Stvorenje
Čuven
- Učlanjen(a)
- 07.02.2004
- Poruke
- 1,103
- Poena
- 649
Pošto se ovde uglavnom negativno govori-piše o Telekomu hajde malo da napišemo i nešto pozitivno o našem telekomunikacionom monopolisti. Nadam se da i vi imate pozitivnih iskustava sa Telekomom.
Skorašnja pozitivna iskustva sa osobljem Pančevačkog Telekoma, navela su me na pokretanje ovog topika.
Elem, od kako imam ADSL bilo je par dana da su imali svakodnevnih iskakanja, nazovem 97 i ljubaznom službeniku objasnim kako mi svakodnevno puca veza i pritom navedam da nisam usamljeni slučaj pošto komšija ima istih problema, usput sam objasnio kako ne mogu da dobijem službu nadležnu za ADSL pretplatnike. Ubrzo tokom istog dana nazvao me je neko iz Telekoma da proveri da li je sve OK sa konekcijom, više nije bilo problema.
Juče sam imao strahovito šuštanje na telefonu te sam u toku kasnog popodneva (predveče) nazvao Telekom i ljubaznoj službenici objasnio u čemu je problem. Danas rano ujutro nazvao me je neko iz Telekoma i ljubazno objasnio u čemu je kvar uz napomanu da su zamenili taj deo i da verovatno više neće biti problema sa šuštanjem.
Letos (u sezoni godišnjih odmora) podneli smo zahtev da nas prebace na novu centralu i bez ikakvih urgiranja ili podmazivanja u roku od dvadesetak dana pozitivno su rešili našu molbu odnosno bili smo prebačeni na novu centralu.
Stvarno sam iznenađen ovakvim postupcima, zbilja vrlo profesionalno i neočekivano od jednog monopoliste.
Skorašnja pozitivna iskustva sa osobljem Pančevačkog Telekoma, navela su me na pokretanje ovog topika.
Elem, od kako imam ADSL bilo je par dana da su imali svakodnevnih iskakanja, nazovem 97 i ljubaznom službeniku objasnim kako mi svakodnevno puca veza i pritom navedam da nisam usamljeni slučaj pošto komšija ima istih problema, usput sam objasnio kako ne mogu da dobijem službu nadležnu za ADSL pretplatnike. Ubrzo tokom istog dana nazvao me je neko iz Telekoma da proveri da li je sve OK sa konekcijom, više nije bilo problema.
Juče sam imao strahovito šuštanje na telefonu te sam u toku kasnog popodneva (predveče) nazvao Telekom i ljubaznoj službenici objasnio u čemu je problem. Danas rano ujutro nazvao me je neko iz Telekoma i ljubazno objasnio u čemu je kvar uz napomanu da su zamenili taj deo i da verovatno više neće biti problema sa šuštanjem.
Letos (u sezoni godišnjih odmora) podneli smo zahtev da nas prebace na novu centralu i bez ikakvih urgiranja ili podmazivanja u roku od dvadesetak dana pozitivno su rešili našu molbu odnosno bili smo prebačeni na novu centralu.
Stvarno sam iznenađen ovakvim postupcima, zbilja vrlo profesionalno i neočekivano od jednog monopoliste.
Poslednja izmena: