Šta je novo?

Potrebna mi je pomoc kako bih raskinuo ugovor sa `Supernova` kablovskim operaterom

jande98

Zapažen
Učlanjen(a)
18.01.2022
Poruke
4
Poena
22
Postovanje,

Zamolio bih vas za pomoc. Doslovno imam jedan veliki problem sa Supernovom (Internet kablovski operater). U novrembu mi je istekao ugovor za internet i televizor, ja sam odlucio da ukinem TV kompletno i da pojacam internet kako bi mi internet bio brzi a placao bi slicnu mesecnu ratu. Nazalost to je najgora odluka koju sam mogao doneti.. kajem se svakog dana. Po ugovoru internet brzina treba biti 200 download i 20 upload. Internet radi SUPER, ali samo pola dana. Svakog dana od 6-7 posle podne, pa do 00:00 od prilike, internet pocinje BRUTALNO da laguje. PING skace na 100, download speed/upload speed varira stalno, i paketi koje primam su zalagovani tj usporeni. Testirao sam preko speedtestnet i packetlosstest.com svakog dana. Mislim da se razumemo, ne bih ja testirao da nisam primeto da mi internet zakucava dok gledam seriju, stream, ili poslujem. To je najveci problem ustvari, sto radim od kuce i prinudjen sam da budem na racunaru ceo dan. Zalio sam im se bezbroj puta, ljudi su izasli na teren i nemaju pojma kako da poprave, cak su mi rekli da postoji sansa da mi je to do kompjutera, da navodno speedtest meri dosta manje zbog PCa, sto nema smisla jer i kad merim preko telefona (wifi) opet prikazuje 50-100ping i dosta umanjen download/upload. Poslali su mi jedan mail gde pise da je problem resen i da je ping stabilan:

https://prnt.sc/26ewftz
(decembar 14)

Naravno sa moje strane se nista popravilo nije, pisao, zvao ih opet, sad su poceli da me ignorisu.. evo 7dana cekam da mi odgovore na mail. Covek preko telefona je rekao da je otvorio reklamaciju medjutim niko mi se ne javlja, A cuo sam horror price kako navodno ne mogu raskinuti ugovor, tj mogu al moram platiti koliko vremenski mi je preostalo pod ugovorom.

Mene interesuje da li postoji sansa da raskinem ugovor sa njima, bez placanja penala ako mogu da dokazem da oni ne ispunjuju svoju obavezu navedenu pod ugovorom, i ako bih mogao, zamolio bih vas da mi pomognete kako to da uradim i sta treba da navedem, i kome da prilozim dokaz vezan za internet.

Inace ja ovaj problem imam jos od pocetka decembra ako se dobro secam, samo sto nisam poceo snimati tada redovnije testove preko speedtestnet, mislio sam da ce se popraviti

I vredno je napomenuti da smo mi inace korisnici supernove 10+ godina, jos kako su se zvali Kopernikus

Ako bi ste mi mogli pomoci bio bih vam zahvalan

I evo nekih testova u prilog sve sa obelezenim danima testovanja

1.

2.

3.

4.

5.
 
Naravno da možeš da raskineš, platićeš samo razliku za račun u novembru, decembru i pola januara ukoliko si dobio neku promociju.
Ukoliko si plaćao punu cenu ne treba ništa da doplatiš.
 
Naravno da možeš da raskineš, platićeš samo razliku za račun u novembru, decembru i pola januara ukoliko si dobio neku promociju.
Ukoliko si plaćao punu cenu ne treba ništa da doplatiš.
Hvala na odgovoru, nisam imao nikakve promocije, placao sam punu cenu. Kako da raskinem ugovor? Jel moram neki obrazac da popunim pa da posaljem preko maila, ili direktno u ekspozituri?
 
Najbolje idi do poslovnice Supernove.
Naravno prvo ih pitaj da ti potvrde da nemaš penale pa onda raskini.
 
Da, ukoliko nešto trebaš da platiš to je samo razlika za račune za novembar, decembar i januar kao što je Pejova napisao.
 
Nazad
Vrh Dno