kablu što napaja pmoču. Napajanje je CM GX450W, u garanciji.

Odneo sam ga elektroničaru, samo da mi to proveri, zaključio je isto i pokazao mi da napajanje ne može da podnese ni najmanje opterećenje na toj grani.

U radnji su me uputili na davaoca garancije i ovlašćeni servis, jer je prošlo više od dve godine. Pozvao sam PIN i po uputstvu poslao im napajanje, a oni ga poslali u servis.

Prošlo je 10-ak dana i, bez ijednog poziva, kurir mi je doneo napajanje sa zapisnikom iz servisa NEPO SYSTEM (Marko Dimić) da napajanje "prolazi sve hardverske testove, te je stoga u skladu sa procedurama proizvođača ispravno". Ostao sam bez reči.

Da bih bio siguran, mada sam već bio, otvorio sam dečiji kompjuter (star sedam godina, sa kineskim napajanjem), otkačio samo napajanje za ploču i priključio ovo "ispravno" koje je upravo prošlo sve testove - ne da kompjuter nije mogao da se upali, već je napajanje jedva uspevalo da pokrene svoj ventilator, koji se samo na par sekundi zavrti i stane. Vratio sam kabal sa starog kineskog napajanja sve je opet radilo normalno.

Baš sam razočaran, sad je kasno i sutra ću videti šta dalje. Nije u pitanju 50 evra već to što je osećaj jako loš, što ću trošiti vreme i živce na nešto potpuno bespotrebno.
 
Pre desetak dana kompjuter naprasno nije hteo da se upali - zavrte se diakovi, ali ploča se ne pali (nema posta, ničega). Pozvao sam prijatelja koji radi u servisu, doneo je neko staro napajanje i mali uređaj ATX tester. Zamenili smo napajanje i kompjuter je proradio, a on je onim uređajem utvrdio da napajanje nema snage na onom širokom kablu što napaja pmoču. Napajanje je CM GX450W, u garanciji.

Odneo sam ga elektroničaru, samo da mi to proveri, zaključio je isto i pokazao mi da napajanje ne može da podnese ni najmanje opterećenje na toj grani.

U radnji su me uputili na davaoca garancije i ovlašćeni servis, jer je prošlo više od dve godine. Pozvao sam PIN i po uputstvu poslao im napajanje, a oni ga poslali u servis.

Prošlo je 10-ak dana i, bez ijednog poziva, kurir mi je doneo napajanje sa zapisnikom iz servisa NEPO SYSTEM (Marko Dimić) da napajanje "prolazi sve hardverske testove, te je stoga u skladu sa procedurama proizvođača ispravno". Ostao sam bez reči.

Da bih bio siguran, mada sam već bio, otvorio sam dečiji kompjuter (star sedam godina, sa kineskim napajanjem), otkačio samo napajanje za ploču i priključio ovo "ispravno" koje je upravo prošlo sve testove - ne da kompjuter nije mogao da se upali, već je napajanje jedva uspevalo da pokrene svoj ventilator, koji se samo na par sekundi zavrti i stane. Vratio sam kabal sa starog kineskog napajanja sve je opet radilo normalno.

Baš sam razočaran, sad je kasno i sutra ću videti šta dalje. Nije u pitanju 50 evra već to što je osećaj jako loš, što ću trošiti vreme i živce na nešto potpuno bespotrebno.
Pa da li je moguće da su samo vratili napajanje bez da su ga testirali? Ne verujem da mogu biti toliko bezobrazni? Zovi taj servis i pitaj kako su ga to testirali.
 
Šta bi mi rekli - "po procedurama proizvođača"!

Znam ja kako su testirali - izmerili napon, videli da ima i to je to, 30 sekundi i doviđenja. Da su ga bar nakačili na neki komp sve bi im bilo jasno, ali što bi se oni time bavili. A možda i jesu, ali šta ima veze - napišu ispravno, pa šta bude.

Našao sam sudskog veštaka za hardver, pa sa njegovim izveštajem u Društvo za zaštitu potrošača i posle na sud. Čekam samo odgovor od PIN-a, juče sam im poslao mejl, oni su davalac garancije a ne taj servis NEPO SYSTEM (mada je za celu situaciju kriva njihova nestručnost ili zlonamernost).
 
Zdravo svima, ja bi samo da nesto upitam...

Da li je ovo na slikama, sa leve strane, svetli šrafovi, odstojnik i šfrafic za M.2 ssd-ove.
Nekako mi je malecno, nisam probao (još uvek) da uvrnem u leziste na ploci, komp je dugo vec sklopljen i u radu pa mi nije lako prici i probati...
Taj odstojnik mi deluje bas, bas, malecan a i šrafic je bas sicusa, pa da ja proverim pre nego sto nabavim M.2 ssd. :D

20161105_173402.jpg 20161105_173437.jpg 20161105_173544.jpg
 
Meni ovo više liči na standardni M3 šraf i odbojnik. Za 2,5" diskove i flopike. Crni su 6-32 (3,5mm) za 3,5" HDD, napajanje i ovaj pretposlednji za stranicu od kućišta. Tebi treba manji M2-M2,5 za M.2
 
Nazad
Vrh Dno