Šta je novo?

Problem sa ovašcenim servisom za laptop

Bash1711

Cenjen
Učlanjen(a)
28.10.2011
Poruke
55
Poena
160
Kupio sam laptop pre 2 meseca u BC Group. Laptop je radio lepo i tiho, međutim pre nekih 15 dana ventilator u laptopu počne da bruji i zuji. Nista strasno, ali opet iritirajuce.

Posto je laptop pod premium garancijom, nazovem ovlasceni servis Nepo system, kezem im u cemu je problem. Oni mi odgovore da ce laptop pokupiti i u najkracem mogucem roku otkloniti kvar, s obzirom da je samo zamena hladnjaka u pitanju. Cak mi kazu da imam pravo na zamenu ili povracaj novca u slucaju nesaobraznosti.

Laptop su mi vratili posle 12 dana, sa obrazlozenjem da ne mogu da mi priznaju reklamaciju. Ventilator radi, a sad sto je bucan i sto "bruji i zuji" to nije problem.

Tu sam se nasao u problemu i treba mi savet sta da radim. Ventilator radi, ali radi neispravno, to jest nakon duzeg rada pocinje da ispusta gore navedene zvuke, koji pre nisu bili. Servis tvrdi da je sve super ( moze im se, jer nema pregrevanja laptopa), a sa takvim ventilatorom moze da radi jos ko zna koliko.
Meni je opet u interesu da ovaj prost kvar resim sto pre.
 
Definisi malo bolje to brujanje ili zujanje, kao cangrljanje, da kaci za nesto, da tandrce i slicno, ili je pak slucaj samo u ubrzanju obrtaja zbog porasta temperature i opterecenja ? Jer ako je ovo drugo to ne spada pod garanciju.
 
Kako sam na pocetku procitao koji je servis u pitanju (Nepo Systems) znao sam da cu do kraja teksta procitati da nisu nista popravili.
 
Kako sam na pocetku procitao koji je servis u pitanju (Nepo Systems) znao sam da cu do kraja teksta procitati da nisu nista popravili.

I ja sam čuo samo samo "pohvale" za njihov rad, ali to mi je sta mi je. Danas covek mora da se raspituje i za ovlasceni servis kad kupuje laptop kod nekoga, a ja grlom u jagode.... :)

U svakom slucaju laptop mi treba za posao, resio sam da nastavim da ga koristim, pa ako crkne kuler ( a cudni zvukovi su siguran pokazatelj) i dodje do vece havarije, tu je njihov izvestaj da su ga pregledali i da je sve tip top.
 
Nije sigurno fabricki tako bucan , koji model je u pitanju? Trebali su da zamene kuler i pastu.
 
Da li je Nepo Systems ono što je pre par godina bio EWE servis u Cara Dušana?
 
Vidi, ja sam imamo sasvim drugačije iskustvo... Za 3 godine koliko sam ima garanciju na laptop 3 puta sam se pozivao na neispravnost i svaki put je problem bio rešen za nekoliko dana. Prvi put odmah nakon mesec dana, flešovao sam bios i krenulo je po zlu, odneo u servis i za 2 dana je bilo rešeno,opis poslova - zamenjena ploča. Nakon godinu dana otprilike ventilator je počeo da divlja,odmah nakon uključenja prelazio je u režim maksimalne brzine što mi je smetalo zbog konstatne buke, pogotovo noću u tišini. Interesantno da je temperatura na procesoru i grafici bila u tim trenucima i 20ak stepeni jer sam ga testirao napolju na vrlo niskim zimskim temperaturama. Odneo sam ga opet, objasnio sta se dešava, za 4 dana rešen problem, opis poslova - zamenjen heat sink i procesor. Treći put sam im odneo neispravni punjač i dobio isti takav u zamenu istog dana. Taj laptop je sada star oko 5 godina i hvala bogu radi već 3 bez greške. Čisto sam želeo da vidiš da su tada, samnom bili ok u vezi ventilatora iako je laptop radio i nije se pregrevao, nisu se bunili i sredili su ga jer definitivno ipak nije radio onako kako je predviđeno da radi, imao je kvar na senzoru temperature koji je "lagao" i terao ventilator u max. što je meni smetalo.
Budi malo "neprijatniji" s njima, pokušaj da deluješ kao da nećeš da odustaneš i legneš na njihova objašnjenja, da ćeš kao kontaktirati proizvođača u vezi s tim i tako to... Nemam neki drugi predlog. Želim ti puno sreće i da rešiš problem.
 
Pa vidi, iskustva variraju. Kontam da su se uplašili. Prvi put je laptop bio kod njih na servisu dva dana nakon kupovine, jer mu nisu radili zvučnici. Rekli su mi da je neka žica otisla, navodno njihov serviser je napravio grešku prilikom ugradnje SSD-a. Sad im nakon dva meseca stiže laptop ponovo u servis, i to zbog ventilatora. Kvar je minoran, ali nije trebao da se desi u tako kratkom roku. Oni su valjda mislili da cu tražiti zamenu ili pare nazad ako priznaju kvar - i eto ti zezancije. Mislim, nije ovo nista strasno, laptop radi odlično. Mogli su da zamene kuler, ali...

Nije vazno, svakako mi je preko bio potreban laptop zbog posla. Sačekaću neko vreme, a onda ću ponovo da ih kontaktiram. Samo što ću pre slanja da napravim jedan video snimak. :d
 
Nazad
Vrh Dno