Šta je novo?

Raiffeisen bank

Ja sam juče dobio SMS da RaiPay ne radi. Aplikacija je updateovana i danas sve radi po starom.
 
Rade li agenti za otvaranje iračuna posle 17h radnim danima? Sećam se da je neko napisao da ne rade preko vikenda.
 
Ima li ikakvih naznaka da ce se promeniti ova glupost da na pravnom nalogu devize mogu da se prodaju samo radnim danima od 09:00 do 16:00? Sad mi iskrslo hitno nesto da zamenim i naravno ne moze.
 
Ne, koliko znam to je problem sa Narodnom Bankom Srbije, a ne pojedinačnim bankama.
 
Kaze “Nemate ovlascenja za trazenu uslugu” , ali nema uticaja na usluge call centra. Meni to izbacuje od samog pocetka, a vec godinu dana imam račun kod njih.
 
Moze, ako je neko imao od ranije devizni kad je bilo besplatno. Ja sam imao tu srecu...
Nadovezujem se na svoj prethodni post.
Lupio sam, ne moze da se poveze. Mislio sam da se ljudi samo pitaju da li je moguce da bude besplatno sve...jeste besplatno imati devizni kome je ostao od ranije i imati sad iRacun.
Ali povezivanje deviznog sa iRacunom tako da u inostranstvu skida evre nije moguce. Moze samo da se ugasi iRacun i placa onda standardni paket dinarski + devizni 600 rsd mesecno.
Cak sam pitao da mi nekako naplacuju samo taj devizni i vezu ga za iRacun, ali ne moze. Mora komplet gasenje iRacuna i otvaranje drugog.
Koristicu Mobi banku za placanje u evrima...

Zbunio me je onaj post gde je covek napisao da mu je povezano, a ispade da mu je povezano jer uopste ne koristi iRacun nego standardni paket od ranije...
 
@Delicious pa da, dodje najbolja opcija 200 dinara za Mobi start(sa masterom i za devizni deo) a iRačun besplatan za provlačenje kartice jer Mobi u ovom nižem paketu naplaćuje svako provlačenje od oktobra.
 
Da li vam radi normalno mobilna aplikacija?
Meni je sve radilo okej do juce, sad mi vec dva dana prikazuje gresku "Nije pronadjen korisnik sa unetim podacima" i ne mogu da udjem u aplikaciju, a mogu npr da kreiram jednokratku lozinku.
Juce sam zvao kol centar da aktiviram kartice, ne znam da li je povezano, ali posle aktiviranja kartica ne mogu da se ulogujem u aplikaciju 😃
 
Da li vam radi normalno mobilna aplikacija?
Meni je sve radilo okej do juce, sad mi vec dva dana prikazuje gresku "Nije pronadjen korisnik sa unetim podacima" i ne mogu da udjem u aplikaciju, a mogu npr da kreiram jednokratku lozinku.
Juce sam zvao kol centar da aktiviram kartice, ne znam da li je povezano, ali posle aktiviranja kartica ne mogu da se ulogujem u aplikaciju 😃
Sve ok kod mene, android
 
Takođe i kod mene sve radi
 
Ja sam juce aktivirao kartice (pozivom kol centra) i mogu da se ulogujem u aplikaciju (i juce i danas, android).
 
Jel prelazio neko iz Inteze u Raiffeisen? Razmisljam da predjem, jer su postali izuzetno bezobrazni i neprofesionalni.
 
Ja sam isto razmišljao o tome, ali me koči da to uradim prilično nepovoljan kurs i provizija za plaćanje karticama u inostranstvu. Mene je više od poskupljenja u Intezi iznervirala nova ne baš funkcionalna aplikacija. I dalje je bagovita, a staru da vratim ne mogu. Mada, teško da su ostale banke bolje, jer 99% bankarskog softvera radi Asseco.
 
Ja sam isto razmišljao o tome, ali me koči da to uradim prilično nepovoljan kurs i provizija za plaćanje karticama u inostranstvu. Mene je više od poskupljenja u Intezi iznervirala nova ne baš funkcionalna aplikacija. I dalje je bagovita, a staru da vratim ne mogu. Mada, teško da su ostale banke bolje, jer 99% bankarskog softvera radi Asseco.
Ja sam u Intesi i razmisljao sam kako da ih napustim. Za sada ovako:
iracun reifeisen - besplatno placanje racuna itd. preko m bankinga, bez naknade za odrzavanje racuna kao i izdavanja i vodjenja dine i visa debit kartice.
A za placanje karticom u inostranstvu sam otvorio samo devizni u erste banci, dobija se master card debit, bez provizije za placanje na POS terminalima u inostranstvu. Odrzavanje deviznog i kartice je besplatno, postoji samo jednokratna naknada za izdavanje master card i ona je 400 dinara.
U obe banke sam aplicirao online i zavsio za 15-ak minuta. Cekam kartice da stignu na adresu.
 
Samo još kad ne bi moralo da se ide na šalter za uplatu eura na tu Erste karticu...
 
Ko ima neku štednju, u Erste je razlika na oročenoj štednji 0.2% kada se prenese plata, pa nekih 15000evra oročeno potpuno pokrije cenu održavanja računa.
 
Zna li neko zašto mi ne radi IPS plaćanje računa , očita normalno, ispiše sve kako treba, traži pin, ukucam svoj pin i dobijem neku grešku,nije greška pina, jer sam probao da ukucam pogrešan i dobio grešku, pin nije tačan imate još 4 pokušaja .Žao mi je nisam snimio da pokažem koja je greška. Radi se o iracun raifeissen.
 
Imam dinarski račun u paketu i idem na odmor u inostranstvo gde se ne plaća u EUR. Koliko sam shvatio sa dokumenata sa sajta, ako bih plaćao svojom Visa karticom, konverzija bi išla na sledeći način:

Non-EUR > EUR prema kursu Visa-e (sa njihovog sajta gde unesem: bank fee 1%, card currency EUR, transaction currency Non-EUR) pa onda dobijeni EUR dalje EUR > RSD prema prodajnom kursu banke.

Da li može neko da potvrdi ili negira ovo, prvi put bih koristio njihovu karticu u inostranstvu pa me zanima koliko bi to otprilike bilo nepovoljnije nego da se bakćem sa menjačnicama i kešom.
 
Ja sam plaćao dinarskom visom od iRačuna u Makedoniji, pisao sam o tome negde. Kurs MKD/RSD ispadne oko 1.945
 
Moje iskustvo za placanje u Turskim Lirama je jako nepovoljno. Platio sam jedan racun i skinuto je 2.2% vise u odnosu na Visa kurs a sutradan jos 1% dodatno/preko. Isto Visa iRacun.
 
Pisao sam na info mail raiffeisena... Odgovorili su mi nakon 6 dana... Mia Madre..
 
Nazad
Vrh Dno