Poštvani,
Kupila sam nov iPhone 13 u januaru 2023. Viber je ubrzo počeo da baguje. Ne mogu da odgovorim na poruku i mogu da pritisnem ni like na poruku. Telefon sam poslao u servis prodavca gde sam ga kupila. Delimično su radili softver. Nakon toga ponovo telefon baguje, pored Vibera baguje i Instagram. Kada prevučem prstom po ekranu, mogu tačno da osetim kada će se zabagovati, otezan je rad na njemu, jer je usporen. Ponovo kontaktiram prodavca i oni šalju telefon u iPhone servis. Odgovor je da je Viber sistemska greška. Samo da napomenem da je telefon u garanciji 2 godine i da je iPhonova garancija do novembra 2024. Prodavac telefona mi ne priznaje reklamaciju , možete li mi reći šta da radim u ovom slučaju?
Kupila sam nov iPhone 13 u januaru 2023. Viber je ubrzo počeo da baguje. Ne mogu da odgovorim na poruku i mogu da pritisnem ni like na poruku. Telefon sam poslao u servis prodavca gde sam ga kupila. Delimično su radili softver. Nakon toga ponovo telefon baguje, pored Vibera baguje i Instagram. Kada prevučem prstom po ekranu, mogu tačno da osetim kada će se zabagovati, otezan je rad na njemu, jer je usporen. Ponovo kontaktiram prodavca i oni šalju telefon u iPhone servis. Odgovor je da je Viber sistemska greška. Samo da napomenem da je telefon u garanciji 2 godine i da je iPhonova garancija do novembra 2024. Prodavac telefona mi ne priznaje reklamaciju , možete li mi reći šta da radim u ovom slučaju?