Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

Mogu ti reci da dok se proda jedan SSD od 20k, ode 10 Miele masina cca 120-150k, 5 Liebherr frizidera od 100k, 20 Beko, Gorenje, Candy masina od 30k, Bosch tehnike u vrednosti od 2-3 miliona dinara.

Eto zato nema tog SSD-a, jer stoji, jer ce neko online da ga poruci iz neke online prodavnice za 1000 dinara manje ili kupiti na KP za 3000 manje.
 
Ta konstatacija važi za svaku zemlju u Evropi pa opet tamo ima i taj ssd. Što se tiče KP tu se radi ajde da kažem blago o sumnjivim stvarima i naravno da je onda jeftinije..i ne mislim samo na nedostatak pdva i tu će pre ili kasnije neko da strada samo kada neko odluči. Mada nije ni važno isemo dalje.
 
Poslednja izmena:
Ovo ti pricam iz licnog iskustva kao neko ko radi to godinama. To sto ti neces da prihvatis kakav je odgovor, to je nesto drugo.
 
Većina prodavnica nema svoj magacin i ne drži robu kod sebe, već kada im naručiš oni onda uzmu od uvoznika i prodaju ti. Neće da rizikuju da im bilo šta stoji ni par dana a kamoli duže, i da možda to i ne prodaju pa posle da gube novac. Otiđi u neku radnju kompjuterske opreme, maltene ništa u radnji više ne možeš da kupiš, treba ti termalna pasta, nema mora da se poruči, kuler za kućište nema ni onaj od 300 dinara...
 
Pa dobro, daj onda da zovemo odmah uvoznike i da kupujemo sta treba, posto niko nema lager.
 
Većina prodavnica nema svoj magacin i ne drži robu kod sebe, već kada im naručiš oni onda uzmu od uvoznika i prodaju ti. Neće da rizikuju da im bilo šta stoji ni par dana a kamoli duže, i da možda to i ne prodaju pa posle da gube novac. Otiđi u neku radnju kompjuterske opreme, maltene ništa u radnji više ne možeš da kupiš, treba ti termalna pasta, nema mora da se poruči, kuler za kućište nema ni onaj od 300 dinara...
To se u svetu zove "drop shipping".
 
Ovo ti pricam iz licnog iskustva kao neko ko radi to godinama. To sto ti neces da prihvatis kakav je odgovor, to je nesto drugo.
Pa i ja ti kazem iz mog iskustva a video sam dosta zemalja cak i egzoticnih. Tako da svako ima svoju istinu. U svakom slučaju neću više ovo komentarisati.

Što se tiče zvanja distributera nece da moze posto veleprodaje ne mogu zvanično da prodaju fizičkim licima tj. Da rade maloprodaju...bar zvanično.
 
Penjanje na listi je ok da se plati. Ono što nije u redu jeste da 99% naših trgovca fingira da nešto ima, a nema...da ne pričam da se cenovnici baš i ne ažuriraju i da gotovo ništa i nemaju na stanju već se gotovo sve naručuje "specijalno" za kupca...tako da bih rekao u našim uslovim da ovi pretraživači su samo polu korisni, da ne kažem nekorisni.
Normalne prodavnice (Monitor, Atom, Bcgroup) imaju na stanju ako na sajtu tako pise. Kod sns klosara i derikoza ne kupujem.
Na KP je puno gore, oglasene cene nemaju veze sa realnoscu, pola tih proizvoda ne mogu se ni poruciti.
Na KP se kupuje tako sto odes na ipon, nadjes sta ti treba i proveris jel dostupno, odaberes prodavca na KP i zavisno ko je platis ipon cenu ili 10% manje.
Listanje KP ponude je gubljenje vremena.
 
To sa robom na stanju je često problem jer mnogima stranice održava treća strana. Tako je bilo i u maloprodaji u kojoj sam ja radio pre 5+ godine, a znam da je bilo i kod dosta drugih lanaca čak. Plaćaju treću stranu da im održava stranice jer je tako jeftinije, a ažurnost o stanju robe logično nije u realnom vremenu.
Mi smo recimo jednom nedeljno slali podatke o promenama i onda još treba da se sete ovi da ažuriraju podatke na stranici.

I kad spadne roba na pad komada, uvek nevolja. Mi to prodamo, dok ovi tamo ažuriraju piše još uvek na stanju.

Ono što mi je uvek bilo nelogično jeste što smo mi sami imali interni uvid u stanje na lageru u brojku, ali to je samo za naše potrebe bilo, doduše na osnovu toga smo pružali precizne informacije ako nas neko kontaktira telefonom.

Ja recimo zato i danas ako nešto kupujem, zovem call centar i pitam o stanju robe, i nemali broj puta su me usmerili u radnje u kojoj im je izlistano da je lager puniji kako bi osigurali da tamo imaju sigurno nove i neotpakovane artikle.

I mislim da dosta njih tako funkcioniše... Stanje na lageru u rl je jedino dostupno interno i jedino proverljivo pozivom, a uvid u stanje putem web stranica je vrlo verovatno nesigurno i skoro sigurno se ne ažurira u rl jer vrlo moguće uopšte nije pod kontrolom firme već treće strane sa kojom moraju da komuniciraju promene.
 
Što se tiče zvanja distributera nece da moze posto veleprodaje ne mogu zvanično da prodaju fizičkim licima tj. Da rade maloprodaju...bar zvanično.
Ironicno sam napisao, znam da zvanicno ne moze.
 
Pa i ja ti kazem iz mog iskustva a video sam dosta zemalja cak i egzoticnih. Tako da svako ima svoju istinu. U svakom slučaju neću više ovo komentarisati.

Što se tiče zvanja distributera nece da moze posto veleprodaje ne mogu zvanično da prodaju fizičkim licima tj. Da rade maloprodaju...bar zvanično.
Неко је рекао да је од увозника незванично купио лаптоп, али ја се не бих са тим играо, ако се нешто деси, докажи да ти је велепродаја продала један примерак нечег. Боље овако, купити од неке продавнице.
 
Veleprodaja registruje diskont prodavnicu i po vp cenama prodaje za keš. Retko građanstvu, uglavnom trgovcima koji već kupuju iz vp kod njih.
 
Da, ali svakako ides na eponudu da bi gledao cenu, a ne ko je prvi na listi, ne?!
Juče na eponuda jedna firma za belu tehniku ubedljivo prva na više desetina uređaja, a na sajtu cene 10-15% veće i jače od konkurencije. Eponuda indexirala neku cenu, možda u 7.00, a ovi kasnije ažurirali cenovnik, međutim cene ostale na eponudi iste (one niže) ceo dan...
 
To je miks osobe koja voli svoj posao,koju zanima tehnika i kad nije prodavac i koja poseduje kucno vaspitanje (i sve to nema veze ni sa firmom za koju radi,ni sa iznosom plate). I to je najbolja moguca stvar koja moze da se desi kupcu.Medjutim,postoji i tu tamnija strana,vezana za samog prodavca.Naime desava se (vecinom kod manjih prodavnica) da je taj isti prodavac nadgledan kamerom i posle tvog odlaska 10 minuta riban jer je trosio vreme sa tobom,a dva kupca usla u radnju,prosetala i neusluzena (preciznije receno NISU NISTA KUPILI) izasla vani (iako se ne zna sto su ulazili,mozda samo cekaju bus,pa "ubijaju" vreme).Vise puta videh takve momente
Ovo je istina. Radio sam u u trznom centru u Novom Sadu (nebitno koja radnja). Mene je sefica non stop kritikovala sto se posvecujem ljudima i objasnjavam. Svi rade po principu prodaj, uvaljuj za sto krace vreme. A ja sam samo odgovarao na pitanja i bio ljubazan jer sam mislio da tako treba. I na kraju sam dobio otkaz. Eto tako da nije toliko do prodavca koliko do politike nasih firmi. A nasi ocigledno nikada nece nauciti...
 
^ Potvrđujem (konkretno za Monitor, pošto uglavnom u poslednje vreme kupujem kod njih) da malo-malo pa nemaju nešto na stanju iako im na sajtu piše da je raspoloživo, ali je uglavnom dobavljivo u roku od par dana, tako da mi i nije neki problem...
 
Kad vidim nešto na e- ponudi uvek zovem telefonom, da vidim jesu li ažurirali sajt🤣
 
Da prenesem svoje iskustvo sa Exceed. Narucena memorija, Kingston, na sajtu stoji da je reklamacioni period 120 meseci, medjutim nista sem racuna nisu poslali. Kada sam ih zvao da ih pitam da li planiraju da posalju overen garantni list, rekli su mi da nema potrebe i da mogu da reklamiram uz racun. Reko, ako mi se memorija pokvari za 9 godina, a vi vise ne postojite, kako mogu da reklamiram, rekose da mogu da odnesem racun dobavljacu pa sam im se nakon toga zahvalio i rekao da cu vratiti memoriju.
 
Kad smo kod toga...

Dobih ja nazad SSD od Tehnomanije - odbijena reklamacija uz komentar da je istekla garancija od 2 godine, a da se produzena resava u servisu / kod distributera.
Ko je uopste "ovlascen" za Samsung SSD?



I da dodam jedno ultra pozitivno iskustvo sa robom koja nije IT, ali vredno je pomena.
Blanco slavina (~20k dinara iliti neka iz srednje klase), Kobex je ovlasceni distributer i serviser.

Na "luli" se blago oljustila farba na par tackica - verovatno neka necistoca na podlozi za farbanje. Zvao ih bez ikakvih ocekivanja. Vrlo ljubazna zena iz sektora prodaje mi rece da ce me servis nazvati malo kasnije jer su trenutno na sastanku - sto se i desilo u roku od pola sata - sat. Popricali, razmenili par fotografija na Viber-u i reklamacija odmah uvazena isti dan - zamolili su me samo da zvanicno na sajtu popunim formu. Sutradan dosao serviser i zamenio "lulu". Prosto neverovatno za Srbiju - za nepun dan i po su ljudi odradili sve i to svi do jednog ekstra ljubazni. Naklon do poda i preporuka ko kuca!
 
SSD od Tehnomanije - odbijena reklamacija uz komentar da je istekla garancija od 2 godine, a da se produzena resava u servisu / kod distributera.
Ko je uopste "ovlascen" za Samsung SSD?
Ako imaš originalno pakovanje, pogledaj nalepnicu uvoznika/distributera. Trebalo bi da ima i na garantnom listu.
 
Ambalazu nemam, a na papiru na kom je navedena produzena garancija od 60 meseci su na listi ovlascenih servisa tri WinWin shop-a iliti krtola :)

Da podsetim, kupljeno o Emmi - sa WinWin pecatom pre nepunih 5 godina.

Vrednost je smesna - ali sam tvrdoglav da izguram do kraja 🙃
 
Poslednja izmena:
I posle kad kazu moze sa racunom... Samo bi poljubio vrata nakon 2 godine bez garantnog lista.
 
Kad smo kod toga...

Dobih ja nazad SSD od Tehnomanije - odbijena reklamacija uz komentar da je istekla garancija od 2 godine, a da se produzena resava u servisu / kod distributera.
Ko je uopste "ovlascen" za Samsung SSD?



I da dodam jedno ultra pozitivno iskustvo sa robom koja nije IT, ali vredno je pomena.
Blanco slavina (~20k dinara iliti neka iz srednje klase), Kobex je ovlasceni distributer i serviser.

Na "luli" se blago oljustila farba na par tackica - verovatno neka necistoca na podlozi za farbanje. Zvao ih bez ikakvih ocekivanja. Vrlo ljubazna zena iz sektora prodaje mi rece da ce me servis nazvati malo kasnije jer su trenutno na sastanku - sto se i desilo u roku od pola sata - sat. Popricali, razmenili par fotografija na Viber-u i reklamacija odmah uvazena isti dan - zamolili su me samo da zvanicno na sajtu popunim formu. Sutradan dosao serviser i zamenio "lulu". Prosto neverovatno za Srbiju - za nepun dan i po su ljudi odradili sve i to svi do jednog ekstra ljubazni. Naklon do poda i preporuka ko kuca!
I meni su iz Blanco (Kobex) zamenili besplatno onaj automatski sistem zapušača odvoda sudopere, jer je posle tri godine pukla unutrašnja plastika pa je "šetao"...
Isto kao u tvom slučaju, reklamacija uvažena momentalno na osnovu fotografija, sutradan ljudi doneli i montirali, a stari pokupili da pravdaju izlazak na teren i zamenu.
To je jedna od retkih firmi koja svoju desetogodišnju garanciju shvata ozbiljno... Kad imaš to u vidu, činjenica da su duplo skuplji od konkurencije i nije toliki problem, imajući u vidu kakav kvalitet robe i pratećih usluga pružaju...

Izvinite za OFF...
 
Nevezano za servis, poslovno saradjivanje sa njima VP - MP, je isto veliko zadovoljstvo, jer su izgleda takva firma.
 
Da prenesem svoje iskustvo sa Exceed. Narucena memorija, Kingston, na sajtu stoji da je reklamacioni period 120 meseci, medjutim nista sem racuna nisu poslali. Kada sam ih zvao da ih pitam da li planiraju da posalju overen garantni list, rekli su mi da nema potrebe i da mogu da reklamiram uz racun. Reko, ako mi se memorija pokvari za 9 godina, a vi vise ne postojite, kako mogu da reklamiram, rekose da mogu da odnesem racun dobavljacu pa sam im se nakon toga zahvalio i rekao da cu vratiti memoriju.
Otisao danas da vratim memoriju, rekao im razlog zbog cega vracam, ubedjivali me da je uvodjenjem nove fiskalne kase serijski broj zapisan u sistemu i da mi je racun dovoljan da reklamiram proizvod kod uvoznika i nakon 5, 6 godina. Kazu da vise ne dobijaju garantni list od uvoznika jer sve ide preko racuna. Onda je jedan od zaposlenih zakljucio da vracam memoriju jer sam na drugom mestu nasao jeftinije :D

Sve u svemu, trebalo bi da uplate novac na racun u narednih par dana, a ja cu poruciti tamo gde se dobija garantni list. Da li neko moze da potvrdi ili demantuje ovu izjavu da se garancija moze ostvariti samo sa racunom, bez garantnog lista nakon 2 godine?
 
Niko ti to ne može potvrditi pošto je sve to mačka u džaku koja zavisi od politike (i dobre volje) firme o razlikuje se od slučaja do slučaja. Neko će ti izaći u susret samo sa računom a neko će pokušavati da te zavlači i sa garancijom...
 
Nisam baš siguran oko tog zapisivanja serijskog broja u sistemu.
Nosio sam telefon u servis; rekli su mi odmah u kontakt centru da pored računa ponesem i ostale papire. U mom slučaju je to bio dodatni garantni list na kome piše serijski broj uređaja.
Telefon nisam kupio od operatera, već u Gigatronu.
 
Ako je Xiaomi onda me ne cudi, trazili su drugarici pored fiskalnog da ponese i ugovor iz A1 gde su njeni licni podaci.
 
Nazad
Vrh Dno