Šta je novo?

Povecavanje racuna na MTS-u

JSN

Slavan
Učlanjen(a)
17.01.2009
Poruke
273
Poena
319
Koristim 064 broj na racun od 2005. i mislim da sam primetio da mi se ovo desilo jos par puta...ali nisam bio 100% siguran...a sad mislim da jesam ili im glupa masinerija ne radi

naime oko 22og proslog meseca ( oktobra ) sam skucao sve minute i ostalo mi je oko 60 poruka...( mislim da je 61 )a do tad je na standardan paket mix1000 ( koji je 1280 din sa PDV-om ) bilo prekoraceno oko 40ak din i tako ja ne hvatam telefon u ruke par dana da bih primetio da je poraslo na 80...ok kapiram da nisu sracunali na vreme...kasni im to cudo sad i ok je...stajalo tako jedno 2 dana...naravno ja sam slao poruke ( ali definitivno ne vise od te 61 jer je tad izbacivao da mi je ostala 1 poruka i tako je stajalo nekoliko dana...dakle oprilike 26 oktobar. I onda ja slucajno u sred noci kao aj da proverim racun kad imam sta da vidim...skocio na 195 a i dalje ona jedna poruka stoji neposlana...naravno poziv ni jedan nisam uputio...niti je mene neko zvao iz inostranstva...a na internet sa tog telefona ne idem bash zbog dodatnog zaduzenja. I ja u 3 ujutru ne budem lenj i pozovem korisnicki servis...verovatno probudim lika...koji je doduse bio prijatan i kad sam mu objasnio sve sto sam gore vec napisao rekao je da je moguce da nije dobro sracunato...da sacekam listing...jer je to inace bio razlog zbog kog sam zvao Kor.Servis i kad je rekao da ne moze u pola meseca rekao je da mogu ako nesto nije u redu da ne platim racun dok je on u obradi takozvanoj...tj dok je u postupku....a ako se ispostavi da su pogresili onda cu morati da ga platim a od sledeceg ce da odbiju
( nisam znao da misle da su im korisnici budale....pa necu da platim ni jedan naredni dok se ovo ne resi )
i aj kao ja reko sacekacu listing....da bih posle nekog vremena poslao tu jednu poruku i proverio racun koji je tad bio 285 din preko standardne tarife....
znaci klasican bezobrazluk i neko bi trebao da dobije takve batine za to...a pola firme otkaze

Ne bih sumnjao toliko nego je drug skoro raskinuo ugovor na njihovu stetu jer mu se pojavljivao internacionalni poziv nekoliko puta...i on izvadi karticu 3 meseca i posalje im zalbu...i svo to vreme dok je stajala na polici su svakog meseca stizali int pozivi....
ako je ovo dizanje racuna bilo stvarno...znaci da nije masina nesto zabrljala definitvno trazim raskid ugovora na njihovu stetu i prelazim na Telenor...

najgore je sto se desavalo slicno i ranije...al kapiram mozda sam zvao ili slao sms ili sta god....a ovaj put bash nista....

jel se desavalo ovo jos nekom ili sam samo ja takve srece....bash sam popizidis :mad::mad::mad:
 
Što se tiče tvog problema, stvar je u tome da ako mts večeras u 0:00h apdejtuje stanje, to nije stanje od tada, nego od par dana prije. A to tadašnje stanje si, očigledno, dobio par dana kasnije. Smiješno jeste, ali tako je. Kod MT:S-a sve baguje tamo negdje od aprila.

E sad, moguće da su ti i napakovali nešto, jer su to radili velikom broju korisnika, tako da je najbolje da uzmeš listing. ;)
 
sto reko PJ, najbolja kradja nije odjednom mnogo - nego po malo na duge staze...
 
Ma kapiram ja da oni kasne sa obracunom...ali ako 6 dana otprilike ne diram telefon...da li je moguce da je tako....znaci od tih 6 dana 3 dana jedno stanje 3 dana drugo stanje....a i provereno nisam pricao....cekam samo listing da mi stigne...posto ga dobijam uz racun....

nego zna li neko kako sad da preko neta pogledam listing...moglo je ranije...al sad ne mogu da se setim
 
Koje su to dzukele....samo da mogu sto vise da te pokradu...a kad stigne racun sa listingom bice vec kasno...najverovatnije...
nije mi za 100-200 din...nego ne volim da me prave majmunom...i ne samo mene...vec pola miliona korisnika bar
 
ih, ne mozemo im nista. Meni se vukla neka dva razgovora ukupnog zaduzenja 90 dinara za 3g net broj koji stalno stoji u modemu... Nemam volje/vremena/zivaca da idem da reklamiram 100 din, pristao sam da budem majmun, jer kada se sve sabere, ako mene 3gb interneta izadje 600 din (studentska tarifa) onda sam zadovoljan i cutim jer je kod konkurencije mnogo vise.

A da gledam listing svaki put koji ima po 10 stranica, stvarno nisam toliko zaludan. koliko puta su me osisali u raznim situacijama, nekad primetim i odreagujem pa se posle izvinjavaju, a nekad i ne vidim, ali se nad prolivenim mlekom ne place...

Sta da ti kazem, istrpi. Ako te nervira, stavi na papir pozitivne i negativne strane boravka kod mts i odluci sta prevagne. Imas ovde u podforumu misljenja mnogih, ako ti je bitan broj, ako ne zelis da saljes sms svim prijateljima/poznanicima kada promenis provajdera, onda sedi gdi si :)

Svi provajderi su manje-vise slicni u uslovima/tretmanu korisnika/kvalittu usluga. Kljuc je trazenje balansa izmedju njih.

Pozz
 
ma mt:s je prsao samo tako, i izdrzacu na ugovoru sa njima do kraja... a u februaru ce (valjda) biti omoguceno da se broj seli izmedju provajdera bez problema.
 
Ma nije mi toliko bitan broj....gomilu ljudi cu preko face-a da obavestim...gomilu preko jednog mesecnog racuna...imam jos 5 brojeva na dopunama na 61,2,3,4,5 prefixu da mogu da izaberem neki...nego je poenta u principu...zato sto ne gledam ni ja listing nesto...al sad sam bash resio da ih napusim ko volove jer znam da 8 dana bar nisam pozivao...a racun skace
 
Poslednja izmena:
Dok ne stigne listing - nista necese znati konkretno.

Kod MTSa se cesce desavaju greske ali ti nerviranje ne pomaze dok ne stignu obracun i listing.
Onda nas obavesti ovde o cemu se radilo :)

P.S. Listing nije moguce dobiti ODMAH po dobijanju racuna tj sms poruke vec negde oko 15og u mesecu, barem kada sam ja par puta licno trazio.

:wave:
 
MTS je najgori provajder mobilne telefonije! Toliko kradu da je to nesto neverovatno...
Stanje ne moze da se proveri skoro nikada tj. bar ne do minimum 15-og u mesecu! I kad proveris, stanje ti je apsolutno netacno! Stvarno su uzasni u odnosu na ostale provajdere i svi ostali organizuju razne akcije, poklone u vidu poruka i minuta za svoje korisnike a MTS nikada! I na svakoj mrezi preostale minute mozes da prenese u sledeci mesec jedino kod njih ne mozes (tj. ako imas srece da ti sve ne pokradu)... Ranije je bilo razlike u dometu ali sada stvarno sve mreze imaju isti domet tako da im ni to vise nije prednost. Jednostavno, losi su!!!
 
Javljam cim saznam sta se desilo...da su netacni i neazurni jesu...i to vec prelazi u bezobrazluk...kao sto neko rece....ranije do 15og nisi mogao da znas stanje...i kad ti kazu onda nije tacno a 22og vise ne mozes da vidis i tako par meseci...i naravno da kradu ko blesavi
 
sto reko PJ, najbolja kradja nije odjednom mnogo - nego po malo na duge staze...

Da, ali i dalje sam ubeđen da MTS nema nameru da ošteti svoje korisnike, već su nesposobni da podese sistem da radi kako je predviđeno.

Mada, možda su me jutros demantovali?! Stigla mi je ispravka računa za maj za 3G. Na pogrešnom računu su mi tarifirali 293MB protoka po standardnoj ceni, a nije izbijena potrošnja uračunatog saobraćaja. Naravno, podneo sam reklamaciju. Danas mi je stigla ispravka računa, naravno, opet sa greškom. Ovog puta je greška ~100 dinara. To ću da platim i da se nose u...
 
PJ, statisticki je nemoguce da im presek uvek bude samo njima u korist, a nama na stetu ... zar ne? ;)

evo ga moj racun za septembar: sve 0, jedan int. SMS za 10 din i dva parkinga od 19.5din i 27din
osnovica za racunanje je 1056.5din * 1.18 * 1.1 = 1371.337 dinara.

koliko te onda izadje parking?
 
Kad stigne manji račun, niko neće da se žali...ili to uradi mali broj...a kada komšiji stigne veći, svi o tome trubimo :)

Bilo je slučajeva da više od 3 puta stigne račun 1.18 i ako je promocija podrazumevala samo 3 meseca.
Greškom u sistemu smatram i mogućnost da bonus kredit (platiš 500, dobiješ 1000 din i slično) u potpunosti možeš da upotrebiš za plaćanje usluga sa dodatom vrednošću (parking, internet i sl.).

Sistem im je šupalj kao sir iz crtanog firma Tom & Jerry.

Lično poznajem (vas online ne brojim :)) više ljudi koji nemaju pojma šta im je koja stavka na računu i zašto im je račun toliki. U proseku, zabole ih, deo njih priča kako mnogo telefonira, a račun im je OK, a ima i onih koji kažu da su ih ko zna koliko pokrali i plate račun, bez provere.

Posle ovoliko meseci i dalje ne znaju šta je stavka PUMT i da kada pošalješ sličicu "preko poruke", nije isto kao preko bluetooth i da se to naplaćuje 10din + porezi (kako nije 18%?)....poslednja rečenica se odnosi na jedan račun koji sam jutros imao u ruci i na razgovor sa njegovim vlasnikom :) Nije se žalio na visinu računa, nego kaže da su ovi iz Telenora bezobrazni što lepo ne napišu šta je šta....a stvarno ne znam ko napiše, ako oni ne :)
 
Da se nadovezem na odgovor PJ-a... Mislim da Telekom hoce namerno da osteti svoje korisnike...a evo i zasto....ako imas prepaid broj ( pretpostavicemo da imas ) i ako imas npr 200 din kredita...okrenes nekog...i zna se...minut je toliko...posle prvog minuta je na sekund...ok priicao si npr 3min i 26 sec....sa racuna ti skine npr 18,5 din. i to mozes da proveris odmah nakon tog poziva...jel tako...znaci za par miliona korisnika koji su prepaid ( kod sva 3 operatera ) je moguce da se odma sracuna koliko je utroseno.

e sad je mene nemoguce ubediti da jedino telekom ( koliko sam ovde i na jos neki forumima citao ) ne moze da napravi presek i da sracuna u toku dan ili 2 nego im treba nekad po 20+ dana u mesecu ( licno doziveo da ne radi do 15og provera i posle radi do 22og i od tad do kraja meseca mogao sam samo da gledam ) a dok sam citao da npr telenoru za to treba dan.... za VIP ne znam kako je...ali primetio sam da se ljudi ne zale....
+ da kazem da i kad im servis radi...kasne sa obracunom dan-dva sto takodje nije u redu jer je to obmana...i zbog tako necega je i pokrenuta ova tema...jer kad meni pise danas da imam jos 20 sms-a i 10 min ,a to je obracun od juce a u stvari ja to nemam...i onda lepo zovem i saljem sms i pravim sebi racun je obmana radi sticanja koristi od toga...a to je krivicno delo

po meni je ovo namerno odugovlacenje sa sredjivanjem stanja...zbog mogucnosti kradje

ako neko moze da me ubedi u suprotno rado bih ga saslusao :)
 
Na njihovom forumu sam predložio, da ukoliko ne mogu da reše billing sistem (ili dok ga ne reše) stave jednu liniju teksta u proveru stanja a to bi bilo:
stanje ažurirano dana tog i tog u toliko i toliko sati naravno da niko na to nije ni obratio pažnju jer im ne ide u prilog da korisnik zna koliko još ima saobraćaja u tarifnom paketu, nego da ga obmanu sa stanjem pa mu debelo naplate saobraćaj po cenama van tarifnog paketa.
 
JSN, od VIP korisnika ne čujemo pritužbe, jer ih je stvarno malo za sada. Telenor nije imao proveru stanja do pre ne_sećam_se_koliko. Ali su imali bolji pristup: dok ne napravimo da radi kako treba, nećemo ga ni puštati u rad.
Više puta je bilo priče o tome kolika je razlika između pre i post billing sistema. Postpaid sistem obračuna je mnogo fleksibilniji, ali zato ima i neka ograničenja.

Postojala je predpostavka da su nas sve zavalili računima kada im je stizala rata kredita za otplatu M:Tel-a u Srpskoj. Priča je pala u vodu kada su rekli da podnošenje reklamacije produžava period plaćanja računa.

Bilo je priče o tome koji sistem za obračun su koristili i koji sada koriste. Čini mi se da je kritičan trenutak nastao kada su nam objedinili šifre korisnika na fiksnoj i mobilnoj telefoniji i pokušali da pojednostave sistem obračuna i verovatno ponude neke dodatne pogodnosti za korisnike više usluga (fiksa, adsl, mobilna iptv), ali jedino što su uspeli je da naprave haos. Veći nego što je ranije bio.

Zapravo, IzNoGooD-ov račun treba da bude 1347.67, jer se na parking ne obračunava ide PUMT.
1010*1.28 + 46.5*1.18

Udapte: Joker, verujem da se stanje ne osvežava svim MTS korisnicima u istom trenutku, a dodavanje te linije sa različitim vremenom za svakog korisnika bi im možda oborilo main frame, pa bi korisnici ostali i bez voice saobraćaja :d
Ideja je, naravno, više nego OK :)
 
Poslednja izmena:
kritican trenutak je bio kada su odlucili da ne plate licencu za sw vetj da sami pokusaju da skarabudze nesto :d
 
Da, ali i dalje sam ubeđen da MTS nema nameru da ošteti svoje korisnike, već su nesposobni da podese sistem da radi kako je predviđeno.

Mada, možda su me jutros demantovali?! Stigla mi je ispravka računa za maj za 3G. Na pogrešnom računu su mi tarifirali 293MB protoka po standardnoj ceni, a nije izbijena potrošnja uračunatog saobraćaja. Naravno, podneo sam reklamaciju. Danas mi je stigla ispravka računa, naravno, opet sa greškom. Ovog puta je greška ~100 dinara. To ću da platim i da se nose u...


Bre ne s**** molim te, sto se jednom ne zayebu da ostete sebe umesto nas, ma daj.......
 
Bre ne s**** molim te, sto se jednom ne zayebu da ostete sebe umesto nas, ma daj.......

Neću editovati tvoju poruku samo zato što si mene kvotovao...

Ako smatraš da:

...

Bilo je slučajeva da više od 3 puta stigne račun 1.18 i ako je promocija podrazumevala samo 3 meseca.
Greškom u sistemu smatram i mogućnost da bonus kredit (platiš 500, dobiješ 1000 din i slično) u potpunosti možeš da upotrebiš za plaćanje usluga sa dodatom vrednošću (parking, internet i sl.).
...

nije greška na njihovu štetu, onda ne znam šta da drugo da kažem.
I nisu česti ljudi koji će da idu da traže listing i podnose reklamaciju, ako im se učini da je račun manji 100-200 dinara nego što su očekivali, ali za 50 dinara veći račun će većina da potroši sat-dva da vidi o čemu se radi.

Ne pokušavam da branim MTS, usluga je loša, podrška nula, poslali su mi veći račun, osoblje pri podnošenju reklamacije neljubazno i neupućeno u svoj posao, odgovor na reklamaciju sam čekao skoro 4 meseca.....a, da, ugovor sam raskinuo još kod "loša usluga", sve drugo je usledilo posle.....lepo svi vi nezadovoljni sledite moj primer, raskinite ugovor i neće biti potrebe da pričamo o tome da li nas kradu ili ne. End of story.

Akki je rekao u čemu je problem....nisu hteli da plate, nešto što je druge operatere koštalo više desetina miliona evra. Da li su potrošili pare na izbore, reprezentaciju ili ih čuvaju za crne dane, ali sumnjam da je krajnja ideja bila potkradanje korisnika.
 
Poslednja izmena:
Otprilike je PJ u pravu - MTS je u tolikom rasulu da ni ne moze organizovano da potkrada korisnike.

Sta hocu reci - stvar je negde izmedju:
ovaj epic fail nije sa tom "namerom" stvoren ali takodje ova situacija MTSu i "odgovara" jer ljudi zbog dezinformacije preko 797 probijaju svoje pakete i placaju dosta preko paketa.

Takodje, svi koji su do sada nezadovoljni su presli na Telenor (ili VIP). Ko nije, verovatno nije imao vece probleme ili mu je broj bitniji od smaranja sa MTSom.
 
@PJ

I de si sad? Kod koga si preso?
 
Taj Ugovor je bio za MTS 3G.
Trenutno koristim i MTS i Telenor internet, ali u prepaid varijanti. Ne trošim mnogo, pa mi je jednostavnije da imam dve kartice, ako jedna ne radi, druga hoće i ne nerviram se.

Voice sam 10ak godina na Telenoru. To mi je bio prvi postpaid i dan danas ga koristim, nemam razloga da menjam.
 
Mene ugovor vezuje do aprila, al kako stoje stvari aktiviracu staru braca Karic karticu, pa cu da cinculiram ;)
 
^ Tačan račun ili račun koliki su ti ispostavili?

Koliki je iznos pisao na računu, a koliko je trebalo da platiš?
 
Nazad
Vrh Dno