Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

Vade iz kutije u vecini tih lanaca TV i monitore i na brzinu ih ukljuce, u stvari poenta je sto vam tom prilikom ture papir koji morate da potpisete da je uredjaj pregledan i prekontrolisan prilikom preuzimanja, i ako realno to nije uradjeno.

Ni to nema veze sa (oda)biranjem proizvoda u radnji pre kupovine, a ne taj brzi pregled nakon sto ste kupili
 
To se uglavnom radi zbog stanja samog ekrana.
Pre par godina, dok sam radio u jednoj manjoj prodaji, iako nismo prodavali mnogo TV-a imali smo nekoliko situacija da su kupci razbili ekran prilikom montaže istog, ali su i priznali to.
A bilo ih je nekoliko koje su razbile dostavne službe (na nekima se lako uoči oštećenje/rupa na kutiji, a poneko oštećenje ambalaže je minimlano pa nije lako odmah primetiti prilikom dostave).
I to je sve bilo na relativno malom uzorku, mogu misliti kakva su iskustva kod firmi/prodavnica gde se vrti mnogo veći broj TV-a
 
Uh.. to mi zvuči kao neki "fetiš otvaranja kutije" :)

Pa unboxing experience hah...

Inače, još jedna stvar zbog koje je, pored negativnih reakcija kupaca, ta praksa ukinuta, je negativna reakcija zaposlenih jer vratiti otpakovano u kutiju je u 80% slučajeva ozbiljno frustrirajuće... Dosta robe je spakovano fabrički, onako baš knap uredno i onda je nemila situacija kada prodavac nakaradno ili ofrlje to vraća u kutiju... Takođe je bilo pritužbi na to, razumljivo...

Jeste li uključili monitor i detaljno pregledali da li ima zaglavljene i/ili mrtve pixele, kakva je pozadinska osvetljenost,…?

Ne radi se tu o ispravnosti uređaja, već baš o fizičkom stanju jer kao što rekoh, vrate baš recimo monitor jer na postolju ima neka upadljivija ogrebotina, bilo je i da je plastika negde okrnjena i slično, i onda se išlo na to da se osiguraju i prodavac i kupac da je uređaj fizički tip-top...

No, praksa kao praksa je imala svoje mane koje su direktno uticale na šoping iskustvo i uostalom na odvraćanje kupaca od kupovine...
 
Eh, umeju da vrate ljudi robu i zbog nekih kozmetičkih sitnica, ima svega... Ima ta kategorija koju zovemo okp kupci koji prosto lupom traže nesavršenosti na nečemu... Nema ih srećom mnogo ali ima ih.
 
To je i OK kada se kupi TV od 2000eur. Ali gledati lupom nesavršenosti na TV-u od 50K din... treba nagraditi čoveka koji ne uspe da ih pronađe :)
 
A 50k je malo? Mesec dana radim za to....
 
Naravno da nije malo ali mislim da je njegova poenta bila da su televizori od 50k entry level i da je kod njih nekako i očekivano/normalno kad se javi neka nesavršenost za razliku od televizora od 2000€ gde proizvod to ipak ne bi trebao da ima.
 
Naravno... Tako i mi postupamo kada objašnjavamo, uz dužno poštovanje prema budžetu svakog kupca, ali moramo da objasnimo da određeni proizvođači ili modeli proizvoda u određenim cenovnim razredima prosto imaju veće margine kada je u pitanju kvalitet završne obrade ili prihvatljivosti nesavršenosti koje ne spadaju u defekte...
 
Upravo tako. Ako gledamo npr. LG, Samsung, Sony, kod njih je 300-400eur baš dno ponude. Zato je i veća mogućnost da imaju neke nesavršenosti, kao i da određene smatraju normalnim.
Plate ovde su nažalost nešto sasvim treće i u ovom slučaju je to van konteksta.
 
Ljudi, da li ovde postoji neki konsenzus koje domace radnje spadaju u korektnije kada je rec o ostvarivanju garancija i eventualnom vracanju robe u 14 dana nakon online porucivanja, a da su im cene racunarskih komponenti ok?
Hocu da sastavim novi komp i nisam pametan gde da gledam. G je bas skup, T ne spada u korektnije, a o ovim manjima slabo sta znam.
Madjare bih preskocio jer nisu dovoljno jeftiniji da bih se baktao sa njihovim "garancijama".
 
U poslednjih 25 godina samo 2 puta mi je zatrebala garancija, jako davno jedan HDD (Toshiba), crko načisto posle 6 meseci i jedna Assus matična sa fabričkim felerom pre 45 godina. Oba puta je bila bitka za garanciju.
 
BS Group
 
Samo negativna iskustva, ne preporuke molimo. Za preporuke ima tema "gde da kupim".
Vrlo lako se ode u zloupotrebu i reklamiranje.
 
Nije baš loše iskustvo per se, ali jeste primedba... Mislim još pre sam primetio da BC Group šalju robu praktično neupakovanu, tj. zapakuje je samo kurirska običnom kesom, i evo stigne mi danas ambalaža probijena nečim. Nisam pravio problem jer je oštećenje na mestu gde srećom nema dodira sa proizvodom, tj. probijena je u "prazno"...

Ali mi nije jasno da li je moguće da ne mogu da izdvoje malo repromaterijala za pakovanje, da to čisto bude obezbeđeno. Verujem da ne bi pravili problem da sam vratio zbog oštećenja svakako.

No kad nešto naručim tipa iz Mi Store, Uspona, to se jedva otpakuje koliko je umotano.
 

Broj loših iskustava će ostati isti, ali će se barem pojedina imena izgubiti iz upotrebe, da se jasno zna koga treba izbegavati.
Koliko sam shvatio, rebrendirače i fizičke radnje...
 
Nije baš loše iskustvo per se, ali jeste primedba... Mislim još pre sam primetio da BC Group šalju robu praktično neupakovanu, tj. zapakuje je samo kurirska običnom kesom, i evo stigne mi danas ambalaža probijena nečim. Nisam pravio problem jer je oštećenje na mestu gde srećom nema dodira sa proizvodom, tj. probijena je u "prazno"...

Ali mi nije jasno da li je moguće da ne mogu da izdvoje malo repromaterijala za pakovanje, da to čisto bude obezbeđeno. Verujem da ne bi pravili problem da sam vratio zbog oštećenja svakako.

No kad nešto naručim tipa iz Mi Store, Uspona, to se jedva otpakuje koliko je umotano.
sve iole skuplje stvari BC dovozi svojim kolima, imaju službu, a one sitne, jeftinije šalju kurirskom
 
Što se tiče BC Group-a, naručio prošle nedelje grafičku, rok za isporuku je 3-5 dana. Ok, došao i četvrti dan, rekoh aj da pozovem da vidim šta se dešava, pošto obično sve što naručim stigne za max 2 dana... Ljubazno su mi rekli da je pošiljka kreirana ali ne i poslata, pa sam mislio da je to to, stiže sutra. Međutim, stiže mi mail izvinjenja nakon poziva da je zbog "velike potražnje" isporuka odložena za još 3 dana (a ja naručio famoznu rx6500 xt, mo'š mislit koliko se traži...)! Tako da će je verovatno zbog vikenda poslati sledeće nedelje, i to mu dođe preko 10 dana čekanja. Kontam da li možda hoće da me otkače jer je karta u međuvremenu na sajtu poskupela za 4k din, pa ne žele da mi je prodaju po staroj ceni, da li je neko imao takvo iskustvo? Naručivao sam do sad od njih bez problema ali ne znam šta će sada biti, to da ljudi hrle za RX6500xt mi ne pije vodu... Svakako javljam šta bude...
 
Moraju da ti naplate po ceni po kojoj si naručio.
6500xt je najggora ali verovatno i nj jeftinija AMD u poslednje vreme ali ako je nemaju na stanju moraju da uvezu pa to uzme duže vreme.
 
Ali na sajtu piše da je imaju, i to se ne menja više od 5 dana, samo se cena promenila. Znam da moraju po toj ceni da mi naplate kada sam naručio, ali možda idu na kartu da sam odustanem od kupovine... Nzm videćemo, nadam se da grešim....
 
I na autobusu pise Lasta pa ne leti :)

Salu na stranu, to kad kod nas pise da ima na stanju ne mora ama bas nista da znaci. Dosta je pisamo ovde na forumu, najvise vezano za tehnomaniju gde pise da ima na stanju, a nema i onda pokusavaju drugi proizvod da ti uvale, a ne daj boze da si platio karticom unapred, tu tek krece borba da se dobije novac nazad.

Ja sam sa BC group uvek imao dobra iskustva, jedino sto se uvek duze cekalo.
 
Pa izgleda da je kod mene isto tako, stigao mi je mail da su poslali, izgleda da čitaju ovo 😁
 
Po mom iskustvu najpouzdanija firma
 
100 ljudi 100 iskustava...

Ja sam ih npr. precrtao kad su mi isporučili oštećen (izgreban) panelni radijator, koji su prvo prihvatili da zamene, i to tako da oni pošalju nov neizgrebani, i odmah preuzmu izgrebani radijator, od čega su ppsle par dana zavlačenja odustali, i zahtevali da prvo pošaljem izgrebani radijator nazad da bi mogli da mi isporuče nov.

Pošto u tom momentu nisam mogao bez radijatora, odlučio sam da izgrebani ne vraćam jer on radi, samo je estetski naružen, ali sam BC precrtao kao mesto gde ću ubuduće kupovati...
 
Evo mog loseg iskustva, narucio zamrzivac u Tehnomaniji 2.8.2022, platio online preko IPS iz bankine app, uplata prosla odmah, na mail stigla sva dokumentacija. Pomislih kako je ovo jedno od najboljih iskustava kupovine online u Srbiji, zaista sve lepo i brzo proslo.

4.8.2022 - menjaju status posiljke u "Posiljka kreirana". Rekoh super, nesto se desava, očekivan datum isporuke updejtovan na 05.08.2022.
Posiljka presla u "Pošiljka spremna za kurira".

09.08.2022 - Pošiljka predata kuriru ... Probili predvidjeni rok za isporuku, al reko nema veze,i dalje u njihovom "od 7 do 10 dana".

10.08.2022 - nista
11. 08.2022 - nista ... pozovem pre 20ak min da vidim sta se desava. Javlja se agent i kaze "vi mora da ste platili online, a uplata nije evidentirana". Objasnim mu sve, kazem sta im na sajtu pise i to, kaze morate da nam posaljete dokaz o uplati xDDD ...10 dana nakon porucivanja i placanja, on u osnovi kaze da nije placeno i da je sve sto im pise na sajtu (da je roba kod kurira) je laz.

Sad kupovao u Tehnomaniji i nikad vise.
 

Prilozi

  • posiljkass110822small.png
    posiljkass110822small.png
    34.5 KB · Pregleda: 72
Poslednja izmena:
A ti Mašinac nisi kanda čitao ovu temu. Dobri su dok ne daš pare. Posle jok.
 
U ovom trenutku je jasno da je tehnomanija isto sto i princ iz maroka.
 
Malo sam duže čekao (kao što reče @el_patron ) ali dođe karta na kraju iz BC Group... Malo sam se uplašio ali ipak nije to Tehnomanija...
 
Nazad
Vrh Dno