Šta je novo?

Produzenje garancije na laptopovima

stolex

Slavan
Učlanjen(a)
02.04.2009
Poruke
1,673
Poena
350
Interesuje me da li se uopste isplati dati novac za produzenje garancije jos godinu dana ili ne? Kakvi su vasi utisci po pitanju toga?
 
Pa zato se i razmisljam da li se isplati dati novac za produzenje garancije ili ne. :)
Meni garancija inace istice za nekih sest meseci, mozda manje. A produzenje garancije me kosta 30€. :)
 
Za 30EU ne bih ni razmišljao. Platio bih odmah.
 
VRLO se isplati, imaj na umu da crknut ekran ima da te kosta 150(+)€, crknuta maticna 300(+)€, itd, itt...
 
OK. Hvala svima na pomoci. Onda cu da ih kontaktiram i da zavrsim to. :)
 
Pre manje od mesec dana kada sam kupovao hp pitali su me da li želim da doplatim oko 7k din i da dobijem 7 umesto 2 godine garancije.

Nisam uzeo iz razloga što menjam komp svake 2-3 godine inače ko hoće da ima komp na duže staze dobra je stvar.

Edit: Nemojte me držati za reč da li je 5 ili 7 godina garancije.
 
Nije 1000% 7 godina garancije, cak sam vrlo skeptican i za 5 godina, obicno moze da se dokupi jos jedna, a i cifra se slaze (secam se da je tako vec neko vreme bilo oko 60-ak € kod HP-a)!
 
U WW mozes da dokupis od 1 do 5 god po ceni od 1000din po godini. Bitno je samo da kupis garanciju kad kupujes laptop, ne moze naknadno.
 
Cekaj malo, ko daje tu garanciju?
Ta produzena garancija je do 5 godina koliko sam ja cuo ALI gigatron i moguce ComtradeShop (vlasnik gigatron) daju produzenu garanciju ali laptop mora na servis svake godien kod njih, da se PREGLEDA, OTVORI, OCISTI ...
Taj servis je 10e i mora svih 5 godina da se pregleda, cisti ... i daje ga Gigatron?

Zato i pitam KO daje tu garanciju produzenu za HP, da li sam HP i koliko ona kosta ili prodavac u ovom slucaju Gigatron?

Skoro sam negde o asusu cini mi se citao, da je neko tako radi produzene garancije odneo asusov laptop na pregled nakon 1. godine, otvorili ga u servisu (mislim gigatronovom) kao cistili i nakon toga kad su mu ga vratili (kao ispravnog) svasta nesto nije bilo u redu i covek pitao (na forumu ovde cini mi se) da li da nosi u servis zvanicni (asusov valjda) i neko je na forumu (cini mi se zvanicnik asusov) rekao da posto nije servis zvanicni otvarao laptop i odradio ciscenje da garancija uvoznicka ne vazi vec samo moze da nosi u isti onaj servis koji je otvarao masinu pa nek oni srede i poprave sto su pohebali...
 
Skoro sam negde o asusu cini mi se citao, da je neko tako radi produzene garancije odneo asusov laptop na pregled nakon 1. godine, otvorili ga u servisu (mislim gigatronovom) kao cistili i nakon toga kad su mu ga vratili (kao ispravnog) svasta nesto nije bilo u redu i covek pitao (na forumu ovde cini mi se) da li da nosi u servis zvanicni (asusov valjda) i neko je na forumu (cini mi se zvanicnik asusov) rekao da posto nije servis zvanicni otvarao laptop i odradio ciscenje da garancija uvoznicka ne vazi vec samo moze da nosi u isti onaj servis koji je otvarao masinu pa nek oni srede i poprave sto su pohebali...

Verovatno misliš na ovo:

http://forum.benchmark.rs/showthread.php?304586-asus-n53sn-i-gigatron
 
Da, da, to sam mislio...
No niko da odgovori na pitanje ko daje tu produzenu garanciju za HP, sam HP ili prodavac preko svog (neovlastenog) servisa ?
 
Tu se često ne zna ko pije (ali se zna ko plaća). Ranije su proizvođači davali mogućnost da se garancija produži kupovinom za jednu ili ređe dve godine. Čak i tad je bio problem kad je moguće tu garanciju ostvariti, odmah posle kupovine ili i posle izvesnog vremena. Nešto o toj problematici imaš i ovde

Što se tiče ovih garancija 5-7 godina to su marketinški trikovi jer je često uslovljeno onim što piše sitnim slovima tipa svako godine po 10 evra itd.

Najgore od svega je što pojedini prodavci nemaju ovlašćenja da otvaraju laptop
 
Ja sam u Gigatronu kupio HP laptop prvog dana kada su uveli akciju 5 godina garancije, tog dana mi nije rečeno da nakon jedne godine moram da ga odnesem u servis i platim 1000 din za "pregled", to sam sasvim slučajno saznao malo pre isteka te godine tražeći na njihovom sajtu nešto sasvim drugo, a onda lično u njihovoj prodavnici sam tražio objašnjenje za to pa ga nisam dobio, uputili su me u njihov servis na Banovom brdu, tamo su me pitali ko me i zašto poslao, oni ni posle godinu dana od prvog prodatog racunara sa tim uslovom nisu odredili procedure, pa su još hteli da računar koji savršeno radi, a ja ga koristim za posao, zadrže nekoliko dana, prvo što sam pomislio ako svaki računar koji su prodali u Srbiji dopreme u taj servis i on ostane "nekoliko dana" kakav haos im tu nastaje i koliko je zapravo tih nekoliko dana, inače je u pitanju elitebook racunar koji ima zvaničnu garanciju 3 godine i mislim da te dodatne dve ne daje HP ili distributer, obično se produženje garancije plaća dosta više od 10 eura godišnje, i ne na taj način, u svakom slučaju ja sam insistirao da mi taj pečat odmah stave na garantni list specijalno predodređen za to koji inače nisam ni dobio u radnji kada sam kupio laptop.
 
ja nosio tosibu i ona je morala da ide u tosibin servis , nisu u gigatronu radili, tako da sam cekao 3,4 dana
u izvestaju pise da su ocistili i uradili update biosa
u gigigatronov servis na banovom brdu odno podigao i platio , oni salju u tosibu
uz put sam pitao i rekose mi da za vecinu proizvodjaca odrade to odmah , znaci sacekas
samo tosiba i cini mi se asus idu u ovlascene servise
to je bilo u martu
ja sam imao tu srecu da mi je jedan asus otkazao par meseci posle isteka garancije , a nemam potrebu da menjam cesto masine, tako da mi odlicno odgovara ova produzena garancija a odgovara mi i sto se placa svaki put kada se odnese , znaci ne odjednom
jedio treba voditi racuna o roku koji je mesec dana od datuma kupovine
i posto ide iz gigatrona u tosibu mora se predati laptop sa punjacem i torbom ili originalnom kutijom

posto sam nesto bio u tosibinom servisu jos dok su bili u zemunu, moj je utisak da su mnogoooooo ispred gigatronovog servisa po organizovanosti i ostalom
 
Što se moje Toshibe tiče,imala je dve godine garancije,kad su ostali dobijali po jednu godinu,ali nešto sitno se doplaćivalo.Kupljena 30.aprila 2007.godine,bila je zaista primamljiva u prodavnici.Iako sam ja htela Acera,pala sam na Satellite p 300 ,Harman Kardon zvučnike i dizajn,specifikaciju koja je išla ispred svih za koplje.Dan danas je tu,kucam na njoj sad.Nikada joj ništa nije falilo sem OS.Dobila sam Vistu x 86 uz nju,a servis je u Novom Sadu bio kod Betanije negde i znam da je drugu ispao sinovljev lap top-isto Toshiba,hdd su mu zamenili i nisu naplatili ni dinar.Nije mu ni garantni list trebao,momci su sve imali kad počnete da diktirate serijski broj.Eto,ne mislim da je zamenim,ikad :) Imale smo sitnih nesporazuma,ali sve je prošlo.Samo eksterni hdd od par tera (pošto ona ima 250gb i malo je)Garanciju bih dokupila i kod sledećeg,100%.Nekako imam zent od vremenskih okidača.Stoga,što je duža,to je bolje.
 
Ne vidim kako je to 1000 dinara godisnje za ciscenje laptopa i flesovanje novog BIOS-a nesto lose i skupo? Ove produzene garancije, narocito za laptopove, izuzetna su prilika da se zastitite od vrlo realnih troskova crkavanja komponenti nakon 2-3 godine.
 
Za HP opremu koju kupiš imaš neku inicijalnu garanciju čija dužina zavisi od toga šta si uzeo (npr monitori i jači računari najčešće imaju 3 godine garanciju, štampači i skeneri godinu dana i sl.) Uz svaki od njih možeš da uzmeš i extended warranty opciju na neki period (opet zavisi od uređaja, može od 2 do 4 godine) koja su MNOGO skuplja od 10 EU + je veliko pitanje da li se isplati uzeti na više, pogotovo za niže consumer proizvode (ispod 350 EU). Postoji i post warranty, ali najčešće mu cena izuva tako da se ne isplati ga uzeti nikako. Ovo je sve zvanično šta može proizvođač da ti ponudi i to sve možeš videti na sajtu ili kroz HP Product Bulletin program sa njihovog sajta.

Sve ostalo su neke kombinacije domaćih firmi kao što je ranije u temi rečeno. Ne kažem da su loše (npr uzmeš laptop od 1500 EU, ako će ga firma koja ti ga je prodala servisirati i držati u garanciji za neku pristojnu cifru, a ti planiraš duže vremena da ga koristiš, ne razmišljaj puno), ali ništa me ne bi čudilo da daju milion ograničenja uz ovo (tipa ne smeš da ga otvaraš opremu, od nas moraš da uzimaš dodatne delove inače ne važi garancija i sl)
 
Nazad
Vrh Dno