Šta je novo?

Problem sa mts-om i reklamacijom na telefon

mihailodj

Poštovan
Učlanjen(a)
12.07.2014
Poruke
314
Poena
70
Uz postpaid broj kupio sam telefon HUAWEI G6800 od Telekoma Srbije .U toku garantnog roka ,desio se kvar na telefonu ,nije radio tocuh screen ekran , i ja sam telefon reklamirao u poslovnici Telekoma u Kovinu 28.8.2014 ,pri cemu je konstatovano od strane odgovorong lica u Telekomu da telefon nema fizickih ostecenja ,i da tach screen neradi .Od strane Telekoma izdat mi je i overen zahtev za servisiranje uredjaja ,gde jasno stoji opis kvara i stoji napomena da na telefonu ne postoje ostecenja osim tragova koriscenja (prilog) .
Zatim 5.9.2014 dobijam poziv od strane telekoma da dodje do poslovnice,sto sam i uradio ,i tamo mi je receno da mi telefon nije popravljen,zbog toga sto se na njenu vide tragovi vlage ,i da se vidi da ekran ogreban kao i kompletna maska ,sto se protivi dokumentu koji su mi izdali 28.8.2014 .Telefon nisam preuzeo . Takodje odgovorno tvrdim da moj telefon nikada nije dosao u kontakt sa tecnoscu .
Odmah 5.9 prosledjujem molbu za zamenu na email telekoma ,a po njihovim instrukcijama ,nakon cega mi 16.9 stize negativan odgovor .
Kada sam pozvao njihov korisnicki servis dobijam instrukcije da zahtev podnesem u poslovnici Telekoma,sto sam i pokusao da uradim ,ali dobio sam informaciju od njihovog radnika ,inace sefa poslovnice, Brankovan Djurice da on takav zahtev nemoze da primi .
Zatim 4.10.2014 saljem novi zahtev na email ,a opet po njihovom upustvu ,za storniranje racuna u periodu u kom nisam bio u mogucnosti da koristim njihove usluge i za zamenu mobilnog uredjaja i odgovor je opet negativan

NAPOMINJEM DA OD 28.8.2014 NISAM U MOGUCNOSTI DA KORISTIM USLUGE TELEKOMA SRBIJA .(Telefon mi je od tada na servisu)

Dakle ,ljudi sta mi savetujete da uradim ?

Pokusao sam prvo da se obratim ratelu medjutim kazu nije njihova nadleznost i prosledili trzisnoj inspekciji .trzisna inspekcija mi odgovara da nije ni njihova nadleznost. obracao se telekomu ali nema vajde .pisao sam centru za zastitu potrosaca na mail ali odgovora jos uvek nema .
A telekom redovno salje racune .

U prilogu je -zahtev za servisiranje mobilnog uredjaja ,servisna procena i telekomov odgovor
 

Prilozi

  • 20140905_152405 (1).jpg
    20140905_152405 (1).jpg
    961.7 KB · Pregleda: 920
  • New Doc_2 (1).jpg
    New Doc_2 (1).jpg
    769 KB · Pregleda: 1,165
  • Untitled.png
    Untitled.png
    300.4 KB · Pregleda: 1,265
Poslednja izmena:
Ako imas para,angazuj advokata i naplati ima sav svoj trud,vreme,cimanje,nervozu!!
 
^ mislim da se advokat za sporni iznos od oko 10.000 dinara prosto ne isplati. nažalost, u ovom trenutku nemam bolju ideju.
 
Vlaga - omiljena primedba domaćih servisera.
Najgore od svega je što se svi proglašavaju nenadležnim, posle svih priča o građanskim pravima. Na kraju, ko nema bliskog rođaka ili prijatelja u nekoj inspekciji, ostaje potpuno bespomoćan. Tužno... parodija od države.
 
Identican slucaj je i mao i moj tata sa nokiom asha300( misli da je bio). Prestao da radi tač posle nepuna dva meseca korišćenja. Odeneo u poslovnicu mts-a u NS gde je i kupio i posle par dana dobio identičan odgovor i poništenu garanciju.
 
isti problem imam i ja sa jednim zte blade III. kupljen u telenoru. ne radi tac, kazu bio je u kontaktu sa vlagom. lakmus papir pokazuje da kontakta sa vlagom nije bilo. posle par reklamacija, i njihovog odbijanja bez razloga, nosicu ga ponovo u telenor, ovaj put sa slikama telefona na kojima se vidi lakmus papir koji pokazuje da nije bilo vlage. posle toga videcemo, ali verovatno cu i ja otvoriti ovako neku temu kada me ponovo odbiju..
 
Sve govori da prosto ne treba uzimati telefone kod operatera.

Bolje ovako "na mufte" iz Madjarske ili odakle vec, bez garancije, ali manje kosta pa kako sreca posluzi. Ovako kao imas garanciju, ali je nepostojeca..
 
Meni nije jasno da se prilikom primopredaje u servisu telefona ne utvrdjuje tacno stanje tih indikatora vlaznosti.
Nisam ulazio u tematiku pa ne znam da li je to toliko komplikovano ali svaka druga varijanta ostavlja prostora za manipulaciju.

Zna li neko kako je to na zapadu reseno? Svi su posteni i za verovati je na rec ili nesto drugo?
 
pa i ovi iz madjarske uglavnom imaju garanciju. drugar je uzeo tv od nekog ko donosi iz madjarske, crkao mu je ekran, tv je poslat u madjarsku i vratili su mu nov posle dve nedelje..
 
Ja to idavno pricam. EU garancija jr bolja od nase i da mora da se placa put.
 
Meni nije jasno da se prilikom primopredaje u servisu telefona ne utvrdjuje tacno stanje tih indikatora vlaznosti.
Nisam ulazio u tematiku pa ne znam da li je to toliko komplikovano ali svaka druga varijanta ostavlja prostora za manipulaciju.

Zna li neko kako je to na zapadu reseno? Svi su posteni i za verovati je na rec ili nesto drugo?


prilikom primopredaje telefona, curka iz telenora je napisala da nedostaje lakmus papir, iako je isti na mestu. ispod baterije i na bateriji na mom zte. lako uocljiv.. toliko o tome..
 
jedina ti je nada ocigledno ovj centar za zastitu potrosaca. ranije je bio neki broj telefona i neka kancelarija za to, i ja sam preko tog sistema resio nekoliko spornih reklamacija, jednu za mobilni kupljen u radnji, i dva puta za obucu koju nisu hteli da zamene. bogami bili su bas ostri ti tamo sto su radili, jer je za jedne cipele gazda radnje bas bio resen da mojoj sestri ne vrati pare (cipele su bile oko 18.000 RSD)... posle poziva iz ove sluzbe, zvali su je, i samo joj dali pare u prodavnici... tako da probaj da dosadjujes ovom centru za zastitu, to je sada u njihovoj nadleznosti.

s druge strane ovakve prevare pre svega servisera bi trebalo sto pre da se plasiraju u javnost, jer ovo vise nema smisla. desi li mi se neki kvar na telefonu, ima radnik/ca u poslovnici da ga na moje oci ispregleda, i sve detaljno napise sta NIJE osteceno. pa neka se on/ona ganja posle sa servisom... banana drzava, eto to je ova mocvara ovde.

vidim da se emisija SAT plus lozi na tu temu zastite potrosaca. stalno im gostuju neki po tom pitanju. probaj da i njima uputis mejl, napomeni da je to postao opsti problem, pa im se mozda Mirko nakaci na kicmu... takodje ima na RTS i neka emisija koja se bavi ovom tematikom, ne znam kako se zove ide nedeljom ja mislim...
 
Poslednja izmena:
Pa ja neverujem da ce oni nesto uraditi...poslao sam im email...ali jos cekam odgovor.
Kazes da telefon radnik na tvoje oci pregleda e pa ovaj u mom slucaju je to i uradio ..to sve preneo na papir potpisao i lupio pecat. I jasno pise da osim tragova koriscenja nema drugih ostecenja... i onda mi posle kazu kako je telefon pun fizickih ostecenja i da je dosao u kontakt s vlagom -bukvalno ne priznaju dokument koji su sami izdali ... prave me budalom
 
Meni nije jasno da se prilikom primopredaje u servisu telefona ne utvrdjuje tacno stanje tih indikatora vlaznosti.
Kad se telefon predaje, posebno u poslovnici operatera, tu nema puno prostora i vremena da službenik detaljnije pogleda telefon. Možda najbitnije -- za to nije ni obučen. Kako MTS, Vip ili Telenor službenik može da zna gde se sve u telefonu, za svaki model, nalaze indikatori za vlagu? Neki od njih nisu ni lako dostupni, jednostavnim skidanjem baterije. Drugim rečima, bojim se da službenik samo prima telefon na servis i da njegov opis "viđenog stanja" nije mnogo merodavan, jer on nije stručan.

Kakve su probleme ljudi imali, pogledajte ovu temu: http://forum.benchmark.rs/showthrea...isom-i-ONE-X&p=3341317&viewfull=1#post3341317

Zaključak je da se "vlaga u telefonu" koristi kao univerzalni izgovor koji kada se jednom navede -- više ne može da se dokaže da nije. Da li je telefon kupljen u radnji (Han*y i sl.) ili kod operatera -- sasvim je isto, jer je ovlašćeni servis isti.

Pogledajte "crnu listu" firmi, iz udruženja potrošača: http://potrosac.info/crna-lista/

Najveće udruženje potrošača u SRB: http://nops.org.rs/
Vojvođansko, ali može da pomogne: http://potrosac.info/
O ovima ništa ne znam, ali probaj: http://www.apos.org.rs/cms/

Srećno! :smoke:
 
Kako to da me ne iznenađuju prva tri mesta na crnoj listi :)
 
Evo upravo danas je stiglo pismo -da ce da mi trajno nemoguce usluge zbog neplacenih racuna .uvek sam redovno izmirivao racune ,ali jednostavno nisam hteo da placam nesto sto ne koristim .
 
Nazad
Vrh Dno