Šta je novo?

Predlog za fotoaparat sa manuelnim podešavanjima

DJmihailo

Čuven
Učlanjen(a)
17.11.2004
Poena
695
Potpuni sam laik za fotoaparate, niti me je to ikada zanimalo....ali nužda zakon menja:)
Dakle, potreban je fotoaparat koji bi koristi student dizajna za predmet fotografija....
Student je moj sin, koga fotografija takođe ne zanima...barem za sada.....
Finansijer sam ja....;)
Dakle, ono što se traži je da ima manuelna podešavanja blende, fokusa, ekspozicije, merač ( valjda ) osvetljenja....
Treba, recimo, da se slika automobil u pokretu i da se pri tome ručno izoštri fotografija koliko je to moguće...
Onda da se prave fotografije sa malim pa sa velikim otvorom blende...
Šta mi predlažete...najviše bih voleo da kupim neki polovni komad....jer nisam siguran koliko dugo će taj fotoaparat biti potreban....
Dakle šta je po vama ono minimalno što bi zadovoljilo ove zahteve...

Poslednja izmena:
Pretpostavjam da misliš na Canon sx130 ( *** meni to moraš precizno:) )...
Da, evo sada gledam i piše da ima potpunu ručnu kontrolu....i ta cena se uklapa....
.Hvala na predlogu....ako ima još neki rad sam da ga saslušam:smash:.....

Taj fazon.

A da sin krene na fax sa temom koja ga intersuje ?

Mada ne zaslužuješ.....
....za nekog kome je za sada, prosek 9,5 ne može da se kaže da ga ne zanima fax.....i lepo sam napisao "za sada" ga ne zanima konkretan predmet, što je značilo da ne želi da se unapred bacaju pare za neke skupe aparate....
Hvala ti na korisnom odgovoru....kao i hsv.stoned-u.....

Ja sam kupio Nikon P7700 i za sada sam vrlo zadovoljan. Jeste da košta malko više ali po meni isplati se.

Razmotri i Samsung EX2F, košta manje od mog aparata a daje vrlo kvalitetne fotke.

Ili, takođe, možeš kupiti polovan DLSR samo ne znam da li tvoj sin želi da barata sa promenljivim objektivima ili želi više kompaktan aparat. Možeš li malo ovo da preciziraš ?