Šta je novo?

Reklamacija u inostranstvu

veljaNS

Cenjen
Učlanjen(a)
25.09.2012
Poruke
490
Poena
169
Naime imam problem sa r9 280x kartom kupljenom na drugom kontinentu i dogovorio sam zamenu sa safirom.
Receno mi je da kartu posaljem za cesku, gde je najblize predstavnistvo safira, i da ce mi u roku od 15 dana biti poslata nova.
Odem danas u postu, medjutim salteruse se boje da posalju misle bice vraceno, pa sam ipak odlucio da odem licno do carine u ponedeljak i vidim kako sta.
Zanima me jel zna neko koja je procedura i zasto bi uopste bilo neke prilikom reklamacije/zamene proizvoda?

ps Ako postoji bolji podforum za ovu temu molim moderatore da premeste..
 
Evo cisto da odgovorim da nema nikakve specijalne procedure, jednostavno sam poslao kartu i dostavio im formu gde navodim da vracam robu na reklamaciju u garantnom roku, da bi prosla cesku carinu. Nakon ~10 dana je uspesno isporucena i u narednih 7 sam dobio novu na kucnu adresu.
Jedina glupost je sto sam morao carinu da platim na navedenu vrednost nove zamenske karte, oko 500 din posto sam cenu stavio da je 33 dolara
 
Vrh Dno