Šta je novo?

Reklamacija hard diska

amdpower

...on thin ice...
Učlanjen(a)
27.09.2010
Poruke
3,822
Poena
325
Danas san testirao hard disk kad tamo losi sektori.
Sta raditi,reklamirati ili pak probati ispraviti ako se moze?
Inace disk star nesto vise od dve godine i jos 10 meseci je pod garancijom,inace je WD Green od 1TB.
Takodje koji je postupak reklamacije?
Testiran HD Tunom i naravno WD Diagnosticom.
 
Poslednja izmena:
Klasika, full format i zero fill harda.

Ako to ne skloni loše sektore, reklamiraj disk. Postupak je da odneseš u prodavnicu gde si kupio hard (ili kod uvoznika, piše ti na garanciji), objasniš situaciju, dobiješ revers i čekaš da te pozovu (u roku od 15 dana) i kažu šta će da rade sa tvojom reklamacijom.
 
Mislio sam da ga predjem HDD Regeneratorom?
 
...Postupak je da odneseš u prodavnicu gde si kupio hard (ili kod uvoznika, piše ti na garanciji), objasniš situaciju, dobiješ revers i čekaš da te pozovu (u roku od 15 dana) i kažu šta će da rade sa tvojom reklamacijom.

Tacnije 8 dana, a onda imaju 15 dana da poprave ili ga zamene istim, po zakonu bar...
 
Ne, u roku od 15 dana treba da ti odgovore na tvoju reklamaciju, a rok za reševanje je primereni rok, ma šta to značilo.
 
Da nije u pitanju kabal?
hardd.png
Koji softver preporucujete za full format i zero fill??
 
HD Tune Pro npr . Ili skines oficijelni za taj tip hdd-a
 
Onda sam ga presao HDD Regeneratorom
hLsUJ.jpg
nastavak sledi sutra
PS nije kabal.
 
Poslednja izmena:
Važi li reklamacija na bad sektore (što bi bilo logično) ili je reklamacija smao na elektroniku
 
Evo jos par skrinova dok hard sutra ponovo testiram.
Cy4Dt.png
xJuhm.png
4OtU6.png
 
A zašto nisi skenirao sa wd softverom, imaš ga ovde http://support.wdc.com/product/download.asp?groupid=608&sid=3&lang=en

Ja imam sličan problem samo što je davalac garancije za moj hdd pakom a svi znamo da je firma nestala i sad nisam siguran šta dalje da preduzmem.
Ako neko zna ko je generalni zastupnik za wd kod nas da probam kod njih?

Testirao sam nisi obratio paznju na slike.
http://forum.benchmark.rs/attachment.php?attachmentid=102726&d=1355592505
http://forum.benchmark.rs/attachment.php?attachmentid=102727&d=1355592522
 
Da, sad vidim.Pošalji rezultat wd-u i pitaj da li imaš pravo na reklamaciju ali mislim da je ovde sve jasno, disk se mora zameniti
jer ne prolazi test i nije bitan broj loših sektora.
Sad sve zavisi od naših baksuza,Čiji garantni list imaš?
 
Poslednja izmena:
Kupljen u EMMi-ju garancija je na uvoznika ASBIS.
http://www.asbis.rs/
Jedino da probam jos i full format samo ne znam koji softver da upotrebim.
Steta sto imam dosta stvari na disku a nemam drugi.:(
 
Poslednja izmena:
Pun format ili zero fill neće uraditi ništa - osim što će drajv označiti sektore kao loše i iskoristiti deo rezervnog prostora. Nema rešenja za to - osim da sačekaš i vidiš šta se dešava. Uradi surface scan ponovo i vidi da li će se pojaviti novi loši sektori.
 
Surface scan WD alatom ili Sentinelom(nabavio lekic)?:)
Zanimljivo da nemam nekih problema sa hardom.
Da napomenem da koristim Windows 8.
 
Poslednja izmena:
Pun format ili zero fill neće uraditi ništa - osim što će drajv označiti sektore kao loše i iskoristiti deo rezervnog prostora. Nema rešenja za to - osim da sačekaš i vidiš šta se dešava. Uradi surface scan ponovo i vidi da li će se pojaviti novi loši sektori.
Mislim da to ide malo drugačije. Hard disk sam iskorišćava taj rezervisani prostor ako primeti bad sectore, bez obaveštenja. Tek kad mu nestane rezervnog prostora, on počne da prijavljuje bad sectore.

Nisi trebao da formatiraš ništa, odnesi hard na servis, trebalo bi da ti zamene. Skoro sam imao sličnu situaciju, Samsung F3 1TB prijavljivao i SMART greške i loše sektore (koji su nestali posle formata, ali su SMART greške ostale), a 10-tak dana posle reklamacije, dobio drugi hard.
 
Po WD-u SMART je ok ali losi sektori su gomila.
 
Pa, ja jesam imao tu sreću u vidu rezervnog hard diska, pa nisam mnogo razmišljao da li ću poslati na servis.

Ništa, moj predlog ti je, ako ti loši sektori ne smetaju (još uvek) u radu, da sačekaš da se opet pojavi SMART upozorenje, a skoro sigurno hoće i onda odneseš hard. Verovatno će se i loši sektori povećati.
Bekap si do sada verovatno uradio, tako da možeš da staviš hard na neke muke, pa ako se povećavaju loši sektori, da to bude malo brže.
 
Verovatno ce ostati do nove godine pa onda zbogom.:)
Vidim da ga dosta hvale http://www.itsvet.com/proizvod/west...k-64mb-sata300-wd10ears/comp_comp_hdd/26/1420

Citiram komentar bas sa tog linka koji si dao:
WD10EARS sam uzei u januaru 2011, a dans sam ga odneo nazad u radnji reklamirao. Za bukvalno nedelju dana je crkao...
I to je tebi dobar hdd ?
Zeleni su samo za skladistenje, nisu za sistem...
Zeleni su mnogo skloniji crkavanju od crnih WD-ova.
 
Koliko mi je poznato trebalo bi da zeleni duze traju s obzirom da imaju od 5400 do 7200 obrtaja dok black imaju od 7200 do 10000 obrtaja.
E sad nove slike i nova situacija pa ako moze pomoc.

YtTFB.jpg
89Gva.jpg
 
Koliko mi je poznato trebalo bi da zeleni duze traju s obzirom da imaju od 5400 do 7200 obrtaja dok black imaju od 7200 do 10000 obrtaja.
E sad nove slike i nova situacija pa ako moze pomoc.

Ne daju na black seriju dzabe 5 godina garancije, na red seriju 3, a na green seriju 2 godine garancije ...
 
Koliko mi je poznato trebalo bi da zeleni duze traju s obzirom da imaju od 5400 do 7200 obrtaja dok black imaju od 7200 do 10000 obrtaja.
E sad nove slike i nova situacija pa ako moze pomoc.

Ne daju na black seriju dzabe 5 godina garancije, na red seriju 3, a na green seriju 2 godine garancije ...

Vidim da je blu seriji takodje 2 godine koliko daju i Hitachi i Seagate na svoje diskove.
Verovatno je black serija kvalitetnije odradjena.
 
Poslednja izmena:
Kako se pokrece ovaj WD alat iz DOS-a da probam popraviti njime lose sektore?
 
Da li je moguce da je disk OK a da je problem do napajanja?
 
Nazad
Vrh Dno