Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

Delija

Čuven
Učlanjen(a)
03.01.2002
Poruke
7,516
Poena
885
Istripovao si me na trenutak :D
 

RingeRaja

Čuven
VIP član
Učlanjen(a)
18.03.2005
Poruke
6,266
Poena
695
Da, sad videh da si kupio kod Emmi, a reklamaciju radiš kod Tehnomanije, pošto su oni naslednici.
Ništa, želim ti puno sreće, nadam se da se nećeš mnogo akati sa njima.
 
Učlanjen(a)
04.02.2007
Poruke
4,286
Poena
555
U Tehnomaniji sam kupio jako puno stvari i nikada nisam imao problema sa njima (jedna reklamacija uspešno rešena a realno nisu morali) ali je to sve bilo dok su još bili relativno mali u odnosu na ovo što su sada (do 2012. godine) i verovatno još uvek ne u toj meri iskvareni. Kako sam poslednju stvar kod njih kupio čini mi se 2016. godine, na svu sreću nisam na svojoj koži osetio drugu (tamnu) stranu njihovog poslovanja, a nakon svih ovih iskustava siguran sam i da neću.
 

serbiadiablo

Slavan
Učlanjen(a)
04.02.2008
Poruke
2,821
Poena
425
Pa jedno je tehnomanija pre neše roaminga, a neuporedivo posle…
 
Učlanjen(a)
04.02.2007
Poruke
4,286
Poena
555
Znam, zato sam i napisao ono više kao podsetnik kako jedna kompanija može da se za kratko vreme sroza do neprepoznatljivosti tako da od prilično pouzdane postane krajnje nepouzdana i oličenje bahatosti i ne**bavajućeg odnosa prema kupcima.
 

Dekson23

Zapažen
Učlanjen(a)
26.09.2022
Poruke
23
Poena
5
Ti nakon svega imas fobiju od frizidera umesto od tehnomanije:ROFLMAO:

Jedna stvar me jako zanima, vezano za clanove foruma. Da li pre kupovine pogledaju ovu temu i u fazonu su, ma jok nece se to meni desiti ili temu vide tek nakon negativnog iskustva.
Nikad nisam gledao forume pre kupovine u Tehnomaniji sem u poslednjem slučaju prilikom reklamacije. Inače jednom sam gledao Grcka info forum pred more i to mi bilo najgore letovanje u istoriji a kad odem "online nepripremljen" super se provedem.Tako da ne znam šta da kažem🤣
 

mINUS

Slavan
Učlanjen(a)
21.05.2005
Poruke
781
Poena
320
Nastavak na post #1,937

Uplatise mi povrat novca danas nesto pre 16h, sto je poprilicno iznenadjujuce.
Imao sam neki gadan osecaj da cu morati da ih zovem pred kraj nedelje i kukam za svoje pare, ali eto, iznenadjenje, uplatise.
 

el_patron

Slavan
Učlanjen(a)
22.08.2009
Poruke
2,977
Poena
295
Moja oprema  
CPU & Cooler
Ryzen 5600 + Arctic Freezer 34 eSports
Matična ploča
MSI Tomahawk MAX
RAM
Kingston Fury Beast RGB 2x16GB
GPU
Sapphire 6650XT Nitro+
Storage
Kingston A2000/Transcend 230s/HDD 500GB
Zvuk
Microlab M660BT + Steel Series Arctis 7+ Wireless
PSU
Asus Rog Strix Gold 750w
Kućište
Be Quiet Pure Base 500FX
Monitor
BenQ Mobiuz EX2710S
Miš & tastatura
HyperX Pulsefire Dart Wireless+ HyperX Alloy Origins Red Linear
Mobilni telefon
iPhone 13 mini 128gb
Pametni uređaji
Xiaomi 3C
Pristup internetu
  1. Optički internet
335600550_252216530475110_5120975122546112872_n.jpg


Da je eksplodirao kuci, bilo bi natezanja za reklamaciju :)
 
Učlanjen(a)
04.02.2007
Poruke
4,286
Poena
555
Dobro je sto je uopste postojala mogucnost i pre svega volja da prodavacica raspakuje uredjaj i izvrsi proveru ispravnosti posto se ja nisam susretao sa tim prilikom kupovine takvih uredjaja u prodavnici (osim ukoliko tvit nije iz kategorije nije se desilo)...
 
  • Like
Reagovanja: uji

Lanikor

Slavan
Učlanjen(a)
08.05.2016
Poruke
3,747
Poena
265
U pokojnom WW su mi otvarali trimer da vidim na licu mesta da li radi, omakne im se nekad
 
  • Like
Reagovanja: uji

uji

Cenjen
Učlanjen(a)
24.12.2019
Poruke
1,951
Poena
185
Moja oprema  
Laptop
Lenovo Y510P
Tablet
Lenovo Tab 2 A7-10
Mobilni telefon
Xiaomi Mi 9 SE
Pristup internetu
  1. Mobilni internet
Primetio sam i ja da to više nije praksa po radnjama, a bilo je ranije ko dobar dan.
 

euanknik

Cenjen
Učlanjen(a)
14.12.2015
Poruke
884
Poena
135
Jedan ogroman minus za BCGroup, tj reklamacije.rs ili Nepo ili ko god da je u pitanju (mrzi me da guglam ko stoji iza reklamacije.rs), i naravno FOX (iako imam drugi televizor, slican ovome, koji radi bez problema danonocno).

Televizor marke FOX, 55WOS600A, placen 48000, koji ima probleme sa nekim artefaktima koji se sporadicno javljaju (zamrzne slika, i onda na svakih 30s opet na po sekund), poslat 1. marta na reklamaciju, kurirskom sluzbom.
Televizor sam spakovao propisno, kao po instrukcijama, na papiru napisao ime adresu email broj telefona, kurir dosao, preuzeo (po BCGroupovoj porudzbenici), medjutim ja sam zaboravio racun da stavim, sto sam se setio dan posle, i mejlom ih obavestio i sken racuna poslao. Sve OK, nema problema.

Tacno 7 dana nakon sto je stigla prva poruka da e reklamacija stigla, stize ono default obavestenje da je odbijena (na sta sam navikao, jer je to neki loophole ili sta vec koji koriste svi jer MORAJU po zakonu neki odgovor u roku od 7 dana na reklamaciju da daju). OK, nista strasno, cekamo dalje, ipak je to TV, a kvar specifican.
1678963760687.png

Naravno, detaljnije informacije nisam dobio na mailu, a u medjuvremenu sam koristio ticket support system da im posaljem klipove (7. marta), i receno mi je da se uredjaj jos testira.
Da ironija bude veca, juce, 15., ih pitam da li su testirali i videli o cemu je rec, i jutros u 8:30 mi stize email na ticketu da "nisu, ali bice uskoro",

1678964403697.png

da bi mi u 10:10 stigao ovaj SMS da je poslat televizor nazad (????).

Ja ne verujem, zovem taj njihov hotlajn, gde mi se javlja zena koja pojma nema sta se desava ali da su njihovi serviseri sve testirali i da nije manifestovao televizor kvar, posle "visecasovnog testiranja", i da ga zato vracaju i reklamacija je odbijena. Ja pitam zasto mi nije na email stiglo, oni kazu nismo imali vas email kad smo zaveli reklamaciju. Ja kazem da sam na papiru napisao i email (OK, desi se da se zbog loseg rukopisa ne procita, iako je relativno jednostavan, nekog mrzi, sta god), ali takodje da jer sam zaboravio fiskalni da im posaljem, sam slao sa tog emaila, tiket system.
Ona kaze nema pojma, nikakav e-mail nemaju moj, na sta ja kazem da je nemoguce jer mi je automatski reklamacije.rs registrovao nalog cim sam zaboravio da im fiskalni posaljem.1678964048152.png

Stavise, dopisivali smo se preko ticket systema u vezi video dokaza da televizor ima problem.
1678964121278.png

Naravno, zena iz kolcentra nece da se svadja jer zna da nema argumenata, i samo kaze "ja sam vama rekla kako kod mene stoji" ili nesto na tu foru, i to je to, televizor poslat, to sto vam nije stigao email sa objasnjenjem sta gde i kad, vi ste krivi (valjda), a svakako i da smo mi krivi, necemo ti reci da smo mi.

Ja razumem da je kvar specifican, jer se manifestuje posle par minuta, ili posle par sati, i to ne uvek (pritom, nema veze sa HDMI portovima, vec se desava i sa HDMI uredjajima, a i sa appovima, kao sto se vidi na snimcima), ali da 2 nedelje nego televizor od 20kg drzi, i pritom me gaslightuje, a kvar postoji vec mesecima, samo ja nisam zbog posla stigao da reklamiram jer je 150km dalje od mene televizor, epa nece moci.
Komunikacija nula, klasican primer gde leva ruka nema pojma sta desna radi.

Ja sumnjam da je u pitanju neki hladan lem na ploci, jer je bukvalno 3 nedelje nakon sto sam ga uzeo (proslog juna) imao isti taj problem, ali racunam 3 god, ne koristi se puno TV, a mozda ce i samo proci, medjutim nije, i konacno sam nasao vremena da ga spakujem i posaljem, i eto.
Ajde razumem da je u pitanju uredjaj poput telefona, pa i da se dobacujemo njime, ali ovako da mi u 8:30 kazu ne zna se nista videcemo, u 10:30 stize ti sutra buraz nema brige, i da sad u 11 me gaslightuju kako nema kvara i ja nisam ostavio kanale komunikacije da mi se jave, drsko i krajnje bezobrazno.
Koje su mi realno mogucnosti, osim da se zalim efektivi, trzisnoj, da dignem buku, gugl review bot farmu preko raznih social network service panela, itd?
 

Prilozi

  • video_2023-03-07_23-09-22 (1).mp4
    2.6 MB

Lanikor

Slavan
Učlanjen(a)
08.05.2016
Poruke
3,747
Poena
265
Da snimis pojavu, posaljes to + ovo sto si napisao samo lepse i kulturno sroceno direktno FOXu, verovatno ce tako najbrze da ti rese problem.
 

euanknik

Cenjen
Učlanjen(a)
14.12.2015
Poruke
884
Poena
135
Da snimis pojavu, posaljes to + ovo sto si napisao samo lepse i kulturno sroceno direktno FOXu, verovatno ce tako najbrze da ti rese problem.
Sad samo mora da cekam da opet odem gde mi je televizor, (mada imam video materijala, i to dosta, nije problem), tj. gde ce mi biti kad ga kurir donese, jer uopste nisam ocekivao da ce ga danas poslati, jer mi je buvkalno u 8:30 poslato da ga jos testiraju i da je reklamacija u toku, a u 10 je vec na autoputu 😂
 

Zekovic

Cenjen
Učlanjen(a)
29.06.2017
Poruke
2,016
Poena
155
Evo već drugi put naručujem preko bazzar , zanima me jel fiksna poštarina za apsolutno sve prozvode 199 dinara ili je na nekim viša , ja sam uzimao vagu za telesno merenje od 1000 i nešto dinara pre par meseci i bilo je 199 evo sad sam naručio neki usb fleš od 64gb 500 i nešto dinara i opet piše 199 dinara , jel i za skuplje proizvode 199?

Update: Nadjoh:

Capture.PNG
 

Dekson23

Zapažen
Učlanjen(a)
26.09.2022
Poruke
23
Poena
5
Kupio online mašinu za sudje pre desetak dana, stigla nekompletna bez vaznog dela, gornje korpe za sudove. Reklamirao problem istog dana, u nadi da će mi u što kraćem roku dostaviti deo koji nedostaje, da bi mi posle 10 dana stiglo neko nebulozno objašnjenje u fazonu kako deo koji nedostaje nije uključen u cenu stavili me na čekanje 30 dana. Šta da radim imate li neki savet. Ne znam šta se dešava kupio sam celu belu tehniku kod njih, sve je bilo u redu izgleda da su nešto gadno pukli jer zatvaraju radnje po Beogradu, prvo u Durmitorskoj pa sada vidim i na Terazijama.
18.02. podneta reklamacija i Tehnomaniji i Beku juče 23.03. stigao deo koji nedostaje kurirskom službom. Malo više od mesec dana čekanja. Kako su počeli da me zavlače nebuloznim meilovima i s obzirom da je Tursku pogodio zemljotres i nisam loše prošao.🥴
 

Perkelle

Zapažen
Učlanjen(a)
12.03.2023
Poruke
48
Poena
5
Primetio sam i ja da to više nije praksa po radnjama, a bilo je ranije ko dobar dan.

Ja kad sam radio u maloprodaji ova praksa mi je bila najveća robija, verujem da je zato i iskorenjena.

Mislim, imala je savršeno logike. Ljudima prodamo nešto u prodavnici, i to bude stvarno novo, fabrički zapakovano, ambalaža bez traga... Vrati se kupac da reklamira da je proizvod defektan nešto ili polomljen, od koje su neke stvari mnogo više naslućivale da je kupac nešto zeznuo svojim nemarom al' se pravi lud.

I to je umelo toliko često da se desi da je prosto morala da se uvede praksa i kažemo mi moramo da otvorimo ambalažu da se jedni i drugi uverimo da je sve fizički u redu sa proizvodom.

I tu nastane prvi problem jer mnogi budu zbunjeni i u fazonu, čekaj ja to hteo da otpakujem lepo kući a sad ispada maltene da je prinuda da se otpakuje u prodavnici.
Razumljivo skroz.
Ali onda objašnjavaš Pa znateee....

I ono glavno... Zapakovati nazad otpakovanu stvar je bilo preznojavanje bukvalno... Ne možeš ti vratiti knap nešto što se zapakuje u fabrici, pa em se ti mučiš, em te kupac gleda kako mu novu stvar tiskaš nazad u kutiju... Idi begaj.

Tako da mi je drago zarad ljudi koji rade ako se to više ne praktikuje.
 
  • Like
Reagovanja: uji

uji

Cenjen
Učlanjen(a)
24.12.2019
Poruke
1,951
Poena
185
Moja oprema  
Laptop
Lenovo Y510P
Tablet
Lenovo Tab 2 A7-10
Mobilni telefon
Xiaomi Mi 9 SE
Pristup internetu
  1. Mobilni internet
@Perkelle verujem, vraćanje raspakovane robe ume da bude neumešno i za vešte, a faktički svako ko negde radi, na radnom mestu se trudi da odbrani svoju platu.

Kako bilo, usled sve otežavajućih okolnosti da ostvarim svoje pravo na reklamaciju, odlučujem se na kupovinu tehničkih potrebština samo ako ispadne isto (sa potencijalnim troškom kurira) ili jeftinije od oglasa. Poslednja situacija sa Candy-jem odn. produženom garancijom za koju Tehnomanija odbija da asistira, tj. reakciju servisa Nova Tehnika da grejač sušare bude zamenjen posle 3 meseca, mi je opao prag tolerancije i kod bele tehnike.
 

desp

Čuven
Učlanjen(a)
24.12.2002
Poruke
9,150
Poena
985
I tu nastane prvi problem jer mnogi budu zbunjeni i u fazonu, čekaj ja to hteo da otpakujem lepo kući a sad ispada maltene da je prinuda da se otpakuje u prodavnici.
Da, to je taj fetiš otvaranja kutije :)
S druge strane, mslim da ti ljudi što vole kući polako, natenane da otvaraju kutiju i u tome uživaju, da zapravo nikada neće da oštete nešto.
Ja sam jedan od onih koje nervira to otvaranje i što na brzinu pocepaju/iseku kutiju i odmah je bace. Onda ipak više šansi ima da se nešto ošteti. Možda zato nisam imao ništa protiv da se proveri u radnji, već naprotiv, da se tada i ja uverim da je sve ok i da ne moram da se ponovo cimam do prodavnice. A i nije me bilo briga koliko uredno se to ponovo ubudži u kutiju :)
 
Učlanjen(a)
04.02.2007
Poruke
4,286
Poena
555
Ja kad sam radio u maloprodaji ova praksa mi je bila najveća robija, verujem da je zato i iskorenjena.

Mislim, imala je savršeno logike. Ljudima prodamo nešto u prodavnici, i to bude stvarno novo, fabrički zapakovano, ambalaža bez traga... Vrati se kupac da reklamira da je proizvod defektan nešto ili polomljen, od koje su neke stvari mnogo više naslućivale da je kupac nešto zeznuo svojim nemarom al' se pravi lud.

I to je umelo toliko često da se desi da je prosto morala da se uvede praksa i kažemo mi moramo da otvorimo ambalažu da se jedni i drugi uverimo da je sve fizički u redu sa proizvodom.

I tu nastane prvi problem jer mnogi budu zbunjeni i u fazonu, čekaj ja to hteo da otpakujem lepo kući a sad ispada maltene da je prinuda da se otpakuje u prodavnici.
Razumljivo skroz.
Ali onda objašnjavaš Pa znateee....

I ono glavno... Zapakovati nazad otpakovanu stvar je bilo preznojavanje bukvalno... Ne možeš ti vratiti knap nešto što se zapakuje u fabrici, pa em se ti mučiš, em te kupac gleda kako mu novu stvar tiskaš nazad u kutiju... Idi begaj.

Tako da mi je drago zarad ljudi koji rade ako se to više ne praktikuje.
Drugim rečima kako god okreneš ne valja niti odgovara ni prodavcu ni kupcu.
 

VLaK

Slavan
Učlanjen(a)
15.04.2010
Poruke
284
Poena
235
Moja oprema  
CPU & Cooler
AMD Ryzen 5 5600
Matična ploča
ASUS TUF gaming b550 e
RAM
16 + 16
GPU
RX 6700 XT
Storage
256 M2 + 500 + 1000
Zvuk
integrisan
PSU
ASUS ROG Strix 850 W
Monitor
Benq 22
Laptop
Asus Vivo Book 15
Mobilni telefon
Pixel 6a
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
Za lap top i televizor koji sam kupio sam tražio da mi otpakuju u radnji da bi videli kod lap topa da ima srpsku latiničnu tastaturu, a kod tv da radi. Kada sam se uverio u to tek sam onda platio. Tako sam im i rekao (prodavcima). Otvaraj i ako ima srpsku tastaturu/radi, kao što kažeš, kupujem. I zvučnike neke sam tako kupio. Samo me je zanimalo da li rade a ne kvalitet zvuka.
 

euanknik

Cenjen
Učlanjen(a)
14.12.2015
Poruke
884
Poena
135
Da snimis pojavu, posaljes to + ovo sto si napisao samo lepse i kulturno sroceno direktno FOXu, verovatno ce tako najbrze da ti rese problem.
Evo, apdejt, poslao im 17. email, sve ispisao lepo i kulturno, na [email protected], i naravno, 10 dana kasnije, nema odgovora.
Kome sada se obratiti, efektivi, trzisnoj, drukati ih po redditu, ili sta?

edit: kazu nije taj email nego [email protected], ok vazi, ajde tako da probamo
edit2: Stigao ekspresno mejl na kome kazu da "televizor mora da se nosi na servis, na osnovu snimka"

Pa super je to kume da nije vracen vec sa servisa i da niste iste te snimke imali pre ziv mi ti...
 
Poslednja izmena:

niki999

Slavan
Učlanjen(a)
14.02.2005
Poruke
2,608
Poena
425
Ja kad sam radio u maloprodaji ova praksa mi je bila najveća robija, verujem da je zato i iskorenjena.

Mislim, imala je savršeno logike. Ljudima prodamo nešto u prodavnici, i to bude stvarno novo, fabrički zapakovano, ambalaža bez traga... Vrati se kupac da reklamira da je proizvod defektan nešto ili polomljen, od koje su neke stvari mnogo više naslućivale da je kupac nešto zeznuo svojim nemarom al' se pravi lud.

I to je umelo toliko često da se desi da je prosto morala da se uvede praksa i kažemo mi moramo da otvorimo ambalažu da se jedni i drugi uverimo da je sve fizički u redu sa proizvodom.

I tu nastane prvi problem jer mnogi budu zbunjeni i u fazonu, čekaj ja to hteo da otpakujem lepo kući a sad ispada maltene da je prinuda da se otpakuje u prodavnici.
Razumljivo skroz.
Ali onda objašnjavaš Pa znateee....

I ono glavno... Zapakovati nazad otpakovanu stvar je bilo preznojavanje bukvalno... Ne možeš ti vratiti knap nešto što se zapakuje u fabrici, pa em se ti mučiš, em te kupac gleda kako mu novu stvar tiskaš nazad u kutiju... Idi begaj.

Tako da mi je drago zarad ljudi koji rade ako se to više ne praktikuje.
Pokvarenih ljudi ima na obe strane, oštećenja ili gubitak ima nije da nema...šta je ko zgrešio teško da može da se utvrdi baš...a uzgred svaki normalan prodavac računa na gubitak robe u nekom rasponu od 1 do 3 % usled ovakvih stvari...na žalost ovde je da svako gleda kako drugog da zavrne...a ta roba koja bi trebalo da služi za zamenu se isto tako neadekvatno koristi/prodaje...i teret dokazivanja je na prodavcu a ne na kupcu pogotovo za novokupljenu robu..a to što ovde trgovci to prebacuju na kupca je samo bezobrazluk i korišćenje neznanja kupaca.
 

el_patron

Slavan
Učlanjen(a)
22.08.2009
Poruke
2,977
Poena
295
Moja oprema  
CPU & Cooler
Ryzen 5600 + Arctic Freezer 34 eSports
Matična ploča
MSI Tomahawk MAX
RAM
Kingston Fury Beast RGB 2x16GB
GPU
Sapphire 6650XT Nitro+
Storage
Kingston A2000/Transcend 230s/HDD 500GB
Zvuk
Microlab M660BT + Steel Series Arctis 7+ Wireless
PSU
Asus Rog Strix Gold 750w
Kućište
Be Quiet Pure Base 500FX
Monitor
BenQ Mobiuz EX2710S
Miš & tastatura
HyperX Pulsefire Dart Wireless+ HyperX Alloy Origins Red Linear
Mobilni telefon
iPhone 13 mini 128gb
Pametni uređaji
Xiaomi 3C
Pristup internetu
  1. Optički internet

desp

Čuven
Učlanjen(a)
24.12.2002
Poruke
9,150
Poena
985
Lepo sa njihove strane. Tako i treba da funkcioniše. Sad i na sajtu stoji da nije dostupno.
 

el_patron

Slavan
Učlanjen(a)
22.08.2009
Poruke
2,977
Poena
295
Moja oprema  
CPU & Cooler
Ryzen 5600 + Arctic Freezer 34 eSports
Matična ploča
MSI Tomahawk MAX
RAM
Kingston Fury Beast RGB 2x16GB
GPU
Sapphire 6650XT Nitro+
Storage
Kingston A2000/Transcend 230s/HDD 500GB
Zvuk
Microlab M660BT + Steel Series Arctis 7+ Wireless
PSU
Asus Rog Strix Gold 750w
Kućište
Be Quiet Pure Base 500FX
Monitor
BenQ Mobiuz EX2710S
Miš & tastatura
HyperX Pulsefire Dart Wireless+ HyperX Alloy Origins Red Linear
Mobilni telefon
iPhone 13 mini 128gb
Pametni uređaji
Xiaomi 3C
Pristup internetu
  1. Optički internet
Pa da, jer su skapirali gresku.

Evo kako je bilo prilikom porucivanja:
 

Prilozi

  • ss.png
    ss.png
    450.3 KB · Pregleda: 106

Bassnectar91

Poštovan
Učlanjen(a)
01.03.2022
Poruke
433
Poena
75
Moja oprema  
CPU & Cooler
Intel i5 8600k
Matična ploča
Z370 aorus gaming 3
RAM
2x16gb hyperx fury
GPU
ASUS RTX 3070 tuf
PSU
Seasonic m12 II evo 620w
Kućište
Fractal design meshify C
Monitor
Lg 29 wk500-p
Miš & tastatura
Glorious model O, ROG falchion
Mobilni telefon
Samsung Galaxy S22+
Pametni uređaji
Huawei watch gt2e
Mi band 6
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
Lepo i normalno bi bilo da ga daju po toj ceni koja je oglasena, kupca ne interesuje niti mora da zna da je to manja cena. I onda kad skapiraju ide ono, za ovo podneblje standardno jajarenje, "nema na stanju, nedostupno" itd.
 

desp

Čuven
Učlanjen(a)
24.12.2002
Poruke
9,150
Poena
985
A šta ako stvarno nema na stanju? Znamo da uglavnom niko ne drži skoro ništa na svom lageru.
U konkretnom slučaju stoji ta cena od 8199din, uz naznaku da nema na stanju.
 
Vrh Dno