Šta je novo?

PV 951 TV Tuner

tanja287

Čuven
Učlanjen(a)
08.06.2002
Poena
601
pozdrav svima!
instaliran mi je PV 951 bt 878 Tv Tuner ali imam velikih problema da nesto vidim od TV programa...jako losa slika, crno-bela itd...zivim u zemun-polju i imam tv antenu sa kojom gledam vecinu programa bez problema...odlican prijem...na klasicnom tv prijemniku...potrebna POMOC da otkrijem sta ne valja!!! ja sam "amater" kada su racunari u pitanju i svaka pomoc mi je dobrodosla!!! hvala u napred!!!
bilo bi mi lakse kada bi neko zeleo da me posavetuje telefonom a za prvi kontakt moj e-mail je [email protected]

Ako je TV tuner interni (u kucistu racunara), problem je u tome sto druge komponente racunara prave smetnje. Probaj da premestis karticu u neki drugi PCI slot, sto dalje od procesora i sto dalje od drugih kartica.

Generalno, TV tuneri na karticama imaju prilicno slabiju osetljivost u odnosu na tunere u televizorima, pa im je potreban i jaci signal. Ja sam onomad imao PixelView TV karticu koja je davala kilavu sliku sa puno snega cak i kada je signal dobijala sa kablovske televizije...

Ako ti premestanje kartice ne resi problem, evo jos nekih resenja:

1. Nabavka eksternog, USB TV tunera - obicno su kvalitetniji i nema problema sa smetnjama od drugih komponenti kucista.

2. Nabavka kvalitetnije TV kartice - ATI ili MiroPCTV.

3. Ugradnja antenskog pojacala.

Sledeci put pre nego sto nesto kupis, pitaj ljude ovde za savet :)