Uz postpaid broj kupio sam telefon HUAWEI G6800 od Telekoma Srbije .U toku garantnog roka ,desio se kvar na telefonu ,nije radio tocuh screen ekran , i ja sam telefon reklamirao u poslovnici Telekoma u Kovinu 28.8.2014 ,pri cemu je konstatovano od strane odgovorong lica u Telekomu da telefon nema fizickih ostecenja ,i da tach screen neradi .Od strane Telekoma izdat mi je i overen zahtev za servisiranje uredjaja ,gde jasno stoji opis kvara i stoji napomena da na telefonu ne postoje ostecenja osim tragova koriscenja (prilog) .
Zatim 5.9.2014 dobijam poziv od strane telekoma da dodje do poslovnice,sto sam i uradio ,i tamo mi je receno da mi telefon nije popravljen,zbog toga sto se na njenu vide tragovi vlage ,i da se vidi da ekran ogreban kao i kompletna maska ,sto se protivi dokumentu koji su mi izdali 28.8.2014 .Telefon nisam preuzeo . Takodje odgovorno tvrdim da moj telefon nikada nije dosao u kontakt sa tecnoscu .
Odmah 5.9 prosledjujem molbu za zamenu na email telekoma ,a po njihovim instrukcijama ,nakon cega mi 16.9 stize negativan odgovor .
Kada sam pozvao njihov korisnicki servis dobijam instrukcije da zahtev podnesem u poslovnici Telekoma,sto sam i pokusao da uradim ,ali dobio sam informaciju od njihovog radnika ,inace sefa poslovnice, Brankovan Djurice da on takav zahtev nemoze da primi .
Zatim 4.10.2014 saljem novi zahtev na email ,a opet po njihovom upustvu ,za storniranje racuna u periodu u kom nisam bio u mogucnosti da koristim njihove usluge i za zamenu mobilnog uredjaja i odgovor je opet negativan
NAPOMINJEM DA OD 28.8.2014 NISAM U MOGUCNOSTI DA KORISTIM USLUGE TELEKOMA SRBIJA .(Telefon mi je od tada na servisu)
Dakle ,ljudi sta mi savetujete da uradim ?
Pokusao sam prvo da se obratim ratelu medjutim kazu nije njihova nadleznost i prosledili trzisnoj inspekciji .trzisna inspekcija mi odgovara da nije ni njihova nadleznost. obracao se telekomu ali nema vajde .pisao sam centru za zastitu potrosaca na mail ali odgovora jos uvek nema .
A telekom redovno salje racune .
U prilogu je -zahtev za servisiranje mobilnog uredjaja ,servisna procena i telekomov odgovor
Zatim 5.9.2014 dobijam poziv od strane telekoma da dodje do poslovnice,sto sam i uradio ,i tamo mi je receno da mi telefon nije popravljen,zbog toga sto se na njenu vide tragovi vlage ,i da se vidi da ekran ogreban kao i kompletna maska ,sto se protivi dokumentu koji su mi izdali 28.8.2014 .Telefon nisam preuzeo . Takodje odgovorno tvrdim da moj telefon nikada nije dosao u kontakt sa tecnoscu .
Odmah 5.9 prosledjujem molbu za zamenu na email telekoma ,a po njihovim instrukcijama ,nakon cega mi 16.9 stize negativan odgovor .
Kada sam pozvao njihov korisnicki servis dobijam instrukcije da zahtev podnesem u poslovnici Telekoma,sto sam i pokusao da uradim ,ali dobio sam informaciju od njihovog radnika ,inace sefa poslovnice, Brankovan Djurice da on takav zahtev nemoze da primi .
Zatim 4.10.2014 saljem novi zahtev na email ,a opet po njihovom upustvu ,za storniranje racuna u periodu u kom nisam bio u mogucnosti da koristim njihove usluge i za zamenu mobilnog uredjaja i odgovor je opet negativan
NAPOMINJEM DA OD 28.8.2014 NISAM U MOGUCNOSTI DA KORISTIM USLUGE TELEKOMA SRBIJA .(Telefon mi je od tada na servisu)
Dakle ,ljudi sta mi savetujete da uradim ?
Pokusao sam prvo da se obratim ratelu medjutim kazu nije njihova nadleznost i prosledili trzisnoj inspekciji .trzisna inspekcija mi odgovara da nije ni njihova nadleznost. obracao se telekomu ali nema vajde .pisao sam centru za zastitu potrosaca na mail ali odgovora jos uvek nema .
A telekom redovno salje racune .
U prilogu je -zahtev za servisiranje mobilnog uredjaja ,servisna procena i telekomov odgovor
Prilozi
Poslednja izmena: