Šta je novo?

Prepaid u Srbiji: tarife, promocije, iskustva, problemi..(FAQ u 1.postu)

При процесу преноса броја од 02-06х да ли је број сво време ван функције (од 02 до 06)?
Meni je stigla poruka:
Mega plan je aktiviran i vazi do 27.11.2024. u 02:08. Po isteku, Mega plan se automatski obnavlja na 30 dana bez naplate do isteka promotivnog perioda. Da dupliras surf, aktiviraj Mega dodatak za 400 RSD slanjem poruke sa tekstom 10GB na 2021 ili pozivom koda *123#. Tvoj A1


Tako da pretpostavljam da je u 02.08 obavljen prenos i da od tada da sam stavio a1 karticu u telefon da bi bila normalno u funkciji. Od 2.00 do 6.00 je interval kada će biti izvršen prenos, ne traje prenos 4h.
 
Broj aktiviran ali nisu pustili Mega plan iako beše rečeno biće od 7 ujutru.
Sada imam 0 kredita i primam pozive
Zvao call centar - "broj je delimično aktiviran", pisaće kolegama da srede.
Nadam se danas - baš me krenulo
 
E, sto ja nemam srece da prenesom broja u A1, sve naletim na neke radnice koje ne znaju svoj posao.

Prva radnica mi je napisala postpaid u Globaltelu i nije mi dala Zahtev o prenosu, pa sam odbijen.

Druga radnica, u drugom gradu, radila mi je prenos neregistrovanog Yettel prepaid broja i dala mi je Zahtev. Procitao sam Zahtev i video sam da je izostavila serijski broj kartice (doduse, PUK je unela) i moj maticni broj. Vratio sam se u prodavnicu i rekao da fale ti podaci. Ona je rekla da je sve u redu i da tako popunjava Zahteve. Danas, ocekivano, Yettel je odbio moj prenos bas zbog tih podataka koje nije unela u Zahtevu.

Sad bar imam privremene brojeve da se gadjam njima.
 
Sve to radi sa pola mozga. U mercator odem da prebacim broj, kaže tip u A1 da nemaju te kartice a i da je minimum da broj bude 90 dana na prepaid. Okrenem call centar, kaže operaterka da ne zna o čemu taj kolega priča, da odem u beo, tamo imaju kartice. Odem ja tamo, popuni zena u sistemu sve što treba, niti me pitala od kad je broj prepaid niti sam ja pominjao to. Kao što rekoh. U ponedeljak na utorak broj je prebačen a prepaid je bio 42 dana u mts.
 
Sve to radi sa pola mozga. U mercator odem da prebacim broj, kaže tip u A1 da nemaju te kartice a i da je minimum da broj bude 90 dana na prepaid. Okrenem call centar, kaže operaterka da ne zna o čemu taj kolega priča, da odem u beo, tamo imaju kartice. Odem ja tamo, popuni zena u sistemu sve što treba, niti me pitala od kad je broj prepaid niti sam ja pominjao to. Kao što rekoh. U ponedeljak na utorak broj je prebačen a prepaid je bio 42 dana u mts.
Opušteno meni je odbijen prenos jer nije broj tačan. A sto posto jeste proverio sam na zahtevu dva puta 🤣
 
Opušteno meni je odbijen prenos jer nije broj tačan. A sto posto jeste proverio sam na zahtevu dva puta 🤣
Meni odbili zahtev zbog isteklog kredita na kartici, ali posle su prihvatili, kada sam dopunio kredit 🥴
Ne vidim nikakav problem, ako je kredit istekao.. i dalje se saobraćaj može na kartici odvijati, ali ajde...
 
Meni odbili zahtev zbog isteklog kredita na kartici, ali posle su prihvatili, kada sam dopunio kredit 🥴
Ne vidim nikakav problem, ako je kredit istekao.. i dalje se saobraćaj može na kartici odvijati, ali ajde...
Glupiraju se. Ali i ja volim da ih turiram 🤣. Ulazi mi miris turaze u krv kao miris benzina 🤣
 
Koje promocije vam izlaze u Yettely prepaid?
 
A kako/kada saznate da su vam odbili zahtev za prenos broja? Stigne vam poruka, ili vam kazu tek kada odete ponovo u A1 poslovnicu?
 
Juče mi je jedan Globaltel broj napokon prešao u A1. Dodeljen mi je besplatan Mega plan, sve u redu, samo me buni jedna stvar, a to je što mi ova promocija traje do 24.10. sledeće godine umesto 31.10., tj. do datuma kada je broj prenet. Zvao sam Korisnički da prijavim ovu grešku, evidentirali su i videćemo da li će odgovoriti.
 
@Bonafides računa se datum podneska zahteva za prenos. Tako je bilo i prošlog puta za 50% popusta na Plan 400 i 600 6 meseci. Pilićarski, ali tako je.
 
Da li je kod Hello Stranger A1,
- welcom unlimited na 30 dana,
stalna ponuda u okviru same kartice i moze da se aktivira stalno ili pak moze samo jednom, tj.mora da se uzme nova sim za novih 30 dan?
 
Juče mi je jedan Globaltel broj napokon prešao u A1. Dodeljen mi je besplatan Mega plan, sve u redu, samo me buni jedna stvar, a to je što mi ova promocija traje do 24.10. sledeće godine umesto 31.10., tj. do datuma kada je broj prenet. Zvao sam Korisnički da prijavim ovu grešku, evidentirali su i videćemo da li će odgovoriti.
Nema greske kolega, godina traje 365 dana a 12 mesecnih planova po 30 dana traju 360 dana..
 
  • Like
Reagovanja: uji
@Bonafides računa se datum podneska zahteva za prenos. Tako je bilo i prošlog puta za 50% popusta na Plan 400 i 600 6 meseci. Pilićarski, ali tako je.
Ja sam podneo 2 zahteva za prelazak tog broja. Prvi, koji je bio 22.10. automatski je odbijen, a drugi od 29.10. odmah je usvojen. Oni kao da su mi dodelili promociju na osnovu datuma ovog prvog zahteva koji je propao. Zato me je to i cudilo.
Nema greske kolega, godina traje 365 dana a 12 mesecnih planova po 30 dana traju 360 dana..
Mozda si u pravu. Zavisi da li zaokruzuju na datume ili broje dane. Imam u planu da prenesem jos jedan broj kod njih, pa videcu sta ce tada pisati.
 
Globaltel u A1 drugi put samo odradjen resend u A1, poslat zahtev i bez poziva ikakvog prihvaćen i zakazan tehnički prenos na À1 prepaid. Videcemo sta će biti na kraju sa datumom promocije
 
Jos jedna cudna stvar koja mi se desava sa prenetim brojem u A1 je ta sto mi se u aplikaciji pojavljuju 2 PIN-a i 2 PUK-a. Prvi PIN i PUK su od kartice na kojoj je broj prenet, a drugi verovatno od one na kojoj je prvobitno trebao da se obavi prenos, ali zahtev je tada bio odbijen.
 
Jos jedna cudna stvar koja mi se desava sa prenetim brojem u A1 je ta sto mi se u aplikaciji pojavljuju 2 PIN-a i 2 PUK-a. Prvi PIN i PUK su od kartice na kojoj je broj prenet, a drugi verovatno od one na kojoj je prvobitno trebao da se obavi prenos, ali zahtev je tada bio odbijen.
Imam i ja dva PIN i dva PUK broja u aplikaciji, ali mi je broj prenet bez problema, bas se pitao odakle dva.
 

Prilozi

  • Screenshot_20241103_013502_Moj A1.jpg
    Screenshot_20241103_013502_Moj A1.jpg
    43.9 KB · Pregleda: 30
To je normalno, oduvek su sim karice imale PIN1 i PIN2.
PIN1 je za sigurnost same kartice, a PIN 2 za neke funkcije koje smo zaboravili da i postoje.

1. PIN1 (Personal Identification Number 1): The main security code that locks the SIM card. When PIN1 is enabled, you need to enter it each time you turn on the phone to access the network. It protects the SIM card from unauthorized access.


2. PIN2: Used to protect specific functions on the SIM card, such as setting call restrictions, configuring a fixed dialing number list (FDN), and other additional functions related to the SIM card itself. PIN2 is not as commonly used as PIN1 and is often not required in everyday use.


PUK (Personal Unblocking Key) služi da se otključa SIM kartica posle tri pogrešna unosa PIN-a.
Mislim da PUK code može desetak puta da se pogreši.
 
Да ли је упис броја у регистар "Не зови" потребно обнављати сваких 30 дана или једном уписан траје све док се број користи?
 
Nije neophodno obnavljati upis i prenos broja ne utiče na prisustvo u bazi.
 
Nazad
Vrh Dno