Šta je novo?

produžena garancija iskustva

dj90

Slavan
Učlanjen(a)
17.09.2014
Poruke
1,470
Poena
245
Kupio sam ćaletu na brzaka neki jeftin tv tako da nisam ima prilike da se raspitam oko produžene garancije
kad sam se registrovao na hisense sajtu stigla mi je na mejl potvrda o garanciji
da li je dovoljno da odštampam tu potvrdu, uz uređaj nikakav garantni list nisam dobio, samo račun

kakva su vaša iskustva u vezi ovoga s obzirom da piše:
10. U periodu produžene garancije, rok za trajanje popravke nije definisan zakonom i on može iznositi i duže od 30 dana.

 
Dovoljno je samo racun i registracija...

Iskustva su bas takva kako pise, ne moraju da rese garanciju u roku od 30 dana ali obicno rese pozitivno, jedino sto je nekad problem oko zamenskog uredjaja ukoliko ovaj ne moze da se popravi...
 
Imao sam pozitivno iskustvo sa LG proguženom garancijom, pa sam ponovo kupio LG sa produženom garancijom pred NG. :)
 
Sad dosta ovih prodavnica koji prodaju elektroniku ko sto su TV, ves masine i masine za sudje sa produzenom garancijom. Da bi dobili produzenu garanciju morate se prijaviti na sajt proizvodjaca da bi ostvarili tu garanciju.

Eh sada mene zanima, jel neko uspio da ostvari tj iskoristi tu produzenu garanciju, jel ovlasceni servis prihvatio uredjaj sa produzenom garancijom i popravio uredjaj ili su izvodili nesto tj neke glupe izgovore kako garancija ne vazi ili da ta garancija vazi samo za neke specificne situacije.

Recimo mi amo zakonom zasticeni za 2 godine garancije al za ove dodatne 3 nismo. Po onom sto sam ja shvatio, da produzena garancija nije sigurna jer zakon ne garantuje za te dodatne 3 godine.

Napisite vase iskustvo sa dodatnom garancijom, dje ste ostvarili tu garanciju (drzava) ili ako niste onda zasto su odbili dodatno garanciju?


mod: spojeno sa postojećom temom
 
Poslednja izmena od urednika:
Realizovano:
-LG TV u comtrade servisu...
-philips TV preko nepo servisa
-hisense TV preko nepo servisa
- i preko lidla
i nesto preko pin servisa neka memorija

U svim slucajevima neisplatiova popravka i vracen novac.

Nikakve glupe izgovore nisam dobijao, niti je uvek potrebna registracija na sajtu.
 
Realizovano:
-LG TV u comtrade servisu...
-philips TV preko nepo servisa
-hisense TV preko nepo servisa
- i preko lidla
i nesto preko pin servisa neka memorija

U svim slucajevima neisplatiova popravka i vracen novac.

Nikakve glupe izgovore nisam dobijao, niti je uvek potrebna registracija na sajtu.
Hvala na info, meni ovo malo sumnjivo zato pitam, recimo na sajtu Multicom-a (Crna Gora) pise sledece:

Multicom kao prodavac garantuje samo i isključivo za zakonske 2 godine garancije a uz potpuno poštovanje Zakona o zaštiti potrošača.



Sve dodatne pogodnosti i produženje garancije se ostvaruju po pravilima koje je propisao proizvođač ili ovlašćeni uvoznik uređaja (davalac produžene garancije) i ni na koji način nijesu povezane sa kompanijom Multicom niti će se ista smatrati odgovornom u slučaju bilo kakvog eventualnog spora. Molimo Vas da pažljivo pročitate uslove produžene garancije.

Po ovome sto sam ja procitao, prodavac prebacuje odgovornost na ovlascenom serviseru/dobavljacu i u slucaju bilo kakvog spora, multicom pere sebe od odgovornosti a reklamira se na sajtu do 5 godina garancije.

Mene ovo bas zanima, ja jos nisam imo problema sa uredjajima al me zanima dal ima garancije nakon kraja zakonske garancije ili ce neke izgovore serviseri da dat tj odbit servis
 
proizvođač daje produženu garanciju. prodavac daje saobraznost (nije isto, objašnjeno u drugoj temi)

treba razlikovati produženu garanciju od osiguranja. osiguranje uzima u obzir osigurane slučajeve i počinje da važi nakon perioda saobraznosti.

ako se ne varam, o svemu ovome je već bilo reči u nekoj starijoj temi
 
Candy veš mašina, 5 godina produžene garancije. Sve vreme smo imali podršku i servise kao da je u redovnoj garanciji. Do poslednjeg dana te produžene garancije.
 
E da i gorenje masinu sam zaboravio.
posle isteka garancije smo je bacili jedva je izdrzala tih 5 godina uz popravke.
 
Sad dosta ovih prodavnica koji prodaju elektroniku ko sto su TV, ves masine i masine za sudje sa produzenom garancijom. Da bi dobili produzenu garanciju morate se prijaviti na sajt proizvodjaca da bi ostvarili tu garanciju.

Eh sada mene zanima, jel neko uspio da ostvari tj iskoristi tu produzenu garanciju, jel ovlasceni servis prihvatio uredjaj sa produzenom garancijom i popravio uredjaj ili su izvodili nesto tj neke glupe izgovore kako garancija ne vazi ili da ta garancija vazi samo za neke specificne situacije.

Recimo mi amo zakonom zasticeni za 2 godine garancije al za ove dodatne 3 nismo. Po onom sto sam ja shvatio, da produzena garancija nije sigurna jer zakon ne garantuje za te dodatne 3 godine.

Napisite vase iskustvo sa dodatnom garancijom, dje ste ostvarili tu garanciju (drzava) ili ako niste onda zasto su odbili dodatno garanciju?


mod: spojeno sa postojećom temom
Samsung veš mašina, sve pohvale za produženu garanciju.
Mesec dana pred istek produžene garancije od pet godina sve rešeno bez problema preko njihovog call centra.
Poslali su servisera dva dana nakon prijave, ustanovljen kvar i tri dana nakon toga donet novi deo (PCB)
Nisu tražili fiskalni račun, bio je dovoljan broj ugovora o produženoj garanciji koji je stigao mailom nakon registracije.
 
Nazad
Vrh Dno