Šta je novo?

Problem sa garancijom - saveti dobrodosli

Enrico Adams

Slavan
Učlanjen(a)
11.05.2005
Poruke
227
Poena
319
E pa da pocnem moju pricu...
U septembru prosle godine sam kupio MSI notebook, i lepo me sluzio do pre neki mesec kada je poceo sam od sebe da se raspada :) Prvo mi je ispala ona bravica za otvaranje laptopa, onako sama od sebe, iako lap top nije bio preterano mnogo otvaran/zatvaran (par puta dnevno max), a i kada jeste otvaran je na normalan nacin, dakle bez nekog izivljavanja. Nesto sam bio zauzet pa nisam stigao odmah da odnesem u servis, da bi mi par dana posle toga u togu rada iz laptopa ispao jedan sraf :) Ja lepo uzmem zasrafim ga na svoje mesto, mislim eto mali peh, nije strasno. Par dana posle toga dok sam prenosio laptop iz sobe u sobu meni odjednom izleti dvd uredjaj, padne na zemlju i raspadne se u par komada :)
Lepo pozovem onaj njihov poznati 72h servisni centar, dam im laptop i posle par dana me pozovu da dodjem po laptop. Poenta je da mi nisu priznali garanciju, jer po njihovim recima su fali 3 srafa od kojih je jedan drzao dvd, i da sam se ja sa tim igrao i da se zato sve desilo, i ispostave mi racun od oko 50e. Ja se malo preganjao tama/vamo ali nista od toga, trebao mi laptop i platim.

E sada posto ne volim da me neko pravi budalom i nabija mi na nos da sam uradio nesto sto nisam, voleo bih da cujem od iskusnijih ljudi sa ovog foruma sta bih ja mogao da uradim po pitanju moje nepriznate garancije? Ja sam se za pocetak zalio globalnom MSI Online Service Center, oni su me povezali sa nekim evropskim odeljkom i sada cekam odgovor od njih, a razmisljao sam i da kontaktiram trzisnu inspekciju (mada ne znam da li je ovo u njihovoj nadleznosti). Svaki savet je dobrodosao, imam elana da se zezam sa ovim, a ako nista ne prodje bar da se zna koliko ta njihova dvogodisnja garancija zaista vredi. Podseca me malo na one "legalne" prodavce mobilnih telefona gde garancija vazi na sve osim baterije, displeja, tastature... :)

Nadam se da sam pogodio pravi odeljak foruma :)
 
Poslednja izmena:
Ovo mi zvuci neverovatno... treba da posaljes pricu Mythbusters-ima :D

Salu na stranu, prvi put cujem da se laptop tako raspada, sam od sebe... Da li su ti odgovorili ovi iz evropskog odeljka MSI? Ovde na forum MSI ako je za nesto hvaljen, to je onda garancija.

Nadam se da ce sve biti OK na kraju...
 
Hehe, ne jos mozda su i oni pod utiskom :)
I ja sam se polakomio tom njihovom garancijom, kao 2 godine, za 72h sata ti poprave i vrate ako ima nekih problema...
Mada i kod te sluzbe 72h ima fazon, to mi rekli kada sam tamo bio, da ako ti ne priznaju troskove ti snosis troske trasporta tamo i nazad, a to je bas neodredjena suma, mozda se i taksijem voze :)
 
Poslednja izmena:
Očigledno moraju da imaju najbolje(najbrže) servis uslove s obzirom na kvalitet notebook-ova.
 
Meni se desilo da mi je sam od sebe ispao jedan šraf iz HP510, a pre neki dan, kada sam rastavljao laptop (zbog zamene USB konektora) primetio sam da je bilo još par otpuštenih šrafova.
 
Sestrin MSI, webcam sam ispao... Odneseno u servis, i zamenili su... (Ceo laptop)!
 
Strašno:mad:
 
ево данас сам био до тржишне, баш неки фини људи, охрабрише ме да може да испадне нешто :) дао сам им копије гаранције, фискалног рачуна и изјаву где сам описао цео проблем и за који дан треба да се јавим инспектору који ће бити задужен за мој случај па ће да ми јави како све то напредује...
 
Poslednja izmena:
Evo danas mi se javila inspekcije, kaze bili su do servisa, oni se jos drze toga da je mehanicki kvar sa moje strane, kazu da je sve po zakonu i da im ne mogu nista, jedino da se tuzim preko "suda casti", i da tu padne neko vestacenje ko je kriv...
***, daleko je pravda...
 
Nazad
Vrh Dno