Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

Pa kad bi se većina ponašala kao ti, i inspekcija imala 100tinu prijava nedeljno oko raznih sitnica verovatno bi se to i promenilo ubrzo. Ali nikp nema vremena da se bakće nažalost.
 
@m_antic87

Prevencija je i mama i tata.
Dakle, ja moj novac, vreme, živce,...šta god, cenim.
Zato kupujem tamo gde mi se ovo verovatno neće desiti, s obzirom da mi se ovako nešto nije desilo nikada do sada, a kupujem svojim novcem poslednjih 35 godina....na crno, na belo, na pijaci, u prodavnici, sa kartona, sa police,...biraj....
Nisu svi isti i nikad neće ni biti svi isti, a ti ako stvarno veruješ da je u pitanju neki sistem i da nam nema pomoći, slobodno tako misli, nemam ništa protiv, troši slobodno vreme i arči živce (ne znači da prag tolerancije neće pasti od silnog ataka), ja se uzdam u moj sistem da biram dobro od koga i šta kupujem.
 
Poslednja izmena:
@RingeRaja

Mi se definitivno ne razumemo, ali svako ima svoje mišljenje naravno. Mene nijednog trenutka nije pogodila situacija sa Tehnomanijom i ja sam iskoristio vreme pošto trenutno nemam pritisak na poslu da isteram svoje do kraja iako znam da je ovo "borba sa vetrenjačama". Ja ću dobiti uređaje i refundiraće mi novac, a ovo je sve još jedno životno iskustvo za mene. To što ti imaš svoje ljude od kojih kupuješ svakodnevno i pritom nemaš problema jer su obe strane korektne, bolje za tebe, ali većina ljudi ovde kupuje bilo šta od velikih igrača mahom. A, definitivno ne vidiš stvari oko sebe, ako je tebi lepo i imaš poverenje u sve što plaćaš i kupuješ. milioni ljudi oko tebe su pokradeni na razne načine zbog tog SISTEMA o kome ja pričam. A, recimo @Djolekg kapira da bi se nešto promenilo, mora da reaguje veliki broj ljudi što je kod nas teško izvesti jer su ljudi navikli da ih kinje, ponižavaju, da rade za bedne plate i zato je cela zemlja tu gde jeste, a nije recimo na nivou Francuske ili Nemačke gde je ljudima primaran kvalitet života, pa tek onda posao i sve ostalo. Kada Francuzima pokušaju da uvedu da moraju da rade petak celo radno vreme, tamo štrajkuje SNCF (državna železnica) mesec dana, kolabira ceo saobraćajni sistem i nabiju državi gubitak od ko zna koliko miliona, ali oni isteraju svoje i rade petkom pola radnog vremena kao i ranije, jer cene upravo ŽIVOT, u tome je poenta. Mi smo daleko od takvog načina razmišljanja zbog mnogo faktora, ali tu smo gde smo...

I poenta je baš u tome da ako je tebi, tvojim prijateljima i meni trenutno lepo, mi smo manjina u ovoj zemlji, osvrni se oko sebe, pogledaj izraze lica ljudi na ulici, pogledaj redove po bankama, hiljade ojađenih ljudi za troškove obrade kredita, bankarska ropstva, redovi i psovanje i raspravke po poštama, bolnicama, sudovima i zapitaj se - da li bi tako bilo da svako profesionalno radi svoj posao ovde... I ako gledaš da osnovne potrebšite nabavljaš na vezu kod nekog svog u koga imaš poverenje, znaj da većina ljudi nema svoje ljude. Takvo razmišljanje je upravo i dovelo nas gde jesmo, gde je sve "na vezu", na "znaš me, znam te", a to najčešće ne znači kvalitet, odgovortnost, profesionalnost već upravo suprotno. Idemo ka tome da kada odeš na trafiku po pivo i to moraš na vezu da bi dobio pivo iz najsvežije ture gajbi, a ne neko kome je istekao rok recimo...

Ne želim da se raspravljam iako sam tebi direktno odgovorio, ovo je moje viđenje svega, trenutne situacije u zemlji i socijalno-ekonomskih faktora. Ako želiš još nešto da dodaš na ovo, šalji privatnu poruku.

Ja sam svoje mišljenje i iskustvo podelio sa ljudima i radiću to i nadalje, jer ova tema tome i služi, otvorena je jer postoje problemi, a nekog možda moje viđenje i iskustvo navedu na razmišljanje ili makar pomogne u nekoj budućoj odluci...
 
Poslednja izmena:
@m_antic87

Kao sebe da slušam, ali sa upola manje godina nego što imam sad. (y)
U potpunosti se slažem sa tobom, ali mi je vreme pokazalo da potencijal za ono što ti i ja želimo ovde jednostavno ne postoji.
 
jel besplatna isporuka u tehnomaniji za sve proizvode?

pre nedelju dana su mi doneli auto punjac od 400 dinara besplatno sto je ispod 2000 dinara sto stoji na sajtu za besplatnu isporuku, pa sam u zabuni
 
Novi update - pre 1h je stigao kurir City Expressa na moju adresu u Nišu, uboli su grad ovaj put. Paket sam trebao da platim 240 din. što sam naravno odbio, samo sam ga slikao i pozdravio kurira. Ja sam poštarinu i komada Redmi Power bank platio pre tačno mesec i 2 dana. Zvao sam ponovo Tehnomaniju i objasnio da ne samo da nisam hteo da platim, nego oni meni duguju novac pošto su verovatno poslali zamenske, jeftinije i lošije uređaje. Sve sam pobrojao koliko mi duguju i rekao da sam ih prijavio Tržišnoj u Beogradu što su takođe zapisali. Morao sam potom po rečima operaterke "za svaki slučaj", iako je ona sve to već zapisala da pošaljem mail prodajnom sektoru Tehnomanije i njih obavestim o tome koliko je potrebno da mi refundiraju.

Onda sam zvao Tržišnu inspekciju u Beogradu da prijavim i telefonskim putem ceo slučaj i kršenje bajagi Zakona o Zaštiti potrošača. Prethodno sam im poslao mail o celom slučaju sa svim dokumentima na koji mi naravno niko ništa nije odgovorio, što nisam ni očekivao, ali sam uradio sve sa svoje strane. Operaterka Tržišne se složila sa tim da je prekršen Zakon definitivno po više Članova i zavela ceo slučaj. Ako nekom treba broj Tržišne u Beogradu, evo ga: 011 635 0322 . Čekao sam jedno 7-8 minuta uz muzikicu, ali sam prijavio ceo slučaj. Upravo sam dobio mail od Tržišne u Bg-u:

"Поштована/и,

У року од 15 дана бићете обавештени како је инспектор поступио са представком, а о исходу покренутог поступка инспекцијског надзора, бићете обавештени у року од 15 дана од дана окончања надзора. Уколико инспекција процени да нема услова за покретање инспекцијског надзора, бићете обавештени најкасније у року од 30 дана од дана пријема Ваше пријаве.
Надлежна инспекција ће поступити по представци у складу са Законом о инспекцијском надзору"

Znači, od svega toga nema ništa naravno, kakva crna Tržišna, da oni rade svoj posao Tehomanije, Gigatroni, MTS, Telenori, SBB i ostali ne bi postojali koliko su ljudi ojadili, da ne pričam o bankama. Sve ovo vam pišem kako bih vam dokazao da je SISTEM kod nas takav kakav je i da SVE IDE NA ŠTETU POTROŠAČA. Znači, ako ne platiš novcem, platićeš vremenom. Ali, ja sam odavno svestan svega toga i isteraću ovo do kraja. Dostaviće mi za koji dan te zamenske uređaje, ne znam kada i koliko, ali dostaviće, to je već u Nišu i to sam sve predočio Tehnomaniji. Od Tržišne naravno nema ništa, ali i tu sam uradio šta je bilo do mene. Moraće Tehnomanija i da mi refundira preostali novac, ma koliko smešna suma bila u pitanju.... Znači, preko mesec dana je prošlo, ali ja idem do kraja jer sam uporan i zato što imam visok nivo tolerancije.

Zamislite koliko ljudi su prodavnice poput Tehnomanije i drugih prevarile na ovaj način, jer ljudi nisu imali strplejnja da se bune i budu uporni kao ja. Zamislite koliko miliona je zaradio MTS, Telenor, SBB i ostali tako što potkradaju ljude za po 50-ak dinara mesečno, a niko nema pojma o tome odakle ti viškovi itd. Pomnožite to sa brojem korinika/kupaca i biće vam jasno odakle ima toliko Tehnomanija, Gigatrona i zašto su svi operateri, provajderi, banke i ostali praktično NEDODIRLJIVI....
Još jedan update za ljude koji prate ovaj moj slučaj - posle tačno mesec i 6 dana, kurir je pogodio adresu u Nišu i Tehnomanija me pre nekih pola sata obradovala sa paketom koji sam platio još 14. juna. Još ne mogu čudom da se načudim, ali 7 komada Rotech Power Bank uređaja su kod mene na stolu i deluje da su novi i nekorišćeni ;) . Isprobaću jedan u toku dana da li radi, ostale prosleđujem prijateljima kojima su i namenjeni. Dakle i "borba sa vetrnjačama" u državi Srbiji ponekad može da se istera, ali još uvek nije kraj. Mnogo upornosti i još više strpljenja treba za to. Duguju mi još 300 dinara i ja ne odustajem od toga iako mi taj novac ništa ne znači i čim legne na moj račun ja ću to donirati u humanitarne svrhe i još pride koju crvenu preko. Juče su mi mail-om poslali screen-shot njihovog softvera koji koriste između ostalog i za refundiranje i koji je inače na hrvatskom jeziku i to kao dokaz o refundaciji po njima, ali meni na račun naravno u poslednjih mesec dana nije pritigao nikakav priliv u pomenutom iznosu.

Dakle, još jednom, Tehnomanija je prekršila i sam Zakon o Zaštiti potrošača u mom slučaju i videćemo šta će u naredne 2 nedelje da kaže inspektor koji bude malo prostudirao ceo slučaj. Naravno da od toga nema ništa, ali ja sam sa svoje strane uradio sve. E, sad ako neki od ovih uređaja rikne, ja nemam niti račun, niti garanciju na iste, imam samo Ugovor na daljinu koji važi za uređaje koje sam ja prvobitno platio, a to svakako nisu ovi koje su mi isporučili. Poslao sam im mail da vidim šta će da mi kažu vezano za to, iako od uređaja i ne očekujem da rade duže od mesec dana recimo, jer sam ih platio 100 dinara po komadu bukvalno, a zvanično oni sada mogu da se kupe u Tehnomaniji za 800 dinara čini mi se. Na njima je zalepljena cena koja iznosi 1600 dinara...

Znači čekam da mi refundiraju još preostalih 300 dinara i da vidim šta će baš Tržišna da kaže na sve ovo.

P.S. Interesantna stvar je da kada sam juče pre posla zvao odeljenje prodaje u Tehnomaniji, javio se operater, a u pozadini sam čuo mjaukanje posle nekog vremena i pitao operatera naravno da li radi od kuće. On je potvrdio i nije mu bilo jasno zašto to pitam, a ja mu kažem na to da pre nego se javlja nezadovoljnim kupcima najpre nahrani svoju mačku mezimicu koja se maločas žalila kako je gladna. Lik se slatko nasmejao, ali svi smo mi ljudi i razumemo se, istina neki više, neki manje... Operater mi se izvinio za tu "neprijatnost" koju ja nikako nisam mogao tako da definišem, već mi je bilo drago da čovek voli životinje i eto, malo se pošalih sa njim.
 
Kod njih poručio još 22. juna neki laserski daljinomer, platio odmah kao pravno lice karticom online. Tek danas isporučen, dok sam u međuvremenu slao nekoliko mail-ova i zvao par puta i uvek dobijao iste robotske odgovore.

Na kraju mi nisu poslali fakturu na ime firme, pa ću sada i za to morati da ih ganjam.

Nikada više ništa kod njih.
 
Kod njih poručio još 22. juna neki laserski daljinomer, platio odmah kao pravno lice karticom online. Tek danas isporučen, dok sam u međuvremenu slao nekoliko mail-ova i zvao par puta i uvek dobijao iste robotske odgovore.

Na kraju mi nisu poslali fakturu na ime firme, pa ću sada i za to morati da ih ganjam.

Nikada više ništa kod njih.
Šta da ti kažem sem da te razumem u potpunosti. U tvom slučaju oni nisu prekršili Zakon i svesni su toga, samo su tako "naštelovali" da je to što si naručio stiglo u okviru Zakonskog roka. Prema savetima pravnice sa kojom sam razgovarao iz jednog od Društava za Zaštitu potrošača, ukoliko nešto kupiš online u Tehnomaniji ti već posle nedelju dana ukoliko ti to ne dostave, možeš da tražiš povraćaj novca, jer oni time ruše poslovnu praksu i ono što propagiraju na sajtu - da će ono što imaju na stanju i kupiš preko njihovog sajta biti dostavljeno u roku od nedelju dana najkasnije. Ovo lepim direktno sa sajta Tehnomanije:

"Poručeni proizvod/proizvodi koji su u trenutku poručivanja imali oznaku „na stanju“ biće vam isporučeni u roku od maksimalno 7 radnih dana od datuma potvrde porudžbine od strane Tehnomanije, dok će za proizvod/proizvode koji su u momentu naručivanja imali oznaku „kod dobavljača“ maksimalni rok isporuke biti 10 radnih dana."

U mom slučaju su Power Bank uređaji koje sam kupio još 14. juna imali oznaku "kod dobavljača", a zamenski koji su mi stigli juče su upravo imali oznaku "na stanju". Ali je fora u tome što se oni igraju sa kupcima kako im je volja - znači ja jesam platio 14. juna, ali mi je potvrda porudžbine na mail stigla tek 1. jula, ali su oni svejedno probili rok za zamenske uređaje i od tada. Dakle, pravnica sa kojom sam pričao mi je ukazivala na ovo cinculiranje naših prodavnica kada kupuješ online, ali sama kaže da kada se probije rok bilo Tehnomanijin u ovom slučaju, a da ne pričamo o Zakonskom roku, oni moraju da ti refundiraju novac. Tebi je to što si platio kao i meni trebalo, zato si i čekao toliko dugo i izgubio vreme da ti njih napinješ da odrade svoj posao. Ja se i dalje mačujem sa njima, jer kažem ja nemam niti račun, niti garanciju imam Ugovor za uređaje koje nisam dobio i još uvek čekam na tih famoznih 300 dinara refundacije, ali ja ću da ih napinjem svaki dan jer mi trenutno to vreme dozvoljava...

Dakle, ako neko ko čita ovo kupi nešto online u Tehnomaniji ili drugoj prodavnici neka vodi računa kada mu stigne mail o potvrdi porudžbine, jer se prodavnica igra sa tobom da šteluje vreme isporuke kako njoj odgovara. Znači ako ima na stanju taj proizvod mora da ga isporuči 7 dana od potvrde porudžbine, ako je preko dobavljača 10 dana od potvrde, ali svejedno po Zakonu od datuma kupovine to mora biti najkasnije 30 dana nakon toga. Ako probiju svoj naštelovani rok, možete da se cimate, zovete ova Društva za Zaštitu i preko njih dođete do makar refundiranja novca, a slučaju probijanja Zakonskog roka, možete kao i ja da ih prijavite Tržišnoj što je maksimum koji možete da uradite po pitanju ostvarivanja svojih prava.

Poenta je u tome da čak i da Tržišna nešto uradi, to će biti prolongirano toliko daleko da ćete zaboraviti ceo slučaj i recimo Tehnomanija će platiti neki penal za kršenje Zakona, ali koliko god platila, to je sića u odnosu na to koliko samo jedna prodavnica tehnike dnevno zaradi, a svi znamo koliko samo Tehnomsnija i Gigatrona ima u zemlji da ne računamo ono što se vodi pod Tehnonaniju poput WinWin i Emmi. Znači Tržišna njih možda i kazni za 1 od 1000 slučajeva, ali i to teško verujte. Tako da generalno prodavnica "zna" da može da se igra sa tvojim novcem i vremenom jer i da popije penal on je zanemarljiv u odnosu na zaradu koja je astronomska... I to vam je sve začarani krug i način razvoja sigurnog biznisa kod nas - jednostavno se u bilo kojoj oblasti ide upravo na štetu kupaca ili korisnika usluge, jer svi znamo kako ovde funkcioniše bilo koji Zakon i ide se na kartu da ljudi nemaju vremena, novca, niti živaca da ostvare svoja prava putem sudova, parničenja i ostalih procesa. Državnim i privatnim preduzećima je dozvoljen taj način poslovanja, rukovodioci istih znaju da će i penale koji eventualno plate biti zanemarljivi i oni rade tako kako godinama rade i radiće nadalje naravno jer im bukvalno ništa ne stoji na tom putu...


Tužno je to što recimo u ovom trenutku ja mogu da tvrdim da narednih godinu dana neću ništa da kupujem kod njih online sigurno, ali šta ako naletim nekad na neku akciju, to te prosto povuče ako ti to nešto treba i ti onda znaš sve potencijalne probleme, ali ipak najčešće čovek ide logikom - pa neće mene valjda 2 puta da ojade, nisam toliki maler... Praktično smo svi ovde naviknuti na to da znaš da čim kupiš ti si oštećen samo je pitanje koliko. I onda ću i ja da kupujem naravno kod svog drugara u Gigatronu jer će on sve što poručim da gura za mene, ali ne mogu ceo život da kupujem kod njega, namestiće se situacija da kupiš negde drugde, možda budeš i primoran na to i nemaš drugog izbora. Problem je u tome što tada postoji velika mogućnost da budeš oštećen, jer će da se igraju sa tvojim novcem i vremenom na žalost. I da kupuješ na licu mesta što više možeš, ali nekad moraš da kupiš i online ma koliko to izbegavao. Ovde svi već prihvataju činjenicu da ako kupiš online onda si bacio pare i ograničavaju sebe jer znaju za ove situacije i upravo kada bi više ljudi reagovalo ne bi se tako ni razmišljalo niti bi se dešavalo ovo što se dešava, ali to je već neka druga tema...
 
Još jedan slučaj da i Tehnomanija pogreši u korist kupca - drugar koji me je namestio praktično i poslao mi link za kupovinu Power Bank uređaja koji su bili na toliko dobroj akciji da se još uvek mačujem sa njim nakon preko mesec dana je ajde da kažem "dobio" bazen za kupanje koji na sajtu Tehnomanije trenutno košta 22k za 5k praktično. Desilo se sledeće - drugar tog mog kolege je kupio slušalice online preko sajta Tehnomanije i nakon nedelju dana čoveku stignu slušalice i bazen o kome on nema pojma naravno. Po klasičnom srpskom sistemu, "ja sad čekam i pravim se lud", lik je čekao nekih 2 nedelje i niko se iz Tehnomanije nije javio povodom ovog propusta. Lik posle 2 nedelje otišao na posao i rekao: "Prodajem bazen za 5k" i ovaj moj drugar ga je otkupio za te pare. Svi srećni i zadovoljni, moj drug jer je platio 5k za ono što zvanično prodaju za 22k, njegov kolega koji je ni kriv ni dužan dobio 5k jer je dobar srpski bizMismen (obratite pažnju na veliko M) i jedina "oštećena" Tehnomanija u ovom slučaju bar za sada. Tehnomanija je toliko moćna da ona može da potegne sad neku vezicu i reši sve to u svoju korist, ali njima je sve to sića i ovde je propust u njihovom sistemu prodaje što je očigledno. Oni možda i ne ukapiraju odakle im je taj minus, ali minus će se naravno pokriti. Ne mislim na to da će oni već danas pokriti minus čistom milionskom zaradom to se podrazumeva, već će minus pokriti tako što će rebnuti svoje radnike zbog nekog minusa koji se pojavio ko zna odakle naravno ili u krajnjem slučaju će prolongirati isporuku meni ili nekom ko čita ovo toliko dugo da će to vreme za koje oni "obrnu" novac nadoknaditi taj trenutni minus...

Dakle ima i bagova na štetu Tehnomanije i ostalih, ali su oni toliko retki da se to ne oseća, jer naravno sve će to biti pokriveno na jedan od mnogobrojnih načina...
 
Poslednja izmena:
Još jedna stvar i neću više - razmislite zašto postoje akcije na proizvode? Ja sad kao izmišljam toplu vodu, a svi to dobro znamo Tipa Gigatron kaže 25% na sve lapotopove sledeći vikend. To odmah alarmira ljude da pohrle u prodavnice i neki od tih laptopova realno budu jeftiniji u odnosu na konkurenciju, jer znamo da Gigatron kao jedna od najskupljih prodavnica u zemlji i kada da taj popust, praktično cena sa popustom je kao u nekoj manje poznatoj prodavnici. Dakle taj laptop koji je u Gigatronu trenutno najjeftiniji u zemlji i ja rado iskeširam za njega i osećam neki vid zadovoljstva dobrom kupovinom jer sam platio to što mi je trebalo manje, je samom Gigatronu svakako doneo zaradu jer svakako ga on prodaje po ceni gde već ima dobru zaradu. Znači i sa najvećim mogućim popustom prodavnica će zaraditi ako ne na jednom proizvodu ide na matematiku da će akcijom zaraditi na velikom broju prodatih proizvoda. Ovaj Power bank koji sam ja kupio za 100 dinara bukvalno je čak i po toj ceni zaradio Tehnomaniji. On u prodavnici košta trenutno 900 kinte i to na akciji, a kada uskoro prođe akcija vratiće cenu na 1600 dinara. Znači isto to će nekom za 10 dana da utrape za 1600 din., a meni su prodali za 100 din. i svakako su oni na dobitku. Čak i da to radi savršeno oni su u dobitku, a ko zna gde i koliko je dugo to stajalo u nekom magacinu i ko zna kada je to sve proizvedeno uopšte. Sve to može da se proveri, ali ko će time da se bakće. I onda kažeš pa i da traje 10 dana, platio sam ga 100 kinte i nekih mesec dana razvlačenja, nek ide život...

Znači akcija čak i kada je proizvod savršen i maltene izašao iz fabrike već prodavnici donosi profit. A kada je redovna cena možete da zamislite. A, akcija kod nas zapravo najčešće znači da ili tom proizvodu uskoro ističe rok ili ga ima previše na lageru i stoji tu već godinama ili nešto treće, ali svakako to definitivno ide na štetu kupaca. Jer i da to sve radi kako valja čim rikne, ako rikne u garantnom roku, opet je na štetu kupca jer će servis u najvećem broju slulajeva to nešto da prikrpi dok ne istekne garancija i svakako će to biti vremenski zahtevan proces. I to je jednostavno tako i nepromenljivo je, zato se ne treba opterećivati time već vreme koje svakako prolazi trošiti na neke mnogo lepše stvari. Ja trošim vreme sa Tehnomanijom jer ih zovem ujutru dok ne krenem da radim ili kada pravim pauzu, ali svakako trošim i ja to znam, ali ne trošim bar živce što je još bitnije, nego eto teram inat da u zemlji bezakonja isteram svoje pa makar to bila i Pirova pobeda 😉
 
Mnogo zivaca i pisanije za 300RSD
 
Evo i mog iskustva sa WinWin-om.
Kupljen Remington multi trimer(4400din) u januaru mesecu. Pokvario se pre dvadesetak dana. Reklamacija uvažena posle pet dana, danas zvali da dođem po novi trimer, pošto se stari nije mogao popraviti.
Pozdrav za Mileta iz WinWin-a!
 
Ma tu "situ" vraćaju bez problema. Kad uzmeš nešto skuplje, tv recimo, eeee to ne daju lako!
 
Ljudi, ima li kod nas neki lanac potrošačke elektronike da je stress free kupovina....

Jutros mi stigne pošiljka od jednog našeg velikog lanca, ne znam je l smem da imenujem, pošiljka od 5 artikala...

Među njima zvučnici koje sam do sada kupovao za firmu x puta i znam kako su pakovani, odmah vidim spolja da je ambalaža trošna, tj otvarana, unutra zvučnici uopšte nisu bili zamotani u zaštitnu foliju, kablovi nisu bili svezani onim vezicama, dakle evidentno otvarano, ili korišćeno pa vraćeno... Tastatura, neka jeftinija ali ista priča, folija iscepana, kabl razvezan i još se zamotao. isto mi se čini da je korišćeno...
Znate ono kada vam euforija kupovine i dobijanja nečega momentalno presedne, e taj grozni oseća.
I šta sad, da se ovako naelektrisan nabeđujem sa njima da šalju robu koja je otvarana, koja nije zapakovana kako bi trebalo, da se ubeđuješ i dokazujem...

Ima li kod nas uopšte nekog da kažeš da možeš da kupiš nešto i da budeš miran da ćeš to da dobiješ novo, uredno zapakovano a ne da se moliš bogu...
 
Ako sam razumeo bolje onda kupovati kod manjih?

Što je najgore nije ovo prvi put... Tačno ću naredni put kada budem kupovao prilikom svakog poručivanja u onaj odeljak "napomena" da napišem, molim vas, samo fabrički zapakovane artikle, majke mi.
Nego računaš ovi veliki uvek imaju sve na stanju pa brzo sve to dobiješ, a eto kako dobiješ. Par puta kada bih naručivao od manjih, oni to tek poruče od dobavljača, pa dok stigne do njih pa onda do tebe... Ali jaka mi korist od brzine kada dobijem korišćenu ili prepakovanu robu.
Ili uzimati na licu mesta možda najbolje, sa rafa, da se ne misliš da li šalju iz magacina nekog gde skupljaju vraćenu robu...

Ne znam stvarno, sve sam moguće dobijao, od kompa sa drugačijim kućištem nego što je navedeno, ambalaže kojima je ona sigurnosna nalepnica bila otvorena, sada evidentno prepakovana ili korišćena roba...
Haos.
 
Pošto si naručio online, možeš da im vratiš nazad (imaš 14 dana) i da tražiš pare nazad ili novi uredjaj ako imaju na stanju.
 
^ Pošto si kupio online, možeš sve vratiti u roku od 14 dana od prijema bez ikakvog obrazloženja.

EDIT: preteče me @Djilkosh_Ns :)
 
Da znam, tako cu i uraditi... Samo da ne bude prigovor kako zvucnici nisu vraceni u originalnoj amabalaži, tačno me ne bi cudilo. I tastaturu cu vratiti, kabl otpetljan, cak ni nema one veznice, a na svakom unboxing klipu se vidi da je kabl uredno svezan, a i vidi se da je tastatura prasnjava onako kao kad kod kuce par dana skupi prasinu.
Kakva draž online kupovine nema šta, poruči, izludi, pa vraćaj, pa ludi dok ne vrate pare, pa u šoping ponovo.

I mislim da to vraćanje u roku od 14 dana i dovodi do ovoga... Kupe tako nešto, odluče da im se sviđa, ovi hvala bogu neće da budu na gubitku pa to jadovito zapakuju ponovo i uvale tako nekome drugom kao novo. I što je najgore stvarno mislim da većina kupaca ne izvali tako nešto, zato se i radi.
 
Tehnomanija sigurno, poznati su po tome da korišćenu robu zapakuju pa prodaju kao novo. Sigurno dosta ljudi ili ne provali ili neće da gubi živce sa vraćanjem pa prećuti.
 
Nije, na G je prodavnica.

Samo sa jednim lancem prodavnica nisam imao nikada nikakav problem, mada sam od njih i najmanje kupovao jer često nemaju nešto što drugi imaju. Lanac iz Ćačka je u pitanju.
 
Znam dosta privatnika gde se radniku jasno kaže da povrata robe nema - ko prihvati, odbije mu se od plate.
S obzirom da u 99% slučaja ti isti rade za minimalac + deo na ruke, samo mu se odbije to na ruke i ćao zdravo.
Pa kad prvi popije "administrativnu zabranu", ostali se trude da ako je nešto slučajno vraćeno, to isto proslede dalje.
Radio sam u firmi gde vlasnik nije priznavao robu sa isteklim rokom - sve što nismo uspeli da prodamo na kraju meseca je sabirao po PRODAJNIM cenama i podelio na sve zaposlene da plate, a "krivac" je bio na stubu srama. Odvratno!
 
Ma očigledno je najbolje i dalje ako već možeš otići u radnju i kupiti na licu mesta.

Nije ni to neki garant, ali sam primetio u poslednje vreme da prodavci insistiraju pre kupovine da se roba otvori koja može, što mi je bilo čudno, mada ipak nije loše... Lepo vidiš svojim očima je l to zapakovano kako bi trebalo, je l makar na oko u redu, i onda kažeš može i platiš.

Ali prave ljude budalama, bukvalno se osetiš da te neko nipodaštava, razumem ja čak i da se to radi jer se "mora" ali moj dinar nije ništa manje vredniji ili bitniji od onoga ko radi tamo za isti taj dinar, o tome se radi. Nisu to neke pare, ali mislim da nije ni bitno bio to zvučnik od 2k ili TV od 60k...

Nego eto, maltene dođeš u neko stanje anksioznosti kada naručuješ online, umesto da uživaš u toj mogućnosti komfora da klikneš par puta i čekaš da ti se roba pojavi i obraduješ se.

I iskreno mrzim to pravilo od 14 dana, baš mislim da ga dosta ljudi zloupotrebljava i iz dokonosti vraća pa menja za nešto drugo, i imam osećaj da dosta robe upravo tako završi raspakovano, probano i pretpostavljam vraćeno u cirkulaciju... Gde bi drugo uostalom završilo, sumnjam da će svaki vraćeni artikal da završi recimo u outletu.
 
Drugar porucio RAM 29og jula, stigao mu mail prekjuce da nemaju na stanju :D

Dali mu opciju da bira nesto drugo ili da mu vrate pare, odabrao pare nazad, legle posle 2 dana.
 
I iskreno mrzim to pravilo od 14 dana, baš mislim da ga dosta ljudi zloupotrebljava i iz dokonosti vraća pa menja za nešto drugo, i imam osećaj da dosta robe upravo tako završi raspakovano, probano i pretpostavljam vraćeno u cirkulaciju... Gde bi drugo uostalom završilo, sumnjam da će svaki vraćeni artikal da završi recimo u outletu.

Ne verujem. Sigurno ima zloupotreba ali malo. Prodavci su se pobrinuli za to. Ja sam tako jedan HDD vratio u Emmi jer je bio mnogo sporiji od deklarisanog. Zavlačili su me za moje pare meseca dana. Prvo je išao u servis da provere da li je ispravan, pa nemaju to što hoću. Kada sam video gde to ide, reko sam samo vraćajte i pare kada ne mogu da vratim vreme.
 
Nazad
Vrh Dno