Šta je novo?

Problemi sa celom konfiguracijom ili samo Abit Nf7-s plocom ??

zarko_bg

Slavan
Učlanjen(a)
24.10.2004
Poena
301
Pozdrav dobri ljudi,

ja sam laik za ove stvari zato sam se i obratio Vama strucnjacima za pomoc.
Naime letos sam kupio u jednoj beogradskoj firmi kompjuter i vec na samom pocetku su
poceli problemi. Prvo je combo uredjaj unistio prvih 20 diskova koje sam pokusao da narezem
zatim su i krenule neke cudne stvari sa samom masinom i maticnom plocom.

Radi se o ploci Abit Nf7s sa AMD Barton 3.0 procesorom. Ima 256rama na 400mhz, his excalibur ati radeon 9200s
karticu i tv tjuner. Kuciste neko obicno na 300w ako se ne varam.
tv tjuner je PixelView play tv Pro.

Naime kompjuter mi se ponekad iz cista mira resetuje, ili kada je recimo na neki nacin preopterecen.
A onda je poceo jos letos hladnjak (kuler ili kako vec na ploci) da se sve glasnije cuje ponekad pravi
takve zvuke da mi deluje kao da bas nesto nije sa njim uredu.

Zatim ponekad mi se desava da se cuje neki alarm (bas kao alarm za kola) rekao bih "iz ploce". Cim se to dogodi ja
gasim sve aplikacije i resetujem racunar i onda je sve u redu.
Vrlo mi se cesto pojavi posle palenja kao i nakon tog restarta i plavi ekran na kome pise neki error u "memory page "..fault itd.. uh ili nesto slicno nisam ni ja siguran vise. Ali kao upucuje da je mozda neki hardware lose intstaliran.

Imam garanciju za njega, ali bih prvo voleo da ne odem tamo kao mutav i isto tako se vratim obrlacen vec da mi neko
objasni sta bi mogao da bude uzrok problema ? Sta taj alarm upozorava uopste ? I da li je ovo normalno ...

Pozdrav svima i HVALA UNAPRED>

ps. izvinjavam se administratoru ako sam postavio temu u pogresnu sekciju i zamolio bi ga da je u tom slucaju premesti tamo gde joj je mesto :)

moze biti da ti se procesor pregreva (a uzrok toga je verovatno kuler koji kao da nece jos dugo) mogao bi da nadjes nekog da ga zameni i ubaci ti dodatni ventilator da izvlaci vazduh iz kucista