Šta je novo?

Povezivanje tv-a sa externim zučnicima

hakalo

Cenjen
Učlanjen(a)
22.03.2014
Poena
151
Pozzz..imam problem sa povezivanjem 5.1 sistema zvučnika sa novim samsungom 55h6500...zvučnici su povezani preko risivera i skart kablom preko tv-a..i ne mogu da dobijem zvuk na tv-u.
Kad prebacim na zvučnike tv-a sve se normalno čuje...neznam gde pravim grešku a ceo sistem je bio povezan ranije na samsung plazmu i 5.1 sistem je savršeno funkcionisao, tako da je prilikom dolaska novog tv-a samo izvadjeno sve iz plazme i ubačeno u novi tv...ja sam laik za to i svaki savet mi je dobrodošao...unapred zahvalan

Ti hoćeš ono što puštaš na TVu da čuješ na zvučnicima povezanim na risiver?

Nema svaki (novi) televizor analogni audio out.

Ako ti risiver ima hdmi koristi njega. Ako ima digitalni audio in trebalo bi da to imaš na televizoru pa promeni kabl.

Ako nema ni jedno ni drugo imaš 3 opcije.

1. Zameniš risiver za noviji
2. Kupiš DAC
3. Priključiš risiver na izlaz za slušalice na televizoru

Napiši tačnu oznaku TVa i risivera

Novi televizori na SCART ne šalju ni jedan zvuk sa digitalnih izvora. Ide samo sa analognog tjunera.

Moraš da koristiš ili HDMI, ili optical audio out.

Ja kad povezem preko slusalica zvuk je veoma tih, pa moram da pojacam i tv i zvucnike oko 80% da bi se to culo glasno.

Ako koristim opticki izlaz (Digital audio out, mala crna kockica :) ) sa tv-a i DAC (Digital/Analog audio converter) pa iz njega cincevima na 5.1 sistem, da li ce mi raditi bilo koji "source" sa tv-a, tj. i D3 i youtube i sadrzaj sa usb flash-a.

koji risiver? slikaj risiver sa zadnje strane i okaci da vidimo gde je problem

Ako mogu da se uvalim u ovu temu na kratko. :)