Šta je novo?

Prepaid u Srbiji: tarife, promocije, iskustva, problemi..(FAQ u 1.postu)

Kada uplatite 600 dinara ili vise na novoj mts kartici valjda prvih 90 dana od aktivacije bonusa dobrodoslice (valjda je tako) dobijate po 20gb, a kredit ostaje za nesto drugo i to vazi 7 dana, a ako ne zelite da ponovo uplacujete kredit i produzite vaznost mozete aktivirati neki bilo koji net dodatak koji vazi 7 dana i produzava se za jos 7 dana, ili ponovo uplatite dopunu i produzite.
 
Jel su ovde pitanja i za prepaid net? Treba mi net na mesec dana. Idem na planinu nema neta, kako god. Postpaid ima daleko bolje brzine, koje cini mi se nisu nigde specificno navedene da su bolje od prepaida iako jesu.
Ne mogu da uzmem postpaid da se obavezem na dve godine kada mi ne treba, da li postoji neki prepaid da ima dobru brzinu? Uzeo sam prepaid net Telenor karticu. https://www.telenor.rs/sr/privatni/ponuda/mobilni-internet/prepaid 500 din 15 dana 10GB da testiram. Brzina užas 2/2, 1.5/.15 karticu sam ubacio u stari 4G telefon i napravio hotspot.
Da li bi bolje radilo da uzmem Telenor mali modem i kakve veze to ima?
Da li je A1 net bolji?
 
Mislim da nije moguce aktivirati 4g na pripejd (telenor), barem je tako bilo pre godinu dana kada sam pitao u poslovnici. Prvu su mi trazili licnu kartu pa onda "ne moze 4g na pripejd, samo postpejd". E sad mozda su nesto izminili
edit:
Ipak je bio u pitanju Mts. Izvinjavam se :)
 
Poslednja izmena:
telenor moze kroz app imas opciju u moj telenor app 4g i tu kliknes i cim pise aktivirano ugasis i upalis telefon ruter ili vec u kom je uredjaju sim i to je to.
 
Ako pitaš za A1 prepaid, odgovor je potvrdan. Ne oduzima se, već se sabira kredit koji je ostao(nepotrošeni minuti i GB-i).
 
Zanima me kod vip-a, da li imate problema sa prepaidom MP da se javljaju česta eha, jednostavno loša komunikacija, kao da se gubi signal, dešava se i da delimično čuješ sagovornika ili on tebe?
Šta je u ovom trenutku najbolje od prepaid-a?
 
pa ako ti je vip tj a1 ok..onda je najpovoljniji globaltel .on koristi a1 mrezu
 
sta se kod nas moze platiti sirektno sms om
osim parkinga ,dojava za kladionicu i humanitarnih brojeva
izvinjavam se ako je off
 
sta se kod nas moze platiti sirektno sms om
osim parkinga ,dojava za kladionicu i humanitarnih brojeva
izvinjavam se ako je off
KupujemProdajem oglasi, Evrovizija, rijaliti glasanja (i ne-rijaliti - npr. Grand itd.), one spam poruke koje ti šalju neke kao slike/fajlove kao link a otimaju 250 dinara po poruci, itd. Ima dosta toga.
 
Zbog kupovine novog telefona (Nokia 2720 flip, Kai OS) koji prima samo nano SIM odem u ponedeljak u MTS poslovnicu da mi naprave onu SIM karticu kojoj može da se menja veličina po potrebi. Kartica je momentalno aktivirana, radili su odlazni i dolazni pozivi, ali juče prilikom uplate kredita mi ne stigne SMS, proverim stanje, kredit je uprkos tome legao. Ipak, bude mi summnjivo i posle nekoliko poslatih poruka sa različitih telefona (svi pripejd) na moj broj ispostavi se da ne mogu da primam poruke ali mogu da ih šaljem bez ikakvih problema. Probam moju karticu u drugim telefonima Samsung (android), Denver ("glupi" što košta 2 crvene na kiosku), druga Nokia ali problem ostaje isti. Jedino su mi stizale poruke sa jednog MTS postpejd broja. Takođe, kad sam kroz meni MTS korisničkog servisa izabrala opciju da mi pošalju podešavanja za internet i MMS automat mi je rekao da slanje poruke nije moguće.

Unet mi je broj servisnog centra za SMS poruke, inbox nije prebukiran, ništa nije blokirano, uopšte podešavanja telefona su prilično štura i jednostavna. Teta iz korisničkog servisa me ubeđivala da problem nije do njih, da vidi karticu u sistemu i da je aktivna. Svakako planiram da ih predveče posetim u poslovnici ali šta mi je činiti ako se budu pravili Englezi? Jako mi je bitno da zadržim broj, a kartica je samo delimično funkcionalna.

Ako je neko imao isti ili sličan problem sa karticom neka javi kako je rešio.
 
Zna li neko da mi kaže kakva je situacija sa Telenor pripejd brojem, u smislu koliko treba da prođe od aktivacije da bi se aktivirao roming. I da li se posle određenog vremena sam automatski aktivira, ili mora da im se uputi zahtev? I da li mora da se registruje broj?
 
Problem sa prijemom SMS poruka rešen je posle drugog prigovora korisničkom servisu i bezmalo svađe sa operaterkom koja je tražila da pravim uviđaj kao na mestu zločina i prilažem dokaze da je sa drugih (tuđih) telefona poslat SMS koji mi nije stigao. Nažalost, postoji drugi problem. Nešto mi svaki dan skine malo više od 30 dinara kredita. Mobilni internet je isključen već prvog dana i kad god uđem na neku aplikaciju koja zahteva internet piše da sam offline i da uključim mobilni internet ili se povežem na wi-fi. Dakle, telefon se ne konektuje na mobilni internet iza mojih leđa. Večeras sam isključila i auto sinhronizaciju vremena i datuma i geolokaciju. Ako mi u naredna 24h opet nestane 30 i kusur dinara ja zaista nemam predstavu šta mi odvlači taj novac, a to je skoro jedna crvena na mesečnom nivou.
 
Moj mts portal, ili moj mts aplikacija, pa listing sa statistikom potrošnje, sve može da se proveri u dinar
 
Промени оператора, задржи број. Ништа не кошта.
 
Промени оператора, задржи број. Ништа не кошта.
i...? sta bi time dobio? ne mora uopste da znaci da ga sadasnji operater "potkrada", ko zna sta mu pravi trosak, verovatno neki sms servis za koji ni ne zna da je pretplacan.. prvo treba proveriti listing, a ne nagadjati
 
Па листинг и кол-центар.Из мог искуства,некад је промјена оператора једино крајње рјешење(ако је везано за МТС припејд и ВАС сервисе)
 
Упрво тако. Покушла је са кол центром, наишла на безобразан однос представника фирме, зашто би се уопште више бавила њима. Мењај оператора, иако су сви скоро исти, али ако је могуће без уговорних обавеза. Мени је истекла већ пар месеци, одбили су ме кад сам тражио да пређем на припејд, никако да се организујем и одем до пословнице да им кажем довиђења, а биће и то за који дан.
 
Poslednja izmena:
Koji je razlog da te odbiju za pripejd, ako nemaš nikakvih ugovornih obaveza?
 
Није ми познато, само не желе, послали су ми одговор имејлом да није могуће и да одем у пословницу са тим захтевом. Могу само да претпостављам да су им слађе паре сваког месеца од повремених уплата.
 
Poslednja izmena:
Није ми познато, само не желе, послали су ми одговор имејлом да није могуће и да одем у пословницу са тим захтевом. Могу само да претпостављам да су им слађе паре сваког месеца од повремених уплата.
Ne, nego se raskid ugovora oduvek realizovao samo lično u poslovnici. Prelazak na prepaid je raskid ugovora.
 
Баш је много тешко да тако наведу.
 
Не тупи, бре, могли су лепо да напишу због чега. Теби није било тешко да напишеш, њима јесте.
 
Ma mts karticu samo kad mi treba 3G internet i za mtel da koristim. Pošto jos uvek stvarno nemaju roaming sa mtel mrezom 3G u BiH radi super za telefon. A1 jeste da malo ima rupa u signalu ali na 30 dana 300 dinara i miran si tako da sve ima prednosti i mane... Mts u BiH radi ko ovde. A1 ovde radi OK ali u BiH jako teško se konektuje negde.hoce na 4G negde moras na 3G i plus moras imati roaming pakete aktivne da radi uopšte. Najbolje dual sim imati za ovakve situacije..
 
kakva je procedura da se dobije broj koji želim a da bude pripejd? Pre par meseci sam uzeo jedan broj i sa njim sam počeo neki poslić i aktivirao Viber i WhatsApp i izvadio sam karticu jer mi samo za to trebalo. Juče vidim da sam je izgubio. Jel mogu da tražim isti broj negde u VIP radnji?
 
Nazad
Vrh Dno