Šta je novo?

Problem sa pucanjem mreze

danijel07

Cenjen
Učlanjen(a)
14.11.2010
Poruke
331
Poena
169
Predpostavljam da nije problem u telefonima vec u u ruteru zato se zalim na ovom mestu... Problem nastaje kada na galaxy s4 koristim aplikaciju playstore,bam ili zedge,a desava se to da puca konekcija,ali ne na telefonu vec na ruteru i ne proradi dok ga ne restartujem...isti je problem i kada koristim iphone 4s... Ima li resenja za ovaj problem?
 
Ima.
 
Promeni sa b/g/n mode na b/g pa probaj. Ne kapiram najbolje, kako to puca? Kako ti se ponaša speed test sa telefona. Rade li ti ostali uredjaji na gajbi kako treba?

Kad pukne ne radi vise nista. Znaci moram da restartujem ruter da bi ponovo proradeo internet...
 
1. Ovo je pogrešna sobe, tema je za sobu Mreže, jer je u pitanju problem u WiFi konekciji, a ne u Internet provajderu (barem do toga još nismo došli).
2. Nisi naveo ništa od relevantnih podataka (proizvođač i model rutera, koju vrsu protokola koristiš, da li je mreža zaključana ili otvorena itd).

Uz tako malo informacija koje si dao teško da možeš dobiti razuman odgovor, a kamo li rešenje problema.
 
Izvinjavam se za sobu... proizvodjac rutera je piteli crno/crveni sa 2 antene,neznam tacno koji model jer nisam trenutno kod kuce. Wifi je zakljucan sifrom...
 
Koji provajder? Koji tip Internet konekcije? Pretpostavljam Telekomov ADSL.

Da li je još neki uređaj zakačen za ruter? Možda PC preko kabla? Da li se problem manifestuje samo na WiFi interfejsu i da li si imao prilike da testiraš sa nekim drugim bežičnim uređajem (recimo tabletom ili laptopom)?
 
Telekom adsl. Sve mi je zakaceno na wifi. Dektop,laptop,ipad,3 iphonea i galaxy s4. Desava se samo sa telefonima i tabletom kad koristim aplikacije za skidanje pozadina,muzike i aplikacija. Znaci kod desktopa i laptopa se be dogadjja to. Samo nisam proverio da li radi preko kabla kad pukne wifi....
 
Proveri to preko kabla, ishod može biti važan hint. Ako sam te dobro razumeo, kada se zaglupi ne radi net ni na desktopu i laptopu ili tad njima radi?
 
Najlakše ti je da zoveš Telekom i prijaviš problem. Najverovatnije je problem u ruteru, mada - šta god da je oni bi to trebalo da reše.
 
Mislim da sam resio problem. Promenio sam 802.11b/g mixed u 802.11g only. Za sada je ok...
 
E da se i ja ukljucim u ovu temu kadasmo vec stigli do parametara linije i restartovanja konekcije... nedavno sam se preselio, i selio sam i telefon i ADSL. kada su me prikljucili delovalo je sve OK, ADSL 10/1 sve radi normalno... do pre 2-3 dana, od tada mi puca adsl nenormalno, za 24 sata 24. decembra imao sam 104 rekonekcije (vidim na logu provajdera koliko sam proveo vremena prilikom jedne konekcije) ima kada se rekonektuje za 10 sekunde, ima kada konekcija traje citavih 3 sata.

Ranije u starom stanu mi net NIJE pucao, prekidala se veza SAMO kada sam rucno iskljucio ruter iz struje, bio sam konektovan nedeljama neprekidno...

U cemu da trazim problem, kod provajdera ili u telekomu zbog tel. linije?
 
Problem moraš da prijaviš provajderu, a on (ne)će Telekomu. Inače, ovi iz Telekoma naplaćuju provajderima svaku zasebnu prijavu kvara, pa ovi više ni ne smeju da im prijavljuju probleme. :S:

Budi samo uporan.
 
Vrh Dno