veljaNS
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 25.09.2012
- Poruke
- 490
- Poena
- 169
Naime imam problem sa r9 280x kartom kupljenom na drugom kontinentu i dogovorio sam zamenu sa safirom.
Receno mi je da kartu posaljem za cesku, gde je najblize predstavnistvo safira, i da ce mi u roku od 15 dana biti poslata nova.
Odem danas u postu, medjutim salteruse se boje da posalju misle bice vraceno, pa sam ipak odlucio da odem licno do carine u ponedeljak i vidim kako sta.
Zanima me jel zna neko koja je procedura i zasto bi uopste bilo neke prilikom reklamacije/zamene proizvoda?
ps Ako postoji bolji podforum za ovu temu molim moderatore da premeste..
Receno mi je da kartu posaljem za cesku, gde je najblize predstavnistvo safira, i da ce mi u roku od 15 dana biti poslata nova.
Odem danas u postu, medjutim salteruse se boje da posalju misle bice vraceno, pa sam ipak odlucio da odem licno do carine u ponedeljak i vidim kako sta.
Zanima me jel zna neko koja je procedura i zasto bi uopste bilo neke prilikom reklamacije/zamene proizvoda?
ps Ako postoji bolji podforum za ovu temu molim moderatore da premeste..