Možda mogu i ja da podelim svoje iskustvo sa realizacijom reklamacije od strane grupacije WinWin/Tehnomanije tj. sad je to sve Tehnomanija. Odlučim na online akciji da kupim Patriot Burst SSD (2.990,00 din) u WinWin-u, online prodaja.
(30.01.2021. - SSD SATA3 240 GB Patriot Burst (PBU240GS25SSDR).). Prođe sve OK, na email dobijem papirologiju račun itd... Isporuka preko kurira prošla OK, ubacim disk u kućište, sve OK radilo, do 16.05, pukle particije, ode sistem i podaci sa njim, disk mrtav. Poučen iskustvom online backup radi 24/7, jednom sam kiksnuo sa podacima, drugi put neće moći
U ponedeljak 17.05, spakujem disk u kutiju, odem do knjižare da odštampam dokumenta koja sam dobio na email. Opremljen sa sve papirologijom pravac u WinWin radnju. Čekao sam oko 10-15 minuta dok prođe ceo proces, za to vreme razgledao po radnji šta ima od proizvoda. Nakon završenog procesa dobio sam papir sa podacima o reklamaciji.
Posle toga, na email dobio podatke o nalogu na "KorisničkaPodrška", sve zavedeno i čeka prijem. U četvrtak 20.05 reklamacija prihvaćen, u petak 21.05 dobio sam poziv iz WinWin-a sa pitanjem da li želim zamenu uređaja. SSD mi je bio potreban, a bio sam u nekoj gužvi tako da nisam odmah odgovorio, ostalo je da se čujemo preko email. Ponovo sam pogledao ponudu SSD diskova, nije mi odgovarala i zatražio sam povrat novca (u nedelju 23.05 posalo email). Danas (24.05) dobijem povratni odgovor da su moji podaci prosleđeni finansijskoj službi, istog dana u 16:10 časova stižem SMS poruka o prilivu sredstava na račun
(285100100000176947 TEHNOMANIJA DOO BEOGRAD, MILUTINA MILANKOVICA 7V, X11070 NOV).
Ovo je samo moje iskustvo sa reklamacijom na SSD disk, ne mora da znači da je primenljivo na sve kategorije proizvoda iz njihove ponude, jer nije isto refundirati 85 hiljada dinara i 3000 dinara, u ebank-u je isto
, sa stanovišta kompanije, dok ne iscrpe sve dostupne opcije da "zategnu" maksimalno gde mogu i što duže odlože, verovatno će to i koristiti, ako je suditi po ovoj temi i iskustvima ljudi, dobro sam prošao u generalnom plasmanu.
PS: Ima jedna anegdota sa Tehnomanijom i panelnim radijatorima. Trebao sam da uzmem dva komada, osoba iz kol centra kaže "Bolje vam je i taj jedan, nego nijedan", posle tog razgovora mi ni taj jedan nije bio potreban, posle dva dana zvao kurir, odbio sam prijem pošiljke, a drugi je i dalje u evidenciji i čeka dostavu, evo već 6 meseci.