Šta je novo?

Problem sa sleep modom na Yettel TV boxu

Učlanjen(a)
25.03.2005
Poruke
1,042
Poena
695
Imam sa vašim STB uređajem, odnosno Hipernet TV Box-om. Želim da istaknem svoju frustraciju i nezadovoljstvo zbog činjenice da Hipernet TV Box automatski prelazi u sleep mod čim nema aktivnosti, što rezultira nepotrebnim prekidima u gledanju programa.

Pokušao sam prilagoditi postavke kako bih omogućio neprekidno korištenje uređaja, međutim, nisam uspeo pronaći odgovarajuću opciju ili funkciju koja bi to omogućila. U situacijama kada ostavim uređaj na određenom programu i nakon toga uključim televizor, moram ponovno buđenje STB uređaja što je izuzetno frustrirajuće i nepraktično.

Pitam se da li postoji način da se zaobiđe ovaj sleep mod, možda mogućnost korištenja drugih uređaja umesto vašeg Hipernet TV Box-a, ali smatram da to ne bi trebalo biti potrebno i da bi vaš proizvod trebao pružiti funkcionalnost koja odgovara potrebama korisnika.

Nije prihvatljivo da korisnici budu suočeni sa ovakvim problemom, jer to ozbiljno narušava korisničko iskustvo i stvara negativan utisak o kvalitetu vaših usluga. Nadam se da ćete prepoznati važnost udobnosti korisnika i preduzeti odgovarajuće korake kako biste rešili ovaj problem.

Molim vas da mi pružite informacije ili uputstva kako da rešim ovaj problem, ili da mi obezbedite alternativno rešenje koje će omogućiti neprekidno korištenje Hipernet TV Box-a bez nepotrebnih prekida.
 
Samo treba da prepišu od konkurencije, nije to svemirska nauka
 
Ima u podešavanjima uređaja da se produži vreme na max. 2 sata, ako nema aktivnosti da tek onda ide u sleep mod. Da bi to sprečio dovoljno je da pritisneš bilo koji taster (pojačaš ili utišaš ton ili promeniš program pa se vratiš) pa da tajmer opet nastavi da broji i da ti se Hipernet TV box ne isključi.
 
Hvala na savetu, ali želim naglasiti da želim potpuno isključiti sleep mod na mom Hipernet TV Box-u. Ako mi ikada bude potreban sleep mod, radije ću fizički isključiti uređaj. Zašto bi provajder nametao sleep mod umesto da korisnicima dopusti da sami odluče kada žele da njihov uređaj bude u stanju mirovanja? Da li postoji neki razlog zbog kojeg provajder insistira na sleep modu, kao što je želja za praćenjem kada smo kod kuće ili štednja resursa njihovih servera? Bio bih zahvalan na dodatnim informacijama o ovom pitanju.
 
Da li si podesio ovako? Staviš na "Nikada"
Sleep_mod.pngSleep_mod2.png
 
Otišao sam u Yettel poslovnicu da podnesem pisani prigovor zbog problema sa Sleep modom na Hipernet TV Box-u. Nažalost, rečeno mi je da je to normalno ponašanje uređaja. Pokazano mi je da čak i televizor u poslovnici usleep modu, što je, prema njihovim rečima, uobičajeno... odbili da prihvate pisani prigovor i uputili me na telefonsku podršku :)

Ovakav pristup zaposlenih i neprepoznavanje važnosti udobnosti korisnika dodatno je narušilo moje iskustvo sa Hipernet TV Box. Osećam se kao su njihova usluga i podrška konstantno u "sleep modu".

Moj ugovor sa njima ističe za 6 meseci, i jedini razlog za raskid će biti upravo ovaj problem sa sleep modom koji nisu uspeli da reše.


PS: Ali kada sam otišao u Yettel poslovnicu i video njihovu uslugu u sleep modu – to je zaista dno dna. Imaju reklamu za sleep mod u poslovnici, što je apsurdno. Ovakva prezentacija njihovih usluga samo dodatno naglašava koliko im je stalo do korisničkog iskustva.
 
Poslednja izmena:
isti problem imam i sa eonboxom kod sbb-a..podesavanja napravljena na nikad,kao na slici ali se stalno ukljucuje
bas bas smara i isto ne znaju da rese
 
Uopšte nije u tome da ne znaju da reše, nego jednostavno - ne žele.
Štedi se tako bandwidth i to je isključivo biznis odluka.
 
isti problem imam i sa eonboxom kod sbb-a..podesavanja napravljena na nikad,kao na slici ali se stalno ukljucuje
bas bas smara i isto ne znaju da rese


Kod Yettela nema nigde da podesiš to "nikad," ali bar u SBB poslovnicama nisam video da su im televizori u sleep modu kao kada odeš u Yettel poslovnicu. Čim u SBB poslovnici eonboxom ne idu u sleep, onda može da se podesi.

Kod Yettela je to vrlo, vrlo čudno; odeš u poslovnicu da vidiš kako im radi usluga i vidiš SLEEP mod. Pametnom dosta.
 
Na hipernet boxu bar’ 3x dnevno ode u sleep. Na modelu box-a koji ja imam moze da se podesava da nema sleep, ali ta opcija jednostavno nema efekta. Nakon 3-4 sata krece sleep mod. Yettelu tako i odgovara zbog vec navedenih razloga, s’ tim da najvise ce ustedeti bandwidth-a kad se smanji broj korisnika…
 
Poslednja izmena:
s’ tim da najvise ce ustedeti bandwidth-a kad se smanji broj korisnika…

Pokušao sam svašta nešto uključujući ažuriranje softvera, kontaktiranje podrške i istraživanje alternativnih metoda. Potpisao sam ugovor na neograničen internet i nigde se ne pominje ušteda bandwidth-a. Smatram da je ovo obmana potrošača i verujem da je protivzakonito. Trebalo bi da imam opciju da isključim sleep mod, posebno zato što to utiče na kvalitet usluge koju plaćam.

Prema Zakonu o zaštiti potrošača, ovakvo ponašanje predstavlja nepoštenu poslovnu praksu, jer zavarava potrošača u pogledu karakteristika usluge i krši pravo potrošača na tačne i potpune informacije. Potpisujem ugovor na neograničen internet, a onda se suočavam sa uštedom bandwidth-a sa njihove strane, što je u suprotnosti sa onim što je obećano. Takođe, ovo je suprotno principu dobre poslovne prakse i pravičnosti prema potrošačima.
 
Poslednja izmena:
Ušteda bandwidth-a je na strani njihovih striming servera sa kojih se strimuje Yettel TV.

Svaki biznis gleda kako da optimizuje svoje poslovanje, te tako i oni gledaju kako da sa što manje striming servera pokriju što više korisnika.

Ipak procenat ljudi koji bi se cimao sa ovim je reda veličine par procenata, te ne znam zašto nisu ostavili opciju isključivanja standby režima.
 
Bilo bi interesantno da nam objasniš zašto ti to toliko smeta? Mislim da je timeout 2 sata otprilike. Šta ti to gledaš 2 sata, a ne uhvatiš se za daljinski, makar reklame da premotaš?
 
sleep.JPG


Evo lepo objašnjeno:
1. Kontinuirano praćenje sadržaja: Neki korisnici možda gledaju duže filmove, serije ili dokumentarce bez prekidanja. U takvim situacijama, sleep mode može prekinuti gledanje i zahtevati ponovno pokretanje uređaja, što može biti frustrirajuće.

2. Upotreba kao pozadinska buka: Postoje korisnici koji koriste TV kao pozadinsku buku dok obavljaju druge aktivnosti. Za njih je važno da uređaj ostane uključen, čak i ako direktno ne upravljaju daljinskim upravljačem često.

3. Tehnička ograničenja ili problemi: Uređaji koji automatski prelaze u sleep mode mogu uzrokovati probleme sa aplikacijama ili servisima koji se koriste, koji mogu zahtevati ponovno prijavljivanje ili gubitak pozicije u sadržaju.

4. Posebne potrebe: Korisnici sa posebnim potrebama možda ne mogu lako da koriste daljinski upravljač, pa im je potrebno da uređaj ostane aktivan duže vreme bez intervencije.

5. Prilagođavanje sadržaja za decu ili starije osobe: Roditelji ili staratelji možda žele da puste određeni sadržaj za decu ili starije osobe bez potrebe da stalno nadziru uređaj ili ga ponovo pokreću.

6. Neograničen internet bez ograničenja u korišćenju: Ako si potpisao ugovor za neograničen internet sa Yettel-om, možeš smatrati da automatsko isključivanje uređaja nakon određenog vremena nije u skladu sa onim što je dogovoreno. Neograničen internet bi trebalo da znači da možeš koristiti uslugu bez vremenskih ograničenja ili prekida koje nameće sleep mode na TV boxu.

7. Specifične navike gledanja: Neki korisnici vole da ostave TV uključen dok zaspu ili tokom noći, kako bi se probudili uz određeni program. Sleep mode može poremetiti ove navike i učiniti korisničko iskustvo manje prijatnim.

8. Pristup daljinskom upravljaču: U situacijama kada daljinski upravljač nije lako dostupan ili je zaturen, automatsko isključivanje može biti izuzetno nezgodno jer zahteva dodatni napor da se uređaj ponovo uključi.

9. Stabilnost aplikacija i sistema: Često uključivanje i isključivanje uređaja može uzrokovati nestabilnosti ili bagove u aplikacijama i sistemu, što može smanjiti ukupnu funkcionalnost i zadovoljstvo korisnika.


PS Na ekranu se pojavi poruka: "Gledaš TV još uvek? Uređaj će preći u režim spavanja za 37 sekundi." Neki mogu da se pitaju da li su oni u dogovoru sa lopovima, proveravajući da li je neko kod kuće. Možda je to neka tajna operacija za uštedu bandwidth-a - ako niko ne pritisne dugme, znaju da mogu da štede, a mi ostanemo bez omiljenog programa. Samo čekam dan kad će se na ekranu pojaviti: "U redu, niko nije tu, šaljemo lopove i isključujemo tvoj internet!"
 
Poslednja izmena:
Bilo bi interesantno da nam objasniš zašto ti to toliko smeta? Mislim da je timeout 2 sata otprilike. Šta ti to gledaš 2 sata, a ne uhvatiš se za daljinski, makar reklame da premotaš?

Borba se nastavlja:

Pritužba na prikupljanje podataka o ličnoj aktivnosti od strane Yettel TV uređaja

Poštovani,

Obraćam vam se kao korisnik Yettel TV usluge zbog zabrinutosti u vezi sa zaštitom moje privatnosti i potencijalnim kršenjem Zakona o zaštiti podataka o ličnosti. Naime, primetio sam da Yettel TV uređaj koji koristim redovno prikazuje poruku na ekranu svakih dva sata sa pitanjem "Da li još uvek gledate TV?". Ako u tom trenutku ne pritisnem dugme za potvrdu, uređaj automatski prelazi u režim mirovanja (sleep mode).

Smatram da je ovaj postupak narušavanje moje privatnosti iz sledećih razloga:

1. Praćenje aktivnosti bez saglasnosti: Ova funkcionalnost uređaja efektivno beleži moje ponašanje i aktivnost pred televizorom. Nije mi data nikakva jasna obaveštenja ili mogućnost da izrazim saglasnost za prikupljanje ovih podataka. Smatram da ovo predstavlja prikupljanje podataka o ličnoj aktivnosti bez moje saglasnosti, što je u suprotnosti sa odredbama Zakona o zaštiti podataka o ličnosti.

2. Nedovoljno informisanje korisnika: Kada sam potpisivao ugovor sa Yettelom i prihvatio uslove korišćenja, nisam bio obavešten o postojanju ove funkcionalnosti niti o njenom uticaju na moju privatnost. Smatram da je Yettel propustio da me adekvatno informiše o ovoj važnoj funkciji, što može biti u suprotnosti sa zakonskim obavezama o transparentnosti.

3. Kontakt sa korisničkom podrškom: Kontaktirao sam Yettel korisničku podršku sa ciljem da ovaj problem rešim i zatražio sam da se ova funkcionalnost onemogući, jer smatram da predstavlja narušavanje moje privatnosti. Međutim, rečeno mi je da ova opcija ne može da se isključi. Smatram da mi na taj način nije pružena mogućnost da samostalno odlučim o prikupljanju i korišćenju mojih podataka.

4. Potencijalna zloupotreba podataka: Zabrinut sam da bi podaci o mom gledanju televizije mogli biti korišćeni na način koji nije u skladu sa mojim pravima ili interesima. Ne znam na koji način Yettel koristi ove podatke i da li ih deli sa trećim stranama.

U skladu sa gore navedenim, ljubazno vas molim da istražite ovaj slučaj i utvrdite da li su prava korisnika, uključujući moje, prekršena. Takođe bih voleo da dobijem informacije o tome kako Yettel postupa sa podacima o ličnoj aktivnosti svojih korisnika i da li postoje jasne i zakonite osnove za ovakvo prikupljanje podataka.

Hvala vam na vašem vremenu i razumevanju. Molim vas da me obavestite o daljim koracima u vezi sa ovim pitanjem.
 
Nazad
Vrh Dno