outlaw
Uzvišen
- Učlanjen(a)
- 11.01.2002
- Poruke
- 6,430
- Poena
- 2,525
Moja oprema
- CPU & Cooler
- AMD Ryzen™ 7 5700X w/ AMD Wraith Prism LED RGB Cooler
- Matična ploča
- MSI B450 Tomahawk Max
- RAM
- 16GB (2x8) DDR4 3200MHz A-DATA AX4U32008G16A-ST50 XPG
- GPU
- GeForce RTX™ 3070 Ti GAMING OC 8G
- Storage
- ADATA XPG SX8200 Pro NVMe SSD 512GB M.2 2280 PCIe & WD Red Plus WD40EFPX 4TB CMR
- Zvuk
- Creative Sound Blaster Z
- PSU
- BeQuiet Pure Power 12M 750W ATX 3.0
- Kućište
- NZXT H5 Flow w/ 4x Arctic P12 PWM PST A-RGB 0dB & 2x Arctic P14 PWM PST A-RGB 0dB circus
- Monitor
- Samsung SyncMaster 2443BW 24" 1920x1200
- Miš & tastatura
- Logitech G502 Hero & Logitech K740 Illuminated Keyboard
- Mobilni telefon
- Samsung Galaxy S24 Ultra
- Pametni uređaji
- Samsung Galaxy Watch4 Classic 42mm
GoPro HERO12 Black
- Pristup internetu
- Kablovski internet
Imam sledeci problem sa 7110:
Pozovem neki broj, obavim razgovor, prekinem vezu, i kada posle pritisnem zelenu slusalicu da bih dobio poslednji birani broj, pojavi mi se poruka da nema poziva. Isto to se desava kada pokusam da udjem u primljene i propustene pozive
Pretpostavljam da je softver :hump: prilikom ubacivanja srpskog menija, tako da me zanima da li moram da ga nosim u servis na ponovno dekodiranje ili postoji neki drugi nacin? ctp;
Pozovem neki broj, obavim razgovor, prekinem vezu, i kada posle pritisnem zelenu slusalicu da bih dobio poslednji birani broj, pojavi mi se poruka da nema poziva. Isto to se desava kada pokusam da udjem u primljene i propustene pozive
Pretpostavljam da je softver :hump: prilikom ubacivanja srpskog menija, tako da me zanima da li moram da ga nosim u servis na ponovno dekodiranje ili postoji neki drugi nacin? ctp;