Još jedan update za ljude koji prate ovaj moj slučaj - posle tačno mesec i 6 dana, kurir je pogodio adresu u Nišu i Tehnomanija me pre nekih pola sata obradovala sa paketom koji sam platio još 14. juna. Još ne mogu čudom da se načudim, ali 7 komada Rotech Power Bank uređaja su kod mene na stolu i deluje da su novi i nekorišćeni . Isprobaću jedan u toku dana da li radi, ostale prosleđujem prijateljima kojima su i namenjeni. Dakle i "borba sa vetrnjačama" u državi Srbiji ponekad može da se istera, ali još uvek nije kraj. Mnogo upornosti i još više strpljenja treba za to. Duguju mi još 300 dinara i ja ne odustajem od toga iako mi taj novac ništa ne znači i čim legne na moj račun ja ću to donirati u humanitarne svrhe i još pride koju crvenu preko. Juče su mi mail-om poslali screen-shot njihovog softvera koji koriste između ostalog i za refundiranje i koji je inače na hrvatskom jeziku i to kao dokaz o refundaciji po njima, ali meni na račun naravno u poslednjih mesec dana nije pritigao nikakav priliv u pomenutom iznosu.Novi update - pre 1h je stigao kurir City Expressa na moju adresu u Nišu, uboli su grad ovaj put. Paket sam trebao da platim 240 din. što sam naravno odbio, samo sam ga slikao i pozdravio kurira. Ja sam poštarinu i komada Redmi Power bank platio pre tačno mesec i 2 dana. Zvao sam ponovo Tehnomaniju i objasnio da ne samo da nisam hteo da platim, nego oni meni duguju novac pošto su verovatno poslali zamenske, jeftinije i lošije uređaje. Sve sam pobrojao koliko mi duguju i rekao da sam ih prijavio Tržišnoj u Beogradu što su takođe zapisali. Morao sam potom po rečima operaterke "za svaki slučaj", iako je ona sve to već zapisala da pošaljem mail prodajnom sektoru Tehnomanije i njih obavestim o tome koliko je potrebno da mi refundiraju.
Onda sam zvao Tržišnu inspekciju u Beogradu da prijavim i telefonskim putem ceo slučaj i kršenje bajagi Zakona o Zaštiti potrošača. Prethodno sam im poslao mail o celom slučaju sa svim dokumentima na koji mi naravno niko ništa nije odgovorio, što nisam ni očekivao, ali sam uradio sve sa svoje strane. Operaterka Tržišne se složila sa tim da je prekršen Zakon definitivno po više Članova i zavela ceo slučaj. Ako nekom treba broj Tržišne u Beogradu, evo ga: 011 635 0322 . Čekao sam jedno 7-8 minuta uz muzikicu, ali sam prijavio ceo slučaj. Upravo sam dobio mail od Tržišne u Bg-u:
"Поштована/и,
У року од 15 дана бићете обавештени како је инспектор поступио са представком, а о исходу покренутог поступка инспекцијског надзора, бићете обавештени у року од 15 дана од дана окончања надзора. Уколико инспекција процени да нема услова за покретање инспекцијског надзора, бићете обавештени најкасније у року од 30 дана од дана пријема Ваше пријаве.
Надлежна инспекција ће поступити по представци у складу са Законом о инспекцијском надзору"
Znači, od svega toga nema ništa naravno, kakva crna Tržišna, da oni rade svoj posao Tehomanije, Gigatroni, MTS, Telenori, SBB i ostali ne bi postojali koliko su ljudi ojadili, da ne pričam o bankama. Sve ovo vam pišem kako bih vam dokazao da je SISTEM kod nas takav kakav je i da SVE IDE NA ŠTETU POTROŠAČA. Znači, ako ne platiš novcem, platićeš vremenom. Ali, ja sam odavno svestan svega toga i isteraću ovo do kraja. Dostaviće mi za koji dan te zamenske uređaje, ne znam kada i koliko, ali dostaviće, to je već u Nišu i to sam sve predočio Tehnomaniji. Od Tržišne naravno nema ništa, ali i tu sam uradio šta je bilo do mene. Moraće Tehnomanija i da mi refundira preostali novac, ma koliko smešna suma bila u pitanju.... Znači, preko mesec dana je prošlo, ali ja idem do kraja jer sam uporan i zato što imam visok nivo tolerancije.
Zamislite koliko ljudi su prodavnice poput Tehnomanije i drugih prevarile na ovaj način, jer ljudi nisu imali strplejnja da se bune i budu uporni kao ja. Zamislite koliko miliona je zaradio MTS, Telenor, SBB i ostali tako što potkradaju ljude za po 50-ak dinara mesečno, a niko nema pojma o tome odakle ti viškovi itd. Pomnožite to sa brojem korinika/kupaca i biće vam jasno odakle ima toliko Tehnomanija, Gigatrona i zašto su svi operateri, provajderi, banke i ostali praktično NEDODIRLJIVI....
Šta da ti kažem sem da te razumem u potpunosti. U tvom slučaju oni nisu prekršili Zakon i svesni su toga, samo su tako "naštelovali" da je to što si naručio stiglo u okviru Zakonskog roka. Prema savetima pravnice sa kojom sam razgovarao iz jednog od Društava za Zaštitu potrošača, ukoliko nešto kupiš online u Tehnomaniji ti već posle nedelju dana ukoliko ti to ne dostave, možeš da tražiš povraćaj novca, jer oni time ruše poslovnu praksu i ono što propagiraju na sajtu - da će ono što imaju na stanju i kupiš preko njihovog sajta biti dostavljeno u roku od nedelju dana najkasnije. Ovo lepim direktno sa sajta Tehnomanije:Kod njih poručio još 22. juna neki laserski daljinomer, platio odmah kao pravno lice karticom online. Tek danas isporučen, dok sam u međuvremenu slao nekoliko mail-ova i zvao par puta i uvek dobijao iste robotske odgovore.
Na kraju mi nisu poslali fakturu na ime firme, pa ću sada i za to morati da ih ganjam.
Nikada više ništa kod njih.
Od velikih ne. Kod manjih tu i tamo, retko.Ima li kod nas uopšte nekog da kažeš da možeš da kupiš nešto i da budeš miran da ćeš to da dobiješ novo, uredno zapakovano a ne da se moliš bogu...
I iskreno mrzim to pravilo od 14 dana, baš mislim da ga dosta ljudi zloupotrebljava i iz dokonosti vraća pa menja za nešto drugo, i imam osećaj da dosta robe upravo tako završi raspakovano, probano i pretpostavljam vraćeno u cirkulaciju... Gde bi drugo uostalom završilo, sumnjam da će svaki vraćeni artikal da završi recimo u outletu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari