Šta je novo?

Preseljenje

salecg

Slavan
Učlanjen(a)
05.08.2005
Poruke
1,613
Poena
375
Moja oprema  
Laptop
Mobilni telefon
Pametni uređaji
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
Koja je procedura u slucaju preseljenja na novu lokaciju na kojoj nema optike? Zasto su drugarici uvalili novi ugovor za kucni net i to na 2 godine i to onaj najskuplji paket od 2500!
 
Zato sto je samo taj kucni net paket neogranicen sa zvezdicom. Pravo pitanje je zasto ne moze prekid ugovorne obaveze kada ne postoje tehnicki uslovi za optiku.
 
Ona je koristila hipernet preko godinu dana. Jedino logicno je bilo da:
1. Da raskinu ugovor bez penala, jer nema tehnickih mogucnosti za preseljenje optike
2. Ili ako ona hoce da joj daju kucni net po ceni hiperneta do isteka ugovora.

Pitacemo efektivu za misljenje
 
Negde sam procitao da ako se odredjena usluga iz nekog razloga ne moze koristi ugovor je nistavan, sto je i logicno.
Treba da se kontaktira neki pravnik ili mozda ratel kako kako bi se dobio adekvatan odgovor.
Moj burazer dok je ziveo u stanu kao podstanar potpisao je ugovor sa SBB-om, koristio njihovu uslugu 3-4 meseca, nakon sto se preselio na adresu gde nema mogucnosti za SBB usluge, otisao je i podneo zahtev za raskid ugovora uz obrazlozenje da je na navedenoj adresi ziveo kao podstanar, a na novoj da nema mogucnosti SBB usluga pa samim tim ne moze ni da prebaci uslugu. Ugovor je raskinut bez problema.
 
Ja kad sam se selio nije bilo uslova za supernovu, pa su mi ponudili mts optiku na 2 godine. Tražio sam da se nastavi ugovorna obaveza pošto je prošlo već godinu dana, nisu odobrili, ali su mi dali 6 meseci po 1din kao za nove korisnike, uz nove 2god UO.
 
Ona je koristila hipernet preko godinu dana. Jedino logicno je bilo da:
1. Da raskinu ugovor bez penala, jer nema tehnickih mogucnosti za preseljenje optike
2. Ili ako ona hoce da joj daju kucni net po ceni hiperneta do isteka ugovora.

Pitacemo efektivu za misljenje
tako je, ili bar kucni net sa 50% popusta do isteka UO, trebala je traziti, ne da uzme sta joj oni uvale
Ja kad sam se selio nije bilo uslova za supernovu, pa su mi ponudili mts optiku na 2 godine. Tražio sam da se nastavi ugovorna obaveza pošto je prošlo već godinu dana, nisu odobrili, ali su mi dali 6 meseci po 1din kao za nove korisnike, uz nove 2god UO.
slicnu ucenu je meni hteo SBB kada sam se selio na lokaciji gde nije bilo SBB, 10 meseci pred istek ugovora uslovljavali na nove 2 godine sa Ikomom jer je tada bila na lokaciji dostupna Ikom usluga. Nisam prihvatio i raskinuo ugovor bez penala. Najgore je sto su tada bili preuzeli Ikom.
 
Ona je koristila hipernet preko godinu dana. Jedino logicno je bilo da:
1. Da raskinu ugovor bez penala, jer nema tehnickih mogucnosti za preseljenje optike
2. Ili ako ona hoce da joj daju kucni net po ceni hiperneta do isteka ugovora.

Pitacemo efektivu za misljenje
Hej cao,mozes li mi reci da li je Efektiva pomogla i resila slucaj? U istoj sam situaciji,plus mi traze 1100 da platim instalaciju kucnog neta na drugoj adresi. Mnogo bi mi znacio odgovor. Hvaaalaa
 
A sada se ova "gospoda iz yetela " ne oglašavaju i ne daju objašnjenje .
Njih i SN treba u širokome luku zaobići pa makar i jedini bili .
To je moje mišljenje
Ps Pa trebali bi se javiti i dati svoje objašnjenje za šta god ih pitaš jer samo oni ovde imaju sve opcije oko marketinga i mogućih objašnjenja
Ovo je moje mišljenje i nisam mogao da oćutim da oni 3 meseca ne daju neki info . Sramota
Moderatori neka me kazne , ovo nije hejt već iznošenje činjenica koje su tu već 3 meseca
Obrišite post ako smatrate uvredljivim ili nekom drugom karakteristikom koja je zabranjena na forumu
Hvala
 
Vidim da se ova situacija ponavlja.
Meni zbog nemanja tehničkih mogućnosti na novoj adresi, nude neku suludu ponudu, sa naravno novim ugovorima na po 2 godine.
Problem je što je ostalo još 6 meseci ugovora, a pošto ne pristajem na tu pljačku, a potrebno je da oslobodim liniju za optiku jer novi stanari žele da uvedu MTS, ispostavili su mi račun u vidu svih računa do kraja ugovorne obaveze (to nekako mogu i da sažvacem), ali i taksu troškova montiranja od 11000.
Ima li neko ideju, kako bih mogao da rešimo datu situaciju.
 
To je bezobrazluk. Ako već isplatiš sve račune do kraja UO, ne bi trebalo da se plaća priključna taksa. To je isto kao da si odradio ugovor do kraja, čak i bolje za njih jer plaćaš 6 meseci odjednom.
Žali se
 
Gde nam je podrška na sajtu, nešto su se sakrili, a na telefon da ih dobiješ su potrebi živci.
U poslovnici kažu da imaju samo tu mogućnost, užasno sam razočaran ponašanjem, usluga je bila i više nego dobra.
 
Informacija koju sam dobio preko korisničke podrške, je ista kao i preko poslovnice.
Cena raskida je 11000+preostali deo ugovorne obaveze.
Na novoj adresi može kućni internet na dve godine i TV na godinu dana.
Nemaju mogućnost da mi ponude ništa vezano za moj ugovor u trajanju od 6 meseci.
Ima li neko ideju, kome da pišem zalbu, jer ovakvu situaciju iskreno ni lud čovek ne bi smislio, prosto mi je suludo da se raspravljam sa njima.
 
A, da li možeš na toj staroj adresi da nastaviš da plaćaš, monteri MTS-a uvedu svoju optiku, a ti za 6 meseci samo odeš u Yettel i vratiš opremu?
 
Ne može MTS da montira optiku, ako je zauzeta linija, mora prvo Yettel da svoje obavi.
 
Šta naplaćuju 11.000 ? Nemoj da raskidaš onda ništa, plaćaj račune i odnesi im opremu 30 dana pre isteka, potpiši raskid i plati još taj poslednji račun.
Ne može MTS da montira optiku, ako je zauzeta linija, mora prvo Yettel da svoje obavi.
Zabole te za MTS. I za komšije. Neka oni plate 11.000 ako im se žuri.
 
Informacija koju sam dobio preko korisničke podrške, je ista kao i preko poslovnice.
Cena raskida je 11000+preostali deo ugovorne obaveze.
Na novoj adresi može kućni internet na dve godine i TV na godinu dana.
Nemaju mogućnost da mi ponude ništa vezano za moj ugovor u trajanju od 6 meseci.
Ima li neko ideju, kome da pišem zalbu, jer ovakvu situaciju iskreno ni lud čovek ne bi smislio, prosto mi je suludo da se raspravljam sa njima.
Ja sam u istoj situaciji. Kuliraju me,ne odgovaraju mi. Pisala efektivi,rattel-u,zastiti potrosaca.... Bez uspeha. Jos sam u potrazi za resenjem,a 11000 mi ne pada na pamet da im dam,lopovcine!
 
Obratite se trzisnoj inspekciji sa konkretnim pitanjem, odnosno pitajte da li je navedeno uslovljavanje za raskid ugovora u skladu sa cl. 21. st. 3. tac. 4. Zakona o zastiti potrosaca. Pre toga proverite da li je takva obaveza navedena u samom ugovoru. [email protected]
 
Poslednja izmena:
Za hipernet optiku nigde nije navedeno koja je mesecna cena bez popusta odnosno bez UO. Samo je cena instalacije navedena u slucaju prevremenog raskida. Pa onda ne znam zasto bi placao bilo sta osim cene prikljucka kada se prevremeno raskida saradnja. Ovo sto traze da placa preostalih 6 meseci za servis koji nije moguc, nema smisla nikakvog.

Zar to vec nije regulisano zakonom da se ne moze naplacivati servis koji nije moguc, vec samo se mogu naplatiti dobijeni popusti?

U njegovom slucaju pruzanje servisa definitivno nije moguce jer on trazi prevremeni raskid sto podrazumeva gasenje signala.

UKRATKO, meni je logicno da treba da plati cenu prikljucka jer je to navedeno ugovorom kao pogodnost UO, ali da nema obavezu da placa preostalih 6 meseci ugovorne obaveze, za servis koji je ugasen.

Samo pogodnosti/popusti da se plate, a definisani su ugovorom.
 
Poslednja izmena:
Za hipernet optiku nigde nije navedeno koja je mesecna cena bez popusta odnosno bez UO. Samo je cena instalacije navedena u slucaju prevremenog raskida. Pa onda ne znam zasto bi placao bilo sta osim cene prikljucka kada se prevremeno raskida saradnja. Ovo sto traze da placa preostalih 6 meseci za servis koji nije moguc, nema smisla nikakvog.

Zar to vec nije regulisano zakonom da se ne moze naplacivati servis koji nije moguc, vec samo se mogu naplatiti dobijeni popusti?

U njegovom slucaju pruzanje servisa definitivno nije moguce jer on trazi prevremeni raskid sto podrazumeva gasenje signala.

UKRATKO, meni je logicno da treba da plati cenu prikljucka jer je to navedeno ugovorom kao pogodnost UO, ali da nema obavezu da placa preostalih 6 meseci ugovorne obaveze, za servis koji je ugasen. Samo pogodnosti/popusti da se plate, a definisani su ugovorom.
Obavezao se da ce placati 24 meseca. Ima izbor ili da otplati sve sto je dobio sa popustom (meseci po dinar, instalacija, gledanje u poprsje promoterke u poslovnici...) ili da plati ugovor do kraja.
Ovo da otplati do kraja i da plati instalaciju je prevara cista. Ako ce vec da dobiju novac za komplet ugovor, nema razloga da ga cimaju za instalaciju, makar morali da prebace uslugu na fiktivnu adresu. Cinjenica da nije protiv zakona ne mora da znaci da je obavezno da se nesto uradi, mogu ponekad da budu i ljudi, ali eto.
Inace je zauzece linije po stanu samo zauzece na papiru. Ako iz ormarica moze da ide vlakno do vise stanova na jednom spratu, mogu i dva vlakna do jednog stana.

Ja bih komsijama ponudio 6 meseci besplatnog interneta kada vec moram da platim UO do kraja.
 
U pravu si, osim cene instalacije ima i ono po dinar. Onda se ne isplati.
 
Nazad
Vrh Dno