Šta je novo?

Reklamacija tastature Logitech G103!

nikolastankovic

Banned
Banovan
Učlanjen(a)
02.03.2011
Poruke
230
Poena
169
Pozdrav, pre par meseci kupio sam preko WinWin-webShop'a tastaturu Logitech G103, koja je sve ok, radila, do poslednjih mesec dana, kad je poceo da prekida taster za navodnike (''), i da tokom brzeg kucanja, brljave tasteri A D. STO JE POCELO MNOGO DA NERVIRA! - NAPOMINJEM da nista nije prosuto, po tastaturi, i da je problem nastao sam od sebe. Da ne budem sitnicar, a nikad i nisam bio, kontaktirao sam na mail WebWinWin i objasnio problem koji imam sa tastaturom, i pitao da li je problem koji imam dovoljan, da bih ostvario pravo na reklamaciju, rekli su mi da se obratim Altiju, posto sam i sam znao da su zatrpani poslom, i nakon razgovora sa serviserima, i konstatacijom da NIJE NIKAKAV KVAR U PITANJU! I da najverovatnije prasina, prljavstina pravi problem problematicnim tasterima, i da zato, prekidaju i brljave, pitao sam da izcupam tastere, i ciscenjem pokusam da resim problem. Receno mi je da nikako ne pokusavam, sam da popravljam tastaturu, da cu zbog toga izgubiti garanciju, i da odnesem tastaturu u winWin maloprodaju, na reklamaciji i da ce oni da posalju Altiju, da njihovi serviseri to ''srede''. S'obzirom da sam planirao da idem na odmor, krajem ovog meseca, zamolio sam ih da pokusaju da mi rese reklamaciju pre 30-setog, rekli su da necu dugo cekati, i da se to ''brzo resava'' jer nije to masina za pranje vesa, nego tastatura :d

U zahtevu reklamacije, sam naveo da zelim : zamenu za drugi model, (ako je moguce, naravno uz moju doplatu) I na mail WinWin i Alti sam obavestio, i zamolio ako je ikako moguce, da nebih cekao, mnogo na razresenje reklamacije, da mi racunaju tastaturu koju sam poslao na reklamaciju 1000dinara, (koju - bay the way oni prodaju po ceni 3300dinara) i da cu im ostatak novca DOPLATITI - za model : Logitech G105. - Receno mi je da se moja PONUDA RAZMATRA i da ce mi javiti u toku dana sta su odlucili!
Naravno nista mi nisu javili, da bih sutra dan dobio SMS poruku da se moj ZAHTEV za zamenu za drugi model, ODBIJA i da ce tastatura biti poslata u servis na popravku! Nazvao sam broj telefona, sa kog sam dobio to obavestenje, niko se nije javljao, kontaktirao sam ponovo na mail WebWinWin'a da bih im rekao, da se slazem U NAPRED sa bilo cime sta oni budu odlucili, samo da reklamaciju rese sto pre. - Dobio sam odgovor da ce pokusati da izadju u susret oko zamene, i da samo budem strpljiv. - Rekao sam im, da me ne zanima nikakva zamena za drugi model, i da su me vec odbili iz Altija tu ponudu SMS porukom. Dobio sam zanimljiv odgovor od Win'Win'a da nisu mi to oni poslali, nego AUTOMAT I da budem strpljiv, i da ce pokusati da mi izadju u susret. :bottle:

Znaci oni imaju AUtomaT koji automatski, U NAPRED! Odbija ponude/zahteve kupca, zamena za drugi model, reklamacija-nog uredjaja! :trust:

- Dani prolaze, odmor se blizi niko nista mi ne javlja, zovem sluzbu za reklamaciju Alti ,od njih, kao informaciju dobijem da je tastatura koja je na reklamaciji, poslata u ovlasceni servis Logitech u Bg'u i da se ceka potvrda od njih. (provera uredjaja)
Zamolim ih da kontaktiraju pomenuti servis, i da se raspitaju, kada ce moja tastatura konacno ''doci u ruke servisera'' kazu mi da nema problema, i da ce mi javiti u toku dana, naravno prodje i taj dan, niko nista ne javlja. Sutra dan, pozovem ponovo Alti sluzbu reklamacije, i zamolim ih da mi daju broj Logitech servisa, da se ja sam licno raspitam, sta je sa tastaturom koja je poslata kod njih, na proveru....Uz neljubazan komentar operaterke sluzbe, pitanjem sta ja imam sa tim? Dao sam odgovor, DA SAM JA KRAJNJI KUPAC. - Dobih broj, NARAVNO POGRESAN (javila mi se neka bakuta) - Kroz par minuta guglanja, dodjoh do broja servisa Logitech, nazvao sam ih, i dobio OCEKIVANU INFORMACIJU, DA SE MOJA TASTATURA NE NALAZI KOD NJIH! I da su poslednju tastaturu NA REKLAMACIJU model : Logitech G103, imali jos u MAJ mesecu I da ja to malo bolje proverim sa Altijem.

Besan i ljut, sto me lazu kontaktirao sam po 100put, na mail webWinWin i zamolio ih da provere sta se dodjavola desilo sa mojom tastaturom, kazu da se tastatura nalazi u servis Logitech, i da se ceka njihova provera. A ovi iz servisa Logitech, kazu da to NIJE TACNO! I to uporno tvrde, i da ja to RASPRAVIM SA ALTIJEM! I da oni nemaju nista sa tim! - I PITAM IH ko tu koga laze vishe, i da ako tastatura, NIJE POSLATA U SERVIS, da mi je VRATE POSTOM, DANAS ZA DANAS (po mogucstvu ODMAH) - I DA CU JA DA SNOSIM TROSKOVE, SLANJA, I TROSKOVE SERVISA (sto odustajem od reklamacije) I DA MOZE SLOBODNO DA JE VRATE, TAKVU KAKVA JE POSLATA, PRODACU JE NA OGLASE PA KOLKO UZNEM ZA NJU, NEBITNO!

Kao odgovor dobio sam, da je moj zahtev prosledjen ALTIJU! (u fazonu nemaju oni nista sa tim, a kad uzimaju kesh, onda imaju)
Opet nikakav ODGOVOR NISAM DOBIO OD ALTIJA! - ZOVEM juce Logitech servis, da ih pitam i ponovo proverim, da li je Alti poslao moju tastaturu kod njih na proveru, kazu da jeste i da je UPRAVO STIGLA TASTATURA KOD NJIH!
ZAMOLIO SAM DA ME ''SPOJE'' PROSLEDE SERVIS DA IM OBJASNIM PROBLEM KOJI IMAM SA TASTATUROM, I DA IH ZAMOLIM AKO JE MOGUCE, DA MOJA TASTATURA DODJE STO PRE U NJIHOVE RUKE. JER ALTI SE NA NJIH VADI, I KAZE DA SE SAMO NA SERVISERE LOGITECH CEKA. - NARAVNO OSOBA SA KOJOM SAM PRICAO IZ LOGITECH SERVISA nije zelela da me ''spoji'' sa serviserima, i rekla mi je da nemaju oni nista sa mnom, i da MOGU ISKLJUCIVO PREKO ALTIJA, DA KOMUNICIRAM SA NJIMA!
I DA CE ZA 10'tak dana najkasnije, serviseri TASTATURU da provere/tesitraju i da ce da posalju odgovor Altiju, pa ce Alti naknadno da me obavesti o ''statusu'' reklamiranog artikla. I da njih ne zanima, sto me Alti slagao da je tastatura poslata jos pre 10'tak dana! - Kad nije, njima je stigla tek DANAS, i ako imam nesto raspravim sa ALTIJEM! I da je potrebno VREMEEE da prodje, da je testiraju! Da budem strpljiv, i da saradjujem sa njima, kako bih se reklamacija sto pre resila!

Koga nije smorilo citanje do ove recenice, mogao je da zakljuci da ja svo vreme, pokusavam da saradjujem sa njima, da sto pre rese reklamaciju, poklanjao sam im maltene tastaturu - jer oni je prodaju za 3300dinara, a ja sam im davao za 1000dinara, i nudio doplatu za drugi model, nisu hteli! Nudio sam im, da vrate tastaturu, kakva je poslata, i da cu da im platim troskove slanja, i servisa (sto odustajem od reklamacije). Ni to nisu hteli, sve sto sam mogao da im ponudim, PONUDIO SAM I nisu pristali!

DANAS ZOVEM ALTI , PO 100x PITAM IH LEPO KULTURNO, sta se desava sa tastaturom koja je kod vas na reklamaciji, dobijem odgovor da SU KAO ZAHTEVALI JOS JUCE, da serviseri Logitech pogledaju/testiraju tastaturu koju su poslali, al nisu dobili nikakvu informaciju, pa ce da vide danas u toku dana i da mi jave sta se desava!

DA sam znao da ce ovako da me zavlace, do sad sam mogao 100x prodati tastaturu (nebitno za kolko novca) i kupiti drugu!
Zali boze samo pare, koje cu dati za racun telefona. Jer sam ih zvao UZALUD Xputa! -
I jos sam morao da kupim dodatnu, tastaturu da bih mogao normalno da koristim racunar!
(prvih 5dana sam pisao preko On-Screen Keyboard) :wall

DA NIJE ISTINITO BILO BIH SMESNO! :wall:
 
Jel ima neko neki savet, sta da radim sa ovima iz WinWin'a-Altija - da li vazi onaj rok od 15dana, za odgovor na reklamaciju?
I kome mogu da se obratim, zbog nepostovanja istog? - U napred hvala na odgovoru!
 
Važi, tržišnoj inspekciji.
 
Važi, tržišnoj inspekciji.

Ok, hvala na odgovoru! - Bez njihove pomoci, tesko da cu moci da resim u'skorije vreme reklamaciju. - Juce sam ponovo zvao Alti, i opet dobio isti odgovor, da budem strpljiv, i da je potrebno vreme da prodje da serviseri testiraju reklamacioni uredjaj.
Na moje pitanje, pa kolko je to njima potrebno da prodje vreme da testiraju 3tastera? MESEC DANA? Dobio sam odgovor, pa takva je ''procedura''. - Inace, za ovo vreme koje je proslo, ljudi podignu kucu/zgradu. A oni ne mogu da testiraju 3tastera :wall: -

Osecam da cu ovako da reagujem kad budem isao 'po tastaturu :
http://www.youtube.com/watch?v=9nVoHB8VOKQ

:bottle:
 
Poslednja izmena:
Ja sam se na takvom istom primeru naucio da uopste ne komuniciram sa altijem, jer su sve botovi i samo dele telefone nepostojecih ljudi. Zadnji put sam direktno kontaktirao kimtec, onli poslali kurira sutradan, rekli mi da ce se potruditi da bude sto pre (posto je u pitanju monitor), a maksimalno 7 dana ako budu morali da cekaju deo. Uglavnom, posle 3 dana mi je vracen ispravan monitor.
Sad, u tvom slucaju ovi iz logitecha ocigledno tako ne rade, pa da sam na tvom mestu ja bih se odavno zalio trzisnoj inspekciji i sve to cimanje debelo naplatio
 
Poslednja izmena:
Ne postoji rok, u zakonu postoji (Ne)priklladni rok ili razumni rok, i tržišna inspekcija nije nadležna već udrženja potrošača koja ne postoje, inspektor će te samo uputiti na udruženje
 
Pročitaj šta je bilo pitanje na koje sam odgovorio, pa onda pročitaj ZZP pa ćeš da vidiš da sam u pravu.
 
Trgovac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 15 dana od prijema reklamacije, odgovori potrošaču, sa izjašnjenjem o podnetom zahtevu i predlogom njegovog rešavanja.
Trgovac ne serviser. Kako je vidim iz čovek je dobio odgovor trgovaca o načinu rešavanja, tako ostaje samo da čeka na razuman rok od 45, 60, 90, 120 ili više dana da je poprave!
ZAHTEV za zamenu za drugi model, ODBIJA i da ce tastatura biti poslata u servis na popravku!
 
Poslednja izmena:
Potrošač nema šta da zove, servis, dobavljača i ne znam koga, on komunicira samo sa prodavcem i sa njim rešava sve probleme, pošto je u roku od 15 dana dobio odgovor na koji način će se rešiti reklamacija prodavac je tu zakonsku obavezu ispunio. Da ponovim, postavio je pitanje da li to važi i ko može da mu pomogne ako to nije ispoštovano, moj odgovor je bio da važi i da je jedino u tom slučaju nadležna tržišna inspekcija, tako da ne znam u čemu je problem?
 
U videu je lepo obješnjeno, inspenkcija nema ništa sa reklamacijama, već Udruženje potrošača i nadležni sud putem privatne tužbe ili grupne putem udruženja.
Tu je isto objašnjeno:
http://www.zastitapotrosaca.gov.rs/nadleznost.php
Важно је истаћи да је, у складу са европском праксом и праксом на свим развијеним тржиштима, укинута улога тржишног инспектора као арбитра у решавању појединачних потрошачких проблема.

Прецизније, то значи да уколико потрошач, прво у директном контакту са трговцем, па касније обраћајући се удружењима за заштиту потрошача, не успе да реши проблем, односно не оствари своја права, предстоји му судска заштита.
 
Da li si pročitao tačku 1 sa linka koji si postavio?

Tržišna inspekcija postupa u situaciji kada trgovac:

1) Ne odgovori na reklamaciju potrošača u zakonskom roku od 15 dana
Postupak: Za takvo postupanje trgovca Zakon propisuje novčanu kaznu. Inspekcije nemaju pravo da odlučuju o sadržini odgovora - ovo je pitanje poslovne politike, posredovanja sa potrošačem ili udruženjem za zaštitu potrošača ili zvaničnog sudskog postupka. To znači da nadležni inspektor može da naloži trgovcu da odgovori, ali ne može da mu naloži šta da odgovori, odnosno da uvaži reklamaciju.
 
Da pročitao sam. Da li si ti pročitao post 1 i post 8? Čovek je dobio odgovor Sms-om i Alti uvek tako radi i ja sam dobio samo SMS kada sam reklamiaro kod njih i dovoljno je i nisam se bunio iako samo novi monitor dobio tek posle 50dana. Sigurno mu neće odgovoriti pismeno sa postpisom direktora firme, i nalazom ekspertske komisije, sudskog veštaka već sms-om, mejlom, telefonom. I 100% imaju dokaz da su isti SMS poslali, tako da će inspekcija ništa tu ne može.
Takođe ta tačka 1 se ne odnosi na pojedinačne probleme već ako prodavac to u opšte ne radi, ili ne radi posle zahteva portrošača("укинута улога тржишног инспектора као арбитра у решавању појединачних потрошачких проблема")
da bih sutra dan dobio SMS poruku da se moj ZAHTEV za zamenu za drugi model, ODBIJA i da ce tastatura biti poslata u servis na popravku!
 
Poslednja izmena:
Čitaš samo ono što ti odgovara, nebitno. Nadam se da je nikolastankovic shvatio.
 
Ok, drugari hvala vam na odgovorima, nisam imao do sad reklamaciona iskustva, sa Altijem pa nisam ni znao da oni tako rade. Da u napred salju SMS odgovor na reklamaciju, i ako tastatura nije ni dosla u ruke servisera. - A od WinWin'a - da podsetim sam dobio odgovor, da zanemarim to obavestenje, jer to nisu poslali oni nego automat :d Sad mi je sve jasno, nemam kome da se zalim, kad sam ''dobio odgovor'' na reklamaciju, u propisanom zakonskom roku. - Sad mogu samo da cekam, rok od 40,60dana , a mozda i vishe, ako budu citali ovu temu :d
 
Poslednja izmena:
Ja sam sa Altijem imao ok iskustvo, u pitanju je bio Nexus 7, za otprilike 2 nedelje je uredjaj servisiran i za sada je sve ok.
 
Ma sve je to ok, sto se tice roka reklamacije, da je u pitanju neki skuplji uredjaj, kao na primer taj Nexus 7 tablet. Al ovo je tastatura, od 3000dindzi. - Ne kapiram zasto mora toliko da se ceka, da bih jedna obicna tastatura dosla u ruke servisera na testiranje, i proveru. - Najgore je od svega, sto ove nedelje idem na more, a najverovatnije cu da ostanem da radim celo leto. I koga da zaduzim da ide po tastaturu umesto mene, kad se vrati sa reklamacije, bakutu od 80god :d - Zato sam ja molio, i molim i dalje WinWin/Alti da mi izadju u susret da mi sto pre rese reklamaciju. Svakog dana ih zovem, i nista, obecaju mi da ce da pozovu servis Logitech da zahtevaju od servisera, proveru tastature. I ne pozovu, evo bas danas zovem ponovo Alti sluzbu za reklamaciju, i pitam ih da li su kontaktirali servis, kazu jesmo jos pre 2dana, trebali da nam jave, pa nisu. Cim nas budu kontaktirali, javicemo vam. - Pa zar je moguce da oni nemaju nikakav, autoritet i uticaj, nad taj pomenuti Logitech servis, ako nista drugo valjda imaju neko uzajamno postovanje i ok saradnju, da moze da zamole/zahtevaju proveru jedne ''budjave'' tastature, nece im pasti kruna sa glave. :mad:

Ma nema vajde drugari totalno sam se razocarao, zali boze samo pare koje cu dati za racun, kad dodje za telefon. Tolko sam ih puta zvao, slao mejlove, sms poruke, molio kumio al dzaba, kao da sam pricao sam sa sobom. :wall:
 
Poslednja izmena:
Meni su u jednom trenutku dali broj nekog Bojana koji je kao sef za reklamacije. Pet dana za redom sam zvao coveka, po 3-4 puta dnevno, nikada se niko nije javio, a jos je mobilni broj u pitanju.
Dok ne odes u radnju i ne dignes frku, nema nista od brzeg resavanja situacije
 
Ma isao sam i u radnju, 2x gde sam odneo tastaturu na reklamaciju,da ih molim da mi rese reklamaciju sto pre, ali njih boli briga, kazu da ste kupili direktno kod nas u maloprodaji, reklamacija bih se resila brzo, nebih mnogo cekao. Al ovako posto je webKupovina u pitanju, ne zavisi od nas, mi smo tastaturu prosledili tamo gde treba, i to je to. Za sve ostale informacije pozovite nasu sluzbu reklamacije :wall: I sta ja da radim kad mi tako kazu, ne mogu da se bijem sa njima, da pravim jos veci problem, mogu samo sebi. - A kad pozovem sluzbu reklamacije, javljaju mi se neke zene/devojke operateri koje nemaju pojma ni o cemu, kao da su botovi, samo gledaju kako da te otkace, i spuste slusalicu.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno