Šta je novo?

RDP Server?

Djagi

Cenjen
Učlanjen(a)
17.07.2013
Poena
180
Pozdrav,
da li neko može da mi objasni sledeću varijantu. Drugar mi je pre nekih par meseci pričao o Windows Remote Desktop Serveru. Naime,da postoji da se kroz opciju Windows remote desktop loguješ sa svojim username i šifrom na neki server,tj. kao virtuelni računar.I sa brzinom downloada i uploada 1gbs,možeš da skidaš i seeduješ torente,uploaduješ fajlove na neke hostere i slično,i da je to aktivno nonstop.
Sad mene zanima gde to ima da se naruči i kupi i da li je potrebno neko visoko znanje sa rad sa time.
Malo sam laik, po tom pitanju (Mada osnove računara znam. I o torentima,i o seedu,i o uploadu linkova na hostere), nemojte mi zameriti ako nisam dobro formulisao pitanje. Znači neka slična varijanta kao seedbox, samo što je kao neki drugi,virtualni računar koji ima veoma brz internet i neki storage,tj. hard disk od 2 TB.
Ovako nešto

https://www.youtube.com/watch?v=RJxgWPV0vi0

Постоје фирме које нуде такве услуге. Цене се крећу од 10 $ месечно па навише. Сервери се обично налазе у Холандији и брзине су од 100/10 мегабита па нагоре. Серверу приступаш преко интернет претраживача и није потребно неко велико предзнање да би све користио. Уколико хоћеш само да преузимаш и делиш торенте онда ти треба seedbox а уколико хоћеш да преузимаш са других фајл хостова онда ти треба RDP сервер или неки сличан сервис. Кад дођем код куће погледаћу ти па ћу да ти напишем детаљније где можеш да погледаш.