Šta je novo?

Problem sa A1 ?

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

dESTRUCTOR!

Zapažen
Učlanjen(a)
02.09.2021
Poruke
1
Poena
21
Pozdrav,

Da objasnim situaciju, u kojoj sam se nasao i da skratim pricu koliko je to izvodljivo...Naime usled pandemije korona virusa, ostao sam bez posla i nisam bio u mogucnosti da placam na vreme racun za telefon, npr. stigne mi racun prvog , ja platim tek sledeceg meseca i to nije bio problem dok sam bio u VIPU..i kako su promenili ime u A1 , to vise nije bilo moguce, vec mi racun ugase pose 15 dana ako ne platim..U medjuvremenu mi je istekao ugovor ( pre mesec dana ) i danas su me zvali da me pitaju kad ce biti izmireno dugovanje ( 2 racuna oko 5 000 dinara, sto ispade po racunu 2500, dok sam u vipu placao mesecno 1700 din ). Medjutim , ta dva racuna koja oni zahtevaju da se plate 6 i 7 mesec ove godine, NISAM mogao da koristim telefon ( da imam neograniceni internet, niti uopste da pozivam druge brojeve, ukratko receno ugasili su mi broj i sad ocekuju da im platim ta 2 racuna, koja su pritom izasla mnogo vise, nego dok sam bio u vipu i pritom, ugovor mi je istekao na pola meseca za jul, a za jul je stigao i najveci racun. E sada posto nisam nikome ni rekao dal cu produziti ili necu ugovor, a ne pada mi napamet da platim racune, jer 2 meseca nisam mogao da koristitim telefon, zanima me dal mogu da ocekujem neke posledice, ili da me tuze zbog toga? Danas su me zvali i pretili kako ce neku tuzbu poslati itd itd, ne secam se tacno ali uglavnom zvali su da pitaju kada cu da platim , na sta sam im ja naravno rekao zasto bih placao kada sam bio ugasen i nisam koristio uopste telefon. E sad zanima me posto je ugovor istekao, dal sam ja u obavezi da platim ta 2 racuna ili nisam? Opet kazem nisam ih koristio, a racuni za ta dva meseca su izasli mnogo skuplje od prethodnih. I da napomenem da nisam uopste 3 meseca unapred javio da cu da raskinem ugovor niti bilo sta, a ugovor je istekao i sad ne znam da li vazi automatsko produzenje ugovora sve dok se nplati i ne napise im da hcou da raskinem ugovor ?
Svaki savet i sugestija su dobrodosli :)
I da.. sad hocu da predjem u neku drugu mrezu,ali ne znam da li mogu , jer dugujem ova 2 racuna koja nisam koristio..pa ako imate savet, sta da radim, da li da bacim karticu i uzmem novu, pisite ...
 
postpaid tarifa ima mesecni iznos koji mora da se plati da li se koristi ili ne telefon. ako se trosi samo ono sto se dobije u tarifi (ili se ne koristi nista) platice se iznos kolika je tarifa, ako se predje bice veci iznos (tipa veci protok interneta od free GB, placanje parkinga i sl).
mozda je ugovorom ta tarifa imala neki popust dok je trajanje ugovorne obaveze, pa je posle isteka ugovora krenuo obracun realne cene te tarife?
 
kao neko ko je radio naplatu potrazivanja za banke pa i vip odmah da ti kazem za tu sumu te niko nece tuziti.poslace nekoj firmi za naplatu i oni ce te smarati ali nikakve posledice ne mozes za tu malu sumu da imas...sem naravno sto vise neces moci da budes njihov korisnik.
tako da ih slobodno iskuliraj i idi dalje
 
Sad je 5000, vec sledeci mesec ce biti 7500, onda 10000, itd. a za te pare garantovano ide izvrsitelj. Cuj "nisam koristio", koga briga, sto nisi otisao da raskines ugovor, ne 3 meseca ranije nego nekoliko dana pre isteka.
 
Da sam na tvom mestu, platio bih sva dugovanja što pre i preneo broj u drugu mrežu ili na prepaid. Kamate su ludačke i neće te juriti sudski za te male sume, ali u nekom trenuku sasvim sigurno hoće, a onda ćeš da platiš i kamate, i troškove izvršitelja i još mali milion drugih stvari. Plati dok je vreme
 
Cekajte coveku je UGASEN bio broj od strane operatera i NIJE mogao da ga koristi, nije da ga on NIJE KORISTIO.
 
Pa šta stim?
Aj sad svi pod ugovorom ne plate račun i ugase im pozive/net ne moraju da plaćaju do kraja ugovora?
Malo logike...
Potpisao si ugovor 24x XXX cifre i to moraš da platiš,koristio ti ili ne.
 
Plus što rizikuješ da "upadneš" na crnu listu u kreditnom birou i onda možeš da se pozdraviš sa bilo kojim post paidom i kod Telenora i MTS, kao i računima kod banaka.
 
Tako i ja 2006. kod Lelekoma nisam plaćao račune pa sam na kraju sve da platim plus kamate jer sam hteo isti broj. Iako je broj bio isključen 8 meseci, sve sam morao da platim.
 
Operateri ne mogu da evidentiraju u k.birou mada imaju mogucnost da proveravaju ...bitna stvar je da je njemu istekao ugovor tako da mozes da odes i trazis prekid a dug nemoj da placas ali bitno da im podnes zahtev za prekid tj da neces vise da budes njihov korisnik...
Ja sam u mts-u imao npr 2 neplacena racuna a isticao ugovor
Ugasio broj i izmirio dug
*** mts ce tuziti i za mali dug jer je drzavno a vip nece
 
Plus što rizikuješ da "upadneš" na crnu listu u kreditnom birou i onda možeš da se pozdraviš sa bilo kojim post paidom i kod Telenora i MTS, kao i računima kod banaka.
Neplaćeni računi kod A1 ne mogu da uđu u kreditni biro, međutim mnoge kompanije imaju internu saradnju i spiskove koje razmenjuju tako da se itekako dešava da neko bude odbijen za neku uslugu zbog neplaćanja računa.
 
Ali sistem da “necu da platim” i jos misli da ce to da mu prodje. Dobro je da zbog takvih postoji KB i izvrsitelji.

Budale smo mi koji sve redovno placamo.
 
Savetujete coveka da ne plati dugovanja? Ok, onda mu vi budite zirant ako se desi da ga pojuri izvrsitelj.
Ljude Infostan salece za jedan racun i to cesto na kvarno i posle juri, dokazuj da si platio.
Seća li se ko 2009-e i potraživanja zaostalih dugova Infostana na 200.000 adresa za period od 1-15+ godina unazad? Prljave su to rabote, ja.
S druge strane odakle pravo mobilnih operatera da poništavaju prepaid kredit ukoliko se ne izvrši uplata 200 dinara minimum svaka 3 meseca? Je li to razbojništvo ozakonjeno? Neki put obaveste da ističe kredit mesec, sedmicu, 3 dana ranije, a neki put znaju da "zaborave". Jednom nisam bio obazriv i prožvakaše mi preko 500 dinara. Bar da je otišlo u humanitarne svrhe...
Znaju tužiti ljude i za 50 dinara i lupati astronomske kamate na to, a koliko su samo novca ljudima poništili na osnovu "isticanja" kredita.
Od tog dana ih ne zovem ni VIP ni A1 već razbojnici, a nešto mi se i telefon pobunio. Naziv mreže mi je iz VIP prešao u A1, što je očekivano, a oko 2 meseca već stoji mi YU 05?! Telefon je izgleda veći inadžija od mene. Nije mu se dopalo što ga pokradoše.:)
 
Niko ne osporava da se operatori služe svim mogućim pilićarskim forama i fazonima da izvuku što više para od korisnika, zato je uvek jako poželjno biti što informisaniji. Međutim, sve to što si napisao gore je napisano i na sajtu operatora tako da si korišćenjem prepaid kredita dobrovoljno pristao na takve uslove. Ne sviđa se ni meni da kredit istekne posle par meseci, ali oni su se ogradili od toga i tako je kako je.
Sve što ti možeš je da pokreneš inicijativu da se to zakonski izmeni (ja bih prvi podržao i dao potpis za bilo šta tog tipa) pa da nam svima bude bolje. Ako je mogla masa ljudi da povrati troškove obrade stambenih kredita, valjda mogu i mobilni operatori da se malo zauzdaju. Ne znam, samo razmišljam naglas...
 
Problem je što u ovoj državi nema poštenih mobilnih provajdera koji bi tu praksu izbacili. Da je tako, većina korisnika bi napustila postojeće pa bi i oni morali da koriguju svoju "poslovnu" praksu.
Ovako svi imaju taj period koji ističe i koliko vidim postepeno se i skraćuje. Danas 3 meseca, sutra 2, prekosutra 1... A imaju običaj da "zaborave" da obaveste korisnika periodično (u potpunosti dosta retko) o isteku kredita. Ne obratiš pažnju i pa-pa, nema popravnog.
Žalili su se ljudi i pre mene, nije od mene počelo, ali šta vredi kad država to omogućuje. Pa i krpeni zaštitnik brani kako nije pošteno ni moralno, ali nije ni protivno zakonu. A u skladu za zakonom sigurno nije. Ako procene da im prepaid nije više isplativ, garant će prisiliti ljude da idu svi na postpaid.
Preći na Viber i nadati se da se zadave u svojoj pohlepi.
A ne verujem da niko do sad već nije pokrenuo neku peticiju po ovom pitanju.
 
Poslednja izmena:
@dESTRUCTOR! idi do A1 poslovnice i objasni situaciju. Dogovori otplatu dugovanja ako može u ratama ili kako se dogovorite.
Čist račun , duga ljubav. A tebi čist obraz. Da se ne štrecaš i ne razmišljaš za 50e dal će sutra neko popreko da te gleda.
Ujedno pitaj zašto su uvećani računi pa razmisli.

To ti je moj drugarski savet.
 
Problem je što u ovoj državi nema poštenih mobilnih provajdera koji bi tu praksu izbacili.
Naši operatori su još i dobri, na zapadu je pilićarenje dignuto na jedan potpuno viši nivo, i nadam se da to neće nikad da "stigne" do nas jer će tek tad biti veselja.
Žalili su se ljudi i pre mene, nije od mene počelo, ali šta vredi kad država to omogućuje.
Država ništa ne "omogućuje" pošto trajanje prepaid kredita nije ni uređeno bilo kojim zakonom, i upravo to omogućuje operatorima da skraćuju njegovo važenje.
Pa i krpeni zaštitnik brani kako nije pošteno ni moralno, ali nije ni protivno zakonu. A u skladu za zakonom sigurno nije.
Jeste, u skladu je sa svim trenutnim zakonima, koliko god se to nama ne sviđalo.
Preći na Viber i nadati se da se zadave u svojoj pohlepi.
Ovo svakako preporučujem svakome, nevezano za ovu priču. Koristite VoIP i messaging servise što više možete.
A ne verujem da niko do sad već nije pokrenuo neku peticiju po ovom pitanju.
U tome i jeste poenta - nije niko, nikad.
 
Predlažem zainteresovanima koji ne shvataju obim posla oko NUMERACIJE da pročitaju zakon i shvate zašto su oduvek pripejd (prepaid) bili vremenski ograničeni (time limited).
Nekada su samo bili na duži period.

sekcija - XII NUMERACIJA

Odosmo u totalni offtopic.
 
Štos je da ono što nije zakonom zabranjeno je dozvoljeno. Džabe ekonomski principi, etičke norme. U postpaidu plaćaš za ostvarenu uslugu, ovde ti uzmu novac za uslugu koju nisi koristio. Daš novac a zauzvrat dobiješ šipak. Jer zakon izričito ne zabranjuje. Ali hajde nekim čudom da pokrenemo inicijativu i da ona dospe na dnevni red naših "izabranih" predstavnika i da nekim čudom izglasaju u našu korist. Svi operateri će ukinuti prepaid i ostaviti samo postpaid uslugu. Provejavale su priče o tome, nije im isplativo pa eto da ukinu. Ne postoji način da im se stvarno doaka, kao što ni Destructor bez dogovora sa njima neće skinuti omču (ugovor) oko vrata. Da li je mogao da se dogovori sa njima da mu se obustavi usluga a obaveze miruju zbog novonastale situacije, ne znam, ali ugovor se mora ispoštovati do kraja sviđalo se to nekome ili ne.
 
Plati..
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno