Imas iRacun??
Ne. Pozovem call centar, ide opcija 9 za engleski, kad to preskočim, opcija 1 radi.Imas iRacun??
Meni kaze nesto u smislu da mi ta usluga nije omogucena?!
Nadovezujem se na svoj prethodni post.Moze, ako je neko imao od ranije devizni kad je bilo besplatno. Ja sam imao tu srecu...
Sve ok kod mene, androidDa li vam radi normalno mobilna aplikacija?
Meni je sve radilo okej do juce, sad mi vec dva dana prikazuje gresku "Nije pronadjen korisnik sa unetim podacima" i ne mogu da udjem u aplikaciju, a mogu npr da kreiram jednokratku lozinku.
Juce sam zvao kol centar da aktiviram kartice, ne znam da li je povezano, ali posle aktiviranja kartica ne mogu da se ulogujem u aplikaciju 😃
Ja sam u Intesi i razmisljao sam kako da ih napustim. Za sada ovako:Ja sam isto razmišljao o tome, ali me koči da to uradim prilično nepovoljan kurs i provizija za plaćanje karticama u inostranstvu. Mene je više od poskupljenja u Intezi iznervirala nova ne baš funkcionalna aplikacija. I dalje je bagovita, a staru da vratim ne mogu. Mada, teško da su ostale banke bolje, jer 99% bankarskog softvera radi Asseco.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.