Šta je novo?

Raskid ugovora kod operatera

marko_84

Slavan
Učlanjen(a)
10.07.2004
Poruke
1,638
Poena
350
Zanimljiva stvar...odem danas da raskinem ugovor (19.06), posto mi je obracunski period od 21-og, pa da ne placam mesec dana bzv koje necu koristiti. ugovor mi je bio na 2 godine, potpisan u 2009, i istekao je pre pola godine. Kaze mi devojka u poslovnici

"ah, pa vi morate da platite i taj period od 21.06 do 21.07" - znaci placacu CEO mesec iako sam podneo zahtev pre pocetka tog meseca.
"znate, politika firme je takva, placa se uvek jedan obracunski period nakon raskida ugovora"
"pre je to bilo 3 meseca" - u fazonu budi srecan sto placas samo mesec dana koje neces koristiti.

WTF?!?

Jel ovo regularno, normalno i legalno? Razumem da raskidam ugovor dok sam u toku obracunskog perioda, ali ovo je bezobrazluk!!! Moze li se to izbeci?
 
100 puta je vec receno - ili platis jos taj jedan mesec ili odes pa preneses broj kod nekog drugog operatera (ako ti je taj ugovor kod Vip-a istekao). Onda placas samo do prenosa broja (nekoliko dana nakon podnosenja zahteva)
 
hm..a mogu li recimo da prenesem broj sa tog postpaida na prepaid kod telekoma? I da li se opet mora platiti tih mesec dana preplate (celih), ili ide procentualno/kako vec?
 
mozes da preneses na bilo ciji prepaid. izmiri sve racune kod starog operatera, koji su dospeli.
 
Poslednja izmena:
Ok. Danas je (zvanicno) 20i. Odem ujutru u Lelekom, podnesem zahtev za prenos broja na prepaid kod Lelekoma, odem u vip, izmirim sve sto imam, i fuck off za taj period 21.06-21.07 ?
 
da.
ostaje ti jos jedan racun da platis za nekoliko dana kad urade obracun za poslednji mesec.
 
Zanimljiva stvar...odem danas da raskinem ugovor (19.06), posto mi je obracunski period od 21-og, pa da ne placam mesec dana bzv koje necu koristiti. ugovor mi je bio na 2 godine, potpisan u 2009, i istekao je pre pola godine. Kaze mi devojka u poslovnici

"ah, pa vi morate da platite i taj period od 21.06 do 21.07" - znaci placacu CEO mesec iako sam podneo zahtev pre pocetka tog meseca.
"znate, politika firme je takva, placa se uvek jedan obracunski period nakon raskida ugovora"
"pre je to bilo 3 meseca" - u fazonu budi srecan sto placas samo mesec dana koje neces koristiti.

WTF?!?

Jel ovo regularno, normalno i legalno? Razumem da raskidam ugovor dok sam u toku obracunskog perioda, ali ovo je bezobrazluk!!! Moze li se to izbeci?

Na zalost, istu stvar sam i ja doziveo... Jedini nacin da im ne platis taj poslednji mesec je vec navedeni nacin ili da bukvalno cim istekne ugovor, odmah trcis da otkazes broj...
 
ili da podneses za raskid tacno 30 dana pre isteka ugovora. tada je raskid tacno na dan isteka.
jedna besmislena odredba.
 
100 puta je vec receno - ili platis jos taj jedan mesec ili odes pa preneses broj kod nekog drugog operatera (ako ti je taj ugovor kod Vip-a istekao). Onda placas samo do prenosa broja (nekoliko dana nakon podnosenja zahteva)

Ovo nije istina, ja sam tako uradio misleći da može i uredno su mi poslali i taj poslednju fantomski račun.
Pošto sam pisao žalbu i kukumakao, nisam ni platio taj račun i posle mesec dana cirka me je MTS gde sam preneo broj, isključio. Nije me uključio sve dok to nisam platio i sačekao 3-4 dana da se njihove službe usaglase.
 
samo da dodam, u mom ugovoru je pisalo na poleđini (sitnim slovima - naravno), a što ja naravno nisam čitao, da "raskid Pretplatničkog odnosa stupa na snagu nakon proteka 3 obračunska perioda, računajući od dana propisnog podnošenja pisanog obaveštenja o raskidu Pretplatničkog odnosa od strane Pretplatnika Vipu."

toliko o tim jajarama....

e da, još me je nesrećnica koja radi u njihovoj poslovnicu u PC Ušće, smarala (bukvalno insistirala) 15 minuta da napišem koji je razlog zašto želim da raskinem Pretplatnički odnos i da ako to ne napišem, ona ne može da primi moj zahtev za raskid.
 
ranije je bilo 3, a sada je 1 obr. period.
 
Na zalost, istu stvar sam i ja doziveo... Jedini nacin da im ne platis taj poslednji mesec je vec navedeni nacin ili da bukvalno cim istekne ugovor, odmah trcis da otkazes broj...

Supruzi je ugovor istekao 28.05 i naravno, "pošto je obračunski period već počeo, moraćete platiti račun za period 16.05.-16.06." . Kada je račun stigao platim ga i zaboravim na vip, međutim pre par dana mi stigne račun za period 16.06.-16.07. Znači, kartica nije u upotrebi od 16.06 dokad su rekli da se može koristiti. Sada prosto nisam pametan kako da se postavim prema ovome, pa ako neko ima neki konstruktivni predlog...
 
Ovo sto si opisao je tacno onako kako pise u ugovoru - dodatni obracunski period.
Fora im je totalno retardirana, da ovde u srbiji ima bar malo "organizacije" korisnika to bi letelo iz ugovora.

Sta je najpametnije? Po meni da iskoristis saobracaj na kartici. Oni je prebacuju na prepaid jos mesec dana posle toga.
 
Samim istekom ugovorne obaveze ne prekida se i ugovor o korišćenju usluga, tako da ako ste želei da prestanete da plaćate pretplatu trebali ste i da podnesete zahtev u tom smislu koji bi se odnosio ili na gašenje broja ili na njegovo prebacivanje na prepaid (nisam siguran da li je ovo moguće) ili recimo prenos broja u drugu mrežu...
 
Raskid ugovora

Ako sam dobro razumeo, uvodjenjem MNP-a, postali smo vlasnici svog broja, dok je prethodno vlasnik bio mobilni provajder. Sta se desava sa brojem ako ja raskinem ugovor sa mobilnim provajderom na neodredjeno vreme?
 
Desava se nervoza nas nekoliko koji treba opet da pisemo nesto sto bi search nasao :)
U praksi vuk pojeo magarca, nijedan jos slucaj nije bio, barem javni ili na forumu poznat, da je neko iskoristio taj zakon.

Pogotovu ako je i telefon u ugovoru.
 
Ja se stvano izvinjavam sto sam odgovoran za javljanje nervoze, makar i u blagom obliku. Trazio sam jedno sat vremena, sto na forumu, sto na google, ali nisam nasao. Ako ti znas neku caku kako se moze naci tema o kojoj se govorilo, ja bih ti bio zahvalan da podelis znanje, cisto za ubuduce.
 
cek, koliko sam ja shvatio ti ne pricas o postojanju "ugovorne obaveze" vec cisto o imanju broja (=> "ugovor na neodredjeno")?
Pa ako ti, bez ugovorne obaveze, ne mozes da promenis provajdera, ne znam ko moze?
 
Da, ne postoji ugovorna obaveza, trebalo bi da mogu da promenim provajdera bez ikakvih problema. Moje pitanje nije bilo vezano za MNP, vec za to da se odjavim sa svih mreza. Npr, idem napolje na 12 meseci, i zelim da prekinem ugovor. Sta ce se desiti sa brojem u tom slucaju, s obzirom da ne bih bio prijavljen ni na jednu mrezu? Ako je stvarno broj u mom vlasnistvu, onda provajder ne bih mogao da ga izda drugome?
 
Mislim da se negde pominjalo da ako je broj neaktivan godinu dana, mogu da ga izdaju drugom licu ...
 
Poslednja izmena:
Mislim da je najlakse da prebacis broj na pripaid pa kad se vratis iz inostranstva ako ti broj treba vratis na postpaid. Troskovi su minimalni 50 din za dopunu posle 10 meseci da ne ugase broj i mozda za novu sim karticu kad budes vracao na pripaid.
 
Najjeftinija varijanta je kao sto sokrat kaze da broj prebacis na pri paid , izaberi operatera koji ti trazi najmanji iznos uplate kredita za period od godinu dana , takodje operateri ne zele da izgube klijenta , tako da mozes da pokusas u poslovnici , da zamrznes broj , telekom je do skoro to imao za fiksne telefone , gde se je mesecno placala nadohnada od nekih 200 rsd , ne drzi me za rec,ali sve u svemu kostace te ne vise od 300 rsd za godinu dana.
 
Vrh Dno