Šta je novo?

Prestigio MultiPAd 8.0 HD 5588C Problem

daddy

Čuven
Učlanjen(a)
10.03.2004
Poruke
66
Poena
609
Ok, izvinjavam se ako je vec bilo ali tanak sam sa vremenom pa bih molio za razumevanje.

Naime treci put mi je pomenuti tablet zakucao sa tom razlikom sto sam prvi put isao na factory reset ( powew + volume up ) pa na wipe all data pa na factory reset i sredio stvar. Drugog puta to nije bio slucaj pa sam nasao neki update-ovani firmware, bacio ga na sd karticu i sa njom u tabletu uradio hard reset i on je digao sistem i update-ovao firmware nakon cega je sve radilo korektno do pre nekoliko sati.

Sada naime ne mogu niti da ga ukljucim ( sto oba prethodna puta nije bio slucaj, samo je pokazivao da ima 0kb slobodne memorije ) a kada ga iskljucim hard reset ne daje nikakav rezultat ni sa sd karticom i firmware-om niti bez nje, odnosno mogu da ga koristim bukvalno kao ona baka sa reklame - da posluzim slatko od dunja na njemu.

Pitanje - da li mogu ista uraditi osim da ga odnesem u servis i pitanje 1.2. da li postoji sansa da mi novac vrate ( imam racun i garanciju uredno ) jer cu ga realno polomiti o pod bude li mi blokirao jos jedanred.

Unapred zahvalan.
 
Možda je najbolje da ga odneseš u servis. Moje iskustvo (Novi Sad) je pozitivno. Imao sam isti problem letos, i to dva puta. Prvi put sam dobio potpuno novi. Kada se kod njega pojavio isti problem, dogovorili smo se sa serviserima (upravo tako) da mu damo još jednu šansu. Obzirom da se u međuvremenu pojavio novi firmare, isti je instalisan i problem je nestao. Od tada ga do dana današnjeg koristim bez problema. Inače, koliko sam čuo praksa im je da u prvih šest meseci posle kupovine ne zakeraju i nude opciju povraćaja novaca.
 
Problem se malo zakomplikovao. Posto je kupljen u Tehno MS a to je firma iz Nisa a kupljen je na Zvezdari, oni bi sada da ga salju na servis u Nis iako im kazem da se mora otvoriti. Posto njihov servis ne radi otvaranje vec to vraca uvozniku ( Asbis ) cela procedura ce trajati - ne znam ali 45 dana - ( samo sam citirao radnika ). Znaci umesto da ga vrate odmah uvozniku naterali su mene da stupim u kontakt direktno sa uvoznikom a sta ce biti od toga videcemo. Nije da izmisljam toplu vodu ali proizvod ima svoju manu i nazalost i pored tvoje preporuke ja se ne bih salio da mi zakuca jos par puta pa da istekne garancija jer bi se tada profesionalno napravili ludim a mene budalom.
 
Pogledaj malo ovde:

http://www.zastitapotrosaca.gov.rs/

To sam i ja uradio kao pripremu za dijalog u prodavnici :) Suština i jeste u tome, ako dobro pamtim, da komuniciraš sa prodavcem (a ne sa servisom ili sa uvoznikom). Ti se prema prodavcu izjašnjavaš šta hoćeš (zamenu/popravku/povraćaj para), a on (prodavac) se izjašnjava šta ti nudi. Rok je pri tome 2 nedelje. Ne pamtim detalje, pa pogledaj malo.

Predati ili ne? Koristiti li svoja prava po osnovu garancije (koja su ugrađena u cenu) ili ne? Ili ostaviti sve dođavola i ne maltretirati se sa svom tom procedurom, pa videti možda će tablet na kraju možda ipak proraditi. I ja sam tako razmišljao. Surova realnost jeste da faktički zavisiš od njih, po principu "uzmi ili ostavi", ali činjenica jeste da imaš i određena prava (a prodavac određene obaveze). U tom kontekstu vidim i pominjanje tih 45 dana. Oni se nadaju da ćeš odustati od cele procedure, pa se zato trude da ti je predstave kao malte ne nemoguću misiju, kako bi sebi uštedeli muke. Moj je savet da "zagrizeš metak" i kreneš u proceduru. Nemoj da te koči pomisaom o slanju u Niš, danas sa svim ovim kurirskim službama znači samo +/- dan-dva. I kod mene je tablet oba puta slat u Šabac, pa je opet oba puta sve bilo gotovo za tačno 2 nedelje, računajući od dana kada sam im predao tablet.

Ne može da škodi i da se čuješ sa onima iz udruženja za zaštitu potrošača.

Rezultat će na kraju biti da si ćeš imati ispravan uređaj. :)
 
Poslednja izmena:
Apsolutno se slazem i predao bih im uredjaj da nisam dosao direktno u kontakt sa uvoznikom preko prijatelja i na taj nacin obezbedio preskakanje firme u kojoj sam kupio uredjaj i cekanje od 45 dana i tome slicno - uredjaj saljem na servis ili zamenu i vracaju mi ga u roku od 3 radna dana.

Inace novac im ne bih ostavio ni slucajno, vratili bi mi ga i to po principu dajte mi pare odmah da kupim nesto drugo ili dajte mi pare kasnije ali u tom slucaju samo kes ( govorim o firmi u kojoj sam kupio uredjaj ). Ova sentenca je do sada upalila 1000 puta, vrlo lako se odluce da ti vrate novac a ti kupis nesto drugo a uvek nam je hvala bogu svasta nesto potrebno. Postoji naravno i solucija da se uredjaj popravi ali prilikom prvog sledeceg kvara ne bih prihvatio popravku vec iskljucivo novac, mislim da vecina nas tako razmislja.
 
Nazad
Vrh Dno