Šta je novo?

Raiffeisen bank

agasoft

Flash Drive
Učlanjen(a)
26.01.2017
Poruke
157
Poena
18
@Vladarko
jeste u rezervisanim sredstvima, logično. Ali ne vidim mogućnost da otvorim te koje su na čekanju, da ih pogledam?
 

agasoft

Flash Drive
Učlanjen(a)
26.01.2017
Poruke
157
Poena
18
To je u redu. Mogu tu možda da stoje i 3 dana. Ali nemogućnost da se pogleda šta stoji je stvarno neverovatna. I u drugim bankama ima transakcija na čekanju, samo možeš da ih pogledaš. Em ne može da se vidi, em nema obaveštenja.
Copyright 1998, Poštanska Štedionica.
 

mdark

Flash Drive
Učlanjen(a)
19.11.2014
Poruke
213
Poena
28
Probaj da kliknes na rezervisana sredstva. Ja kada kliknem otvori mi se lista sa transakcijama. iOS je u pitanju.
 

mnt

Flash Drive
Učlanjen(a)
27.07.2017
Poruke
244
Poena
28
@agasoft Računi -> Detalji računa -> Rezervisana sredstva. Može da se klikne i iznos na naslovnoj. Ako nema rezervisanih sredstava, neće ni biti opcije da se izabere.
 

nemanjabgd84

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
12.12.2007
Poruke
2,351
Poena
83
Moja dosadašnja iskustva sa RF su, pa, razočaravajuća. Dobro, hajde, polurazočaravajuća.
uspešno otvorio iRačun u sredu. Kodovi stigli u ponedeljak, kartice juče. Stvarno prebrzo. Aktivirane juče, proradile jutros. Uplatio novac na račun. Obaveštenje stiglo posle 25 minuta. Platio nešto u prodavnici. Verifikovao je na PP.
Evo sat i po od tih transakcija, nema obaveštenja! PP je valjda inostranstvo, nema ni SMS obaveštenja. Ničega.
Kada se prijavim na sistem, vidim da je novac uredno uzet, ali u transakcijama nigde nema kartičnih plaćanja! Moj naklon!
Džaba je sve besplatno kada radi verovatno kao banka Burundija.
Mobi jeste srozala kvalitet u nekim stvarima, ali za ove su velesila. Očekivao sam od RF bolju uslugu od Mobi. Računao sam da su toliko godina ovde, znaju šta i kako rade. Kad ono međutim... Ja stvarno ne znam kako da kontrolišem potrošnju ako nemam nikakav vid obaveštenja, niti transakcije na sistemu. Vidim samo raspoloživo stanje, ali ne i šta je ko uzeo. Mada, obaveštenja su nešto osnovno u 21. veku.Valjda. Ugasiš SMS samouvereno, a obaveštenja u aplikaciji ti ne rade. Sramota za toliku banku.
Izgleda će RF kartice da brišu prašinu po policama. A imao sam bolje namere...
Sem divnog utiska pri otvaranju računa i brzini isporuke kartice, ništa drugo me ne oduševljava. Podsećaju me na štrokavu Intesu iz 2008. i kartice koje nemaju obaveštenja.
Za sada, moje tople nepreporuke.
Ne dobija se sms nego notifikacija u app.
Rezervisana sredstva pogledaj u Racuni/reservisana sredstva. Ulazis preko tru linije u gornjem levom uglu...
 

giovanni

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
07.08.2000
Poruke
814
Poena
43
Ja nemam iRacun već paket ali valjda radi isto. Dakle, i preko web portala i preko aplikacije gotovo istog trenutka se vidi svaka promena. Takođe, skoro kad sam bio u inostranstvu, koristio sam debitnu visa karticu i u aplikaciji se posle manje od minut videla notifikacija. Nedostaju mi sms poruke ali i ovako je ok.
Ono što je meni prošle godine pravilo problem je stanje kada sam koristio dinu. To je nešto kasnilo danima. Nisam na kraju razumeo da li je problem bio do dine ili rf ali sam prestao da je koristim.
 

Delicious

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
01.09.2013
Poruke
889
Poena
28
Treba proveriti da nije mozda neka situacija sa Battery saver, battery optimizacijama, itd...
 

rafiki

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
18.02.2005
Poruke
2,965
Poena
83
Kod mene, obaveštenja o prometu u aplikaciji često kasne, od par minuta do pola sata, sat, kako kad. SMS je stizao skoro u real-time. Druga stvar koja mi se ne svidja je što ne postoji istorija obaveštenja.
Po meni, uspeli su da pokvare jednu funkcionalnost koja je radila dobro. Radi i sad, ali nedovoljno pouzdano, niti dovoljno funkcionalno (nema istorije).
Pozdrav
 

ironmanbg

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
10.12.2004
Poruke
5,556
Poena
63
Podešavanje limita.
Kako?
Šta se odnosi na online plaćanje, a šta na Pos terminal?
 

Prilozi

  • Screenshot_20210814-091718.jpg
    Screenshot_20210814-091718.jpg
    65.5 KB · Pregleda: 33

mnt

Flash Drive
Učlanjen(a)
27.07.2017
Poruke
244
Poena
28
Ništa se ne odnosi na POS terminal, oba limita su za online plaćanje (putem naloga).
"Mobilno bankarstvo" ti je za plaćanje preko mobilne aplikacije, a "Elektronsko bankarstvo" za plaćanje preko web sajta.
 

Sale99

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
05.04.2005
Poruke
1,080
Poena
48
Za vikend se prijavio za iRačun, u ponedeljak prošao verifikaciju, u četvrtak stigli PINovi, u petak (juče) obe kartice, danas aktivirane telefonskim pozivom, prvo plaćanje Visom ubačenom u POS terminalu kako bi se aktivirala. Probao i rade i RaiPay i Apple Pay. Ja zadovoljan. Dinu neću koristiti.
 
  • Like
Reagovanja: mnt

tarantula888

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
04.07.2015
Poruke
2,376
Poena
63
Ко има проблем изгледа ништа без другог слања.Кад не стигне у неком разумном року,обавезно зовите,имејл и тражите поновно слање.Тако сам и урадио,послали су(тј.рекли кад ће послати пинове и картице) па сад опет чекамо:)Ваљда ће бити друга срећа.
 

Toshiro Mifune

Flash Drive
Učlanjen(a)
30.07.2021
Poruke
196
Poena
43
Da, mada su nekim ljudima posle mesec dana stigle i stare i nove kartice i pinovi, koje su u međuvremenu trazili. Sad - da li cekati ili traziti nove...

Nego, u aplikaciji nije moguca promena PIN-a za kartice, samo na multinamenskim bankomatima? U meniju kartica nema nista, osim ako se mozda ne otvara dodatni meni kad se kartica aktivira (moja je jos neaktivna). Za povecanje limita (tipa dnevne isplate na bankomatu, online placanje preko ebankinga i sl.) takođe ne moze online preko ebankinga, nego mora pisani zahtev, pa u poslovnicu?
 

Gulftown

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
15.11.2010
Poruke
5,696
Poena
83
Ja tražio nove i sutradan stare stigle. Ko zna koliko ću sada čekati nove.
 

tarantula888

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
04.07.2015
Poruke
2,376
Poena
63
Неки разумни рок за стизање је максимално 15 дана од отварања рачуна,како ја мислим,тек потом би се могле нове тражити.Сад могуће је све,ал да затражиш нове а сутра ти стигну старе:)је баш пех.
 

djakza

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
29.08.2016
Poruke
405
Poena
43
Otvorio sam račun 6. avgusta, u ponedeljak otišao na put, danas se vratio i u sandučetu me čekale kartice i pinovi. Definitivno zavisi od poštara.
 

Bezolovni

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
24.06.2011
Poruke
971
Poena
18
Otvorio račun, stigli pinovi i kartice. Leglo mi par transakcija na račun, zvao danas da mi aktiviraju kartice. Opretarka mi je rekla da sačekam 10ak min i da će biti aktivirane, i tada mi rekla da aktiviram apple pay. Međutim, izbacuje mi grešku pogrešan datum isteka kartice. Da li se nekom ovo desilo? Sačekaću do sutra, pa ću da ih zovem ako ne proradi, da vidim šta je problem.
 

agasoft

Flash Drive
Učlanjen(a)
26.01.2017
Poruke
157
Poena
18
Uspeo sam da se snađem sa rezervisanim sredstvima. Jeste zavučeno, ali ajde, neka im bude.
Ali izostanak obaveštenja za kartična plaćanja, nema da im progutam nikad. Sad, ili ću da im se popnem na glavu dok mi ne zatvore račun i blokiraju pristup svim njihovim kanalima, ili ću odustati od korišćenja. Bar 15 aplikacija mi svakodnevno šalje obaveštenja. NIkakva optimizacija baterije nije u pitanju.
Ovamo prave prijavljivanje otiskom prsta što je sjajno, elektronsku asistentkinju, raipay, ma trista čuda, ali pišljiva obaveštenja bato ne rade. Možda me je Mobi razmazila konstantnim obaveštenjima o svemu i svačemu mail/SMS poslednjih 7 godina, ali to je valjda majku mu neki minimum da znam kad sam i gde utrošio sopstvene novce.
Pre jedno 5 godina, sedim ja tako jedne večeri. Kad buć, SMS obaveštenje, naplaćeno mi sa kartice 59 evra. Kako, šta, zašto, Amazon skinuo novce greškom, aktivirao pretplatu koju nisam tražio. Odmah sam ih zvao, stornirali ljudi. zamišljam da nije bilo obaveštenja, ja bih to video možda posle 5 dana, jer stvarno nisam frik koji se prijavljuje na banku 134 puta dnevno.
Pošaljem ovima mail da se žalim na onaj ROL support, prepun nade da će se javiti neko normalan. Kad ono, agent za video identifikaciju, nepismenko koji je odbio da radi sa mnom video identifikaciju... Trabunja nešto kako ja to nisam uključio, standardne idiotarije korisničkih podrški, jre smo mi korisnici debili valjda. kao, da deaktiviram aplikaciju pa da je aktiviram opet, i sve će biti u redu. Uradio i to. Izvršio niz inostranih domaćih plaćanja, obaveštenja nema. Obaveštenja o uplatama na račun sada stižu, ali nikad odmah. Treba da se smisle.
Baš neozbiljno i glupo.
 
Vrh Dno