Pajser Brigada
Čuven
- Učlanjen(a)
- 25.03.2005
- Poruke
- 1,042
- Poena
- 695
Imam sa vašim STB uređajem, odnosno Hipernet TV Box-om. Želim da istaknem svoju frustraciju i nezadovoljstvo zbog činjenice da Hipernet TV Box automatski prelazi u sleep mod čim nema aktivnosti, što rezultira nepotrebnim prekidima u gledanju programa.
Pokušao sam prilagoditi postavke kako bih omogućio neprekidno korištenje uređaja, međutim, nisam uspeo pronaći odgovarajuću opciju ili funkciju koja bi to omogućila. U situacijama kada ostavim uređaj na određenom programu i nakon toga uključim televizor, moram ponovno buđenje STB uređaja što je izuzetno frustrirajuće i nepraktično.
Pitam se da li postoji način da se zaobiđe ovaj sleep mod, možda mogućnost korištenja drugih uređaja umesto vašeg Hipernet TV Box-a, ali smatram da to ne bi trebalo biti potrebno i da bi vaš proizvod trebao pružiti funkcionalnost koja odgovara potrebama korisnika.
Nije prihvatljivo da korisnici budu suočeni sa ovakvim problemom, jer to ozbiljno narušava korisničko iskustvo i stvara negativan utisak o kvalitetu vaših usluga. Nadam se da ćete prepoznati važnost udobnosti korisnika i preduzeti odgovarajuće korake kako biste rešili ovaj problem.
Molim vas da mi pružite informacije ili uputstva kako da rešim ovaj problem, ili da mi obezbedite alternativno rešenje koje će omogućiti neprekidno korištenje Hipernet TV Box-a bez nepotrebnih prekida.
Pokušao sam prilagoditi postavke kako bih omogućio neprekidno korištenje uređaja, međutim, nisam uspeo pronaći odgovarajuću opciju ili funkciju koja bi to omogućila. U situacijama kada ostavim uređaj na određenom programu i nakon toga uključim televizor, moram ponovno buđenje STB uređaja što je izuzetno frustrirajuće i nepraktično.
Pitam se da li postoji način da se zaobiđe ovaj sleep mod, možda mogućnost korištenja drugih uređaja umesto vašeg Hipernet TV Box-a, ali smatram da to ne bi trebalo biti potrebno i da bi vaš proizvod trebao pružiti funkcionalnost koja odgovara potrebama korisnika.
Nije prihvatljivo da korisnici budu suočeni sa ovakvim problemom, jer to ozbiljno narušava korisničko iskustvo i stvara negativan utisak o kvalitetu vaših usluga. Nadam se da ćete prepoznati važnost udobnosti korisnika i preduzeti odgovarajuće korake kako biste rešili ovaj problem.
Molim vas da mi pružite informacije ili uputstva kako da rešim ovaj problem, ili da mi obezbedite alternativno rešenje koje će omogućiti neprekidno korištenje Hipernet TV Box-a bez nepotrebnih prekida.