Šta je novo?

problem sa servisom, potrebna pomoc

kexi

Cenjen
Učlanjen(a)
28.05.2010
Poruke
523
Poena
169
odneo sam 19.03 fujitsu siemens u servis, jer nije radio levi klik,preuzeli su..... (lap top je u garanciji, doduse na izmaku)
rekli su da ce za 15-ak dana da bude gotovo.... elem, danas je 05.05 i nista, zvao sam vise puta servis, i shop, i samo me prebace na neku drugu liniju i tu je kraj.... ide u nedogled...... sta biva posle 40 ili 45 dana, nzm koji im je limit, vi mi recite, i da li se u tih 40-45 dana racunaju samo pon-pet ili pon-sub? i da li su oni posle tog roka obavezni da mi vrate novac ili da mi zamene novim? sta mi je ciniti? hvala.... :mad:
 
Samo inspekcija i ništa drugo.

Svi razumni rokovi za popravku su prekoračeni
 
Nije bitno šta piše u garanciji, ako se primenjuje stari zakon o zaštiti potrošača zakonski rok za rešavanje reklamacije je 45 dana (ne radnih), tako da je najbolje da odeš u servis ili prodavnicu sa potvrdom o prijemu laptopa na servis (koju nadam se da imaš) i zatražiš novi laptop jer ti reklamacija nije rešena u zakonskom roku, pošto verovatno to neće baš tako lako ići sledeći korak je da odeš u tržišnu inspekciju izneseš svoj problem i oni će ti reći šta i kako dalje.
 
E sad posto je to model star 2 godine, da li je moguce uzeti neku lap za taj novac, ili cak u da doplatim, i uzmem nesto novo? Hvala najlepse, ulepsali ste mi dan, taman sam planirao kupiti nov...
 
Nije bitno šta piše u garanciji, ako se primenjuje stari zakon o zaštiti potrošača zakonski rok za rešavanje reklamacije je 45 dana (ne radnih), tako da je najbolje da odeš u servis ili prodavnicu sa potvrdom o prijemu laptopa na servis (koju nadam se da imaš) i zatražiš novi laptop jer ti reklamacija nije rešena u zakonskom roku, pošto verovatno to neće baš tako lako ići sledeći korak je da odeš u tržišnu inspekciju izneseš svoj problem i oni će ti reći šta i kako dalje.

Jos kad bi ovo bila neka druga zemlja :)

Ortaku drze 7 meseci laptop na servisu, ne mogu da ga poprave, nece da mu daju novi i ostao je prakticnog bez icega... inspekcija LOL!
 
@Love Hunter
Najveći problem je u takvom pristupu. Zašto inspekcija LOL ?? Da li imaš loše iskustvo sa tržišnom inspekcijom ? Ja sam sve svoje probleme prilikom reklamacija rešio ili sa prodavcem/servisom ili mi je u rešavanju reklamacije pomogla tržišna inspekcija. Član foruma radi u kontroli tržisnih inspektora, tako da svoje negatovno iskustvo sa inspektorom možeš da izneseš, verujem da će ti pomoći da rešiš svoj problem. Ali ukoliko samo vičeš to u Srbiji ne funkcioniše a nisi ni pokušao da rešiš niko ti onda nemože pomoći oko reklamacije.
 
@Joker

+1

Sve jedan put kad sam cuo da je neko kontaktirao i "uposlio" inspekciju, odradili su svoj posao kako valja.
 
@Love Hunter
Najveći problem je u takvom pristupu. Zašto inspekcija LOL ?? Da li imaš loše iskustvo sa tržišnom inspekcijom ? Ja sam sve svoje probleme prilikom reklamacija rešio ili sa prodavcem/servisom ili mi je u rešavanju reklamacije pomogla tržišna inspekcija. Član foruma radi u kontroli tržisnih inspektora, tako da svoje negatovno iskustvo sa inspektorom možeš da izneseš, verujem da će ti pomoći da rešiš svoj problem. Ali ukoliko samo vičeš to u Srbiji ne funkcioniše a nisi ni pokušao da rešiš niko ti onda nemože pomoći oko reklamacije.
Generalno se slazem da se ne treba predavati olako, ali dosta faktora cini da covek promeni misljenje tj. da shvati da su neke stvari borba sa vetrenjacama.
Ja licno nemam problem, vec ortak kao sto napisah. Ali mogu da ga uputim na tog clana ovde koji bi mu mogao pomoci, eto resenja :)
Ja sam imao problem samo jednom davno kada sam se zamlo posibao sa cr**gor*skom 100kom koja valja mobilne po centru grada jer nije hteo da mi prizna garanciju na telefon (kaze usao ti virus, brdjanin nepismeni nasao da prica o virusu LOL) i u tom slucaju posto nije hteo da mi vrati fon sam zapratio inspekcijom pa je brze bolje izvadio telefon (koji satro nije bio u radnji vec na servisu) i vratio ga... i pri tom hteo da se sibamo zbog pominjanja inspekcije :) Tako da nekada to moze biti delotvorno ali i opasno ako naletis na budaletinu koja je sisla sa brda kao u mom slucaju (sreca pa nisam sitan..)
 
Cekajte ljudi, jel ja sutra da trazim pare ili da cekam, najradije bih pare.... :D
 
Idi do prodavca sa računom i garancijom. Pitaj lepo šta da se radi tj kako da se reši ta stvar. Trebalo bi ili da ti vrate ispravan uređaj, daju zamenu (bolji i noviji komp) ili da ti vrate pare po fiskalnom računu (tim redosledom po slovu zakona). Ukoliko to ne urade tako, lepo se izviniš i kažeš da na žalost moraš da se obratiš inspekciji (nadam se da imaš račun i prijemnicu na servis), te tako i postupi. Prodajem računare, dobro znam kako je jednoj i drugoj strani, ali ovo nema smisla, što naš narod kaže - doteraše cara do duvara.
 
Idi do prodavca sa računom i garancijom. Pitaj lepo šta da se radi tj kako da se reši ta stvar. Trebalo bi ili da ti vrate ispravan uređaj, daju zamenu (bolji i noviji komp) ili da ti vrate pare po fiskalnom računu (tim redosledom po slovu zakona). Ukoliko to ne urade tako, lepo se izviniš i kažeš da na žalost moraš da se obratiš inspekciji (nadam se da imaš račun i prijemnicu na servis), te tako i postupi. Prodajem računare, dobro znam kako je jednoj i drugoj strani, ali ovo nema smisla, što naš narod kaže - doteraše cara do duvara.
Upravo to uradi... Tebi nije servis odgovoran, vec prodavac - dakle obracas se njemu, a na njemu je da resi problem. Otidji tamo popricaj sa njima i obavezno ako ne pristanu ni na sta od pomenutog pomeni da ces se u tom slucaju obratiti inspekciji - to uvek upali (bar kada si ti u pravu, a u tvom slucaju jesi :) ).
 
danas sam bio, i rekli su da ce da mi sutra jave, ako me sutra ne pozovu, pravac ja u inspekciju...... tako.....
 
juce sam zvao servis za zastitu potrosaca, da me posavetuju.... a serviser me je naravno zvao, i ja sam mu rekao da sam im poslao pismo, i da mi ne salju lap top.... rekao sam da mi se jave u roku od 3 dana da mi kazu da li ce da mi zamene ili da mi vrate novac, u suprotno, saljem u trzisnu inspekciju.... :) ocekujem poziv sutra ili prekosutra, a mozda cak i danas.... ;)
 
ovako treba mi hitan odgovor: javili su se danas i rekli da ce da mi daju lap top u vrednosti mog lap topa sada (koliko sad vredi), kako to mogu da odrede kad se taj model vise ne proizvodi? treba mi hitan odgovor, hvala....
 
evo uzimam
HP laptop računar G serije, savršen je spoj odličnih performansi i pristupačne cene. Ovaj računar namenjen je kućnim korisnicima, koji žele više... HP G62-b55SM, AMD Turion II Dual-Core P540 2.40 GHz, 3GB, 15.6" LED, SATA 320 GB, ATI Mobility Radeon HD 5470 512MB, 10/100 Ethernet, Bluetooth
Ekran: 15.6" (39.6 cm) High-Definition LED HP BrightView
Rezolucija: 1366 x 768
Procesor: AMD Turion II Dual-Core P540 (2.4 GHz, Level 2 cache 2 MB)
Čipset: AMD RS880M
Memorija: 3GB DDR3 (maksimalno podržano 4GB)
Hard disk: 320GB SATA
Grafika: ATI Mobility Radeon HD 5470 512 MB DDR3
Audio: Altec Lansing speakers
Optički uredjaj: DVD RW
Lan: 10/100BASE-T Ethernet LAN
WLan: 802.11 b/g/n, Bluetooth
Web kamera: VGA sa integrisanim mikrofonom
Ostalo: HDMI, čitač kartica 5-u-1
Baterija: 6-ćelijska Lithium-Ion (Li-Ion)
Dimenzije: 24.6 x 37.4 x 3.18/3.68 cm
Težina: 2.2kg

on je 44990, dok je moj bio 47990 lap top koji su mi ponudili je najbolji za taj novac, jer tu im je neki presek ostali su jeftiniji i losiji ili dosta skuplji, a samim tim i bolji..... ja sam na to pristao. sutra idem u prodavnicu da preuzmem.... hvala na savetima.....
 
I da te ovog puta bolje posluži;)
 
hvala najlepse, nadam se da hoce..... mene je i stari dobro sluzio, samo sam ga poslao da ga ociste i zamene klik koji je otisao od toplote, ali oni su to odugovlacili, i kad je prosao rok, oni su to resili (kad sam navalio da mi vrate novac), a ja nisam hteo iz inata da uzmem, da ih naucim pameti... a i iskreno planirao sam novi lap top, tako da mi je ovo odlicno doslo.... :)
 
hmmm happy end..... opet oni meni od danas do sutra.... prvo su mi rekli u ponedeljak, pa onda u utorak..... danas zovem oni kao mi cemo da vam posaljemo..... rek'o, ja cu da preuzmem licno, hocu da vidim sta mi dajete...... za svaki slucaj... i oni mene kazu e pa ne moze danas nego dodjite sutra...... poludis breee.... i na kraju je uzeo telefon moj tata i sve im je po rodbini...... i rekao ako sutra ne bude sve spremno.... da su se *****ali..... idemo u trzisnu i tuzimo..... i oni kao bice, bice....
 
na kraju happy end, stigla je masina, jos da bacimo windows i sve ce biti super..... hvala vam na savetima dobri ljudi..... :) cheers
 
Nek te sluzi bolje nego prethodna masina.Zaista je neverovatno sta si sve morao da prezivis ni kriv ni duzan.Jeza me hvata kada kupujem bilo koju komponentu kod na,bez obzira na to sto postoji garancija...
 
Nazad
Vrh Dno