- Učlanjen(a)
- 02.03.2011
- Poruke
- 230
- Poena
- 169
Pozdrav, pre par meseci kupio sam preko WinWin-webShop'a tastaturu Logitech G103, koja je sve ok, radila, do poslednjih mesec dana, kad je poceo da prekida taster za navodnike (''), i da tokom brzeg kucanja, brljave tasteri A D. STO JE POCELO MNOGO DA NERVIRA! - NAPOMINJEM da nista nije prosuto, po tastaturi, i da je problem nastao sam od sebe. Da ne budem sitnicar, a nikad i nisam bio, kontaktirao sam na mail WebWinWin i objasnio problem koji imam sa tastaturom, i pitao da li je problem koji imam dovoljan, da bih ostvario pravo na reklamaciju, rekli su mi da se obratim Altiju, posto sam i sam znao da su zatrpani poslom, i nakon razgovora sa serviserima, i konstatacijom da NIJE NIKAKAV KVAR U PITANJU! I da najverovatnije prasina, prljavstina pravi problem problematicnim tasterima, i da zato, prekidaju i brljave, pitao sam da izcupam tastere, i ciscenjem pokusam da resim problem. Receno mi je da nikako ne pokusavam, sam da popravljam tastaturu, da cu zbog toga izgubiti garanciju, i da odnesem tastaturu u winWin maloprodaju, na reklamaciji i da ce oni da posalju Altiju, da njihovi serviseri to ''srede''. S'obzirom da sam planirao da idem na odmor, krajem ovog meseca, zamolio sam ih da pokusaju da mi rese reklamaciju pre 30-setog, rekli su da necu dugo cekati, i da se to ''brzo resava'' jer nije to masina za pranje vesa, nego tastatura :d
U zahtevu reklamacije, sam naveo da zelim : zamenu za drugi model, (ako je moguce, naravno uz moju doplatu) I na mail WinWin i Alti sam obavestio, i zamolio ako je ikako moguce, da nebih cekao, mnogo na razresenje reklamacije, da mi racunaju tastaturu koju sam poslao na reklamaciju 1000dinara, (koju - bay the way oni prodaju po ceni 3300dinara) i da cu im ostatak novca DOPLATITI - za model : Logitech G105. - Receno mi je da se moja PONUDA RAZMATRA i da ce mi javiti u toku dana sta su odlucili!
Naravno nista mi nisu javili, da bih sutra dan dobio SMS poruku da se moj ZAHTEV za zamenu za drugi model, ODBIJA i da ce tastatura biti poslata u servis na popravku! Nazvao sam broj telefona, sa kog sam dobio to obavestenje, niko se nije javljao, kontaktirao sam ponovo na mail WebWinWin'a da bih im rekao, da se slazem U NAPRED sa bilo cime sta oni budu odlucili, samo da reklamaciju rese sto pre. - Dobio sam odgovor da ce pokusati da izadju u susret oko zamene, i da samo budem strpljiv. - Rekao sam im, da me ne zanima nikakva zamena za drugi model, i da su me vec odbili iz Altija tu ponudu SMS porukom. Dobio sam zanimljiv odgovor od Win'Win'a da nisu mi to oni poslali, nego AUTOMAT I da budem strpljiv, i da ce pokusati da mi izadju u susret. :bottle:
Znaci oni imaju AUtomaT koji automatski, U NAPRED! Odbija ponude/zahteve kupca, zamena za drugi model, reklamacija-nog uredjaja! :trust:
- Dani prolaze, odmor se blizi niko nista mi ne javlja, zovem sluzbu za reklamaciju Alti ,od njih, kao informaciju dobijem da je tastatura koja je na reklamaciji, poslata u ovlasceni servis Logitech u Bg'u i da se ceka potvrda od njih. (provera uredjaja)
Zamolim ih da kontaktiraju pomenuti servis, i da se raspitaju, kada ce moja tastatura konacno ''doci u ruke servisera'' kazu mi da nema problema, i da ce mi javiti u toku dana, naravno prodje i taj dan, niko nista ne javlja. Sutra dan, pozovem ponovo Alti sluzbu reklamacije, i zamolim ih da mi daju broj Logitech servisa, da se ja sam licno raspitam, sta je sa tastaturom koja je poslata kod njih, na proveru....Uz neljubazan komentar operaterke sluzbe, pitanjem sta ja imam sa tim? Dao sam odgovor, DA SAM JA KRAJNJI KUPAC. - Dobih broj, NARAVNO POGRESAN (javila mi se neka bakuta) - Kroz par minuta guglanja, dodjoh do broja servisa Logitech, nazvao sam ih, i dobio OCEKIVANU INFORMACIJU, DA SE MOJA TASTATURA NE NALAZI KOD NJIH! I da su poslednju tastaturu NA REKLAMACIJU model : Logitech G103, imali jos u MAJ mesecu I da ja to malo bolje proverim sa Altijem.
Besan i ljut, sto me lazu kontaktirao sam po 100put, na mail webWinWin i zamolio ih da provere sta se dodjavola desilo sa mojom tastaturom, kazu da se tastatura nalazi u servis Logitech, i da se ceka njihova provera. A ovi iz servisa Logitech, kazu da to NIJE TACNO! I to uporno tvrde, i da ja to RASPRAVIM SA ALTIJEM! I da oni nemaju nista sa tim! - I PITAM IH ko tu koga laze vishe, i da ako tastatura, NIJE POSLATA U SERVIS, da mi je VRATE POSTOM, DANAS ZA DANAS (po mogucstvu ODMAH) - I DA CU JA DA SNOSIM TROSKOVE, SLANJA, I TROSKOVE SERVISA (sto odustajem od reklamacije) I DA MOZE SLOBODNO DA JE VRATE, TAKVU KAKVA JE POSLATA, PRODACU JE NA OGLASE PA KOLKO UZNEM ZA NJU, NEBITNO!
Kao odgovor dobio sam, da je moj zahtev prosledjen ALTIJU! (u fazonu nemaju oni nista sa tim, a kad uzimaju kesh, onda imaju)
Opet nikakav ODGOVOR NISAM DOBIO OD ALTIJA! - ZOVEM juce Logitech servis, da ih pitam i ponovo proverim, da li je Alti poslao moju tastaturu kod njih na proveru, kazu da jeste i da je UPRAVO STIGLA TASTATURA KOD NJIH!
ZAMOLIO SAM DA ME ''SPOJE'' PROSLEDE SERVIS DA IM OBJASNIM PROBLEM KOJI IMAM SA TASTATUROM, I DA IH ZAMOLIM AKO JE MOGUCE, DA MOJA TASTATURA DODJE STO PRE U NJIHOVE RUKE. JER ALTI SE NA NJIH VADI, I KAZE DA SE SAMO NA SERVISERE LOGITECH CEKA. - NARAVNO OSOBA SA KOJOM SAM PRICAO IZ LOGITECH SERVISA nije zelela da me ''spoji'' sa serviserima, i rekla mi je da nemaju oni nista sa mnom, i da MOGU ISKLJUCIVO PREKO ALTIJA, DA KOMUNICIRAM SA NJIMA!
I DA CE ZA 10'tak dana najkasnije, serviseri TASTATURU da provere/tesitraju i da ce da posalju odgovor Altiju, pa ce Alti naknadno da me obavesti o ''statusu'' reklamiranog artikla. I da njih ne zanima, sto me Alti slagao da je tastatura poslata jos pre 10'tak dana! - Kad nije, njima je stigla tek DANAS, i ako imam nesto raspravim sa ALTIJEM! I da je potrebno VREMEEE da prodje, da je testiraju! Da budem strpljiv, i da saradjujem sa njima, kako bih se reklamacija sto pre resila!
Koga nije smorilo citanje do ove recenice, mogao je da zakljuci da ja svo vreme, pokusavam da saradjujem sa njima, da sto pre rese reklamaciju, poklanjao sam im maltene tastaturu - jer oni je prodaju za 3300dinara, a ja sam im davao za 1000dinara, i nudio doplatu za drugi model, nisu hteli! Nudio sam im, da vrate tastaturu, kakva je poslata, i da cu da im platim troskove slanja, i servisa (sto odustajem od reklamacije). Ni to nisu hteli, sve sto sam mogao da im ponudim, PONUDIO SAM I nisu pristali!
DANAS ZOVEM ALTI , PO 100x PITAM IH LEPO KULTURNO, sta se desava sa tastaturom koja je kod vas na reklamaciji, dobijem odgovor da SU KAO ZAHTEVALI JOS JUCE, da serviseri Logitech pogledaju/testiraju tastaturu koju su poslali, al nisu dobili nikakvu informaciju, pa ce da vide danas u toku dana i da mi jave sta se desava!
DA sam znao da ce ovako da me zavlace, do sad sam mogao 100x prodati tastaturu (nebitno za kolko novca) i kupiti drugu!
Zali boze samo pare, koje cu dati za racun telefona. Jer sam ih zvao UZALUD Xputa! -
I jos sam morao da kupim dodatnu, tastaturu da bih mogao normalno da koristim racunar!
(prvih 5dana sam pisao preko On-Screen Keyboard) :wall
DA NIJE ISTINITO BILO BIH SMESNO! :wall:
U zahtevu reklamacije, sam naveo da zelim : zamenu za drugi model, (ako je moguce, naravno uz moju doplatu) I na mail WinWin i Alti sam obavestio, i zamolio ako je ikako moguce, da nebih cekao, mnogo na razresenje reklamacije, da mi racunaju tastaturu koju sam poslao na reklamaciju 1000dinara, (koju - bay the way oni prodaju po ceni 3300dinara) i da cu im ostatak novca DOPLATITI - za model : Logitech G105. - Receno mi je da se moja PONUDA RAZMATRA i da ce mi javiti u toku dana sta su odlucili!
Naravno nista mi nisu javili, da bih sutra dan dobio SMS poruku da se moj ZAHTEV za zamenu za drugi model, ODBIJA i da ce tastatura biti poslata u servis na popravku! Nazvao sam broj telefona, sa kog sam dobio to obavestenje, niko se nije javljao, kontaktirao sam ponovo na mail WebWinWin'a da bih im rekao, da se slazem U NAPRED sa bilo cime sta oni budu odlucili, samo da reklamaciju rese sto pre. - Dobio sam odgovor da ce pokusati da izadju u susret oko zamene, i da samo budem strpljiv. - Rekao sam im, da me ne zanima nikakva zamena za drugi model, i da su me vec odbili iz Altija tu ponudu SMS porukom. Dobio sam zanimljiv odgovor od Win'Win'a da nisu mi to oni poslali, nego AUTOMAT I da budem strpljiv, i da ce pokusati da mi izadju u susret. :bottle:
Znaci oni imaju AUtomaT koji automatski, U NAPRED! Odbija ponude/zahteve kupca, zamena za drugi model, reklamacija-nog uredjaja! :trust:
- Dani prolaze, odmor se blizi niko nista mi ne javlja, zovem sluzbu za reklamaciju Alti ,od njih, kao informaciju dobijem da je tastatura koja je na reklamaciji, poslata u ovlasceni servis Logitech u Bg'u i da se ceka potvrda od njih. (provera uredjaja)
Zamolim ih da kontaktiraju pomenuti servis, i da se raspitaju, kada ce moja tastatura konacno ''doci u ruke servisera'' kazu mi da nema problema, i da ce mi javiti u toku dana, naravno prodje i taj dan, niko nista ne javlja. Sutra dan, pozovem ponovo Alti sluzbu reklamacije, i zamolim ih da mi daju broj Logitech servisa, da se ja sam licno raspitam, sta je sa tastaturom koja je poslata kod njih, na proveru....Uz neljubazan komentar operaterke sluzbe, pitanjem sta ja imam sa tim? Dao sam odgovor, DA SAM JA KRAJNJI KUPAC. - Dobih broj, NARAVNO POGRESAN (javila mi se neka bakuta) - Kroz par minuta guglanja, dodjoh do broja servisa Logitech, nazvao sam ih, i dobio OCEKIVANU INFORMACIJU, DA SE MOJA TASTATURA NE NALAZI KOD NJIH! I da su poslednju tastaturu NA REKLAMACIJU model : Logitech G103, imali jos u MAJ mesecu I da ja to malo bolje proverim sa Altijem.
Besan i ljut, sto me lazu kontaktirao sam po 100put, na mail webWinWin i zamolio ih da provere sta se dodjavola desilo sa mojom tastaturom, kazu da se tastatura nalazi u servis Logitech, i da se ceka njihova provera. A ovi iz servisa Logitech, kazu da to NIJE TACNO! I to uporno tvrde, i da ja to RASPRAVIM SA ALTIJEM! I da oni nemaju nista sa tim! - I PITAM IH ko tu koga laze vishe, i da ako tastatura, NIJE POSLATA U SERVIS, da mi je VRATE POSTOM, DANAS ZA DANAS (po mogucstvu ODMAH) - I DA CU JA DA SNOSIM TROSKOVE, SLANJA, I TROSKOVE SERVISA (sto odustajem od reklamacije) I DA MOZE SLOBODNO DA JE VRATE, TAKVU KAKVA JE POSLATA, PRODACU JE NA OGLASE PA KOLKO UZNEM ZA NJU, NEBITNO!
Kao odgovor dobio sam, da je moj zahtev prosledjen ALTIJU! (u fazonu nemaju oni nista sa tim, a kad uzimaju kesh, onda imaju)
Opet nikakav ODGOVOR NISAM DOBIO OD ALTIJA! - ZOVEM juce Logitech servis, da ih pitam i ponovo proverim, da li je Alti poslao moju tastaturu kod njih na proveru, kazu da jeste i da je UPRAVO STIGLA TASTATURA KOD NJIH!
ZAMOLIO SAM DA ME ''SPOJE'' PROSLEDE SERVIS DA IM OBJASNIM PROBLEM KOJI IMAM SA TASTATUROM, I DA IH ZAMOLIM AKO JE MOGUCE, DA MOJA TASTATURA DODJE STO PRE U NJIHOVE RUKE. JER ALTI SE NA NJIH VADI, I KAZE DA SE SAMO NA SERVISERE LOGITECH CEKA. - NARAVNO OSOBA SA KOJOM SAM PRICAO IZ LOGITECH SERVISA nije zelela da me ''spoji'' sa serviserima, i rekla mi je da nemaju oni nista sa mnom, i da MOGU ISKLJUCIVO PREKO ALTIJA, DA KOMUNICIRAM SA NJIMA!
I DA CE ZA 10'tak dana najkasnije, serviseri TASTATURU da provere/tesitraju i da ce da posalju odgovor Altiju, pa ce Alti naknadno da me obavesti o ''statusu'' reklamiranog artikla. I da njih ne zanima, sto me Alti slagao da je tastatura poslata jos pre 10'tak dana! - Kad nije, njima je stigla tek DANAS, i ako imam nesto raspravim sa ALTIJEM! I da je potrebno VREMEEE da prodje, da je testiraju! Da budem strpljiv, i da saradjujem sa njima, kako bih se reklamacija sto pre resila!
Koga nije smorilo citanje do ove recenice, mogao je da zakljuci da ja svo vreme, pokusavam da saradjujem sa njima, da sto pre rese reklamaciju, poklanjao sam im maltene tastaturu - jer oni je prodaju za 3300dinara, a ja sam im davao za 1000dinara, i nudio doplatu za drugi model, nisu hteli! Nudio sam im, da vrate tastaturu, kakva je poslata, i da cu da im platim troskove slanja, i servisa (sto odustajem od reklamacije). Ni to nisu hteli, sve sto sam mogao da im ponudim, PONUDIO SAM I nisu pristali!
DANAS ZOVEM ALTI , PO 100x PITAM IH LEPO KULTURNO, sta se desava sa tastaturom koja je kod vas na reklamaciji, dobijem odgovor da SU KAO ZAHTEVALI JOS JUCE, da serviseri Logitech pogledaju/testiraju tastaturu koju su poslali, al nisu dobili nikakvu informaciju, pa ce da vide danas u toku dana i da mi jave sta se desava!
DA sam znao da ce ovako da me zavlace, do sad sam mogao 100x prodati tastaturu (nebitno za kolko novca) i kupiti drugu!
Zali boze samo pare, koje cu dati za racun telefona. Jer sam ih zvao UZALUD Xputa! -
I jos sam morao da kupim dodatnu, tastaturu da bih mogao normalno da koristim racunar!
(prvih 5dana sam pisao preko On-Screen Keyboard) :wall
DA NIJE ISTINITO BILO BIH SMESNO! :wall: