Šta je novo?

Problem sa asus vw222s monitorom i CT servisom

:d

45 ?

A zato znači samo za Srbiju od svih zemalja okruženja nema ove stavke:

Ovo jamstvo/garancija ne mijenja zakonska potrošačka prava važeća u Republici Hrvatskoj/BiH/CG/MK u odnosu na ona koja propisuje proizvođač.


Slučajno se garantni uslovi u potpunosti, pa čak i formom, razlikuju ? :laugh:

Izgleda da je tako.
 
To si negde čuo u gradskom prevozu ili na pijaci, jel? Pre će biti da KimTec otkazuje ostalima saradnju, jer su u dugovima i ne plaćaju. I upravo to, iskukati od nekoga zamenu... Pa nije to pijaca pa da možeš da se cenjkaš. Dobiješ ono što ti sleduje, opet, po zakonu i proceduri. Naš narod je navikao da mu se sve završi odmah. I što, ja baš imam pozitivna iskustva sa KimTec-om :D

Da,navikao sam odmah.Monitor je kupljen pre 6 meseci,više od 3 (i slovima TRI )je proveo u Kimtec-u.I dalje je tamo.Da,hoću odmah nešto da iskukam za moje pare.Pokušavaju da ga poprave,ej da poprave isti kvar po treći put,pa nije to mlin za kafu.Ko se malo razume u elektroniku biće mu jasno o čemu govorim.A što se tiče autobusa,pijace i otkazivanja saradnje,pošto si iz BG,prošetaj malo do njihovog servisa i biće ti sve jasno.
 
Da,navikao sam odmah.Monitor je kupljen pre 6 meseci,više od 3 (i slovima TRI )je proveo u Kimtec-u.I dalje je tamo.Da,hoću odmah nešto da iskukam za moje pare.Pokušavaju da ga poprave,ej da poprave isti kvar po treći put,pa nije to mlin za kafu.Ko se malo razume u elektroniku biće mu jasno o čemu govorim.A što se tiče autobusa,pijace i otkazivanja saradnje,pošto si iz BG,prošetaj malo do njihovog servisa i biće ti sve jasno.

Midl, današnji uređaji imaju veze sa svim, samo ne sa elektronikom. Niko više ne radi popravku na component level-u, pravih majstora nema više. U samom monitoru imaš 3 stvari koje možeš da promeniš - panel, digitalnu ploču i napajanje. Ako to ne pomaže, onda nema šta da se prčka po monitoru, tj. neisplativo je gubiti vreme za popravku nečega što košta par evra. Mislim na ploču.
Što se tiče šetnje do njihovog servisa, šetam se ja svakim radnim danom od pola 9 do 5 ;)
Javi na pp serijski od monitora u ponedeljak pa ćemo videti što monitor džudži toliko u servisu i kako da ga rešimo. :)

Edit: ahm malo sam bolesna pa loopam gluposti koje nisu baš usko vezane sa temom :S: elem, uzmi u obzir samo poslednje dve rečenice, ostatak posta nisam ja napisala, ne neee :D
 
Poslednja izmena:
Lolly,sad smo se razumeli.Nema tu šta mnogo da se popravlja i lemi.Menjaju se dve,tri stvari i to je to.Potpuno je ta osoba u pravu.:type:
Monitor je burazerov,do ponedeljka ti šaljem ser.No.Ako on pročita ovo biće :smash:
Inače je miran i povučen tip.:d
Sve ovo,mene je iznerviralo više nego njega,cool tip:smoke:
Puno pozdrava:wave: i želja za brzim ozdravljenjem uz pesmu....

Ono oko saradnje i servisa su mi rekli momci koji rade u novosadskim prodavnicama,dobro ih poznajem i nema razloga da im ne verujem,bili ljudi kod vas.
Izgleda da nisu dobili kaficu (crnu,srpsku) i meze.
 
Poslednja izmena:
i tako... ostavim u proshlu sredu monitor u nishkom CT-u da se shalje za BG. Zovem danas KimTec da vidim dokle je stigla procedura oko zamene, kaze mi lik da im monitor josh nije stigo kod njih :zgran: Pomislim se WTF, i pozovem odma nishki CT. Kazu monitor poslat, nego da ja pozovem CT u BG-u da proverim jesu li ga oni poslali. Uzmem okrecem BG CT oko pola sata, jer me stalno glupi automat iskljuchuje. Na kraju ih dobijem i kazu mi da monitor josh nije stigo kod njih :zgran: Odma okrenem nishki CT i kazu mi da je to sad verovatno greshka shpeditera i da sad moraju da tragaju da vide gde se monitor izgubio. Dakle sve sam mogo da ochekujem ali da ga na kraju izgube :lupko: no comment
 
Poslednja izmena:
i tako... ostavim u proshlu sredu monitor u nishkom CT-u da se shalje za BG. Zovem danas KimTec da vidim dokle je stigla procedura oko zamene, kaze mi lik da im monitor josh nije stigo kod njih :zgran: Pomislim se WTF, i pozovem odma nishki CT. Kazu monitor poslat, nego da ja pozovem CT u BG-u da proverim jesu li ga oni poslali. Uzmem okrecem BG CT oko pola sata, jer me stalno glupi automat iskljuchuje. Na kraju ih dobijem i kazu mi da monitor josh nije stigo kod njih :zgran: Odma okrenem nishki CT i kazu mi da je to sad verovatno greshka shpeditera i da sad moraju da tragaju da vide gde se monitor izgubio. Dakle sve sam mogo da ochekujem ali da ga na kraju izgube :lupko: no comment

Valjda ce napokon da ti daju novi monitor, sad' jos ako budu opet opravljali ovaj stari, ako ga nekim slucajem uopste i nadju, to bi bilo previse...
Najbolje bi bilo da odes lepo tamo i da im kazes, ne zanima me ko je kriv, ali ja cu ako ne dobijem nov monitor za 2-3 dana morati nekog da tuzim! I tako budi uporan, pa da je ovo iole pravna drzava, posle tolikog maltretiranja morali bi da ti daju 3 monitora za onaj jedan.
 
Poslednja izmena:
i tako... ostavim u proshlu sredu monitor u nishkom CT-u da se shalje za BG. Zovem danas KimTec da vidim dokle je stigla procedura oko zamene, kaze mi lik da im monitor josh nije stigo kod njih :zgran: Pomislim se WTF, i pozovem odma nishki CT. Kazu monitor poslat, nego da ja pozovem CT u BG-u da proverim jesu li ga oni poslali. Uzmem okrecem BG CT oko pola sata, jer me stalno glupi automat iskljuchuje. Na kraju ih dobijem i kazu mi da monitor josh nije stigo kod njih :zgran: Odma okrenem nishki CT i kazu mi da je to sad verovatno greshka shpeditera i da sad moraju da tragaju da vide gde se monitor izgubio. Dakle sve sam mogo da ochekujem ali da ga na kraju izgube :lupko: no comment

Ti si bas maler....
 
Burazeru je pre 7-8 dana stigao nov.Stari je treci put poslat u KimTec i sledila je zamena(uz malu intervenciju iznutra).
Lolly,hvala u njegovo ime.
 
Kako su azurni, izgleda cemo svi ne daj boze ako nam rikne nesto, da zovemo Lolly. :)
 
i tako... ostavim u proshlu sredu monitor u nishkom CT-u da se shalje za BG. Zovem danas KimTec da vidim dokle je stigla procedura oko zamene, kaze mi lik da im monitor josh nije stigo kod njih :zgran: Pomislim se WTF, i pozovem odma nishki CT. Kazu monitor poslat, nego da ja pozovem CT u BG-u da proverim jesu li ga oni poslali. Uzmem okrecem BG CT oko pola sata, jer me stalno glupi automat iskljuchuje. Na kraju ih dobijem i kazu mi da monitor josh nije stigo kod njih :zgran: Odma okrenem nishki CT i kazu mi da je to sad verovatno greshka shpeditera i da sad moraju da tragaju da vide gde se monitor izgubio. Dakle sve sam mogo da ochekujem ali da ga na kraju izgube :lupko: no comment

Što nisi poslao direktno u servis? Lepo ti servis odgovorio da ga pošalješ direkt. Uopšte nisi u obavezi da ideš preko dilera. Ok, kapiram da su dali svoj garantni list upravo da kupci ne bi došli u kontakt sa nekim ko im je konkurencija, ali na taj način upravo dolazi do ovakvih situacija, pa ljudi popi... ovaj, odlepe.
 
Što nisi poslao direktno u servis? Lepo ti servis odgovorio da ga pošalješ direkt. Uopšte nisi u obavezi da ideš preko dilera. Ok, kapiram da su dali svoj garantni list upravo da kupci ne bi došli u kontakt sa nekim ko im je konkurencija, ali na taj način upravo dolazi do ovakvih situacija, pa ljudi popi... ovaj, odlepe.

pa iz Nisha sam, a bash neshto nemam vremena na pretek da dolazim za BG samo da bih monitor nosio u servis
 
pa iz Nisha sam, a bash neshto nemam vremena na pretek da dolazim za BG samo da bih monitor nosio u servis


Ok, Asus ima pickup-and-return uslugu. Dođe kurirska služba, pokupi uređaj, dostavi u servis, nakon popravke ili zamene vrati korisniku i to je sve za dž. Na Asus Srbija si mogao da nađeš info o ovlašćenom servisu kad već prodavac nije hteo da te uputi. Tako bi sebe poštedeo cele drame. Eto savet za ubuduće ;)
 
Ok, Asus ima pickup-and-return uslugu. Dođe kurirska služba, pokupi uređaj, dostavi u servis, nakon popravke ili zamene vrati korisniku i to je sve za dž. Na Asus Srbija si mogao da nađeš info o ovlašćenom servisu kad već prodavac nije hteo da te uputi. Tako bi sebe poštedeo cele drame. Eto savet za ubuduće ;)

Blah nisam znao za to :S: A nadam se da ubuduce nece da mi treba :d
 
Update: danas sam zvao CT kaze da im monitor u BG stigao tek u subotu :lupko: svaka chast za azurnost, kad im od Nisha do BG-a treba 10 dana :S: Prekosutra cu da pozovem kimtec da ih podsetim na dogovor o zameni za novo :d
 
Od januara svaki distributer će na svom garantom listu za Asus proizvode, koji po zakonu može da daje za uređaje koje distribuira, čak i ako na teritoriji te zemlje postoji fabrička garancija, morati da ima odštampane uslove servisiranja uređaja onako kako to proizvođač nalaže. Između ostalog, postojaće stavka gde se savetuje korisniku da u slučaju neispravnosti uređaja isti šalje direktno u ovlašćeni servis bez uplitanja dilera i ostalih drugih, trećih i petih ruku u lancu prodaje.
Pa, prema tome, poštovana forumaška inteligencijo i korisnici proizvoda ovog nadasve globalno obožavanog brenda, sve Vaše muke zbog neispravnosti Vašeg ljubimca će biti kao rukom odnešene! :d Vaistinu, konačno su se setili da malo stvari dovedu u red.
 
Ja iskreno, imam jako dobro iskustvo sa KimTec-om naime, proslog januara kada sam uzimao novi racunar sam u eurolink-u uzeo i ASUS P5KC plocu, nakon 4-5meseci sam zamenio 2x2GB DDR2 800 za 4x1GB DDR2 1066 koji bi trebalo da radi bez problema na P5KC, ali nije...posto eurolink-a nije bilo e-mailom sam kontaktirao KimTec, trazili su mi jedino seriski broj radi provere, kada je to proslo otisao sa plocom u kimtec...i zavrshio sve odma, Serviser je bio jako ljubazan, decko je probao taj P5KC sa mojom memorijom, kada nije htelo da proradi na 1066, uzeo je drugu P5KC ali posto je to uobicajeni problem sa P5KC da u crni slotovima radi a u narandzastim ne na 1066, zamenili su mi za P5K Pro, posto su bile u istom cenovnom rangu...tako da sam za manje od mozda 2 sata zavrshio sve i otisao zadovoljan.
 
Poslednja izmena:
stigo novi monitor :d Nema mrtvih pixela a o tome kako radi necu da pricham nishta da ga ne ureknem :d
 
Nazad
Vrh Dno